Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

gokalaf

Et için kasapla anlaşmak?

Önerilen İletiler

gokalaf    134

Arkadaşlar aranıza tavuk için kasapla anlaşan varmı?

örneğin kasaba gidip abi senden haftalık 4kg tavuk alacam aylık 16kg alıcam bana bi fiyat yap vs diyen oldu mu?

olduysa kaç kg alıyorsunuz, ne fiyat alıyorsunuz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


quacky    93

Pazar olan günler tezgah açan bir abiyle anlaştım 60 TL'ye derili alıyorum 250grm'ın 50si deri filesi veriyor ortalama, her hafta 6 kilo civarı alıyorum. Geçen seneden beri alıyorum geçen sene 35den başladı fiyat en son 60da durdu. Bu ay sonu taşınacağım yeni biyer bulmak lazım

tarihinde quacky tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
galicik    762
baltalı hano, 43 dakika önce yazdı:

Ben onun yerine toptancılar çarşısında perakende satış da yapıyolar oradan alabilirsin ortalam 75 lira falan şu an fiyatı

aynen bu fiyat bantlarında toptan fiyatına satan yerlerde üstelik sirkülasyondan kaynaklı sürekli taze ürün oluyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.613

Nasıl bir ortamda, nasıl bir ülkede yapmaya çalışıyoruz bu sporu...

Yurt dışında akranlarınız ise nereden daha kalitelisini bulurum derdindeler. Yazık oluyor gençlerimize.

  • Beğen 7
  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gokalaf    134

@rastlantisal sen gebzedeydin abi sanırım. Bende o civarlardayım varmı mahalle kasabı vs bildiğin alışveriş yaptığın yer

şöyle bir şey de var. Adama aylık 20kg alacam indirim yap bile desen adam zaten günde satıyor 20kg bize niye indirim yapsın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
galicik    762
gokalaf, 1 dakika önce yazdı:

@rastlantisal sen gebzedeydin abi sanırım. Bende o civarlardayım varmı mahalle kasabı vs bildiğin alışveriş yaptığın yer

Gebze et tanzim derisiz tavuk göğsü 74.90 tl fena değil ufak tefek kemik çıkıyor 1kg da maks 30gr dır,  onun dışında taze güzel 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.540

Tavuk dönerci ile anlaş, onlar toptan fiyatına uyguna alıyorlar günlük olarak.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Cakir    5
gokalaf, 3 saat önce yazdı:

Arkadaşlar aranıza tavuk için kasapla anlaşan varmı?

örneğin kasaba gidip abi senden haftalık 4kg tavuk alacam aylık 16kg alıcam bana bi fiyat yap vs diyen oldu mu?

olduysa kaç kg alıyorsunuz, ne fiyat alıyorsunuz?

Dostum öyle yapmıyorum ama bazen 3 harfli market indirimlerini kovalıyorum, son kullanma tarihi yaklaşanlar baya indirimli oluyor alıp difrize atıyorum. Bazende bizim eve yakın Şen piliç fabrika satış mağazısı var, piyasadan %15-%20 daha uygun oluyor. Tabi benim dediğim yer İstanbul floryada, sen gebzede kendine yakın bir piliç fabrika satış mağazası araştırıp dene şansını istersen.

tarihinde Cakir tarafından düzenlendi
İmla hatası

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    982
gokalaf, 4 saat önce yazdı:

Arkadaşlar aranıza tavuk için kasapla anlaşan varmı?

örneğin kasaba gidip abi senden haftalık 4kg tavuk alacam aylık 16kg alıcam bana bi fiyat yap vs diyen oldu mu?

olduysa kaç kg alıyorsunuz, ne fiyat alıyorsunuz?

aylık 30 kg yiyorum ortalama ve indirim çok yapmıyorlar. Ayrıca ben her türlü yerden aldım. Genelde uygun fiyata verenlerin çiğ/pişmiş gramajında cok fire oluyor. Yüzden marketlerde satılanlar çiğ/pişmiş gramaj açısından daha iyi Olduğu  için artık marketlerden alıyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gokalaf, 3 saat önce yazdı:

@rastlantisal sen gebzedeydin abi sanırım. Bende o civarlardayım varmı mahalle kasabı vs bildiğin alışveriş yaptığın yer

şöyle bir şey de var. Adama aylık 20kg alacam indirim yap bile desen adam zaten günde satıyor 20kg bize niye indirim yapsın

kardeşim anpagrosdan alabilirsin bi tık uygun oluyor pendikte var subeleri

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.613
gokalaf, 14 saat önce yazdı:

@rastlantisal sen gebzedeydin abi sanırım. Bende o civarlardayım varmı mahalle kasabı vs bildiğin alışveriş yaptığın yer

şöyle bir şey de var. Adama aylık 20kg alacam indirim yap bile desen adam zaten günde satıyor 20kg bize niye indirim yapsın

Bu ara nerede ucuz ise oradan alıyorum. Genelde de tavuk toptancısı bir arkadaşım var. Uyguna denk gelirse bana haber ediyor. Elinde ne kadar varsa alıp derin dondurucuya atıyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.540

Bu hafta Bim'de kalçalı but (donmuş) 32.90 TL kilosu. Dün hanım 8 paket almış bana sağolsun. Kemikli derili olduğu için bir göğüs değil ama fiyat olarak düşününce her türlü gideri var :) 

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.613
Rdm, 15 dakika önce yazdı:

Bu hafta Bim'de kalçalı but (donmuş) 32.90 TL kilosu. Dün hanım 8 paket almış bana sağolsun. Kemikli derili olduğu için bir göğüs değil ama fiyat olarak düşününce her türlü gideri var :) 

 

Bilhassa kalori fazlası verildiği bulk dönemlerinde bence göğüsten daha tercih edilebilir bir besin. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.540
rastlantisal, Bir saat önce yazdı:

Bilhassa kalori fazlası verildiği bulk dönemlerinde bence göğüsten daha tercih edilebilir bir besin. 

Artık bulk cut falan bakmıyoruz, ucuz bulunca yapıştırıyoruz dede :) 

Bizim evin yolunda derede  (Senin veledin doğduğu muydu sünnet olduğu muydu neydi o hastanenin önündeki dere) ördekler sürü halinde yüzüyor, bu ara onlara halleniyorum, 3 günde bir tanesini halletsem bana ömür boyu yetecek kadar ördek var :) 

  • Beğen 1
  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.613
Rdm, 26 dakika önce yazdı:

Artık bulk cut falan bakmıyoruz, ucuz bulunca yapıştırıyoruz dede :) 

Bizim evin yolunda derede  (Senin veledin doğduğu muydu sünnet olduğu muydu neydi o hastanenin önündeki dere) ördekler sürü halinde yüzüyor, bu ara onlara halleniyorum, 3 günde bir tanesini halletsem bana ömür boyu yetecek kadar ördek var :) 

Dedem :D

Avcılık belgesi alalım sizin ormanlara çıkalım olmadı :D

Doğduğu hastane. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rapraprap    9

Gençliğe bak gençliğee  bak....  Sırtlana dönmüşler nerede kokuşmuş et son kullanma tarihi yakın et dedim pardon tavuk var topluyorlar

  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
galicik    762
rapraprap, 1 dakika önce yazdı:

Gençliğe bak gençliğee  bak....  Sırtlana dönmüşler nerede kokuşmuş et son kullanma tarihi yakın et dedim pardon tavuk var topluyorlar

  • Sorma brom sorma söylenecek o kadar fazla şey var ki.. Eskiden gençler, gençken cıvıl cıvıldık şimdi ki nesle bakıyorum çocuklar bile ekonomi konuşuyor hareket ederken 10 kere düşündüğümüz bir dönemden geçiyoruz nefes almak bile para artık.. Celal Şengör ne güzel diyor ama "Senin cahilliğin, benim yaşamımı etkiliyor"............

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rapraprap    9

Bu arada arkadaşlar tecrübelerimi aktarayım ucuz et için  sizin de tecrübeleriniz lazım bana bende ucuz et-tavuk arıyorum

1-ET--süt--balık  kurumu İzmir de sadece 1 tane var diğerleri sadece ismini kullanıyor sahte yani, tavuk göğsü 55 tl ama donmuş ! donmamış pahalı + 4-5 saat sıra bekliyorsunuz kalmıyor kalsa bile çok vermiyorlar ben hiç alamadım et-kıyma uygun kalırsa tabi....
2-İzmir de kemeraltı gibi toptan ucuz alışveriş yerleri var ben ucuza buldum satan ama almadım hafif morarmıştı güvenemedim derisi bile buruşmuştu gözüme düzgün gelmedi.
--- Spor arkadaşlarınızla hep birlikte kasapları dolaşıp toplu alcağınızı söyleyip indirim istemek bence en mantıklısı bireysel çok indirim yapacağını sanmıyorum + market market kovalamak başka da aklıma bir şey gelmiyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burak23822    10
gokalaf, 21.03.2023 - 13:59 yazdı:

Arkadaşlar aranıza tavuk için kasapla anlaşan varmı?

örneğin kasaba gidip abi senden haftalık 4kg tavuk alacam aylık 16kg alıcam bana bi fiyat yap vs diyen oldu mu?

olduysa kaç kg alıyorsunuz, ne fiyat alıyorsunuz?

Bu başlığı görmek gerçekten beni üzüyor. Fransadayım bir günlük ücretim 100 euro ortalama 24 kg tavuk göğsü yada 12 kg kırmızı et alıyorum. Dostlar size tavsiyem hiç kimseniz yoksa bile çıkın gelin bu avrupanın başına bela olun. Youtubeden videolar izledim sonrada faceden o ülkenin iş ilanlarına girdim. Hiç kimsem yoktu bir cesaret ettim kaçak olarak geldim bir şekilde çalışıp düzenimi kurdum çok zor oldu çok çok zor oldu ama yaptım. Sizlere tavsiyem kaçakçılara dahi para vermeden yada en az ücret karşılığında Avrupa yada Amerikaya kendinizi atmaya çalışın. Bu dünyaya bir kere geliyoruz tekrarı yok giden ömürden gidiyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rapraprap    9

@burak23822 hocam konu çok dağılmadan ufak toparlayım çünkü farklı yerlere gidicek belli ki, x ülkede tabiki de günlük kazanca göre çok daha fazla şey alınabilir 
gidebilse gençlerin %90nı arkasına baktantan koşarak gider, sorun gidememek.

+Kaçak gitmek bilmiyorum işi nereden bulucaksın yakalansan bir daha avrupaya almazlar vs. evlilik veya iş bulup gitmek harici bir şey gelmiyor aklıma iltica ise haklı gerekçe lazım yada okul dil kursu felan....

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burak23822    10
rapraprap, 8 saat önce yazdı:

@burak23822 hocam konu çok dağılmadan ufak toparlayım çünkü farklı yerlere gidicek belli ki, x ülkede tabiki de günlük kazanca göre çok daha fazla şey alınabilir 
gidebilse gençlerin %90nı arkasına baktantan koşarak gider, sorun gidememek.

+Kaçak gitmek bilmiyorum işi nereden bulucaksın yakalansan bir daha avrupaya almazlar vs. evlilik veya iş bulup gitmek harici bir şey gelmiyor aklıma iltica ise haklı gerekçe lazım yada okul dil kursu felan....

Bende konuyu dağıtmak istemiyorum ama çok zoruma gidiyor. Burda elin çocukları nasıl rahat ederken bizim kardeşlerimizin düştüğü şu durum neyse. İltica Fransada en meşhur olanı herkes sahte evrak ile alıyor tanesi 100-200 eurodan 2-3 evrak çıkarıyorlar alıyorlar. O süre zamanına kadarda kaçak çalışıyorlar. Fransayı önermem ama önce İngiltere sonra Almanya kesinlikle denenmeli. Gelme diyenlere sakın sakın inanmayın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×