-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
177 -
Katılım
-
Son ziyaret
gokhangrsys kullanıcısının paylaşımları
-
Mk677 kullanımı sonrası oluşan öksürük sorunu hk. (sebebi nedir?)
gokhangrsys bir konuya içerik ekledi : MK-677
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Mk677 Kullanmaya başladım gece yatmadan 1 ml alıyorum öksürük yaptı bu normal midir 2 gün oldu başlayalı 1 ml başlangıç için iyi midir fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Tüm cevap ve yorumlar için şimdiden teşekkürler. -
Mk677 kullanımı sonrası oluşan öksürük sorunu hk. (sebebi nedir?)
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: MK-677
ne zaman etkisini hissetmeye başladın ben daha yeni başladım bakalım neler olacak -
Selamlar arkadaşlar, Bu oxy2gen markasına ait Laxogenin, MK-677, DAA, HMB ve Turkesterone ürünlerinden oluşan bir stack gördüm ve ciddi şekilde ilgimi çekti. Bu ürünleri daha önce kullanan veya hakkında bilgi sahibi olan var mı? 7 haftalık bir kullanım planlıyorum ama PCT (Post Cycle Therapy) gerekir mi emin olamadım, özellikle MK-677 ve DAA biraz düşündürüyor. Aynı zamanda bu ürünlerden maksimum verimi almak için sıkı ve disiplinli bir diyetle etkisini gerçekten hissedebilir miyim, onu da merak ediyorum. , Tecrübelerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
-
Mk2866 kullanıyorum! bu ürün yerine only testosteron kürüne girmem ne kadar mantıklı?
gokhangrsys, mklover kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
cardarine etkisini hissediyor musun -
Oxy2gen markasına ait ürünler hk.
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
teşekkür ederim değerli bilgiler için -
Oxy2gen markasına ait ürünler hk.
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
o zaman bunları almayayım benim amacım pct gerektirmeyen ürünleri kullanmak aktif spor yapıyorum diyet vs da önemli enjeksiyon ile uğraşmak vs zor olur benim için -
Sarm'ların faydaları - insanlar (sprocular) neden sarmları tercih ediyor?
gokhangrsys, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
büyük bir heyecanla çalışmalarınızı bekliyor olacağım @Loving hocam -
Böyle sarm satan kişiler bunlara pct gerektirmez sorun yaratmaz etkisini ilk kullanımda görürsün vs diyolar bu doğru mu ?
-
Iyi maaşı olan ne iş yapabilirim, geçiçi olarak ?
gokhangrsys, bunuyazanTosun kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
inşaat işi yapabilirsin ama zor şartları ve çalıştığın insanlarda çok önemli kendinide sakatlayabilirsin yövmiye 1500 1700 hamallık- 16 yanıt
-
- 1
-
-
Son zamanlarda gençlerin arasında steroid kullanımı maalesef artan bir endişe kaynağı haline geldi. 15-16 yaşlarındaki bireyler, spor ve fiziksel performans konularında çevresel ve sosyal baskıların etkisi altında kalarak daha hızlı sonuç almak amacıyla bu tür yasaklı maddelere yöneliyorlar. Ancak, bu yaş grubunda steroid kullanımı çok ciddi fiziksel ve zihinsel riskler taşıyor. Son zamanlarda sizde fark ettiniz mi bilmiyorum 14 15 16 yaş araları hep streoid kür konuşuyor bu kadar yayılması tehlikeli bir hal aldı bence lütfen genç yaşda kullanmayın şu maddeleri.
-
Gençlerde artan steroid kullanımı hk.
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
2 yıllık spor geçmişim ve maddi durumumun iyi olmasına rağmen küre girmeye çekiniyorum bu gençler neye güvenerek giriyor anlamıyorum -
Gençlerde artan steroid kullanımı hk.
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
8 ay ara verdim çok değişmiş ortam gençlerin ağzında hep kür yazık gençliğe -
8 hafta boyunca gw501516 kullanımı maraton performansımı arttırır mı?
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: GW-501516
özür dilerim fazla sorduysam kusura bakma teşekkürler bilgi için @onlytrenbolone -
8 hafta boyunca gw501516 kullanımı maraton performansımı arttırır mı?
gokhangrsys bir konuya içerik ekledi : GW-501516
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Sorularım: Gw-501516 kürünü 2 ay boyunca kullansak koşu gibi maraton egzersizlerinde bir gelişim vs gösterir mi? Beslenme olarak çok iyi bir diyet gerekli mi? Bu sarm kürü için sadece 1 ay kullanıp bırakacağım bu süre yeterli midir? Kişisel özellikler: 2 yıllık fitness geçmişim var 6 aydır hiç gitmiyorum 183 70 kiloyum Tüm cevaplar için teşekkürler. -
8 hafta boyunca gw501516 kullanımı maraton performansımı arttırır mı?
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: GW-501516
daha önce 2 yıl spor yaptım hiç streoid vs kullanmadım iyi beslenme ve ciddi para gerektiği için bu sarmsı kullansam 2 ay civarı kondisyon olarak bana fayda sağlar mı ? ve pct gerek miyormuş sanırım -
18 yaşındayım büyüme plaklarım kapanmış mıdır? gh kullansam boyum uzar mı?
gokhangrsys, mawsqa kullanıcısının konusunu cevapladı: Büyüme Hormonu - GH
18 yaş biraz erken değil mi ? -
herkese hayırlı akşamlar öncelikle direkt olarak konuya gireceğim ben daha önce kendi çapımda spor yapan bir gençtim maddi durumum elvermediği için kür vs hiç bulaşmadım ve 20 yaşında daha erken olduğunu düşünüyordum şimdi bir işim var maddi durumum iyi küre girmeyi karar verdim hayalim ortalama bir fizik olsun 75 80 kiloda estetik görünmek yani şuanlık küre girince belki bu hedef değişebilir spora 3 ay ara verdim şimdi ise başlayıp 1 ay sonra ilk kürüme girmek ilk kür olarak testo e girmeyi planlıyorum ve bana yeteceğini düşünüyorum küre girmeden önce hemen mi kan testi verilmeli yoksa şimdi versemde olur mu ve dahiliye gitsem bana yardımcı olur mu mg olarak kaç mg ile başlamalıyım bana vereceğiniz bir tavsiye var mı lütfen küre girme vs demeyin çünkü kafama koydum ve çok yüksek dozlar almayacağım benim yerimde olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz lütfen bunları benimle paylaşın form bu şekilde spora yaptığım zamnalar 68 69 kiloydum spora ara verince diyeti vs de saldım şuan 66 kiloyum son 2 foto aktif spor yaptığım zamanlar ilk foto şuan güncel aç karna
-
sana eczane fiyatından mı sattı ilacı ?
-
Ilk kürüm yardıma ihtiyacım var
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
8 hafta 350 gitsem sonra 1 ay trt yapsam nasıl olur sence -
Ilk kürüm yardıma ihtiyacım var
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Ne önerirsin only testo harici -
herkese merhaba natural olan kişiler günlük çiğ 600 700 gr pirinç 800 gr civarı tavuk tüketiyor natural birisi bunları gün içinde sindirebilir mi veya hepsini kullanır mı vucüt natural kişiler ilaç alan kişiler ile aynı beslenmeyi yapmalı mı yoksa daha düşük pirinç tavuk mu yemeli ? @Rdm @Vural2 @metinav
-
Proteinin çok abartıldığını düşünüyorum ?
gokhangrsys, YoungWolf kullanıcısının konusunu cevapladı: Beslenme
bence haklısın çok fazla protein aldığım zaman aman aman bir değişim göremedim fakat karbı yükseltip proteini azaltınca gelişim daha hızlı ve adele daha hızlı büyüdü günlük 350 gr tavuk 100gr pirinç unu 400 gr pirinç 60 gr zeytinyağı kullanıyorum günden güne büyüyorum- 15 yanıt
-
- 2
-
-
18 yaş civarı ve altı kür yapmak isteyenlere altın değerinde uyarılar!
gokhangrsys, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Burak hocam gerçekten size çok teşekkür ederim sürekli küre girmek istiyordum ama sizin makalelerinizi okudum ve daha çok erken olduğunu gördüm sayeniz de 22 23 yaşıma kadar kürden uzak durucam teşekkürler bu güzel bilgiler için @Loving- 35 yanıt
-
- 1
-
-
Barbell row hareketinde yaşadığım batma hissi hk.
gokhangrsys, gokhangrsys kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
dediklerine dikkat edicem teşekkür ederim -
Barbell row hareketinde yaşadığım batma hissi hk.
gokhangrsys bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, barbell row yaparken kanatlarım yırtılacak gibi hissediyorum çok fazla kramp giriyor ve geriliyor çok ağır da girmiyorum sakatlık vs olabilir mi bu gidişle siz nasıl hissediyorsunuz sizce hareketi daha düşük kilo mu yapmalıyım ?
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
