Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

hectordoyle

Üye
  • İçerik sayısı

    1.861
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    15

hectordoyle kullanıcısının paylaşımları

  1. 2022 türkiye vücut geliştirme yarışması canlı yayın

    Canlı yayını izlemedim ancak fotolardan anlaşılan o ki ışıklandırmalar çok kötü.
  2. Mutasyon - yeni kür günlüğüm - 2022

    Abi günlük kaç kalori alıyorsun?
  3. Definasyon ve kan tahlillerim

    Alacağın mk-677 orijinal ise o da belli bir miktar prolaktini arttıracaktır. O yüzden elinde prolaktin inhibitörü bulundurmanı öneririm
  4. Only testo e kürü

    Uygundur
  5. Kür dizaynı

    Kaç mg tbol kullandın
  6. Kür dizaynı

    Turinabol'ün kendisi güçlü bir ilaç değil, bazı yabancı forumlardaki kullanıcılar minimum 80 mg kullandıklarını belirtmişlerdi. Şahsi fikrim eğer kürün ilk 4-5 haftalarında oral steroid kullanılıcaksa biraz güçlü olanları kullanmak. Dianabol, winstrol veya anapolon gibi
  7. Total test - yardım

    Hocam yanlış bilmiyorsam senin yaşadığın ülkede anabolizan kullanmak diğer ülkelere göre daha sıkıntılı (Buna İsveçte dahil diye biliyorum). Genel olarak durumu anlatabilir misin?
  8. Yağ oranı düşürme

    Bulk küründe hangi ilaçları kullandın ve markalarını yazabilir misin?
  9. Kan tahlilim

    Serbest testosteron ve kortizol değerlerine baktırabilirsen onlara da bi baktır
  10. 2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)

    Şahsi fikrim göğüste setleri max 6 set ve hareket olarakta max 4 hareket şeklinde yapman. 2 press 2 fly @Emrahtkty ın dediği gibi
  11. 2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)

    Sıcak basma olayı da var az bir şey. Bugün rüzgarlı ve yağmurlu havada herkes titrerken ben kapşon + tişörtle kılımı kıpırdatmıyordum Genelde tren e kullanan çoğu kişi 3.haftanın başlarında görüntü olarak verim hissediyor. Sen de belki de önümüzdeki hafta verim almaya başlarsın ki büyük ihtimal böyle olur
  12. 2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)

    Çok teşekkürler 🙏🏽 Önümüzdeki mayıs gibi trenbolon kullanmaya devam edebilirsem (ciddi bir yan etki görmezsem) ve tatminkar bir sonuç elde edebilisem tabii ki ayrı bir başlık açar orda gelişimimi paylaşırım. Normalde küre şubatın ilk haftası başladım ancak ilk 3 haftam covidden dolayı çöp oldu, sonraki 3 hafta da only testo ile idman yapmaya devam ettim ve 6.haftadan itibaren küre tren ekledim. Amacım estetik bir görüntü, karbonhidratı 150-200 gr civarında tutup bu önümdeki 8 haftalık süreçte 6-7 kg vermeyi planlıyorum. Umarım güzel geçerde yaza güzel başlarız
  13. 2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)

    Parabolan bildiğim kadarıyla enantattan pek farklı değil. İkisi de uzun ester, parabolanın hammaddesi daha pahalı ve 1 ml başına az mg trenbolon var. onu da denemiş olursun belki ben de denerim kürü uzatmayı düşünürsem, umarım bundan sonra da güzel bir süreç geçirirsin
  14. 2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)

    Bu göğsüne dumbell oturma hissi ilk enjeksiyondan sonra mı ortaya çıktı? Ben de dün 0.5 ml tren enantat vurdum bugün gün boyunca dinlenme nabzım yüksekti ve gün içinde 5-6 defa rastgele bir şekilde ereksiyon oldum. 10-15 günden sonra nasıl yan etkiler çıkıcak bakalım, haftalık 250 mg tren e kullanıyorum ben de
  15. 2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)

    Hocam kür nasıl gidiyor güncel form nasıl
  16. 8.Hafta testo bolde küründeyim tahlillerim rezalet

    Şahsi fikrim kürü sonlandır. Sonrasında milk thistle (deve dikeni), nac-900, bol bol su ve yeşillik tüketmeye başla. Belli ki vücudun aldığın ilaçlara gereğinden fazla tepki vermiş bir nedenden dolayı. Kullandığın markanın test prop ve masteronunu kullanmıştım alt ve ast değerlerim 200 çıkmıştı.
  17. Kur içinde gelişim durması

    sen kaçıncı haftaya girdin bu arada
  18. Only sustanon

    Bulabilirsen primo yerine uzun ester masteron (Drostanolone Enanthate) da işini görür ancak ülkemizde bulunması zor ilaçlardan biri kendisi. Şahsen ben bulsam her kürüme min 400 mg eklerdim
  19. Ilk kür deneyimim

    Güzel kombo olur bence
  20. Kür dizaynı

    Kanka onun içinde deca yoktur diye düşünüyorum, testo kullanıyorsan aldığın testonun dozunu düşür bari
  21. Arimidex vs tamoxifen

    Yüksek estradiol seviyelerinde arimidex, sadece jinekomasti oluşumunu engellemek için de tamoksifen. Tamoksifen göğüs ucundaki östrojen reseptörlerini bloke eder, estradiol seviyelerini düşürmez. Hatta çoğu zaman kandaki estradiol seviyelerini arttırır. Kısacası reseptör aktivitesini bloke etmek için (meme dokusunda) tamoksifen, fazla östrojenin getirdiği yan etkileri azaltmak için arimidex
  22. Yeni başladığım kür yorumlarınız

    Kullandığın testoda değil de, deca ve dianabolde sıkıntı olduğunu düşünüyorum şahsen. Testonun çalıştığını anlamak kolay olur genelde. Mesela testo kullananlar 3. ve 4. haftalarda birden gelen insandışı cinsel istek, pump, damarlanma ve özgüven artışı gibi olumlu etkileri hisseder
  23. Enjeksiyon sonrası ağrı ve ödem

    Benim max 1.5 dk sürüyor ve ağrı ödem vs çok nadir yaşıyorum. 5-6 dk boyunca iğne kasta kalınca ister istemez ellerde bi titreme vs gelir illa
  24. Yüksek östrojen

    Yapılabilir evet
  25. Yüksek östrojen

    Ben yaklaşık 3 ay önce kızılaya kan vermeye gittiğim zaman anket kısmında tamoksifen sitrat kullandığımı belirtmiştim, kalıcı ret yedim. Şimdi tekrardan kızılaya gidip yeni bir forum doldurup tekrar kan verebiliyor muyum yoksa benim kalıcı ret kayıtlara mı geçti? Çünkü kızılay dışında dahiliyede vs. kan verebiliyormuşum sadece tam emin değilim

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×