Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Yaz dönemi öncesi yapacağım bulk kürü hk.

    hocam merdiven altı ürünler özellike prinmo ve anavarı boş
  2. 2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?

    cok pahalı üründe merdivenaltı kazıklanıyorsun bi test maks 2k olur oda maksı
  3. 2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?

    onun dışında npp ve deca var sçeenek olarak
  4. 2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?

    hocam açıkçası genel olarak arama yaparsan bulursun biraz uzun bi süreç doğru satıcıları doğru ilaçları bulmak. ekstra ilaç eklemene gerek yok. 300 test 200 bolde gibi yapabilirsin boldenone şartsa hatta test 350 375 olsa daha iyi. piyasayı araştırırsan bulursun
  5. benim kendi deneyimim şu şekilde aktif test boldenone küründeyim ve son haftalardayım. yaklaşık 14 15. hafta gibi 75 100mg arası tren acetat ekleidm 4 5 hafta. ağırlıklarım plato donemindeydi ve çok hızlı sıçradı şuan bıraktım ve hala ağırlıklarımı korudum. plato kırma amaçlı kısa süreçlerde mantıklı bi ilaç ama tren e kullanmak her zaman daha mantıklı geliyor daha az yan etki görüyorum stabil kan değerlerinden dolayı. treni belirli periyotlarda ara ara kullanırsan ve düşük ılımlı dozajlarda her dönemde çok iyi kazanç sağlar sana. ama tren e de olsa a da olsa kesinlike olabilidiğince sık enjeksiyon en mantıklısı trenden aldığımız yan etkiler genel olarak stabil olmayan seviyelerden kaynaklanıyor.npp ile aynı anda kullanmanı tavsiye etmem.2si npp kullanacaksan cycleın başında kullan ilk 8 10 hafta kullanıp kes. boldenone geç açıldığı için boş olan anabolik eksiği kapattırsın bu süreçte en verimli kullanımı bu şekilde.
  6. 2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?

    kan tahlilin çok temiz görünüyor e2 oranına göre gerçekten düşük yağ oranında ya da çok düşük arotmaz eğilimin olduğu kesin. düşük dozaj başlicaksan only test başla. 250 test 200 bolde ile e2 crashlersin 250 350 arası bi testle ilk cycleını yap derim sonra devamını düşünürsün belki anavar veya dbol eklenebilir
  7. hcgyi irandan temin edebilirsin test olarak çok alternatif var piyasada
  8. 2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?

    gerçekten yağ oranın o civardaysa başlamak için uygun bi aralıktasın ama diğer bilgileride bilmemiz lazım
  9. 2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?

    form yağ oranı bilgisi?
  10. Mb pharma ürünleri hk.

    kanka almanyadan buraya ilaç gelmesi imkansız gibi bişey uğraşma bu markalarla
  11. hocam maintancenin 150 300 üstü kalori bulk yapmak zaten saçmalık direkt. bilimsel olarak bi karşılığı yok.bende yeni trenbolone ekledim bakalım süreç nasıl olacak
  12. cruise da bence 2iu yeterli gibi belki 3ede çıkılabilir ama benim düşüncem yüksek anabolik ortam varken gh yükselince verimli oluyor. tabi hiç kesmeden yüksek doz kullananda var ama biraz ekonomik açıkcası 5 6 iunun üstüne çıkacak ekonomim yok.bu arada genel reta kullanımı hakkında ne düşünüyorsun bulk büyüme evresinde cruise evresinde ne gibi yararları olabilir
  13. peki igf1 lr3 kullanımı gh kullanımı daha mantıklı
  14. tendon eklem sağlığı cilt kalitesi önceliğim
  15. neden ne tavsiye edersin yerine 800tlye cinna bulabiliyorum 30luk
  16. Concerta kullanırken retatrutide kullanmak mantıklı mı?

    reta için piyasada bildiğim 3 marka var doluluğundan emin olduğum real peptide zphc ve sp
  17. yazın başı gibi ben gh kullanımına başlamyı düşünüyorum beklentim igf1 artışı kas kazancından çok cilt kalitesi toparlanma uyku kalitesi vs. sence ka. iu aralığı isteğime uygun
  18. yeterince su alıyor düzenli kardiyo yapıyorsan kan yogunlasmasıda tansiyonda yaşamazsın.
  19. hocam rimabolon herkeste farkı dozajlanır kimisi 500 testin yanında e2 düşüklüğü olmadan 1gr kullanır kimisi 200 300 mgda bile e2 dipler. 5:3 oranla başlayıp e2 durumuna göre arttırabilirsin.
  20. treni tolere etmenle alakalı. deca bence genel olarak iyi bi tercih değil. boldenone eklemek daha doğru genel olarak hem e2 kontrolu hemde daha yan etkisiz ve garanti. decayla işler ters giderse toparlaması çok zor ve sancılı olabiliyor.1 mg tren aşağı yukarı 2 3 mg decayla benzer kas kütlesi ekliyor anabolik güç olarak tabi bu değişken trenle iyi uyuyamıyor iştah sorunu psikoloji sorunu yaşıyorsan. ben micro tren yapıyorum kürümün aralarında 4 5 hafta on 7 8 hafta off gibi ve oldukça verimli oluyor yan etki yaşamıyorum. genel olarak bence test bolde büyümek için en sağlıklı seçim olur geçmişte decayla kür yapmış ve aran iyiyse ya da risk alırım hocam diyorsan decada gidebilirsin ama 20 haftalık süreçte maksimum 1 kg kas fark edicek oda aldığın yan etkiye değermi bilmiyorum. tren muazzam bi ilaç doğru kullanılıyorsa kas kütlesi eklemek güç artışı görüntü. hedefin ne amacın ne bize belirt dozajlarını belirt formunu at bakalım yardımcı olalım
  21. şuan testin yanına malum piyasada 2 mantıklı şey var biri bolde diğeri mast. kan yogunlasması falan bana göre hikaye biraz kardiyo vs yaptığımda sorun yaşamıyorum.
  22. test tren istediğini vermiyorsa zaten bişeyleri yanlış yapıyorsun. boldenone eklemek daha mantıklı ama decada nor19 türevi iyicene progestronik etki artar
  23. Novatis lab ürünleri hk.

    masteron yine var piyasadada rimo alma derim
  24. keşke o fiyata olsa 30mli primonun işin kötüsü 10mli bile gelmiyor
  25. Zphc marka ürünler hk.

    kankam 30mllik al keyfine bak

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×