-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Yaz dönemi öncesi yapacağım bulk kürü hk.
sven, es44bum kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
hocam merdiven altı ürünler özellike prinmo ve anavarı boş -
2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Zerdust kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
cok pahalı üründe merdivenaltı kazıklanıyorsun bi test maks 2k olur oda maksı -
2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Zerdust kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
onun dışında npp ve deca var sçeenek olarak -
2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Zerdust kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
hocam açıkçası genel olarak arama yaparsan bulursun biraz uzun bi süreç doğru satıcıları doğru ilaçları bulmak. ekstra ilaç eklemene gerek yok. 300 test 200 bolde gibi yapabilirsin boldenone şartsa hatta test 350 375 olsa daha iyi. piyasayı araştırırsan bulursun -
Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?
sven, Revengew kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
benim kendi deneyimim şu şekilde aktif test boldenone küründeyim ve son haftalardayım. yaklaşık 14 15. hafta gibi 75 100mg arası tren acetat ekleidm 4 5 hafta. ağırlıklarım plato donemindeydi ve çok hızlı sıçradı şuan bıraktım ve hala ağırlıklarımı korudum. plato kırma amaçlı kısa süreçlerde mantıklı bi ilaç ama tren e kullanmak her zaman daha mantıklı geliyor daha az yan etki görüyorum stabil kan değerlerinden dolayı. treni belirli periyotlarda ara ara kullanırsan ve düşük ılımlı dozajlarda her dönemde çok iyi kazanç sağlar sana. ama tren e de olsa a da olsa kesinlike olabilidiğince sık enjeksiyon en mantıklısı trenden aldığımız yan etkiler genel olarak stabil olmayan seviyelerden kaynaklanıyor.npp ile aynı anda kullanmanı tavsiye etmem.2si npp kullanacaksan cycleın başında kullan ilk 8 10 hafta kullanıp kes. boldenone geç açıldığı için boş olan anabolik eksiği kapattırsın bu süreçte en verimli kullanımı bu şekilde.- 24 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Zerdust kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
kan tahlilin çok temiz görünüyor e2 oranına göre gerçekten düşük yağ oranında ya da çok düşük arotmaz eğilimin olduğu kesin. düşük dozaj başlicaksan only test başla. 250 test 200 bolde ile e2 crashlersin 250 350 arası bi testle ilk cycleını yap derim sonra devamını düşünürsün belki anavar veya dbol eklenebilir -
20 yaşındayım ve total testosteronum oldukça düşün ne yapmalıyım? trt doz ömür boyu kullanım mantıklı mı?
sven, ghettoMonk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hcgyi irandan temin edebilirsin test olarak çok alternatif var piyasada- 102 yanıt
-
- total testosteron
- trt doz
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Zerdust kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
gerçekten yağ oranın o civardaysa başlamak için uygun bi aralıktasın ama diğer bilgileride bilmemiz lazım -
2. bulk kürüne girmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Zerdust kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
form yağ oranı bilgisi? -
kanka almanyadan buraya ilaç gelmesi imkansız gibi bişey uğraşma bu markalarla
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
sven, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
hocam maintancenin 150 300 üstü kalori bulk yapmak zaten saçmalık direkt. bilimsel olarak bi karşılığı yok.bende yeni trenbolone ekledim bakalım süreç nasıl olacak- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
sven, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
cruise da bence 2iu yeterli gibi belki 3ede çıkılabilir ama benim düşüncem yüksek anabolik ortam varken gh yükselince verimli oluyor. tabi hiç kesmeden yüksek doz kullananda var ama biraz ekonomik açıkcası 5 6 iunun üstüne çıkacak ekonomim yok.bu arada genel reta kullanımı hakkında ne düşünüyorsun bulk büyüme evresinde cruise evresinde ne gibi yararları olabilir- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
sven, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
peki igf1 lr3 kullanımı gh kullanımı daha mantıklı- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
sven, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
tendon eklem sağlığı cilt kalitesi önceliğim- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
sven, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
neden ne tavsiye edersin yerine 800tlye cinna bulabiliyorum 30luk- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Concerta kullanırken retatrutide kullanmak mantıklı mı?
sven, Anabolikdoktor kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
reta için piyasada bildiğim 3 marka var doluluğundan emin olduğum real peptide zphc ve sp -
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
sven, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
yazın başı gibi ben gh kullanımına başlamyı düşünüyorum beklentim igf1 artışı kas kazancından çok cilt kalitesi toparlanma uyku kalitesi vs. sence ka. iu aralığı isteğime uygun- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ilk kürüme girme kararı aldım fakat nasıl bir kür planlaması yapmalıyım?
sven, Veyselzyyz35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
yeterince su alıyor düzenli kardiyo yapıyorsan kan yogunlasmasıda tansiyonda yaşamazsın. -
Testosteron+primobolan kürümde planlamayı nasıl yapmalıyım?
sven, Abuj kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam rimabolon herkeste farkı dozajlanır kimisi 500 testin yanında e2 düşüklüğü olmadan 1gr kullanır kimisi 200 300 mgda bile e2 dipler. 5:3 oranla başlayıp e2 durumuna göre arttırabilirsin. -
Kürüme ekstra yeni ürün eklemek istiyorum! sizce hangi varyasyonu yapmalıyım?
sven, Theviper35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
treni tolere etmenle alakalı. deca bence genel olarak iyi bi tercih değil. boldenone eklemek daha doğru genel olarak hem e2 kontrolu hemde daha yan etkisiz ve garanti. decayla işler ters giderse toparlaması çok zor ve sancılı olabiliyor.1 mg tren aşağı yukarı 2 3 mg decayla benzer kas kütlesi ekliyor anabolik güç olarak tabi bu değişken trenle iyi uyuyamıyor iştah sorunu psikoloji sorunu yaşıyorsan. ben micro tren yapıyorum kürümün aralarında 4 5 hafta on 7 8 hafta off gibi ve oldukça verimli oluyor yan etki yaşamıyorum. genel olarak bence test bolde büyümek için en sağlıklı seçim olur geçmişte decayla kür yapmış ve aran iyiyse ya da risk alırım hocam diyorsan decada gidebilirsin ama 20 haftalık süreçte maksimum 1 kg kas fark edicek oda aldığın yan etkiye değermi bilmiyorum. tren muazzam bi ilaç doğru kullanılıyorsa kas kütlesi eklemek güç artışı görüntü. hedefin ne amacın ne bize belirt dozajlarını belirt formunu at bakalım yardımcı olalım -
Ilk kürüme girme kararı aldım fakat nasıl bir kür planlaması yapmalıyım?
sven, Veyselzyyz35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
şuan testin yanına malum piyasada 2 mantıklı şey var biri bolde diğeri mast. kan yogunlasması falan bana göre hikaye biraz kardiyo vs yaptığımda sorun yaşamıyorum. -
Kürüme ekstra yeni ürün eklemek istiyorum! sizce hangi varyasyonu yapmalıyım?
sven, Theviper35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
test tren istediğini vermiyorsa zaten bişeyleri yanlış yapıyorsun. boldenone eklemek daha mantıklı ama decada nor19 türevi iyicene progestronik etki artar -
masteron yine var piyasadada rimo alma derim
- 17 yanıt
-
- novatis
- novatis labs
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ilk kürüme girme kararı aldım fakat nasıl bir kür planlaması yapmalıyım?
sven, Veyselzyyz35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
keşke o fiyata olsa 30mli primonun işin kötüsü 10mli bile gelmiyor -
kankam 30mllik al keyfine bak
- 85 yanıt
-
- 1
-
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
