-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
sven, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
kullanıyorum nedense böyle bi olay var haberdarım sanırım ilaçların flakonlarını değiştirip satıyolar.çevremdekilerede kullandırıyom herkes memnun açıkcası boş seri muhabbeti bi bana denk gelmedi ya da birileri dediğim gibi sahte ya da benzer şeyler yapıp piyasaya sokuyor. -
Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?
sven, murta kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
evet teoride hepsi. bence masteron primobolandan daha iyi bi ilaç. görüntüsü daha iyi daha ucuz kas protein sentezi olarak tartışmaya açık cns ve güç artışı var tabiki bide. açıkcası primobolan artık gereksiz bi tercih tek artısı dediğin gibi lipid bozması daha az ama buda daha güçsüz kılıyor onu. uzun çaplı bi bulk isteniyorsa boldenone hem daha güçlü hem daha etkili hemde hedefe daha uygun. cut recomp isteniyorsada masteron istenileni daha iyi karşılıyor. açıkçası primoya ekstra açıçağım bütçeye gh veya peptid türevleri eklmeyi tercih ederim -
Adipo kullananlar ve etkileri hk. - yorumlarınız rica ediyorum
sven, painsever kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
bunun yanında bunu satan insanların güvenilirsizliği bi ayrı. bu tarz bi ürüne 2 kat fiyat çeken birini eleştirdim niye fiyatınız böyle burda bu kadar diye anama bacıma sövüp tehdit etti xd. overdose glin zphc medicine magnus adipoculardan hiçbirşey alınmaz. -
Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?
sven, murta kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
kesinlikle haklısın bu arada 300 primo kullancağına 400 500 mast kullanıp benzer etkileri alırsın. tek farkları primo biraz daha anabolik masteron daha androjenik. hedefin doğrudan anabolik güç kas kazancıyla boldenone daha iyi bi seçenek her zaman. -
Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?
sven, murta kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
hocam felaket pahalı rakamlar humax ve novo ozellikle. rezzlabe veyrona bulaşma derim. biraz daha fiyat aratşır soruştur derim -
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
sven, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
humax tercih ediyorum. zphcde kullanıyorum özellikle 30mllikleri ama 30mlik ve bazı ürünler dışı full humax bide iran testo -
Yaz öncesi ve dönemi planladığım yeni kür süreci hk.
sven, Pnshr kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam acetate daha yan etkili oluyor çünkü vurduğunuz ilaç 2 3 günde kanda geziyor ve sanırım 24 saate peak yapıyor iniş çıkışlı olunca kabusa dönebiliyor. -
hocam satan kişiyi tanıyorum diğer ürünlerini tartışırız belki ama kesinlikle dolandırıcı değil probleminizi hallederler
-
feba değil iyi fiyatlar
-
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
sven, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
genel olarak farklı bi ürün aramıyorsan manası yok. yani test boldenone tren falan alacaksan trde zaten oldukça kaliteli ve ucuzları var. farklı peptidler deneysel şeyler için olabilir ama. -
Yaz öncesi ve dönemi planladığım yeni kür süreci hk.
sven, Pnshr kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
kesinlikle libidoyu uçuruyor en güçlü androjenlerden biri çünkü hayatımda ilk kez kullanıyorum ve oldukça düşük dozaj olmasına rağmen çok etkili -
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
sven, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
tek tükse sorun olmaz muhtemelen ama 2 3 flakondan fazlaysa problem yaratabilir. en iyisi hiç uğraşmamak bence -
Yaz öncesi ve dönemi planladığım yeni kür süreci hk.
sven, Pnshr kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
2 haftada tren kendini sadece uykusuzluk cns uyarısı olarak belli eder. ben 100mg kadar kullanıyorum bulk küründe ekstra plato kırmak için.4 5 haftadır var ilk 3 gün uykm bozuldu 2 3 hafta sorunsuz güzel devam etti yeni yeni minik terlemeler uyku terorleri yaşatıyor bana. ilerki süreçte gerçek yan etkileri tam alırsın -
Lgd4033+yk11 kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Emirkomutan kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
hocam gucunuz artışıda bişey. gerçekten düzgün yapıyorsanız genetiğinize laf söyleymezsiniz ha arkadasn 10 kilo koyar sen 8 7 koyarsın ama koyarsın.bunlar genetik faktörlerle alakalı biraz ama günün sonunda düzgün beslenip düzgün antreman yapıyorsan illa gelişim oluyor. sarms türevleriyle hiç ugraşma ne olduğu belirsiz şeyler natural olarak hormonlarını maksimize et düzgün çalış beslenmeni düzelt ilerdeki süreçte farmakolojik desteği düşün. formunuz zaten kötüyken ilaçlara bulaşmanızın bi amacı yok iyi olan formunuzu üst seviyeye taşır bu ilaçlar -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
fena fiyat değil ama pahalı yine bence humax tercihim oluyor bu fiyata benim kullanmadığım için attığın ilacı. dene geri dönüşlerini paylaşoırsna mutlu olurum -
Yaz öncesi ve dönemi planladığım yeni kür süreci hk.
sven, Pnshr kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam hangi marka kullandınız 300 tren a 400 tren e den çok çok daha serttir haberiniz olsun 100 tren a aşağı yukarı 150 tren e etkisindedir.kullandığız ilaçların underdose olabilir geçmişte bi anda dolu ilaçlara denk gelip tökezlemeyin. -
M.O.K. - (bana dair) tüm kür, beslenme ve çok daha fazlasına dair günlüğüm hk.
sven, M.O.K kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
peptit gibi hazırlanıor. çok yüksek dozaj kullanmazsa yan etki görmez her zaman en minik dozajla başlayın.ilerleme olmayınca dozaja arttırın. 2 3 gün spor yaparsa ve kalori açığı oluşturursa ki zaten reta bunu sağlamasıjna yardım ediyor iştahı kısarak verimli sonuç alabilir. ama çabalaması lazım. -
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
sven, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
trye sokman direkt imkansız. yurtdışındayken airbnbye sipariş edip alabilirsin ancak sanırım. bide o fiyata trdede var zphc -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
forumda birileri bulgaristan malı falan ded galiba i ama bilmiyorum aldığın fiyat ne? net bi sekilde trdeki mallardan iyidir. -
Lgd4033+yk11 kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Emirkomutan kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
kanka 2 yıl yapıp 3 ay rahat yapılacak fiziikse sorun burda anabolik etki aramak değil sporu yanlış yapmandadır. ben naturalken ilk 2.5 yıl 15 17 kg arası kas kütlesi koydum yavaşlayınca bu tarz farmakolojik desteğe ulaştım. zaten formun iyi değilse ilaçlar sana bişey kazandırmicak iyiyi daha iyi yapar ilaçlar anabolikler peptitler bi kurtarıcı değildir -
Ilk kürüme girme kararı aldım! süreci nasıl yönetmeliyim?
sven, fane12 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam dediğim gibi e2 prolaktin ilişkili hormonlardır. bazıları dostinex al demiş ama dostinex alsaydın muhtemeln prolaktini mahvederdin oda bi problem. adımları her zaman yavaş temkinli atın. dozaj yükseltme düşürme anabolik ekleme ai ekleme herşey dahil. ne yaptığınızın sonuçlarına bakın. ai kullanmaya devam edin ama bence ikinci anabolik ekleyin mast primo boldenone gibi. 100 200mg arası bile eklesen kafi ai görevi görüp minimal anabolike tki verir ve daha stabil olursun ai işi biraz dene yanıl. -
Testo+deca+bolde+anapolon ile bulk kürüme başlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Jumalus kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
konuyla alakasız peki niye kısa süreli güç ve ekstra pump arıyorsun. karşılığında karaciğerini mahvederek.powerlifter ya da ekstra bi güç kovalamıyorsan çok gereksiz. amacın sadece kas kazanmak iyi bi fizikse gerek yok boşuna stres yaratmaya sindirim enzimlerini mahvetmeye -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
valla hiç denemedim ama piyasaya göre iyi bi marka gibi kesinlike izmir merdivenaltı ürünlerden iyidir. -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
zphc humax -
Testo+deca+bolde+anapolon ile bulk kürüme başlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Jumalus kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
kesinlikle gerçekten hakkı verilen progresif yükleme ve yoğunlukla yapılan 10 12 setten fazlasını kaldıramıyorum bende haftada. haftada 2-3 kez aynı kas çalışılcak şekilde bi programa geçmeli dostumuz ve bu kadar gereksiz hareketi silmeli bence
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
