Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    kullanıyorum nedense böyle bi olay var haberdarım sanırım ilaçların flakonlarını değiştirip satıyolar.çevremdekilerede kullandırıyom herkes memnun açıkcası boş seri muhabbeti bi bana denk gelmedi ya da birileri dediğim gibi sahte ya da benzer şeyler yapıp piyasaya sokuyor.
  2. Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?

    evet teoride hepsi. bence masteron primobolandan daha iyi bi ilaç. görüntüsü daha iyi daha ucuz kas protein sentezi olarak tartışmaya açık cns ve güç artışı var tabiki bide. açıkcası primobolan artık gereksiz bi tercih tek artısı dediğin gibi lipid bozması daha az ama buda daha güçsüz kılıyor onu. uzun çaplı bi bulk isteniyorsa boldenone hem daha güçlü hem daha etkili hemde hedefe daha uygun. cut recomp isteniyorsada masteron istenileni daha iyi karşılıyor. açıkçası primoya ekstra açıçağım bütçeye gh veya peptid türevleri eklmeyi tercih ederim
  3. Adipo kullananlar ve etkileri hk. - yorumlarınız rica ediyorum

    bunun yanında bunu satan insanların güvenilirsizliği bi ayrı. bu tarz bi ürüne 2 kat fiyat çeken birini eleştirdim niye fiyatınız böyle burda bu kadar diye anama bacıma sövüp tehdit etti xd. overdose glin zphc medicine magnus adipoculardan hiçbirşey alınmaz.
  4. Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?

    kesinlikle haklısın bu arada 300 primo kullancağına 400 500 mast kullanıp benzer etkileri alırsın. tek farkları primo biraz daha anabolik masteron daha androjenik. hedefin doğrudan anabolik güç kas kazancıyla boldenone daha iyi bi seçenek her zaman.
  5. Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?

    hocam felaket pahalı rakamlar humax ve novo ozellikle. rezzlabe veyrona bulaşma derim. biraz daha fiyat aratşır soruştur derim
  6. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    humax tercih ediyorum. zphcde kullanıyorum özellikle 30mllikleri ama 30mlik ve bazı ürünler dışı full humax bide iran testo
  7. hocam acetate daha yan etkili oluyor çünkü vurduğunuz ilaç 2 3 günde kanda geziyor ve sanırım 24 saate peak yapıyor iniş çıkışlı olunca kabusa dönebiliyor.
  8. Old iron ürünleri hk.

    hocam satan kişiyi tanıyorum diğer ürünlerini tartışırız belki ama kesinlikle dolandırıcı değil probleminizi hallederler
  9. Sp fiyatları hk.

    feba değil iyi fiyatlar
  10. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    genel olarak farklı bi ürün aramıyorsan manası yok. yani test boldenone tren falan alacaksan trde zaten oldukça kaliteli ve ucuzları var. farklı peptidler deneysel şeyler için olabilir ama.
  11. kesinlikle libidoyu uçuruyor en güçlü androjenlerden biri çünkü hayatımda ilk kez kullanıyorum ve oldukça düşük dozaj olmasına rağmen çok etkili
  12. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    tek tükse sorun olmaz muhtemelen ama 2 3 flakondan fazlaysa problem yaratabilir. en iyisi hiç uğraşmamak bence
  13. 2 haftada tren kendini sadece uykusuzluk cns uyarısı olarak belli eder. ben 100mg kadar kullanıyorum bulk küründe ekstra plato kırmak için.4 5 haftadır var ilk 3 gün uykm bozuldu 2 3 hafta sorunsuz güzel devam etti yeni yeni minik terlemeler uyku terorleri yaşatıyor bana. ilerki süreçte gerçek yan etkileri tam alırsın
  14. hocam gucunuz artışıda bişey. gerçekten düzgün yapıyorsanız genetiğinize laf söyleymezsiniz ha arkadasn 10 kilo koyar sen 8 7 koyarsın ama koyarsın.bunlar genetik faktörlerle alakalı biraz ama günün sonunda düzgün beslenip düzgün antreman yapıyorsan illa gelişim oluyor. sarms türevleriyle hiç ugraşma ne olduğu belirsiz şeyler natural olarak hormonlarını maksimize et düzgün çalış beslenmeni düzelt ilerdeki süreçte farmakolojik desteği düşün. formunuz zaten kötüyken ilaçlara bulaşmanızın bi amacı yok iyi olan formunuzu üst seviyeye taşır bu ilaçlar
  15. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    fena fiyat değil ama pahalı yine bence humax tercihim oluyor bu fiyata benim kullanmadığım için attığın ilacı. dene geri dönüşlerini paylaşoırsna mutlu olurum
  16. hocam hangi marka kullandınız 300 tren a 400 tren e den çok çok daha serttir haberiniz olsun 100 tren a aşağı yukarı 150 tren e etkisindedir.kullandığız ilaçların underdose olabilir geçmişte bi anda dolu ilaçlara denk gelip tökezlemeyin.
  17. peptit gibi hazırlanıor. çok yüksek dozaj kullanmazsa yan etki görmez her zaman en minik dozajla başlayın.ilerleme olmayınca dozaja arttırın. 2 3 gün spor yaparsa ve kalori açığı oluşturursa ki zaten reta bunu sağlamasıjna yardım ediyor iştahı kısarak verimli sonuç alabilir. ama çabalaması lazım.
  18. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    trye sokman direkt imkansız. yurtdışındayken airbnbye sipariş edip alabilirsin ancak sanırım. bide o fiyata trdede var zphc
  19. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    forumda birileri bulgaristan malı falan ded galiba i ama bilmiyorum aldığın fiyat ne? net bi sekilde trdeki mallardan iyidir.
  20. kanka 2 yıl yapıp 3 ay rahat yapılacak fiziikse sorun burda anabolik etki aramak değil sporu yanlış yapmandadır. ben naturalken ilk 2.5 yıl 15 17 kg arası kas kütlesi koydum yavaşlayınca bu tarz farmakolojik desteğe ulaştım. zaten formun iyi değilse ilaçlar sana bişey kazandırmicak iyiyi daha iyi yapar ilaçlar anabolikler peptitler bi kurtarıcı değildir
  21. hocam dediğim gibi e2 prolaktin ilişkili hormonlardır. bazıları dostinex al demiş ama dostinex alsaydın muhtemeln prolaktini mahvederdin oda bi problem. adımları her zaman yavaş temkinli atın. dozaj yükseltme düşürme anabolik ekleme ai ekleme herşey dahil. ne yaptığınızın sonuçlarına bakın. ai kullanmaya devam edin ama bence ikinci anabolik ekleyin mast primo boldenone gibi. 100 200mg arası bile eklesen kafi ai görevi görüp minimal anabolike tki verir ve daha stabil olursun ai işi biraz dene yanıl.
  22. konuyla alakasız peki niye kısa süreli güç ve ekstra pump arıyorsun. karşılığında karaciğerini mahvederek.powerlifter ya da ekstra bi güç kovalamıyorsan çok gereksiz. amacın sadece kas kazanmak iyi bi fizikse gerek yok boşuna stres yaratmaya sindirim enzimlerini mahvetmeye
  23. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    valla hiç denemedim ama piyasaya göre iyi bi marka gibi kesinlike izmir merdivenaltı ürünlerden iyidir.
  24. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    zphc humax
  25. kesinlikle gerçekten hakkı verilen progresif yükleme ve yoğunlukla yapılan 10 12 setten fazlasını kaldıramıyorum bende haftada. haftada 2-3 kez aynı kas çalışılcak şekilde bi programa geçmeli dostumuz ve bu kadar gereksiz hareketi silmeli bence

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×