-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Kürde enjeksiyon günleri ve dozajlaması hk. (testo e + npp + dhb)
sven, Ziraatci kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
dhb testodadan daha androjen bi ürün aklında bulunsun sivilcelenmeyi daha fazla yapabilir -
18 yaşında 2. devam kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Ugurbenx1 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
masteron kullan primo yerine boşver turinabola hiç gerek yok hedefin ne -
Kürde enjeksiyon günleri ve dozajlaması hk. (testo e + npp + dhb)
sven, Ziraatci kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
günlük enjeksiyona böl hepsini ikincisi ilk dhb kullanımınsa düşük dozaj başla npp çok fazla gelebilir. bu kadar yükske dhb ve npp kullanacağına daha yüksek testo kullan bence -
Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.
sven, MRBİG. kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
sarmslar aksı kapatmıyor mu zannediyorsun? sarmslar testosteron kadar baskılayıcı. daha sağlıklı oluyorsun çünkü vucudunda olan bi hormonu sokuyorsun. şuan türkiye ortalaması 400ngdl falan sanırım kusura bakmayın 400ngdl testosteronla anca yarım erkek olursunuz arkadaşlar. size bu sarmsları pazarlayanlar çok iyi diye pazarlıyor günün sonunda ya pct yapıyorsunuz pctde zaten kazandığınız 3gr kasın hepsini kaybediyorsunuz ki zaten etki mekanizmalari hala tam ortada değil benim bildiğim kadarıyla ortadaki veriye görede oldukça kötürümler. sarmslar kesinlikle testostrondan daha zararlı ve daha kötü sonuç veriyor. sarmslar iyi olsaydı burda biz testosteron boldenone npp vs kullanmayı konuşmak yerine sarms kullanırdık keşke öyle olsaydı hptayı kapatmasa ya da az etkilese etki mekanizmasi iyi olsa falan. kendi tanıdığım uzun süre sarms kürü yapıp pişman olan şuanda klinik trt alan biri var ve gerçekten sonuçdan memnun değil. ya testosteron kullanacaksın ya da peptitlerle hafif ilerleme kaydedersin bu işin arası yok. pctde 250 300mg gibi dozajlardan sonra %99 sonuç verir pct yanıt alamayan insanlar yüksek dozaj ve uzun senelerce baskı altında kalıyor ve ekstra olarak anabolik kullanımından kalıcı kısır kalan insan sayısı oldukça az. sarmslar testosterounuda basklıyor belli bi yerden sonra dışardan almak zorunda kalıcaksın.- 46 yanıt
-
- clean bulk
- turinabol
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.
sven, MRBİG. kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
200 300 mg test hayat kalitenizi iyileştirir muhtemelen çoğunuz olduğunuzdan daha sağlıklı olursunuz.- 46 yanıt
-
- clean bulk
- turinabol
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.
sven, MRBİG. kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
zphcnin sağlamlığı biraz tartışma konusu şuan forumda ben açıkçası bi şaibe görmüyorum ama bi anda herkes sadece zphc önerirken zphc kötü demeye başladı. bu tarz peptitlerden alacağın verim mininal hocam sarmslardanda bı tık daha üzeri. gelişim görmek istiyorsanız bu işin bazı test+gh ekstra olarakta ikinci anaboliktir.- 46 yanıt
-
- clean bulk
- turinabol
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
1 flakon alıp denicem muhtemelen aynı dozaj mastla farkı oldumu senin için -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
dikkate alicam dediklerini olmadı prop devam edeceğim zaten- 65 yanıt
-
- 1
-
-
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
masteron enathate -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
iyi geri dönüş aldım tanıdıklarımdan burda kullanmış herhangi biri varsada merak ediyorum. -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
bende dvp kullanmayı düşünüyorum dvp kullananlar geri dönüş yaparsa mutlu olurum -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
peki kürün içine boldeyide katsam nolur gereksiz yük mü olur? son boldenone kullandığımda hafif tansiyon yaşadım ama hayatımı berbat edecek kadar değildi. tren için 70mg enath bile patlatıyor beni ondan bi süre bulaşmam gibi. elimde 2flakon mast prop var devamınıda enathate ile gidicem bulamazsam ya da içime sinmezse yine mast prop alıp devam ederim -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
deca deneyimin nasıl ya masteron ya deca giricem sanırım sende çok ödem tutuyormu . dhb zphc var benim ulaşımımda mentte çok gereksiz agresifç. dhb benimde aklıma yattı ama sürdülebilir gelmiyor. elimde bi flakonda bolde kaldı onuda eritmek istiyorum bakalım -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
primo çok pahalı deca açıkçası beni korkutuyor nor19lar psikolojik yoruyor. boldenoneda uzun ester olması ekstra olarak e2 yönetimi ve minimal tansiyon sorunu yoruyor sanırım en iyi opsiyon masteron -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
benim kendi kafamda 650 750 test 400 mast e/p var -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
bende baktığımda öyle düşünüyorum ama hiç deneyimlemedim yuksek testosterondan kastın ne mesela 650 750 arası uygun mu -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
nessieyi kaçtan alıyorsun benim satıcımda nessie e yok bulabilirsem bende onu alacam ya da dvp düşünüyorum -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
sven, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
ayni şekilde bende bu soruyu düşünüyorum hiç test mastla büyüme dönemi yapan varmı dvp kullanmayı düşünüyorum bende -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
sven, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
genel olarak vucudum ilaca iyi tepki veriyor sanırım düşük mglerde bile iyi sonuç alıyorum bidahaki kürde biraz daha yüksek mg kullanıcam bakalım sonuç nasıl olacak -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
sven, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
tren maks 150 200mg kullanılır kalanı gereksiz baskı. -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
sven, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
acetate çok hızlı bi ester çok hızlı peak yapıp çok hızlı gidiyor ondan dolayı enjeksiyon frekansı çok önemli stabil seviye için -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
sven, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
kendim denedim biliyorum kankam eod ve ve ed arasında acetateta yan etki bakımından belki %30 fark oldu benim için. -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
sven, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
yüksek dozaj az dozaj fark etmez dolu trenboloneda 100mg bile adamı mahveder muhtemelen. enathate eod acetate günlük belki prolar günde 2 kez yapılıyor iniş çıkış insanı mahvediyor zaten trenin en büyük side alınan tarafı bu -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
sven, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
eod yapmak sağlıklı değil acetatetta en kötü günlük olmalı -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
tren humax masteron için zphc ve humax
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
