-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
188 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
2
Wassat26 kullanıcısının paylaşımları
-
Kür sonrası 4 yıl süren cinsel sorunlar hk.
Wassat26, Hyperx06 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam koyduğun değerler oldukça düzgün, acaba psikolojik olarak kendini çok mu sıkıştırıyorsun, böle 1 parmak viski falan rahatlama sağlamıyor mu hani acaba psikolojik mi diye denemek adına -
Kür bitimi pct sonrası libido ve ereksiyon neredeyse hiç yok! ne yapmalıyım?
Wassat26, Tormali kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam döngü açılmış, sadece zaman vermen gerekiyor gibi, bide psikolojik olarak sürekli kafada kurarsan o da zarar verir, bence zamana bırak. -
Ilk kürüme girme kararı aldım! süreci nasıl yönetmeliyim?
Wassat26, fane12 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Hocam tam dediğin gibi oldu. E2 91.03'e çıkmış 10. haftadayım. 3. haftada 53.48'di. Prolaktin de 15.90 gelmiş E2 kaynaklı yükselmiş gözüküyor. Bugün yarım arimidex'e başladım. Pazartesi 0.5mg + Perşembe 0.5mg enjeksiyon günleri yarım arimidex alacağım. Prolaktinle ilgili birşey yapmayacağım dediğin gibi E2 düşünce o da düşer diye düşünüyorum. Tam da bu günlerde ereksiyon kalitem bozulmuş isteksizlik başlamıştı. Bugüne kadar hiç AI kullanmamıştım. -
Ilk kürüme girme kararı aldım! süreci nasıl yönetmeliyim?
Wassat26, fane12 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bayıldığında açlık kan şekeri 68 gözüküyor. İlaçtan bağımsız hipoglisemi atağı geçirip açlıktan bayılmış olabilir misin? (Kan şekeri düşüklüğü) -
Kür içi htc ve hgb referans üzerine çıkması ön görülen bir durum mu?
Wassat26, 4Art38 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Naptın hocam hct ve hgb değerleri ile iligli bir gelişme var mı -
Kür içi ovitrelle kullanımı nasıl olmalı?
Wassat26, gokalaf kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba, Haftalık 375mg testo enanthate ve 9. hafta itibariyle finisher olarak günlük 30mg oxandrolone'ye başladım. Bu hafta 9. hafta bitecek ve 16. hafta kürü sonlandıracağım. Bu haftalarda testislerimde yumuşama-ufalma tarzı belirtiler görüyorum. Bu da aklıma kür sonrası PCT den (klomifen + tamoksifen) alınacak verim acaba düşer mi acaba geriye dönüş zorlanır mı gibisinden endişeleri aklıma getirdi. Testis atrofisinin önlenmesi için yapay zeka haftada 2 kez 250iu HCG Ovitrelle vurmam gerektiğini söylüyor. 'Hemen önümüzdeki hafta başla Pazartesi 250iu + Perşembe 250iu vur diyor. Kürün son iğnesine kadar (16. haftaya kadar) göbekten derialtından vurmaya devam et kür bitince bırak' diyor. @berkay16 SORULARIM: Bu iş bu kadar kolay mı? Bunun yan etkileri yok mu kürü bozma gibi bir problemi yok mu? Eczanede ovitrelle reçetesiz satılıyor mu? Bu konuları hiç bilmediğimden soruyorum ilk kürüm şimdiden çok teşekkürler. -
Hipogonadizm teşhisi ve hormon kullanımı hk.
Wassat26, Hpyfurkan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Ben kendi adıma “değerlere çok takılmamam gerektiği” görüşünün yanlış olduğunu düşünüyorum. Sonuçta kısa esterle testonu boostlamıyorsun ve dalgalanmanın (piklerin ve diplerin) minimum olduğu 'steady state' durumunu yakalamak önemli. Bu yüzden yarışmacı olmayan testo düzeyini çok dalgalanmadan belli seviyelerde koruyabilmek isteyenler enanthate esterini kullanıyor. Maalesef ülkemizde 4 esterli sustanon dışında onaylı bir testo ilacı yok diye biliyorum. Buna maruz kalmak çok kötü. -
Hdl+kalsiyum+kreatinin değerlerim referans dışı! ne yapmamı önerirsiniz?
Wassat26, ayberk591 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Merhaba, Benim HDL artışı için öğrendiklerim: 1- Düzenli cardio günlük 30-45dk düşük yoğunluklu 2- Omega3 takviyesi günde 2-3gram (takviye yoksa yağlı balık tüketimi düzenli somon vs.) 3- Ceviz, fındık, zeytinyağı, avokado tüketimi 4- Sigara ve alkolün bırakılması 5- Trans yağlardan ve margarinlerden kaçınma (Kızartma, fast-food, poaça börek benzerlerini kesmek) 6- Rafine şekerlerden kaçınma 7- Fazla kilo varsa, sağlıklı kilo kaybı yağ oranını düşürerek -
Anavar kullanımını nasıl yapmalıyım? (mg,süre)
Wassat26, Pewainz kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Henüz yaptırmadım başgan 2 enjeksiyon aldım. 5.-6. enjeksiyon sonrası yaptırabilirim, paylaşırım. Başka marka vardı o bi çıksın -
Anavar kullanımını nasıl yapmalıyım? (mg,süre)
Wassat26, Pewainz kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Ben haftalık sadece 375mg testo enanthate kullanıyorum. Salı 0.75ml + Cuma 0.75ml (ZPHC testosteron enanthate 30ml 250mg/ml) 9. hafta itibari ile ZPHC oxandrolone ekledim sabah-öğle-akşam 10-10-10 günlük 30mg. 1 Kutu bitirip 4.5 haftada bunu sonlandıracağım. Büyük ihtimalle 20. haftada testoyu da sonlandırabilirim. Sonra pct. Beklentim: benim viseral yağlanmam yüksek (karaciğer yağlanması var grade1-2 arası), ve insülin direncim vardı. Viseral ve genel yağlanmamı mimimuna çekmek ve insülin direncini de bu şekilde hafifleterek kırmak. Zaten anaboliklere de bu karaciğer yağlanması - insülin direnci - yüksek ürik asit metabolik kilidini ilaçlarla ve yaşam biçimiyle kıyamadığım için 37 yaşında başladım İlk tecrübem. -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
Wassat26, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
ZPHC oxandrolone kullanan oldu mu, genelde orallar boş ve fake oluyor ama bu bandrollü ürünlerde de böyle bir durum mümkün mü? Bulursam 1 kutu bitirmeyi düşünüyorum. 100 tabletlik olandan -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
Wassat26, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Hilma Biocare markası çok pahalı diye biliyorum, en azından benim bulduğum satıcı öyleydi. 14 Ocak'ta aldığım fiyatlar aşağıdaki gibi Testo 74 dolar, Boldenon 85 dolar, Masteron 120 dolar, Oxandrolone 115 dolar Fiyatları bu şekilde görünce alamamıştım Senin aldığın ürünler ne göremedim açıkçası -
Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?
Wassat26, lome kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Merhaba, 7. hafta bitti. Üstte yazdığım gibi kan testimde testoyu da gördüm. Ama sanki testoyu bir türlü hissedemedim, natural gibi hissediyorum. Bu psikolojik mi, beklentim çok mu yüksek, bundan faydalanmak için total testoyu kanda yüksek görmek yetmiyor mu başka parametrelerde mi var vs vs. Bu sebeple 8. hafta başına günlük 1 tablet proviron koydum (25mg), testo dozu da (0.75ml + 0.75ml) haftalık 375mg yaptım. Benim gibi hissedenler varsa bu psikolojik mi, ilaçtan mı, yoksa sabır mı gerekiyor evham mı yapıyorum aydınlatabilirseniz sevinirim.- 32 yanıt
-
- peakx
- peakx pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Metformin ve vücut geliştirme hk.
Wassat26, Yigit3541 kullanıcısının konusunu cevapladı: İnsülin Hormonu
Merhaba, Hem bulk dönemi olsun hem cutting dönemi olsun, daha iyi insülin hassasiyeti için günde sabah 500mg + akşam 500mg metformin bazlı ilaç kullanmak, sizce sporcuya ek avantajlar sunar mı? Duyduğım kadarıyla mTOR aktivasyonunu baskılayıp kas kazanımına da bir miktar dezavantaj sağlayabiliyormuş ama günlük 1000mg kullanımda bu mümkün bilmiyorum açıkçası. @metinav -
Proviron nedir ? kürlerde ezbere kullanmak doğru mudur?
Wassat26, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Merhaba, 6 haftadır salı 0.5ml + cuma 0.5ml (250mg/ml) only testo enanthate küründeyim. Çevremden sık duyduğum şu, proviron koydun mu proviron koydun mu? Bu gerçekten gerekli mi? Günlük 1 tablet 25mg kahvaltıdan sonra proviron atmak only testo küründe fark yaratır mı? Koymasam ne kaybederim, koyarsam ne kazanırım, riskleri var mı dır? Şimdiden teşekkürler. -
Hocam ciddiyetle okuyordum ta ki senin günlük 100 mg'a çıktığını okuyana kadar, kahkaha attım ya Ben geçen sene şöyle bir cahillik ettim. Testo olmadan sadece bunu günlük 20mg denedim. 4. haftada HDL 20'ye düşmüştü ve cihaz ötmemeye başlamıştı, direk kestim. Bana katkısı sadece bir miktar kuvvet artışı olmuştu, belki placeboydu. Bu sene testonun yanında tekrar deneyim dedim ama bakalım
-
Merhaba, Veyron Pharma markasını kullanan bilen var mıdır? Elimde oxandrolone var ve haftalık 250mg testosteron enanthate'nin yanında sabah 10mg + akşam 10mg günlük 20mg atıyorum. Dolu mu boş mu bilmiyorum.
-
Kür içi htc ve hgb referans üzerine çıkması ön görülen bir durum mu?
Wassat26, 4Art38 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Ben de aynı başlığı açmıştım ancak kürün başında olduğum için benim değerlerim tolerans içinde geldi. Burada söylenenler düzenli kan nakli, bol su, bol kardio, bol yeşillik. -
Yüksek hgb ve hct değerleri hk.
Wassat26, SantoR kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Boy 172cm, kilo 78kg, yağ oranı %16.5, Yaş 36 Beslenme 2500kcal 120 protein 100 yağ gerisi karb. -
Yüksek hgb ve hct değerleri hk.
Wassat26, SantoR kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Viseral yağlar için günlük 20mg oxandrolone'ye başlamayı düşünüyordum 4-6 haftalığına. Ama gerçek oxa bulmak çok zormuş bu sitede okuduklarıma göre. iherb daha önce yurt dışındaki arkadaşıma sipariş geçmiştim, yohimbine ve rauwolscine daha önce hiç kullanmadım araştırayım. Ürik asit konusunda yanlış anlaşılma olmasın, ben tamamen insülin direnci sebebiyle ürik asidin de yüksek olduğunu düşünüyorum. İnsülin direnci + ürik asit + karaciğer yağlanması üçlüsünün bir bütün olduğunu düşünüyorum, adeta kısır döngü. -
Yüksek hgb ve hct değerleri hk.
Wassat26, SantoR kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam 2024 başı gibi insülin direncim olduğunu farkettim. Vücut adeta kitleniyor yağ yakayım desen kan şekeri düşmediği için yağ yakım metabolizması çalışmıyor, kas yapayım desen, insülin dirençli olduğu için aldığın karblar kasları hızlıca doldurmuyor. Hem aşağıdan hem yukarıdan kilitli. Bunun dışında asıl kilidin ürik asit adlı arkadaşın olduğunu öğrendim. 8-10 arası değişen yüksek ürik asit değerlerinde gezdiğimi farkettim. Bu iki arkadaş yüksekse zaten kaçınılmaz olan karaciğer yağlanması da olduğumu öğrendim. Grade1-2 arası karaciğer yağlanmam vardı. İnsülin direnci için Glifor (metformin) kullanımına başladım. Pik dönemde sabah 1000mg akşam 1000mg kullanarak 3 aylık kan şekerini %5.3 lere kadar düşürdüm % 6 lardaydı. Şu anda gliforu maintenance için sabah 500mg akşam 500mg alıyorum. Yüksek ürik asit için Ürikoliz (allopurinol) kullanmaya başladım. günlük 300mg kulalnım ile 9.4'ten 6.4lere düşürdüm. Kullanmaya devam ediyorum. Karaciğer yağlanması için Omega3 (2400mg) NAC (1200mg) TUDCA (250mg) kullanıyorum. Yüksek kortizolden korunmak için Ashwaganda KSM-66 (600mg) kullanıyorum.Kilidi sağlam kırmak için en son olarak haftalık 250mg Testo Enanthate'ye başladım 6. haftadayım. Çünkü doğal total testosteronum 450 den yukarı çıkmıyordu. Mart gibi tüm bunlar için kontrole gitmeyi düşünüyorum. Ben bu yaşadığım insülin direnci, yüksek ürik asit, karaciğer yağlanması gibi metabolik sendromların düşük testo sebebiyle yaşandığını düşünüyorum. -
Yüksek hgb ve hct değerleri hk.
Wassat26, SantoR kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam tam kan ve CRP baktırdım. HGB 15.4 g/dl, HCT 47.1 % (09.01.2026) gelmiş, düşündüğüm şekilde dramatik bir yükseliş olmamış. CRP ( C-Reaktif Protein) 0.6 mg/L (09.01.2026) Herhangi inflamasyon enfeksiyon yok gibi bu taraf temiz gibi. B12 678 pg/mL (05.12.2025) Metformin (Glifor) kullanıyorum insülin direncine karşı sabah 500mg + akşam 500mg. Demir (serum) 117 μg/dL (05.12.2025) Demir bağlama kapasitesi 247 μg/dL (05.12.2025) Ferritin konusunda en son 09.05.2025 yılında aile hekimliğinde yaptırdığım testteki değerler var ferritin 451μg/L. Bu tarihte Demir bağlama kapasitesi 381 μg/dL, Demir (serum) 51 μg/dL. Burada metabolik sendromum var gibi çünkü ferritin tolerans üzeriyken serum demirim çok düşük gelmiş. (İnsülin direnci + ürik asit yüksekliği vardı o dönem.) Ürik asit yüksekliğine karşı da günlük 300mg ürikoliz kullanıyorum (allopurinol etken maddesi.) Bunların dışında önerdiğiniz bol su bol kardio yeşillik tüketimi gibi konulara da bu süreçte dikkat edeceğim. -
Yüksek hgb ve hct değerleri hk.
Wassat26, SantoR kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Merhaba, Haftalık düşük doz (250mg, 125mg+125mg) testosteron enanthate ve günlük 20mg oxandrolone kullanıyorum. Testo kullanımının HCT'yi yükselttiği ve %53'ün üzerine çıkan HCT sebebiyle tehlikelerin başladığını söylüyorlar. Kan koyulaştığı için emboli riski vs. @Askabar @hectordoyle Bu reelde nasıl tecrübeli arkadaşlar biraz aydınlatırsa sevinirim. -
Kalça bölgesi enjeksiyonu için hangi iğne tipini seçmeliyim?
Wassat26, Yasinakda kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Merhaba, 0.5ml testo enanthate kalça enjeksiyonu için yapay zekaya sorguladığımda, iğne seçimi için 23G 30mm Mavi iğnenin en optimum iğne olacağını söylüyor. Kullanan var mı bu iğne kasa ulaşır mı? -
Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?
Wassat26, lome kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Ben test yaptırdım. 9 Aralık Salı başlangıç 125mg + cuma 125mg 2.5 hafta kullandım. (0.5ml + 0.5ml) Haftalık 1 ml. 5 enjeksiyon sonra 3. haftanın cuma sabahı (enjeksiyon günü sabahı) en dipten ölçüm aldırdım. Test günü 26.12.2026 Cuma sabah 09:00 Total testom 400'dü 1300 geldi. Aynı modda kullanmaya devam ediyorum. Bilgilerinize.- 32 yanıt
-
- peakx
- peakx pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
