Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Witcher

Vortex vs novalife pharma

Önerilen İletiler

Witcher    92

İlk kürüm için novalife pharma düşünüyorum ama vortex ile arasında kaldım

Sizce novalife pharma mı vortex pharma mı daha iyidir.

Ayrıca bunların haricinde marka tavsiyesi vermek isteyen olursa memnun olurum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Askabar    1.630
Witcher, 22 dakika önce yazdı:

İlk kürüm için novalife pharma düşünüyorum ama vortex ile arasında kaldım

Sizce novalife pharma mı vortex pharma mı daha iyidir.

Ayrıca bunların haricinde marka tavsiyesi vermek isteyen olursa memnun olurum.

ikisi arasında fiyat farkı olarak ucurum var diye biliriz. Ben F.B. Den novalife aldım kullandım memnun kaldım. İlaçlar çayır çayır çalıştı. Fiyata hala çok çok ucuz ama çalışıyor ilaçlar. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
forbit    875
Witcher, Bir saat önce yazdı:

İlk kürüm için novalife pharma düşünüyorum ama vortex ile arasında kaldım

Sizce novalife pharma mı vortex pharma mı daha iyidir.

Ayrıca bunların haricinde marka tavsiyesi vermek isteyen olursa memnun olurum.

Dünyada vortexi satan ikinci birisini göster bana desem sanırım o konu çözüme kavuşmuş olur :) Dünyada o markayı tek satan biri var. Nasıl bir marka ki bu tek kişi satabiliyor? :) İyi kötü demiyorum bak sadece bir soru soruyorum. :) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
Askabar, Bir saat önce yazdı:

ikisi arasında fiyat farkı olarak ucurum var diye biliriz. Ben F.B. Den novalife aldım kullandım memnun kaldım. İlaçlar çayır çayır çalıştı. Fiyata hala çok çok ucuz ama çalışıyor ilaçlar. 

Ben de zaten o yüzden biraz şüpheli yaklaşıyorum ama kullanan insanlardan böyle şeyler duyunca şaşırıyorum 

forbit, 9 dakika önce yazdı:

Dünyada vortexi satan ikinci birisini göster bana desem sanırım o konu çözüme kavuşmuş olur :) Dünyada o markayı tek satan biri var. Nasıl bir marka ki bu tek kişi satabiliyor? :) İyi kötü demiyorum bak sadece bir soru soruyorum. :) 

Bu iyimiş abi 😂😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
STALOB    119
Witcher, 2 saat önce yazdı:

İlk kürüm için novalife pharma düşünüyorum ama vortex ile arasında kaldım

Sizce novalife pharma mı vortex pharma mı daha iyidir.

Ayrıca bunların haricinde marka tavsiyesi vermek isteyen olursa memnun olurum.

ilaçlar boş anlamına gelmiyor novalife dan memnun olan kısıler var forumda 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807

Novalife zannedersem F.B nin, vortex (şimdi baries bp) ise T.F nin ilaçları. Önerim vortexi kullanma ama novalife ı bilmiyorum forumda kullananlar var

Önerim bulabilirsen SP, Balkan Pharma, Iran Aburaihan kullan

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
theacil    4
hectordoyle, 42 dakika önce yazdı:

Novalife zannedersem F.B nin, vortex (şimdi baries bp) ise T.F nin ilaçları. Önerim vortexi kullanma ama novalife ı bilmiyorum forumda kullananlar var

Önerim bulabilirsen SP, Balkan Pharma, Iran Aburaihan kullan

ya bu fb kim vallahi bulamadım forumda :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
theacil, 2 saat önce yazdı:

ya bu fb kim vallahi bulamadım forumda :D 

Tahmin yürütcen artık forum kuralları gereği satıcı ismi vermek yasak

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Test ve deca kürümün 9. haftasındayım novalife pharma F.B'den temin etmiştim. Decanın düşük doz olduğuna adım gibi eminim. Kür öncesine göre gücümde, görüntümde, enerjimde ve libidomda yüzde 5-10 bir artış var. 500 test ve 400 deca yerine sadece 750 mg balkan,sp test de alsanız sonuç bu olabilirdi pekala. Ha bu arada aynı satıcıdan tekrar test ve deca satın aldım. Öncesinde de kendisinden aldığım ve şubatta zamlanacağını bildiğim için alıp kenara koydum 15 haftalık kürü. Muhtemelen decayı 20 haftaya kadar uzatacağım çünkü düşük doz belli. Şimdi sorabilirsiniz madem düşük doz niye gidip tekrar aldın. Çünkü bana istediğimi veriyor. Eklem ağrılarım ortadan kalktı, fiyatı son derece ucuz, podyum yapmak gibi bir hayalim yok. Görüntüm, gücüm, hissiyatım şimdilik fena değil. Novalife pharma ile forumda balkan ve sp pharma kullananların alacağı gelişimin yarısını alabilirsiniz. Bu size yetmiyorsa pamuk eller cebe. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
NamasteGodDamnİt, 10 dakika önce yazdı:

Test ve deca kürümün 9. haftasındayım novalife pharma F.B'den temin etmiştim. Decanın düşük doz olduğuna adım gibi eminim. Kür öncesine göre gücümde, görüntümde, enerjimde ve libidomda yüzde 5-10 bir artış var. 500 test ve 400 deca yerine sadece 750 mg balkan,sp test de alsanız sonuç bu olabilirdi pekala. Ha bu arada aynı satıcıdan tekrar test ve deca satın aldım. Öncesinde de kendisinden aldığım ve şubatta zamlanacağını bildiğim için alıp kenara koydum 15 haftalık kürü. Muhtemelen decayı 20 haftaya kadar uzatacağım çünkü düşük doz belli. Şimdi sorabilirsiniz madem düşük doz niye gidip tekrar aldın. Çünkü bana istediğimi veriyor. Eklem ağrılarım ortadan kalktı, fiyatı son derece ucuz, podyum yapmak gibi bir hayalim yok. Görüntüm, gücüm, hissiyatım şimdilik fena değil. Novalife pharma ile forumda balkan ve sp pharma kullananların alacağı gelişimin yarısını alabilirsiniz. Bu size yetmiyorsa pamuk eller cebe. 

Çok sağol görüşlerin için,küre başlayana kadar karar vericem buna

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59

nabza göre şerbet novalife çalışıyor mu evet ama büyük ihtimal düşük doz forumda 500mg testosunu kullanan birinde 15 üstü olması gerekiren 12-13 lerdeydi bu fiyata göre bence normal 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 
    • Yazan: lazenmax
      Merhabalar. Balkan Pharma ürün almak istiyorum ve bir kaç yerde buldum ama şöyle bir sıkıntım var bu ürünlerin orjinal olup olmadığını nasıl anlarım. Satan kişi bir link veriyor b-p.md  site bu. Acaba bu doğru mudur? Nasıl anlayacağım ürünün orjinal olduğunu. Malum piyasa sahte ürün ve satıcı kaynıyor.
      Yardımcı olursanız sevinirim.
    • Yazan: yusufbilo78
      Selamlar hocalarım, her zaman ilaçları tedarik ettiğim satıcı bu sefer bu markayı göndermiş. Daha önce kullanan var mıdır ?

    • Yazan: alp452
      kür yapacağım, tedarik edeceğim kişide;
      magnus pharma black mamba protech pharma bioteq labs mh pharma bvs labs white tiger pharma zphc pharma swiss pharma optimum pharma gibi markalar var, hangisini tavsiye edersiniz?
    • Yazan: Geleceğin Olympia'sı
      İron pharma nasıl marka kullanan var mı özellikle anavar ? 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×