Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

okain

Deca küründeyim sorularım var

Önerilen İletiler

okain    1

Merhaba değerli üstadlar, abiler, kardeşler 20 yaşındayım(4 gün sonra 21) 188 boy 70 kilo %8-9 arası yağ oranı ve 2 aylık spor geçmişi ile deca+testo+danabol kürüne girdim. Sigara kullanıyorum alkol haftada 1 oda her hafta değil. Spor geçmişim yok kür için çok erkendi biliyorum ama bindik bi gemiye artık bundan sonrası önemli bir hayli sorularım var ama öncesinde kür ve antrenman bilgilerimi paylaşayım sizlerle eksik, hatam varsa yorumlarınızı beklemekteyim. Küre başlayalı 2 hafta oldu.

Haftada 4 gün fullbody antrenman yapıyorum. Bir gün spor bir gün dinlenme şeklinde yaklaşık bir buçuk - iki saat civarı salonda kalıyorum, kardiyo yapmıyorum.

Testo 300 mg aldım ilk 2 hafta( haftada 2 enjeksiyon 150mg şeklinde), bundan sonraki haftalarda 450mg son haftalara doğru 600mg ayrıca decanın son enjeksiyonundan sonra 2 hafta daha testo vuracağım daha sağlıklı olacağını gördüm forumda yazanlardan.

Decayı ise ilaç vücutuma alışsın diye 125 mg şeklinde 2 hafta aldım(haftada tek enjeksiyon ile) bundan sonraki haftalarda 250mg olarak alacağım.

Danabolüm hap değil fıs fıs şeklinde spor öncesi 3 fıs alıyorum (15 mg tek fıs) spor olmayan günler 8 saate bir fıs. Danabolun bir etkisini gördüğümü düşünmüyorum. Hissettiğim bir şey yok sanki.

Kür öncesi kan testi yaptıramadım fakat testo enanthat i vurduktan 10 saat sonra bir test yaptırdım ve paylaşmıştım burada tekrardan konuya ekleyeyim;

Test Sonucu

 Bu sonuçta total, serbest testo ve östrojen yükselmesini normal görüyorum testo enjekte ettim fakat prolaktinimin yüksek olması kafamı karıştırmıştı. 2 haftada bir dostinex ve haftada 2 kere yarım tablet arimidex kullanacağım. Başka bir koruyucu maalesef kullanamayacağım. Diğer testi 3 haftaya yaptıracağım.

Beslenme konusunda ise boş kalmıyorum sürekli yemeye çalışıyorum ki 2 ay önce 60 kg ile basladım suan tam olarak 71 kiloyum.

Şimdi sorularıma geçiyorum biraz uzun olacak kusuruma bakmayın çok araştırdım fakat emin olamadığım şeyler var :) ;

1) Testo vurdum kanımdada gözüküyor ama öyle ekstra aşırı bir libido oluşmadı hafif derecede libidom arttı ki zaten günde 2-3 kere bir anda erekte olabilen bir insanım. Libidom neden aşırı yükselmedi? İlaç vücudumda çalışmıyor mu? İlk testomu 12 gün önce vurdum çoktan bağlanması gerekirdi vücuduma.

2) Daha erken ama decanın vücudumda çalıştığını nasıl anlayacağım? Hani ne olduğunda aha artık deca vücudumda çalışmaya başladı diyeceğim? Öncesinde bir sinir hali gelecek sanırım.

3) Antrenman sırasında son hareketlere geldiğimde kollarım aşırı sertleşiyor, avucumu dahi tam sıkamıyorum. Kollarımı yukarı, enseme, arkama doğru rahat götüremiyorum buda son hareketleri tam düzgün yapamadığım hissiyatı oluşturuyor. Sebebi nedir? Danabolun pump etkisi mi?

4) Enjektör olarak yeşil uçlu iğne kullanıyorum. İğnenin yarısını bacağıma sokuyorum sırayla bir sağ bir sol bacak şeklinde 4 kadar iğne vurdum ilki 3 gün yürüyememe sebep olmuştu. İlk enjeksiyon olduğu için sanırım diğerleri sıkıntı olmadı ama son enjeksiyon yine bacağımı ağrıttı. Squat yaparken zorluyor bu durum. İğne kullanım şeklim yanlış mı? Çok mu sokuyorum?

5) normalde 00:00 olduğunda uyuyan bir insandım fakat 5-6 gündür yorgun olmama rağmen yatağa girince uyuyamıyorum gece 2 ye kadar falan uyanık kalıyorum sıcak basıyor, daralıyorum. Sanırım bir şeylerden yan etki görüyorum ama bir etki gördüğümü düşünemiyorum. 


6) Antrenmanlarda güç artışı yaşamıyorum ki bunun için daha erken bir kaç haftam daha var ama şöyle bir durum yaşıyorum; antrenman bitiyor tüm çalıştığım yerler aşırı pump oluyor vücudum daha hareket yapacak enerjiye sahip gibi hissediyorum ama aşırı pump tan dolayı hareket yapamayacak durumda oluyorum. Yani yapabilsem vücutta gereken enerji var ama kaslarım izin vermiyor. Ve fazla tansiyonum artıyor antrenman sırasında.

7) Eskiden günde 1 litre su içen bir insandım buna rağmen idrarım çok koyu olmazdı. Küre başladığımdan beri 3 litre kesin içiyorum üzerine belki 1-2 bardak daha içiyorum ama idrarım koyu renkte sebebi ne olabilir? İlaçları idrar yoluyla vücut atıyor mu yoksa diye tribe girdim. 

Yüzümde 3 tane sivilce çıktı. Sırtımda falan şu anlık bir şey yok.

İlaçların tadına baktım :D ikiside yağlı ama acı bir tada sahip. Birisi zeytinyağ tadı varsa sahtedir demişti ondan kıllanıp bakmıştım. Bilemiyorum bu bir anlama biçimi mi? :D 

Aklıma geldikçe sorularımı ekleyeceğim. Şimdiden cevaplarınız ve yönergeleriniz için çok teşekkürler. Usanmadan sıkılmadan yardımcı olmanız dileğiyle.

 

tarihinde okain tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


AhmetBalcı    122
okain, 37 dakika önce yazdı:

Merhaba değerli üstadlar, abiler, kardeşler 20 yaşındayım(4 gün sonra 21) 188 boy 70 kilo %8-9 arası yağ oranı ve 2 aylık spor geçmişi ile deca+testo+danabol kürüne girdim. Sigara kullanıyorum alkol haftada 1 oda her hafta değil. Spor geçmişim yok kür için çok erkendi biliyorum ama bindik bi gemiye artık bundan sonrası önemli bir hayli sorularım var ama öncesinde kür ve antrenman bilgilerimi paylaşayım sizlerle eksik, hatam varsa yorumlarınızı beklemekteyim. Küre başlayalı 2 hafta oldu.

Haftada 4 gün fullbody antrenman yapıyorum. Bir gün spor bir gün dinlenme şeklinde yaklaşık bir buçuk - iki saat civarı salonda kalıyorum, kardiyo yapmıyorum.

Testo 300 mg aldım ilk 2 hafta( haftada 2 enjeksiyon 150mg şeklinde), bundan sonraki haftalarda 450mg son haftalara doğru 600mg ayrıca decanın son enjeksiyonundan sonra 2 hafta daha testo vuracağım daha sağlıklı olacağını gördüm forumda yazanlardan.

Decayı ise ilaç vücutuma alışsın diye 125 mg şeklinde 2 hafta aldım(haftada tek enjeksiyon ile) bundan sonraki haftalarda 250mg olarak alacağım.

Danabolüm hap değil fıs fıs şeklinde spor öncesi 3 fıs alıyorum (15 mg tek fıs) spor olmayan günler 8 saate bir fıs. Danabolun bir etkisini gördüğümü düşünmüyorum. Hissettiğim bir şey yok sanki.

Kür öncesi kan testi yaptıramadım fakat testo enanthat i vurduktan 10 saat sonra bir test yaptırdım ve paylaşmıştım burada tekrardan konuya ekleyeyim;

Test Sonucu

 Bu sonuçta total, serbest testo ve östrojen yükselmesini normal görüyorum testo enjekte ettim fakat prolaktinimin yüksek olması kafamı karıştırmıştı. 2 haftada bir dostinex ve haftada 2 kere yarım tablet arimidex kullanacağım. Başka bir koruyucu maalesef kullanamayacağım. Diğer testi 3 haftaya yaptıracağım.

Beslenme konusunda ise boş kalmıyorum sürekli yemeye çalışıyorum ki 2 ay önce 60 kg ile basladım suan tam olarak 71 kiloyum.

Şimdi sorularıma geçiyorum biraz uzun olacak kusuruma bakmayın çok araştırdım fakat emin olamadığım şeyler var :) ;

1) Testo vurdum kanımdada gözüküyor ama öyle ekstra aşırı bir libido oluşmadı hafif derecede libidom arttı ki zaten günde 2-3 kere bir anda erekte olabilen bir insanım. Libidom neden aşırı yükselmedi? İlaç vücudumda çalışmıyor mu? İlk testomu 12 gün önce vurdum çoktan bağlanması gerekirdi vücuduma.

2) Daha erken ama decanın vücudumda çalıştığını nasıl anlayacağım? Hani ne olduğunda aha artık deca vücudumda çalışmaya başladı diyeceğim? Öncesinde bir sinir hali gelecek sanırım.

3) Antrenman sırasında son hareketlere geldiğimde kollarım aşırı sertleşiyor, avucumu dahi tam sıkamıyorum. Kollarımı yukarı, enseme, arkama doğru rahat götüremiyorum buda son hareketleri tam düzgün yapamadığım hissiyatı oluşturuyor. Sebebi nedir? Danabolun pump etkisi mi?

4) Enjektör olarak yeşil uçlu iğne kullanıyorum. İğnenin yarısını bacağıma sokuyorum sırayla bir sağ bir sol bacak şeklinde 4 kadar iğne vurdum ilki 3 gün yürüyememe sebep olmuştu. İlk enjeksiyon olduğu için sanırım diğerleri sıkıntı olmadı ama son enjeksiyon yine bacağımı ağrıttı. Squat yaparken zorluyor bu durum. İğne kullanım şeklim yanlış mı? Çok mu sokuyorum?

5) normalde 00:00 olduğunda uyuyan bir insandım fakat 5-6 gündür yorgun olmama rağmen yatağa girince uyuyamıyorum gece 2 ye kadar falan uyanık kalıyorum sıcak basıyor, daralıyorum. Sanırım bir şeylerden yan etki görüyorum ama bir etki gördüğümü düşünemiyorum. 


6) Antrenmanlarda güç artışı yaşamıyorum ki bunun için daha erken bir kaç haftam daha var ama şöyle bir durum yaşıyorum; antrenman bitiyor tüm çalıştığım yerler aşırı pump oluyor vücudum daha hareket yapacak enerjiye sahip gibi hissediyorum ama aşırı pump tan dolayı hareket yapamayacak durumda oluyorum. Yani yapabilsem vücutta gereken enerji var ama kaslarım izin vermiyor. Ve fazla tansiyonum artıyor antrenman sırasında.

7) Eskiden günde 1 litre su içen bir insandım buna rağmen idrarım çok koyu olmazdı. Küre başladığımdan beri 3 litre kesin içiyorum üzerine belki 1-2 bardak daha içiyorum ama idrarım koyu renkte sebebi ne olabilir? İlaçları idrar yoluyla vücut atıyor mu yoksa diye tribe girdim. 

Yüzümde 3 tane sivilce çıktı. Sırtımda falan şu anlık bir şey yok.

İlaçların tadına baktım :D ikiside yağlı ama acı bir tada sahip. Birisi zeytinyağ tadı varsa sahtedir demişti ondan kıllanıp bakmıştım. Bilemiyorum bu bir anlama biçimi mi? :D 

Aklıma geldikçe sorularımı ekleyeceğim. Şimdiden cevaplarınız ve yönergeleriniz için çok teşekkürler. Usanmadan sıkılmadan yardımcı olmanız dileğiyle.

 

1.) Libidonun yükselmemesinin nedeni e2 ve/veya prolaktinin yükselmiş olmasından kaynaklanıyor olabilir.

2.) Decanın vücudunda çalıştığını güç/kuvvet artışından anlarsın ya da kan tahlilinde prolaktine baktırabilirsin. Ki 1. sorudaki sorunun kaynağı decanın çalışması olabilir. Bunun için Cabaser/Dostinex kullanman gerekir haftada yarım tablet yeterli olacaktır. Ama; önce kan baktırmalısın yükseldiyse kullan.

3.) Bu etki pump etkisi olabilir. Ancak; danabolu sanırım sarms forumda aldın. Ben şahsen sarmsların güveniliriği konusunda endişeliyim. Bu sebeple sarms kullanılmasına karşıyım. Dianabolunde tablet formu her zaman daha güvenilir olacaktır.

4.)Enjektör yeşil uçlu kullanman doğru. Bacaktan yaptığında mutlaka ağrı olacaktır. Bunun önüne geçilebileceğini sanmıyorum. Bu nedenle kalçadan yapılması taraftarıyım.

5.) Bu güç artışı ve prolaktinle alakalı olabilir.

6.) Güç artışı yaşıyor olman gerekiyor diye düşünüyorum. Mutlaka kan baktır. İlaçların çalışıp çalışmadığını anlamanın yolu bu.

7.) İdrar renklenmesı normal sana tavsiyem su miktarını arttır.

 

Son öneri olarak mutlaka kan tahlili yaptırmanı öneriyorum.

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1

 

AhmetBalcı, 53 dakika önce yazdı:

1.) Libidonun yükselmemesinin nedeni e2 ve/veya prolaktinin yükselmiş olmasından kaynaklanıyor olabilir.

2.) Decanın vücudunda çalıştığını güç/kuvvet artışından anlarsın ya da kan tahlilinde prolaktine baktırabilirsin. Ki 1. sorudaki sorunun kaynağı decanın çalışması olabilir. Bunun için Cabaser/Dostinex kullanman gerekir haftada yarım tablet yeterli olacaktır. Ama; önce kan baktırmalısın yükseldiyse kullan.

3.) Bu etki pump etkisi olabilir. Ancak; danabolu sanırım sarms forumda aldın. Ben şahsen sarmsların güveniliriği konusunda endişeliyim. Bu sebeple sarms kullanılmasına karşıyım. Dianabolunde tablet formu her zaman daha güvenilir olacaktır.

4.)Enjektör yeşil uçlu kullanman doğru. Bacaktan yaptığında mutlaka ağrı olacaktır. Bunun önüne geçilebileceğini sanmıyorum. Bu nedenle kalçadan yapılması taraftarıyım.

5.) Bu güç artışı ve prolaktinle alakalı olabilir.

6.) Güç artışı yaşıyor olman gerekiyor diye düşünüyorum. Mutlaka kan baktır. İlaçların çalışıp çalışmadığını anlamanın yolu bu.

7.) İdrar renklenmesı normal sana tavsiyem su miktarını arttır.

 

Son öneri olarak mutlaka kan tahlili yaptırmanı öneriyorum.

Öncelikle çok teşekkürler. Bahsettiğim gibi libidomda hafif artış oldu östrojen ve prolaktin fazlalığı libidoyu düşürmez mi? Bende stabil bir şekilde devam ediyor hiçbir sıkıntım yok. Kan tahlilini 2-3 gün içinde tekrardan yaptırayım buradan paylaşırım. Geçen hafta bir tablet dostinex almıştım prolaktin fazla çıktığı için testte. Ayrıca spor esnasında göğüs uçlarım sertleşiyor, parmağımla hafif sıkıncada küçük minnak bir acı oluşuyor.


Daha fazla yoruma ve belki farklı bir bakış açısı, deneyime, bilgiye ihtiyacım olduğu için etiketlemek durumundayım sizleri krallar kusuruma bakmayın:)@metinav @Equipoise @Loving @Ferhat82

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AhmetBalcı    122
okain, 54 dakika önce yazdı:

 

Öncelikle çok teşekkürler. Bahsettiğim gibi libidomda hafif artış oldu östrojen ve prolaktin fazlalığı libidoyu düşürmez mi? Bende stabil bir şekilde devam ediyor hiçbir sıkıntım yok. Kan tahlilini 2-3 gün içinde tekrardan yaptırayım buradan paylaşırım. Geçen hafta bir tablet dostinex almıştım prolaktin fazla çıktığı için testte. Ayrıca spor esnasında göğüs uçlarım sertleşiyor, parmağımla hafif sıkıncada küçük minnak bir acı oluşuyor.


Daha fazla yoruma ve belki farklı bir bakış açısı, deneyime, bilgiye ihtiyacım olduğu için etiketlemek durumundayım sizleri krallar kusuruma bakmayın:)@metinav @Equipoise @Loving @Ferhat82

Dostum bende ayni seyi soyledim libidon icin   Okursan 😊

 

 
1.) Libidonun yükselmemesinin nedeni e2 ve/veya prolaktinin yükselmiş olmasından kaynaklanıyor olabilir.
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 3 saat önce yazdı:

Merhaba değerli üstadlar, abiler, kardeşler 20 yaşındayım(4 gün sonra 21) 188 boy 70 kilo %8-9 arası yağ oranı ve 2 aylık spor geçmişi ile deca+testo+danabol kürüne girdim. Sigara kullanıyorum alkol haftada 1 oda her hafta değil. Spor geçmişim yok kür için çok erkendi biliyorum ama bindik bi gemiye artık bundan sonrası önemli bir hayli sorularım var ama öncesinde kür ve antrenman bilgilerimi paylaşayım sizlerle eksik, hatam varsa yorumlarınızı beklemekteyim. Küre başlayalı 2 hafta oldu.

Haftada 4 gün fullbody antrenman yapıyorum. Bir gün spor bir gün dinlenme şeklinde yaklaşık bir buçuk - iki saat civarı salonda kalıyorum, kardiyo yapmıyorum.

Testo 300 mg aldım ilk 2 hafta( haftada 2 enjeksiyon 150mg şeklinde), bundan sonraki haftalarda 450mg son haftalara doğru 600mg ayrıca decanın son enjeksiyonundan sonra 2 hafta daha testo vuracağım daha sağlıklı olacağını gördüm forumda yazanlardan.

Decayı ise ilaç vücutuma alışsın diye 125 mg şeklinde 2 hafta aldım(haftada tek enjeksiyon ile) bundan sonraki haftalarda 250mg olarak alacağım.

Danabolüm hap değil fıs fıs şeklinde spor öncesi 3 fıs alıyorum (15 mg tek fıs) spor olmayan günler 8 saate bir fıs. Danabolun bir etkisini gördüğümü düşünmüyorum. Hissettiğim bir şey yok sanki.

Kür öncesi kan testi yaptıramadım fakat testo enanthat i vurduktan 10 saat sonra bir test yaptırdım ve paylaşmıştım burada tekrardan konuya ekleyeyim;

Test Sonucu

 Bu sonuçta total, serbest testo ve östrojen yükselmesini normal görüyorum testo enjekte ettim fakat prolaktinimin yüksek olması kafamı karıştırmıştı. 2 haftada bir dostinex ve haftada 2 kere yarım tablet arimidex kullanacağım. Başka bir koruyucu maalesef kullanamayacağım. Diğer testi 3 haftaya yaptıracağım.

Beslenme konusunda ise boş kalmıyorum sürekli yemeye çalışıyorum ki 2 ay önce 60 kg ile basladım suan tam olarak 71 kiloyum.

Şimdi sorularıma geçiyorum biraz uzun olacak kusuruma bakmayın çok araştırdım fakat emin olamadığım şeyler var :) ;

1) Testo vurdum kanımdada gözüküyor ama öyle ekstra aşırı bir libido oluşmadı hafif derecede libidom arttı ki zaten günde 2-3 kere bir anda erekte olabilen bir insanım. Libidom neden aşırı yükselmedi? İlaç vücudumda çalışmıyor mu? İlk testomu 12 gün önce vurdum çoktan bağlanması gerekirdi vücuduma.

2) Daha erken ama decanın vücudumda çalıştığını nasıl anlayacağım? Hani ne olduğunda aha artık deca vücudumda çalışmaya başladı diyeceğim? Öncesinde bir sinir hali gelecek sanırım.

3) Antrenman sırasında son hareketlere geldiğimde kollarım aşırı sertleşiyor, avucumu dahi tam sıkamıyorum. Kollarımı yukarı, enseme, arkama doğru rahat götüremiyorum buda son hareketleri tam düzgün yapamadığım hissiyatı oluşturuyor. Sebebi nedir? Danabolun pump etkisi mi?

4) Enjektör olarak yeşil uçlu iğne kullanıyorum. İğnenin yarısını bacağıma sokuyorum sırayla bir sağ bir sol bacak şeklinde 4 kadar iğne vurdum ilki 3 gün yürüyememe sebep olmuştu. İlk enjeksiyon olduğu için sanırım diğerleri sıkıntı olmadı ama son enjeksiyon yine bacağımı ağrıttı. Squat yaparken zorluyor bu durum. İğne kullanım şeklim yanlış mı? Çok mu sokuyorum?

5) normalde 00:00 olduğunda uyuyan bir insandım fakat 5-6 gündür yorgun olmama rağmen yatağa girince uyuyamıyorum gece 2 ye kadar falan uyanık kalıyorum sıcak basıyor, daralıyorum. Sanırım bir şeylerden yan etki görüyorum ama bir etki gördüğümü düşünemiyorum. 


6) Antrenmanlarda güç artışı yaşamıyorum ki bunun için daha erken bir kaç haftam daha var ama şöyle bir durum yaşıyorum; antrenman bitiyor tüm çalıştığım yerler aşırı pump oluyor vücudum daha hareket yapacak enerjiye sahip gibi hissediyorum ama aşırı pump tan dolayı hareket yapamayacak durumda oluyorum. Yani yapabilsem vücutta gereken enerji var ama kaslarım izin vermiyor. Ve fazla tansiyonum artıyor antrenman sırasında.

7) Eskiden günde 1 litre su içen bir insandım buna rağmen idrarım çok koyu olmazdı. Küre başladığımdan beri 3 litre kesin içiyorum üzerine belki 1-2 bardak daha içiyorum ama idrarım koyu renkte sebebi ne olabilir? İlaçları idrar yoluyla vücut atıyor mu yoksa diye tribe girdim. 

Yüzümde 3 tane sivilce çıktı. Sırtımda falan şu anlık bir şey yok.

İlaçların tadına baktım :D ikiside yağlı ama acı bir tada sahip. Birisi zeytinyağ tadı varsa sahtedir demişti ondan kıllanıp bakmıştım. Bilemiyorum bu bir anlama biçimi mi? :D 

Aklıma geldikçe sorularımı ekleyeceğim. Şimdiden cevaplarınız ve yönergeleriniz için çok teşekkürler. Usanmadan sıkılmadan yardımcı olmanız dileğiyle.

 

1- Testosteronunun çalıştığını zaten kan testine gördün libidonu kafaya takmana gerek yok. Ama aşırı fazla östrojen de libido düşüklüğü yapar aşırı düşük östrojen de. Buna dikkat edebilirsin

2- 3. Haftadan sonra hissetmeye başlarsın sabret. Güç artışı su tutumu eklemlerde rahatlık gelecek

3- evet danabolden dolayı

4-siyah uçlu kullan 

5-decanın yan etkisi

6-yine danabolun etkisi bu

7-ilaçları zaten idrar yoluyla atarsın ama esterlerini. Yani direkt ilacı atmazsın korkma :D bu ilaçlarda hammadde oldugunu gösterir suyu 5 litre yap

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
AhmetBalcı, 5 saat önce yazdı:

Dostum bende ayni seyi soyledim libidon icin   Okursan 😊

 

 
1.) Libidonun yükselmemesinin nedeni e2 ve/veya prolaktinin yükselmiş olmasından kaynaklanıyor olabilir.

Tamamdır kral kontrol edicem iki değeride çok sağolasın :D 

Equipoise, 5 saat önce yazdı:

1- Testosteronunun çalıştığını zaten kan testine gördün libidonu kafaya takmana gerek yok. Ama aşırı fazla östrojen de libido düşüklüğü yapar aşırı düşük östrojen de. Buna dikkat edebilirsin

2- 3. Haftadan sonra hissetmeye başlarsın sabret. Güç artışı su tutumu eklemlerde rahatlık gelecek

3- evet danabolden dolayı

4-siyah uçlu kullan 

5-decanın yan etkisi

6-yine danabolun etkisi bu

7-ilaçları zaten idrar yoluyla atarsın ama esterlerini. Yani direkt ilacı atmazsın korkma :D bu ilaçlarda hammadde oldugunu gösterir suyu 5 litre yap

Çok teşekkürler bilgiler için kral sorum olduğunda bu konudan tekrardan rahatsız edicem sizleri iyi akşamlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RasimKadirr    46

İğne ye gelince, eğer bacaktan enjeksyon yapacak iseniz kesinlikle yeşil veya siyan uç kullanmayın. Deli gibi ödem yapıyor ve üstüne basamaz hale geliyor. Eczanelerde turuncu uçlu enjektör var. Aşı iğnesi olarak ta geçer. 1 kere yeşil uçlu ile yaptm 3 gün üstüne basamadım. Turuncu uçlu iğneyi 4 aydır bacakta kullanıyorum 1 kez ödem ağrı veya sızı yapmadı. Tavsiye ederim. 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1

Peki antrenman konusunda fikirleriniz nedir? Fullbody devam mı edeyim 4-5 set 10 tekrar piramit şeklinde çalışıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 29 dakika önce yazdı:

Peki antrenman konusunda fikirleriniz nedir? Fullbody devam mı edeyim 4-5 set 10 tekrar piramit şeklinde çalışıyorum

progressive overload a dayalı push/pull/legs programı tercihimdir

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 1 saat önce yazdı:

progressive overload a dayalı push/pull/legs programı tercihimdir

Tercihine uymak istiyorum örnek bir antrenman programı var mı veya internetten herhangi bir push pull legs programı yapabilir miyim? Spor geçmişimin olmadığını ve yeterli kas kütlemin olmadığını (çubuk gibiyim) belirtmek isterim haftada 4 gün spora vakit ayırabiliyorum.

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
gönderildi (düzenlendi)
okain, 43 dakika önce yazdı:

Tercihine uymak istiyorum örnek bir antrenman programı var mı veya internetten herhangi bir push pull legs programı yapabilir miyim? Spor geçmişimin olmadığını ve yeterli kas kütlemin olmadığını (çubuk gibiyim) belirtmek isterim haftada 4 gün spora vakit ayırabiliyorum.

 

4 gün yapabiliyorsan tek bölge yapman daha iyi olacaktır. Push pull legs için haftada 6 gün gitmen gerekiyor. Sana tavsiyem

Göğüs 

Sırt biceps

Bacak

Omuz biceps triceps

Şeklinde bir program izlemendir. Hazır bir program vermiyorum çünkü hareket seçimleri çok da önemli değil. Önemli olan yaptığın hareket her neyse kasa yedirebilmen. 

Kabaca göğüs sırt bacak ve omuz için 20 şer set. 

Biceps ve triceps için 10 ar set yeterlidir

tarihinde Equipoise tarafından düzenlendi
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 1 saat önce yazdı:

4 gün yapabiliyorsan tek bölge yapman daha iyi olacaktır. Push pull legs için haftada 6 gün gitmen gerekiyor. Sana tavsiyem

Göğüs 

Sırt biceps

Bacak

Omuz biceps triceps

Şeklinde bir program izlemendir. Hazır bir program vermiyorum çünkü hareket seçimleri çok da önemli değil. Önemli olan yaptığın hareket her neyse kasa yedirebilmen. 

Kabaca göğüs sırt bacak ve omuz için 20 şer set. 

Biceps ve triceps için 10 ar set yeterlidir

Her soruma bir cevabın var gerçekten çok teşekkürler fakat haftada sadece bir gün çalıştırdığım kas grupları özellikle kürdeyken yetersiz kalmaz mı? Tabii ki kasa verdiğim tahribat önemli farkındayım ama ilaçlıyken onarım hızlarımızda arttığı için böyle bir soru oluştu kafamda.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 1 saat önce yazdı:

Her soruma bir cevabın var gerçekten çok teşekkürler fakat haftada sadece bir gün çalıştırdığım kas grupları özellikle kürdeyken yetersiz kalmaz mı? Tabii ki kasa verdiğim tahribat önemli farkındayım ama ilaçlıyken onarım hızlarımızda arttığı için böyle bir soru oluştu kafamda.

Haftada 2 güne ayırıp 10set-10 set çalışmakla 1 günde 20 set çalışmanın farkı yok. Tabiki ben 2 güne ayırmayı tercih ediyorum lakin 1 gün çalışan birsürü profesyonel, kendini kanıtlamış insan var. 

Ayrıca 4 gün calıstıgı için ayırmaya mecbursun. Fullbody ile yeterince hasar verebileceğini sanmıyorum

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain, 1/8/2020 - 14:12 yazdı:

Tercihine uymak istiyorum örnek bir antrenman programı var mı veya internetten herhangi bir push pull legs programı yapabilir miyim? Spor geçmişimin olmadığını ve yeterli kas kütlemin olmadığını (çubuk gibiyim) belirtmek isterim haftada 4 gün spora vakit ayırabiliyorum.

 

bende testo only küre girdim yılbaşında. testo deli gibi arttırdı libidoyu ilk hafta içinde yani prolaktini azaltırsan aynısı sanada olur. gerçi ilk hafta frontload yapmıştım 4gün günde 250 mg vurup. ondan sonra 3 günde bir 250mg (600mg ediyor haftada) devam ediyorum şuan o yüzden dozaj farkı etkisi olabilir. testoyu arttırmanıda öneririm

yaşta aynı bu arada 

tarihinde rip rich piana tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1

@Equipoise hocam 4. Haftamı bitirdim 5. Haftanın içerisindeyim testo 600mg deca 250mg vuruyorum fakat testonun getirdiği güç dışında decadan bir şey alamıyorum o güç artışı falan gelmedi prolaktin kontrol altında 2 haftada 1 dostinex, 4 günde bir arimidex alıyorum beslenmem 4 ana 2-3 ara öğün oluyor danabol bitti kilo alımım yavaşladı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hasan3542    67
okain, 1 saat önce yazdı:

@Equipoise hocam 4. Haftamı bitirdim 5. Haftanın içerisindeyim testo 600mg deca 250mg vuruyorum fakat testonun getirdiği güç dışında decadan bir şey alamıyorum o güç artışı falan gelmedi prolaktin kontrol altında 2 haftada 1 dostinex, 4 günde bir arimidex alıyorum beslenmem 4 ana 2-3 ara öğün oluyor danabol bitti kilo alımım yavaşladı 

PCT ilaçları zamanında kullanılmalıdır zamanında kullanmaz ise ilaçtan alacağın verimi düşürür

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Hasan3542, 10 saat önce yazdı:

PCT ilaçları zamanında kullanılmalıdır zamanında kullanmaz ise ilaçtan alacağın verimi düşürür

İlk kürüm pct falan daha kürüm bitmedi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: shX648
      Abiler Decadick hakkında bayadır araştırma yapıyorum fakat hala adam akıllı bi kaynak yada elle tutulur bir referansa bilgiye ratlayamadım sizin bu tarz anabolizanlar hakkında bir geçmişiniz olduğundan size sorma gereğinde bulundum 
      tren yada deca kaynaklı bir dick sendromunu
      igf1 yada gh ile tedavi edebilirmiyiz ?
      okuduğum bir iki doktor yazısında bu tarz pepdit yapılı ilaçların sertleşmeye iyi geldiğini gördüm e bu tarz dick sendromları da hormonel bozuklukdan ziyade kişinin sertleşme sorunu yaşamasıyla ilgili olduğundan böyle düşündüm yanıtlarınızı bekliyorum hocalarım. @metinav
    • Yazan: Ouzhannn
      Tekrar Merhaba Abilerim Kardeşlerim,
      Öncelikle durumlar Kürüm olarak söyle;
      15 Hafta Tren+Testo Devam Edildi 10 Hafta Kadar Only Testo SÜREÇ:
      Ve Şimdi Son olarak 10 hafta Deca+Testo Devam Etmekteyim. Yaklaşık 10 Ay toplam Kür Sürem olmuş olacak Öncelikle gelişimimi takip edip önerilerini sunan destek veren herkese teşekkür ederim ama tabi bir insan var ki iyiki tanımışım dediğim tek insan olan @Loving burak hocama burdan herşey için 7/24 saat kaç olursa olsun müsait olduğu an iletişimi hiç koparmamasından beni hep motive etmesinden sonuna kadar desteğini esirgememesinden orjinal ürün desteği ve bana çoğu doğru zannettiğim yanlışları gösterip doğru yönlendirmesinden dolayı burdan herkesin huzurunda teşekkür ediyorum resmen değişimim herkesi göreni şaşırtmakta ben bile kendime artık inanmıyorum nasıl bu hale geldim diye resmen bir kertenkeleden timsaha simdide ejderhaya dönüşüyorum kürümün sonunda ne olacağını hala daha merak ediyorum 
      ürün öyle bir durumda ki 3.haftaya girmek üzereyim decada ama aşırı pumptan antreman atamaz kolumu bile kaldıramaz hale geliyorum ilk girişle antreman sonu ve ortaları vucüdüm resmen 3 katı büyüyor ama pump aşırı derecede çok fena oluyor antreman çok zorlanıyorum ama bırakmak yok sonuna kadar devam 

      Tren Başlangıç Ve Bitiş
       

      Ve Deca 3.Hafta Başı
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×