Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

solarbex

Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

solarbex    0

İlk kür olarak Testo E Danabol kullandım kür biteli yaklaşık 3 hafta oldu olumlu sonuçlar aldım denebilir hacim olarak şuan pct ye devam ediyorum son 2 günü kaldı . yeni testo p tren a masteron kürü ürünlerini temin ettim . ama nezaman başlamalıyım onu bilmiyorum pct den nekadar zaman geçmesi gerek ? yanında olmazsa olmaz kullanmam gereken koruyucu ilaçlar v.s nelerdir değerli cevaplarınız için teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Bay-T    1.953
solarbex, 19 dakika önce yazdı:

İlk kür olarak Testo E Danabol kullandım kür biteli yaklaşık 3 hafta oldu olumlu sonuçlar aldım denebilir hacim olarak şuan pct ye devam ediyorum son 2 günü kaldı . yeni testo p tren a masteron kürü ürünlerini temin ettim . ama nezaman başlamalıyım onu bilmiyorum pct den nekadar zaman geçmesi gerek ? yanında olmazsa olmaz kullanmam gereken koruyucu ilaçlar v.s nelerdir değerli cevaplarınız için teşekkürler

Dostum bunları ürün tedarik ettiğin yer destek vermiyor mu ? yada yurt dışından falan kendin getirdin de bu sürecin bahsettiğin kısımlarına mı hakim değilsin ? yada sana destek verildiyse bu konuda neler söylendi ? sana söylenenlerin ne kadar doğru olup olmadığını teyit etmek istiyorsan dediğim gibi sana söylenenleri verilen desteği burada aktar herkes eksiğini fazlasını söylemiş olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

Ürünü kargolarken yanında yazmasını söyledim ama yazılmamış wp üzerindende cevap alamadım zaten alsam bile çok tatmin edici olmuyor 1 2 cümle ile bu forumda tecrübeli arkadaşlardan yardım almak istedim. 3 kutu testo 2 kutu tren a 3 kutu masteron var elimde 8 hafta olarak planlanmış sitede yazıldığı kadarıyla sadece haftalık dozajları var eod şeklinde vurulup vurulmadığı bile yazmıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953
solarbex, 44 dakika önce yazdı:

İlk kür olarak Testo E Danabol kullandım kür biteli yaklaşık 3 hafta oldu olumlu sonuçlar aldım denebilir hacim olarak şuan pct ye devam ediyorum son 2 günü kaldı . yeni testo p tren a masteron kürü ürünlerini temin ettim . ama nezaman başlamalıyım onu bilmiyorum pct den nekadar zaman geçmesi gerek ? yanında olmazsa olmaz kullanmam gereken koruyucu ilaçlar v.s nelerdir değerli cevaplarınız için teşekkürler

 

solarbex, 18 dakika önce yazdı:

Ürünü kargolarken yanında yazmasını söyledim ama yazılmamış wp üzerindende cevap alamadım zaten alsam bile çok tatmin edici olmuyor 1 2 cümle ile bu forumda tecrübeli arkadaşlardan yardım almak istedim. 3 kutu testo 2 kutu tren a 3 kutu masteron var elimde 8 hafta olarak planlanmış sitede yazıldığı kadarıyla sadece haftalık dozajları var eod şeklinde vurulup vurulmadığı bile yazmıyor.

Dostum ben zaten sana yada diğer üye arkadaşlar seve seve cevap verecek çünkü burası yardımlaşma platformu. Lakin burada vermek istediğim mesaj ürünü satmakla bitiyor mu bu iş ? Böyle adamlara neden para kazandırıyorsunuz ? Adam maden de aylık 1500 tl 12-16 saat yerin 200 metre altında kalıyor ? Şimdi bu adamın sana sattığı iş mi helal yoksa bu diğer örnek mi ? Tamam bu iş te yapılır ama hakkını verecekler bu kadar basit. Ürünü sat bırak oh ne ala. Sitede yazılanlarıda emin ol başka yerlerden google translate ile çevirip koymuştur nasıl bu kadar emin konuşuyorum genlleme yapmayayım ama satıcıların %90 yakını belki fazlası böyle çalışıyor sat,geçir baksın başının çaresine. Neyse bir anlık bu iş ahlakından uzak adamlara olan doluluğumu burada kustum kusura bakma :) 

Şimdi sorularına gelelim bakalım neler sormuşsun ?

3 hafta testo dianabol kullandın olumlu sonuçlar aldın  ? mesela kaç kg kas kazandın ? 1,2,3,4,5,6 ?

3 hafta sonra test oldun mu ? Test sonuçlarını paylaşır mısın ? ve pct neye göre uyguluyorsun ? pct de neler kullanıyorsun ? pct konusun da hangi kaynaklardan yararlalandın ?

masteron ve testo. pro. + olarak mct hakkında ki soruların aklımda onlarada cevap vereceğim takii sen şu üstte sorduğum sorulara cevap verene kadar. Çünkü en temel amacım senin aklındaki soru işaretlerini yok etmekle kalmayıp sana kalıcı tecrübelerde sağlamak.

tarihinde Bay-T tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

ilginiz için çok teşekkür ederim . evet haklısınız satmakla bitmemesi lazım aslında ama sırf ürünleri orjinal olduğu için alıyorum ve bildiğim ilgili ve güvenilir satıcı yok pek tanımıyorum açıkçası bu piyasayı herneyse soruları yanıtlayım ben öncelikle testo kürünü 10 hafta yaptım 3 degil. 70 kg den 82 83 e çıktım şuanda o civardayım nekadarı kastır bilemem ama iyi bir hacim aldığım söylenebilir omuz gögüs birleşiminde arka omuz kısımlarında epey yırtıklar oluştu büyümeden dolayı

sonrasında test olmadım meme uçlarında dokununca batma olduğunu söyledim sadece klomen ile pct yapmamın yeterli oluncağı söylendi . bende onu uyguladım 3hafta pct olarak son 2 günü kaldı onunda . herhangi bi jinekomasti yada libido da bir olumsuz etki yok.aldığım yan etkiler sadece akne ve yırtıklar oldu diyebiliriz

yani herkezde olabilidiği gibi ilk kür biraz amatörce oldu ama yinede verim alabildim. şimdi daha tecrübeli girmek istiyorum bu küre bu yüzden kafamdaki soruların cevap bulmasını istedim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953
solarbex, 4 saat önce yazdı:

ilginiz için çok teşekkür ederim . evet haklısınız satmakla bitmemesi lazım aslında ama sırf ürünleri orjinal olduğu için alıyorum ve bildiğim ilgili ve güvenilir satıcı yok pek tanımıyorum açıkçası bu piyasayı herneyse soruları yanıtlayım ben öncelikle testo kürünü 10 hafta yaptım 3 degil. 70 kg den 82 83 e çıktım şuanda o civardayım nekadarı kastır bilemem ama iyi bir hacim aldığım söylenebilir omuz gögüs birleşiminde arka omuz kısımlarında epey yırtıklar oluştu büyümeden dolayı

sonrasında test olmadım meme uçlarında dokununca batma olduğunu söyledim sadece klomen ile pct yapmamın yeterli oluncağı söylendi . bende onu uyguladım 3hafta pct olarak son 2 günü kaldı onunda . herhangi bi jinekomasti yada libido da bir olumsuz etki yok.aldığım yan etkiler sadece akne ve yırtıklar oldu diyebiliriz

yani herkezde olabilidiği gibi ilk kür biraz amatörce oldu ama yinede verim alabildim. şimdi daha tecrübeli girmek istiyorum bu küre bu yüzden kafamdaki soruların cevap bulmasını istedim 

Anladım şimdi sorularına gelelilim B| Yani klomen demiş ama bu kadar süreye pek bir şey yapmaya gerek yoktu zaten. 1-12 haftalık kürlerde genelde pct anlamında çok problem yaşandığını gözlemlemedim açıkçası. Direk girebilirsin sorun yok kürüne. Ama mutlaka bu kür de bitince 5,6 farklı test var onları yaptır ve pct bölümünde paylaş ben dahil bütün arkadaşlar yardımcı olmaya çalışacaktır.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

Tekrardan konu açıp formu kirletmek istemedim . Yakın zamanda küre başlamayı düşünüyorum.

öncesinde kafama takılan soruları sormak istedim kür planlaması bu şekilde 

10Hafta

  • P.tesi - Çarşamba - Cuma
  • Testo 100mg
  • Masteron 100mg
  • Tren 0.75mg
  • Koruyucular olarak 
  • Kür Boyu günde 2 tablet proviron,1 tablet benexol, 2 kapsül omega 3, 2 kapsül milk thistle
  • Bu şekil uygulayabilirmiyim herhangi bir yanlış yada eksiğim varmı ?  3 iğneyide aynı bacağa ard arda vurmamın bi sakıncası varmı ?
  • Koruyucuların hepsini kahvaltı sonrasında kullanabilirmiyim ?

iyi forumlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953

Dostum bu ne kürü ? sivri sineği kelebek yapma kürü galiba :D bu mg ile beklentin nedir ? amaç hedef ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953
solarbex, 10 dakika önce yazdı:

enjeksiyon haftada 3 kez vurucam hafta başına toplam 300 testo prop masteron 300 tren  ace 225 düşüyor azmı sizce 

Tamam şimdi oldu definasyona yönelik amacınız sanırım. ilk kürünüz mü bu definasyon üstüne ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

bi an tüm hevesim kursağımda kalmak üzereydi dozlar az diyince varımı yoğumu verdim nerdeyse bunları almak için :P Evet ilk definasyon kürüm öncesinde bir bulk yapmıştım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953
solarbex, 2 dakika önce yazdı:

bi an tüm hevesim kursağımda kalmak üzereydi dozlar az diyince varımı yoğumu verdim nerdeyse bunları almak için :P Evet ilk definasyon kürüm öncesinde bir bulk yapmıştım 

8 haftada yeterliydi ama 10 haftada çok güel sonuç alırsınız çalışan ürünlerse tabi. hangi marka ne kadar ödediniz ? ayrı ayrı yazarsanız iyi olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

Tabii. Aslında sitede 8 haftalık olarak yazıyordu ama sorduğumda 10haftalık olarak verdi dozajları.

Balkan Pharma Testosteron Prop 3 kutu

Bvs Labs Masteron 3 Kutu

Bvs Labs Tren-Ace 2 Kutu

1150 tl ödedim

ürünleri bir bir check ettim hepsi orjinaldi

tarihinde solarbex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953
solarbex, 3 dakika önce yazdı:

Tabii. Aslında sitede 8 haftalık olarak yazıyordu ama sorduğumda 10haftalık olarak verdi dozajları.

Balkan Pharma Testosteron Prop 3 kutu

Bvs Labs Masteron 3 Kutu

Bvs Labs Tren-Ace 2 Kutu

1150 tl ödedim

ürünleri bir bir check ettim hepsi orjinaldi

Anladım BVS lerden umarun istediğini alırsın diyelim o zaman. Güzel ve sonuç alacağın bir kür bence hayırlı olsun şimdiden. 9_9

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

Teşekkür ederim Bay-T hocam sonn olarak

Kür Boyu günde 2 tablet proviron,1 tablet benexol, 2 kapsül omega 3, 2 kapsül milk thistle

Bu şekil uygulayabilirmiyim herhangi bir yanlış yada eksiğim varmı ?  3 iğneyide aynı bacağa ard arda vurmamın bi sakıncası varmı ?

Koruyucuların hepsini kahvaltı sonrasında kullanabilirmiyim ? bunları birer cümleyle yanıtlarsanız çok sevinirim uğraştırdım sizide 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953
solarbex, 2 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim Bay-T hocam sonn olarak

Kür Boyu günde 2 tablet proviron,1 tablet benexol, 2 kapsül omega 3, 2 kapsül milk thistle

Bu şekil uygulayabilirmiyim herhangi bir yanlış yada eksiğim varmı ?  3 iğneyide aynı bacağa ard arda vurmamın bi sakıncası varmı ?

Koruyucuların hepsini kahvaltı sonrasında kullanabilirmiyim ? bunları birer cümleyle yanıtlarsanız çok sevinirim uğraştırdım sizide 

Günlük 25 mg pro. alsan kafi bence. 1 adet nac 600 de ideal milk this. yerine.  3 iğne mi ? neden kevgire döneceksin çek aynı enjektöre vur bi kerede ? istersen masteronu ayırırsın sadece.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
TheNoahSystem    159

Şahsi fikrim, ve genel geçer kabul gören bi kural.

 

Steroid kullandığın süre(ON süre)+ PCT süren(PCT)= İki kür arasında süre(Off süre)

 

Yani küre başladığın ilk gün ile PCT'nin bittiği son gün arasında 16 hafta varsa 16 hafta ara vermek bence daha sağlıklı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mastos    1

Kardeşim bvs ürünleri güzel tren A. özellikle çok güzel ben testo ve treni aynı enjeksiyon çekip vuruyorum haftalık 300 300 gün aşırı denk getiriyorum küre hemen başlamak nasıl olur bilmem ama ben olsam direk baslamazdim. Ben kurum bittikten sonra yaklaşık 2 ay ara verip diğer küre giricem senelik proglamam o şekilde kışın ortasında define gezmek işime gelmiyor doğrusu 😂 

Ayrıca aynı bacağa veya kalçaya üst üste yapma derim 😀 ben yaptım 2 gün oturamadim ödem oluştu kalçadan bı sağ bı sol olarak gidersen daha mantıklı olur bende bu şekilde verim alıyorum hiç enjeksiyon derdim olmuyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
solarbex    0

1 Aya yakın zamanda başlamayı düşünüyordum doğrusu kür pct derken bi 3-4 aylık süreç demek yaza birşey kalmazdı ne gibi bir farklılık olur 1 ayla 16 ay beklemek arasında kürde düşüş vs etki yaratır mı ? öğrendiğim an biraz araştırma fırsatı buldum yazmışken onada değineyim.testo tren karıştırıyoruz masteronu da dahil edemiyormuyuz ? oda yağ bazlı steroid değil mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
TheNoahSystem    159

Ne kadar ara verilirse daha verimli olur veya daha sağlıklı olur diye bilimsel bir çalışma görmedim ben, fakat genel olarak kabul görmüş kural bu. Tekrar bu olay kişiden kişiye değişmekle birlikte hormon seviyeleriniz normale döndükten sonra bir kaç hafta daha bekleyip öyle başlanması öngörülüyor. Aşağıdaki yazıda da hormon seviyeleriniz normale döndükten sonra vücudun normal seviyelere alışmasını ve dinlenmesini bekleyin tarzında açıklama yapıyor.

 

https://www.steroid.com/how_to_come_off_steroids.php

When to Start Your Next Cycle

For optimal health the general rule to follow is time on equals time off. If your cycle last 10 weeks and your PCT plan last 4 weeks you will wait 14 weeks before starting a new cycle. A mistake many men make is saying testosterone levels have recovered and it is now Okay to start a new cycle. If you do this you have not allowed your body time to normalize.hpo_

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
tolgacan94    211

Kendinize detaylı bir check up yaptırıp değerlerin normal olduğunu gördüğünüz taktirde pct nin hemen arkasına bile girebilirsiniz. Ortalama sağlam bir kürden çıktıktan sonra bu süre kür süresine yakın bir değer olduğu için böyle bir kanı var kısmen doğru olsa da kişiden kişiye değişir.

Sizin konunuz ise zaten sadece androjen kullanmışsınız büyük ihtimalle sorun görülmeyecektir fakat neden vucuda daha anabolizan girmemişken trenbolonenin birde sert formu olan acetatla 2.kürde devam ediyorsunuz ? 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×