Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

MrJoker

Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.

Önerilen İletiler

Fuhrer    930
Xar, 1 saat önce yazdı:

Öncelikle hayırlı günler dilerim umarım iyisinizdir. Benim ilaçlar ve piyasa hakkında bir bilgim yok kendim de kullanıcı değilim ancak kıbrısta gittiğim bir spor salonunda çok yakın olduğum bir abim var. Kendisi magnus pharma ilaçlar kullanıyor ve ilaçları da rum tarafından getirtiyor bizzat gördüm mast+testo kullandığını ve baktığım zaman gerçekten ortalamanın çok üstünde bir fiziği var arkadaş hem iri hem parçalı hemde baya damarlı. Kendisine sorduğumda da ilacının tamamen çalıştığını mastenin orjinal olduğunu iddia ediyor ki öyle de gözüküyor. Fiyatını öğrenmiştim aslında ama net hatırlamıyorum konuşalı +1 ay oldu sanırım masteye 55 euro testoya 45 euro veriyordu . Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

GHOST, 2 saat önce yazdı:

Ayrıca sen bizi biz seni tanımayız biz forumun en eski deneyimli kullanıcıları olarak kimi kurtarabiliriz kimi daha iyiye götürürüz onun peşindeyiz doğru mu? Yani benim senden çıkarım yok seninde benden ilaçlarını kullanma sahte yandın sen falan dediğimi duydun mu? Aksine yol gösteriyorum sana çünkü masteron yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ülkeyi geçtim dünyada yooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. 

masteron ham fiyatı ile testosteon ham fiyatı arası neredeyse 10 katlık bir fiyat farkı var, yani 1 flakon testosteron 4-5$'a mal edilirken 1 flakon masteron 15$'dan pahalıya mal ediliyor. Ayrıyetten piyasadaki ham masteronların saflık oranı %85-90 bulursan şükredip alırsın. Masteron %96+ saflıkta $3-4'a mal edilirken bu herifler onu bile beceremiyordu. Anektot bilgi, testosteron ile anabolikler arası minimum fiyat farkını 2x tutmayan satıcılardan uzak durun. 40$'a testosteron 50-60$'a rimobolan, masteron gibi hammadde bulunma ihtimali olmayan ilaçları sakın kullanmayın. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Melihcdmr    10
GHOST, 10 saat önce yazdı:

Hedeflerini yazmamışsın ve formunu paylaşmamışsın o yüzden yorum yapmak çok zor ama sadece şunu söyleyebilirim dünyanın hiçbi yerinde masteron yok uzun zamandır tüm bu işi hakkıyla yapan adamlarla konuşmalarımda veya diğer yurtdışı kaynaklarımda masteron olmadığı ve böyle giderse hiçbi zamanda olmayacağı söylenirken size masteronu nasıl satıyorlar? :) Geçen bi konuya da yazdım

Bu konuya hadi bu optimum merdiven altı kesinlikle etiketi masteron senin hangi marka acaba çok merak ettim. Tavsiyem şu olacak küre başlamadan önce 2 hafta sadece masteron vur ve teste gir bakalım etiketi mi masteron içeriğimi hep beraber görelim çünkü masteron yok yok yok.

Zphc humax nessie specturum pharmaqo satanlarda hep masteron oluyo hocam bu satan adamlarda dediğine göre masteronun fiyatı uçması lazım neye yönelicez peki rimo yok mast yok siz takip ettiğiniz için daha önce yazdıklarınızıda okumuştum durumun akıbeti nedir hindistanda felan üretim yokmu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

Koçun sana sdrol yazdıysa direkt kaç arkana bakma

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
berkay16, 22 dakika önce yazdı:

Koçun sana sdrol yazdıysa direkt kaç arkana bakma

15 günde karaciğere veda etme kürü

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
makinist, 10 dakika önce yazdı:

15 günde karaciğere veda etme kürü

D.I.Y Karaciğer Nakil Listesine Giriş

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
berkay16, 2 saat önce yazdı:

Koçun sana sdrol yazdıysa direkt kaç arkana bakma

bu forma supedrol yazan koç 5$'lık winstrolü 70$'a satmak için supedrol yazar. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Fuhrer, 19 dakika önce yazdı:

bu forma supedrol yazan koç 5$'lık winstrolü 70$'a satmak için supedrol yazar. 

Muhtemelen, zaten 7 hafta supedrol kullandırsa öğrencileri hastanelik olup mimlenmişti çoktan.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
MrJoker    23
berkay16, 13 saat önce yazdı:

Koçun sana sdrol yazdıysa direkt kaç arkana bakma

Nedeni ile açıklar mısınız rica etsem?

berkay16, 10 saat önce yazdı:

Muhtemelen, zaten 7 hafta supedrol kullandırsa öğrencileri hastanelik olup mimlenmişti çoktan.

Çok başarılı öğrencileri var aslında hatta arkadaşım 1.5 sene bu koç ile çalışıp yarışma yaptı derece aldı. Ondan dolayı çalışmaya başladım ben de zaten 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
MrJoker, 6 saat önce yazdı:

Nedeni ile açıklar mısınız rica etsem? Çok başarılı öğrencileri var aslında hatta arkadaşım 1.5 sene bu koç ile çalışıp yarışma yaptı derece aldı. Ondan dolayı çalışmaya başladım ben de zaten 

Superdrol karaciğer için aşırı toksik 3-4 hafta kullanınca kolestazın berbat olur iştahın kaybolur karaciğer enzimlerin uçar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    145
gönderildi (düzenlendi)

Arkadaşlar  4 ayrı marka yurt dışı masteron e kullandım  brighton hilma bio care gibi hiç biri burak hocadan aldığım noxy master e gibi çalışmadı . Türkiyeden masteron e alıp %100 çalışan var mı? Noxy üretmiyor diye ortada kaldık🧎🏽

tarihinde SantoR tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
jarviss    2
Xar, 06.06.2026 - 13:38 yazdı:

Öncelikle hayırlı günler dilerim umarım iyisinizdir. Benim ilaçlar ve piyasa hakkında bir bilgim yok kendim de kullanıcı değilim ancak kıbrısta gittiğim bir spor salonunda çok yakın olduğum bir abim var. Kendisi magnus pharma ilaçlar kullanıyor ve ilaçları da rum tarafından getirtiyor bizzat gördüm mast+testo kullandığını ve baktığım zaman gerçekten ortalamanın çok üstünde bir fiziği var arkadaş hem iri hem parçalı hemde baya damarlı. Kendisine sorduğumda da ilacının tamamen çalıştığını mastenin orjinal olduğunu iddia ediyor ki öyle de gözüküyor. Fiyatını öğrenmiştim aslında ama net hatırlamıyorum konuşalı +1 ay oldu sanırım masteye 55 euro testoya 45 euro veriyordu . Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Merhaba, bende aynı şekilde kıbrısta bir salona gidiyorum salonda yıllarını vermiş abiyle konuşuyorum bir süredir. Bana da aynı ürünleri gösterip Rum kesiminden geldiğini söyledi. İlk defa duyduğum bir marka o yüzden orijinalliğinden tam emin değilim nasıl anlayacağım bilen kişiler yardımcı olursa sevinirim. Bolde ve Testo için tanesine 2.600 TL fiyat verdi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
jarviss, 43 dakika önce yazdı:

Merhaba, bende aynı şekilde kıbrısta bir salona gidiyorum salonda yıllarını vermiş abiyle konuşuyorum bir süredir. Bana da aynı ürünleri gösterip Rum kesiminden geldiğini söyledi. İlk defa duyduğum bir marka o yüzden orijinalliğinden tam emin değilim nasıl anlayacağım bilen kişiler yardımcı olursa sevinirim. Bolde ve Testo için tanesine 2.600 TL fiyat verdi. 

çakma ürün kankam kıbrıstan falan gelmiyor türkiye üretimi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
jarviss    2
sven, 8 saat önce yazdı:

çakma ürün kankam kıbrıstan falan gelmiyor türkiye üretimi

Kanka yanlış anlama haksızsın demiyorum tabi ama forumda tek sen böyle olduğunu söylüyorsun o yüzden sormak istedim nasıl bu kadar eminsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
gönderildi (düzenlendi)
jarviss, 19 dakika önce yazdı:

Kanka yanlış anlama haksızsın demiyorum tabi ama forumda tek sen böyle olduğunu söylüyorsun o yüzden sormak istedim nasıl bu kadar eminsin

Türkiyede merdiven altı üretiliyor hocam bu marka yanlış bir bilgi yok salondaki her ilaç satan kişi zaten bu muhabbeti yapıyor 😂 Forumda arama kısmına magnus yazarsan tek bu arkadaşın böyle demediğini de görürsün 

tarihinde alpxieg tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
SantoR, 08.06.2026 - 03:41 yazdı:

Arkadaşlar  4 ayrı marka yurt dışı masteron e kullandım  brighton hilma bio care gibi hiç biri burak hocadan aldığım noxy master e gibi çalışmadı . Türkiyeden masteron e alıp %100 çalışan var mı? Noxy üretmiyor diye ortada kaldık🧎🏽

ben dvp medical mast e kullanıyorum memnunum 875 test e 560 mast e 420 mast p alıyorum e2 side hissetmiyorum bile

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
gönderildi (düzenlendi)
jarviss, 1 saat önce yazdı:

Kanka yanlış anlama haksızsın demiyorum tabi ama forumda tek sen böyle olduğunu söylüyorsun o yüzden sormak istedim nasıl bu kadar eminsin

kankam çok yenisin belli benim niyetim başına kötü bişey gelmemesi öncelikle zamanında kendim kullandım markayı ürünler boştu bu kişisel deneyimim. ekstra olarak tonla burda magnus pharma sahte olduğuyla alakalı konu bulabilirsin. magnus pharma zphc medicine overdose glin htp ve daha fazla dandirik marka aynı yerlerde aynı insanlar tarafından üretiliyor. içlerindeki anabolik oranı tam  olarak piyango gibi ama çoğunlukla underdosed ürünler.sterilite berbat zaten her üründe.magnus pharma yanılmıyorsam orjinal hindistan menşeili bi marka. normalde tek flakon 10ml şeklinde üretimleri vardı ve geçmiş yıllarda türkiye piyasındaydı bu akıllılar bunu kopyalyıp sahtesini ürettiler ama 5 flakon 2ml şeklinde. belli bu işlere yenisin hiç bir fikrin yok piyasa hakkında ama dikkatli ol en çok tanıdıklar insanı dolandırıp kandırıyor bu sektörde. biraz forumda vakit geçir anlarsın hangi markalar kullanılır ne sahte gibi.

tarihinde sven tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Fuhrer, 06.06.2026 - 13:00 yazdı:

masteron ham fiyatı ile testosteon ham fiyatı arası neredeyse 10 katlık bir fiyat farkı var, yani 1 flakon testosteron 4-5$'a mal edilirken 1 flakon masteron 15$'dan pahalıya mal ediliyor. Ayrıyetten piyasadaki ham masteronların saflık oranı %85-90 bulursan şükredip alırsın. Masteron %96+ saflıkta $3-4'a mal edilirken bu herifler onu bile beceremiyordu. Anektot bilgi, testosteron ile anabolikler arası minimum fiyat farkını 2x tutmayan satıcılardan uzak durun. 40$'a testosteron 50-60$'a rimobolan, masteron gibi hammadde bulunma ihtimali olmayan ilaçları sakın kullanmayın. 

hocam diyelim ki only testo veya only testo-rimo kürü yapıyosun, ikisinin arasındaki farkı nasıl anlayabilirsin?yani rimo' nun çalışıp çalışmadığını nerden anlarız?rimo için haftalık illa 400mg mı lazım etki alabilmek için, testo-rimo oranı en az 1-1' mi olmalı? bir de 12hafta kullanmak ile 14 hafta kullanmak arasında çok bir şey değişir mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
oppomer, 1 saat önce yazdı:

hocam diyelim ki only testo veya only testo-rimo kürü yapıyosun, ikisinin arasındaki farkı nasıl anlayabilirsin?yani rimo' nun çalışıp çalışmadığını nerden anlarız?rimo için haftalık illa 400mg mı lazım etki alabilmek için, testo-rimo oranı en az 1-1' mi olmalı? bir de 12hafta kullanmak ile 14 hafta kullanmak arasında çok bir şey değişir mi?

valla alternatif senaryolar uydurmayı sevmem, biraz gerçekçi olalım; 12 ile 14 haftanın arasında en fazla %5'lik bir fark olur, eğer 12 hafta adam akıllı beslenme ve kaliteli antrenmanlar yaparsan 25 haftalık rimodan da iyi gelebilir. Belki sen 400'de etki alırsın, belki 200'de bu da vücuduna göre değişir. Sonuç olarak bu ilaç işi bünyeden bünyeye şekil alıyor, iki yarışmacı düşün birisi 300 acetat ile aynı podyumda diğeri 1 gram acetat ile. Bu demek olmuyor ki 300 alan 1 alsa daha iyi gözükecek.

Rimonun anlaşılırlığına gelirsek, rimobolan içeriği genel olarak ülkemizde testosteron esterleriyle yapılıyor. Tavsiyem 6-7 hafta önceden testosteron kullanın ve sisteminizi kapatın. Ardından sadece 2-3 hafta rimobolan vurun ve vurduğunuz gecenin sabahı kan testi verin. Eğer kan testinizde testosteron artıyorsa içeriğinde testosteron vardır ve o ilacı çöpe atın. Boldenon koyulma mevzusunda ise, buna yapılacak çok bir şey yok. Eğer önceden boldenon ve primobolanı ayrı ayrı kürlerde kullandıysanız farkı anlarsınız. Ancak ilk defa kullanıyorsanız rimobolanı anlamak şansınız sıfıra yakındır. KESIN ANLAŞILMA YÖNTEMI bir HPLC testine sokmaktır ürünü. 

Rimo ve testo 1-1 oranında genelde E2 sıfırlar, bunu kan testiyle belirlemeniz daha mantıklıdır. Bazıları 2 test 1 rimo oranında bile E2'si sıfırlanırken kimileri de rimoyu testosterondan yüksek tuttuğu halde bile E2'si 40'larda geziyor. 

Rimobolan flakon maliyeti aşağı yukarı 25-30$ tutarken boldenon flakon maliyeti 3-4$'dan fazla tutmaz. Hele ki dünyada böyle bir kıtlık varken emin olun temiz rimo bulmak imkansıza yakındır. Benim anlamadığım şey şu, eczanelerde bu ürün varken herkes boldenon kullanıyordu şimdi ise herkes rimobolan kullanmak istiyor. Olmazsa olmaz bir ilaç değil benim için o yüzden rimo olsaydı şöyle olurdum diye düşünmeyin siz de.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Fuhrer, 6 dakika önce yazdı:

valla alternatif senaryolar uydurmayı sevmem, biraz gerçekçi olalım; 12 ile 14 haftanın arasında en fazla %5'lik bir fark olur, eğer 12 hafta adam akıllı beslenme ve kaliteli antrenmanlar yaparsan 25 haftalık rimodan da iyi gelebilir. Belki sen 400'de etki alırsın, belki 200'de bu da vücuduna göre değişir. Sonuç olarak bu ilaç işi bünyeden bünyeye şekil alıyor, iki yarışmacı düşün birisi 300 acetat ile aynı podyumda diğeri 1 gram acetat ile. Bu demek olmuyor ki 300 alan 1 alsa daha iyi gözükecek.

Rimonun anlaşılırlığına gelirsek, rimobolan içeriği genel olarak ülkemizde testosteron esterleriyle yapılıyor. Tavsiyem 6-7 hafta önceden testosteron kullanın ve sisteminizi kapatın. Ardından sadece 2-3 hafta rimobolan vurun ve vurduğunuz gecenin sabahı kan testi verin. Eğer kan testinizde testosteron artıyorsa içeriğinde testosteron vardır ve o ilacı çöpe atın. Boldenon koyulma mevzusunda ise, buna yapılacak çok bir şey yok. Eğer önceden boldenon ve primobolanı ayrı ayrı kürlerde kullandıysanız farkı anlarsınız. Ancak ilk defa kullanıyorsanız rimobolanı anlamak şansınız sıfıra yakındır. KESIN ANLAŞILMA YÖNTEMI bir HPLC testine sokmaktır ürünü. 

Rimo ve testo 1-1 oranında genelde E2 sıfırlar, bunu kan testiyle belirlemeniz daha mantıklıdır. Bazıları 2 test 1 rimo oranında bile E2'si sıfırlanırken kimileri de rimoyu testosterondan yüksek tuttuğu halde bile E2'si 40'larda geziyor. 

Rimobolan flakon maliyeti aşağı yukarı 25-30$ tutarken boldenon flakon maliyeti 3-4$'dan fazla tutmaz. Hele ki dünyada böyle bir kıtlık varken emin olun temiz rimo bulmak imkansıza yakındır. Benim anlamadığım şey şu, eczanelerde bu ürün varken herkes boldenon kullanıyordu şimdi ise herkes rimobolan kullanmak istiyor. Olmazsa olmaz bir ilaç değil benim için o yüzden rimo olsaydı şöyle olurdum diye düşünmeyin siz de.

Ben yurt dışındayım ve DEUS' un buradaki yetkili satıcısından alıcam. henüz ellerine ürünler gelmemiş 1 haftaya gelecekmiş bekliyorum bende. rimoyu 90dolara, masteron enanhate' ı 70dolara satıyorlar. Çok uzun zamandır kür yapmadığım için kürdeki güç artışının doluluğun, görüntünün vs. testodan mı geldiğini yoksa testo-rimo' dan geldiğini anlayamayacağım. Sırf bu yüzden acaba only testo mu gitsem diyorum. Masteron bulk' a hitap eden bir ilaç değil yani kullanmak mantıklı gelmiyo. Eğer boş rimo satıyor olsalar bu kadar pahalıya satmazlar gibime geliyo, ayrıca DEUS' un sitesinden chech edilebiliyor ürünler. Karar verirsem 5 kutu alıp ilk 2 hafta 300 sonraki 11 hafta 400 kullanıp 50 ampulü bitirmeyi ya da 4 kutu alıp 300mg' dan direk 13 hafta. Ama testo da 400mg' ı geçmek istemiyorum, Şimdi haftada 400mg rimoya daha fazla testo kullanmak gerekirse geçmek zorunda kalıcam. Son olarak bu kür ya da only testo küründe 350mg ya da 400mg sabit doz mu kullanmak makul yoksa 250mg başlayıp sonradan 400' e falan mı çıkmak?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
oppomer, 2 dakika önce yazdı:

Ben yurt dışındayım ve DEUS' un buradaki yetkili satıcısından alıcam. henüz ellerine ürünler gelmemiş 1 haftaya gelecekmiş bekliyorum bende. rimoyu 90dolara, masteron enanhate' ı 70dolara satıyorlar. Çok uzun zamandır kür yapmadığım için kürdeki güç artışının doluluğun, görüntünün vs. testodan mı geldiğini yoksa testo-rimo' dan geldiğini anlayamayacağım. Sırf bu yüzden acaba only testo mu gitsem diyorum. Masteron bulk' a hitap eden bir ilaç değil yani kullanmak mantıklı gelmiyo. Eğer boş rimo satıyor olsalar bu kadar pahalıya satmazlar gibime geliyo, ayrıca DEUS' un sitesinden chech edilebiliyor ürünler. Karar verirsem 5 kutu alıp ilk 2 hafta 300 sonraki 11 hafta 400 kullanıp 50 ampulü bitirmeyi ya da 4 kutu alıp 300mg' dan direk 13 hafta. Ama testo da 400mg' ı geçmek istemiyorum, Şimdi haftada 400mg rimoya daha fazla testo kullanmak gerekirse geçmek zorunda kalıcam. Son olarak bu kür ya da only testo küründe 350mg ya da 400mg sabit doz mu kullanmak makul yoksa 250mg başlayıp sonradan 400' e falan mı çıkmak?

evet, only testo gidebilirsin. bence masteron bulk için çok ideal bir ilaç, özellikle HGH ile kombine ettiğin zaman E2'nin jinekomasti veya su tutumu gibi negatif özelliklerinden etki görmeyip direkt E2'nin IGF ve eklem doluluğu ve iyi kolestrol seviyeleri gerçekten çok iyi oluyor. Fiyatlandırma konusunda katılmıyorum bu dediğine, bu konuda bence yanılıyorsun. Dediğin planlama bence iyi, ilk dediğin planlamayı yapmanı öneririm. Testosteronda 400'ü geçmeme sebebin tam olarak nedir? Bence bu tip kürlerde testosteronu yüksek tutmak sinerjik etki yaratacaktır. Son soruna cevabım, her zaman ben piramit sistemiyle artış taraftarı oldum. Bence dediğini yani 250'den başlayıp 400'lere çıkmak iyidir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Fuhrer, 3 dakika önce yazdı:

evet, only testo gidebilirsin. bence masteron bulk için çok ideal bir ilaç, özellikle HGH ile kombine ettiğin zaman E2'nin jinekomasti veya su tutumu gibi negatif özelliklerinden etki görmeyip direkt E2'nin IGF ve eklem doluluğu ve iyi kolestrol seviyeleri gerçekten çok iyi oluyor. Fiyatlandırma konusunda katılmıyorum bu dediğine, bu konuda bence yanılıyorsun. Dediğin planlama bence iyi, ilk dediğin planlamayı yapmanı öneririm. Testosteronda 400'ü geçmeme sebebin tam olarak nedir? Bence bu tip kürlerde testosteronu yüksek tutmak sinerjik etki yaratacaktır. Son soruna cevabım, her zaman ben piramit sistemiyle artış taraftarı oldum. Bence dediğini yani 250'den başlayıp 400'lere çıkmak iyidir.

çok uzun zamandır kür yapmadığım için 250mg testonun bile getirisinin olacağını, 400'e geldiğim E2' yi iyice yükselteceğini düşünüyorum (her ne kadar AI ile durumu çözebilsem bile), masteron belki bunun önüne geçebilir fakat masteron-rimo fiyatlarını karşılaştırdığımda o aradaki fiyat farkını verebilirim o yüzden de masteron çok mantıklı gelmedi bana (bir de saç dökme sorunu). Yani ya 14 hafta only testo ya da dediğim gibi 13 hafta rimo +14hafta testo. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
oppomer, Bir saat önce yazdı:

çok uzun zamandır kür yapmadığım için 250mg testonun bile getirisinin olacağını, 400'e geldiğim E2' yi iyice yükselteceğini düşünüyorum (her ne kadar AI ile durumu çözebilsem bile), masteron belki bunun önüne geçebilir fakat masteron-rimo fiyatlarını karşılaştırdığımda o aradaki fiyat farkını verebilirim o yüzden de masteron çok mantıklı gelmedi bana (bir de saç dökme sorunu). Yani ya 14 hafta only testo ya da dediğim gibi 13 hafta rimo +14hafta testo. 

masteron aşırı saç döken bi ilaç olduğunu düşünmüyorum testosteronla bence asıl saç döken şey.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
sven, Bir saat önce yazdı:

masteron aşırı saç döken bi ilaç olduğunu düşünmüyorum testosteronla bence asıl saç döken şey.

masteronun döktüğü saçı hiç bir ilaç dökmez

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119

Yok hocam masteron ciddi saç döküyor, masteronda saçım çok seyrekti trenbolon kullandim tekrar saçım gürleşti 😄 trenbolon dhtnin zirvesi olmasına rağmen masteron kadar saç dökmüyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
User2616271    0
Rma, 2 saat önce yazdı:

Yok hocam masteron ciddi saç döküyor, masteronda saçım çok seyrekti trenbolon kullandim tekrar saçım gürleşti 😄 trenbolon dhtnin zirvesi olmasına rağmen masteron kadar saç dökmüyor

Hocam masteronu zphc den testo p de nessieden alsam sorun olur mu zphc testo bi tık pahalı geldi de yoksa onu da mı zphc den alayım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×