Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

onlytrenbolone

Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.

Önerilen İletiler

SPECTRE    1.190
the_escobar, 6 dakika önce yazdı:

1 haftadır 6ıu başladım, karpal tünel vs. en ufak sıkıntı yok ama biraz uyku yapmaya başladı gibi. Geceleri son öğünle metformin başladım. Base igf testini yaptırmıştım, bir süre 6 ile gidicem bakalım sonra bi test daha vericem. Ciddi yan etki görmediğim sürece duruma göre doz arttırabilirim bulkta iyi gider kışın 😅

6iu bu dediklerin imkansiz gibi duruyor :) gh testine girdin mi sonuclari paylasir misin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Seffa    11
Fuhrer, 18 saat önce yazdı:

24 yaşında 4iu kullanman saçmalık olur, HGH kanser hücrelerini ve organları büyütmez

Büyütür diyenler neye göre diyor peki hocam ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
SPECTRE, 5 dakika önce yazdı:

6iu bu dediklerin imkansiz gibi duruyor :) gh testine girdin mi sonuclari paylasir misin?

Karpal tünel yapmaması mı imkansız duruyor? Bu genetiğe bağlı bir durum, yapması da yapmaması da gayet normal. İlaçsız gh ve igf testlerimi verdim. Bir süre sonra tekrar vereceğim.

  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
the_escobar, 5 dakika önce yazdı:

Karpal tünel yapmaması mı imkansız duruyor? Bu genetiğe bağlı bir durum, yapması da yapmaması da gayet normal. İlaçsız gh ve igf testlerimi verdim. Bir süre sonra tekrar vereceğim.

Ben ghdan berli günde 9 10 saat yatıyormuşum ya 😂 benim bunu azaltmam lzm gün kalmıyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
the_escobar, 28 dakika önce yazdı:

1 haftadır 6ıu başladım, karpal tünel vs. en ufak sıkıntı yok ama biraz uyku yapmaya başladı gibi. Geceleri son öğünle metformin başladım. Base igf testini yaptırmıştım, bir süre 6 ile gidicem bakalım sonra bi test daha vericem. Ciddi yan etki görmediğim sürece duruma göre doz arttırabilirim bulkta iyi gider kışın 😅

1 haftada çıkmıyo zaten sıkıntılar ya bende baya dürmüştü cts olması ödem vs olursa eplerenon veya finerenon kullanabilirsin baya iş yapıyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Rma, 20 dakika önce yazdı:

Ben ghdan berli günde 9 10 saat yatıyormuşum ya 😂 benim bunu azaltmam lzm gün kalmıyor 

eğer sabah vuruyosan, gece tekte vur. Tamamen uyku sorununu çözmüyor ama sabah vurmaktan iyidir

berkay16, 14 dakika önce yazdı:

1 haftada çıkmıyo zaten sıkıntılar ya bende baya dürmüştü cts olması ödem vs olursa eplerenon veya finerenon kullanabilirsin baya iş yapıyor 

aynen daha benim için yorum erken. Bakalım bir kaç hafta daha geçsin, sorun yaşarsam eplerenon düşünebilirim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
the_escobar, 24 dakika önce yazdı:

Karpal tünel yapmaması mı imkansız duruyor? Bu genetiğe bağlı bir durum, yapması da yapmaması da gayet normal. İlaçsız gh ve igf testlerimi verdim. Bir süre sonra tekrar vereceğim.

Testleri bekliyorum fazla laf yük olur. Dolu gh tüm yan etkileri genetikten bağımsız gösterir. Dediğim gibi testleri paylaşmanı bekliyorum etiketlersen sevinirim benide.

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11

Sabah aç karnına 2ui vuruyorum yaş 38 etkisi olur mu yağ yakimina ? Yoksa gece mi vurayim ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
SPECTRE, 56 dakika önce yazdı:

Testleri bekliyorum fazla laf yük olur. Dolu gh tüm yan etkileri genetikten bağımsız gösterir. Dediğim gibi testleri paylaşmanı bekliyorum etiketlersen sevinirim benide.

Karpal tünel kanalı doğuştan dar olan birinde biraz ödem olunca hemen ellerde uyuşma başlıyor, 18ui kullanıp hiç cts sorunu yaşamayan da var escobarın dediği gibi genetikle aşırı alakalı bir durum 

IMG_1048.thumb.jpeg.c16111a24492feb3f092ce8d6861539b.jpeg
6ui çin growthuyla benim igf1 böyle serum somatropin testi de yaptırmıştım ürün dolu şuan escobarla aynı üreticinin growthunu kullanıyoruz test yaptırmadım ama artık gh vurduktan sonra yaşadığım etkileri bildiğim için ürünün dolu olduğunu söyleyebilirim zaten firmanın jano testi de vardı aldığım batch'de.

Rma, Bir saat önce yazdı:

Ben ghdan berli günde 9 10 saat yatıyormuşum ya 😂 benim bunu azaltmam lzm gün kalmıyor 

O geçiyor ben ilk vurmaya başladığımda 11-12 saat uyuyordum uyku düzenim sürekli ileri gidiyordu en son gece uyanmaya başlamıştım 😂 vücut adapte oluyor.

the_escobar, 1 saat önce yazdı:

1 haftadır 6ıu başladım, karpal tünel vs. en ufak sıkıntı yok ama biraz uyku yapmaya başladı gibi. Geceleri son öğünle metformin başladım. Base igf testini yaptırmıştım, bir süre 6 ile gidicem bakalım sonra bi test daha vericem. Ciddi yan etki görmediğim sürece duruma göre doz arttırabilirim bulkta iyi gider kışın 😅

Metformin yerine mümkünse berberin kullan kolesterole de iyi geliyor ama bence gh kaynaklı insulin direnci dümen bulkta hayvan gibi yiyince gh kullansan da kullanmasan da insülin direncin bozulucak yağlanıcaksın zaten en fazla süreci biraz hızlandırıyor olabilir. Berberin iherbde baya ucuz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asirhann    2

çin uretimi kirmizi hgh lar nasil alinir mi çin reta ghk cu satan aracilardan dolu mudur cinna yerine cinna 900 gh 360iu 350$

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Testleri bekliyorum fazla laf yük olur. Dolu gh tüm yan etkileri genetikten bağımsız gösterir. Dediğim gibi testleri paylaşmanı bekliyorum etiketlersen sevinirim benide.

"Dolu gh tüm yan etkileri genetikten bağımsız gösterir." gibi iddialı ve asılsız bir cümleyi kuran birine göre "fazla laf yük olur" demekle biraz kendinle çelişmiş gibisin. Sorun yok testleri yaptırdığımda paylaşacağım.

berkay16, 31 dakika önce yazdı:

Metformin yerine mümkünse berberin kullan kolesterole de iyi geliyor ama bence gh kaynaklı insulin direnci dümen bulkta hayvan gibi yiyince gh kullansan da kullanmasan da insülin direncin bozulucak yağlanıcaksın zaten en fazla süreci biraz hızlandırıyor olabilir. Berberin iherbde baya ucuz.

Berberin sipariş edecektim zaten sonraki siparişime. Gh'tan önce de benim genel bi insülin direnci sıkıntım var gibi hissediyordum, o yüzden metformine başladım. Ama dediğin gibi berberinin faydalarını bende biliyorum, zaten metforminle baya benzer çalışıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
asirhann, 11 dakika önce yazdı:

çin uretimi kirmizi hgh lar nasil alinir mi çin reta ghk cu satan aracilardan dolu mudur cinna yerine cinna 900 gh 360iu 350$

Cinna'dan çok çok daha iyidir, biraz daha araştırsan daha uyguna da bulunur bence. Özellikle piyasada daha ünlü adamlar daha pahalıya satıyor, sırf daha çok biliniyor diye daha fazla para vermeyin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
Seffa, 1 saat önce yazdı:

Sabah aç karnına 2ui vuruyorum yaş 38 etkisi olur mu yağ yakimina ? Yoksa gece mi vurayim ? 

ben de aynı şekilde alıyorum hocam yaş 36. Haftada 6 gün sabah aç karnına spor yaptığım için etkisini daha iyi görürüm diye düşündüm. Gece daha iyi etki alacağımızı söyleyen varsa bilgilendirin bizi :) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Seffa, 2 saat önce yazdı:

Büyütür diyenler neye göre diyor peki hocam ?

ağzı olan konuşuyor ülkemizde bizim ona göre diyorlar, 8 yaşındaki çocuk 20 ünite growth kullanıyorken onun organları büyümeyecekte 30-40 yaşındaki adam 4 ünite kullanırken mi büyüyecek? Böyle organ büyüten bir ilaç olsa cücelik yaşayanlara reçetelenir mi? 

  • Beğen 1
  • 100 Puan 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
M.O.K, 16 dakika önce yazdı:

ben de aynı şekilde alıyorum hocam yaş 36. Haftada 6 gün sabah aç karnına spor yaptığım için etkisini daha iyi görürüm diye düşündüm. Gece daha iyi etki alacağımızı söyleyen varsa bilgilendirin bizi :) 

Ondan sordum ben de @Fuhrerbilgilendirir belki 

Fuhrer, 2 dakika önce yazdı:

ağzı olan konuşuyor ülkemizde bizim ona göre diyorlar, 8 yaşındaki çocuk 20 ünite growth kullanıyorken onun organları büyümeyecekte 30-40 yaşındaki adam 4 ünite kullanırken mi büyüyecek? Böyle organ büyüten bir ilaç olsa cücelik yaşayanlara reçetelenir mi? 

Hiç bu açıdan düşünmemiştim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
M.O.K, 17 dakika önce yazdı:

ben de aynı şekilde alıyorum hocam yaş 36. Haftada 6 gün sabah aç karnına spor yaptığım için etkisini daha iyi görürüm diye düşündüm. Gece daha iyi etki alacağımızı söyleyen varsa bilgilendirin bizi :) 

@SeffaLipoliz etkisi için 2iu iyi bir sayı, bir etkisi olur evet ama reta varken bence buna gerek yok. Reta zaten yeteri kadar lipoliz sağlıyor vücuda, olmasa da olur bir nevi.

Sabah spor öncesi almanız daha mantıklı /lipoliz etkisi için/, spordan 2 saat önce alın ve alırken de varsa öğününüzü yapın.

  • Beğen 1
  • Minnettarım 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

 

asirhann, 4 saat önce yazdı:

çin uretimi kirmizi hgh lar nasil alinir mi çin reta ghk cu satan aracilardan dolu mudur cinna yerine cinna 900 gh 360iu 350$

the_escobar, 4 saat önce yazdı:

Cinna'dan çok çok daha iyidir, biraz daha araştırsan daha uyguna da bulunur bence. Özellikle piyasada daha ünlü adamlar daha pahalıya satıyor, sırf daha çok biliniyor diye daha fazla para vermeyin.

yalnışım varsa hocalarım düzeltir ama kırmızı kapak 30mg reta veren üstat ghı 1.elden 360iu 270'e veriyor yanlış bilmiyorsam toplu alınırsa daha ucuza da gelebilir aracınızla pazarlığı ona göre yapabilirsiniz reta da tekli 100'e 10'lu 70'e geliyor 30mg

hocalarım cinnaya 900'den ulaşabiliyorum 360iu'ya vurunca cinna 230 dolara çin gh 270'e geliyor aradaki farka çin değer mi cinnalar kötü mü o kadar gerçekten? @Fuhrer @the_escobar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
kutukutupense, 35 dakika önce yazdı:

yalnışım varsa hocalarım düzeltir ama kırmızı kapak 30mg reta veren üstat ghı 1.elden 360iu 270'e veriyor yanlış bilmiyorsam toplu alınırsa daha ucuza da gelebilir aracınızla pazarlığı ona göre yapabilirsiniz reta da tekli 100'e 10'lu 70'e geliyor 30mg

hocalarım cinnaya 900'den ulaşabiliyorum 360iu'ya vurunca cinna 230 dolara çin gh 270'e geliyor aradaki farka çin değer mi cinnalar kötü mü o kadar gerçekten? @Fuhrer @the_escobar

Cinnalar o kadar da kötü değil ama dolu olduğundan eminsen alınabilir. Cinnada çok dümen dönüyor. Yani arada 50 dolar var ben olsam çin kaynağını tercih ederdim. Tabi çinden gelen her peptid de kaliteli değil. Hangi markadan alınmış onu öğrensen iyi olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: neON
      Merhabalar, elimde 30UI (10mg/1.5ml) Somatin marka GH mevcut. Günlük 3UI vurmak istiyorum. Kalem üzerinde ki ayar sayacı toplam 60'a kadar ayarlanabiliyor. Bu durumda sayıyı kaça getirip vurmam gerekiyor? 
      0.5 gibi ince ayar yok, birer birer gidiyor bilginize. 
        
    • Yazan: Dortmunt
      Herkese merhabalar,
      Bilgisi olan ve kullanım yapanların burada yorum yapmalarını rica edeceğim genellikle 1-3 ünite kullanımı tavsiye ediliyor fakat bu dozajlamalarda bile insülin hassasiyeti gibi olumsuzluklar görmekteyim yan etki açısından.
      SORULARIM:
      Anti-aging için Gh kullanımı ne kadar ne süre ile yapılmalı? Doz yükleme oranı ne olmalı? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: nattybuilder
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Artık biraz daha kür olarak yapmak istediğimden bir tik daha fazla mg testosteron ve biraz da büyüme hormonu eklemek istiyorum. Testosteronu her 2 haftada bir 50 mg arttıracağım en sonunda 375 mg da duracağım ve öyle devam edeceğim ayriyeten 3 iu da cinnatropin eklemeyi planlıyorum hem yağ yakımı hem de uyku kalitesini arttırma gibi özelliklerinden dolayı denemek istiyorum.
      AKTİF KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 200mg Büyüme hormonu 3iu (Eklemeyi planlıyorum) SORULARIM:
      Sizce bu modifikasyon mantıklı mı? Kullanacağım 3iu yeterli olur mu? Konuya katılım gösteren fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×