Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

onlytrenbolone

Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.

Önerilen İletiler

hayatixd    2
Fuhrer, 08.06.2026 - 20:10 yazdı:

deri kalınlığına bağlı olmakla beraber minimum 8mm

Hocam 1800 liraya aldığım cinnalarda igf-1 516 gelmişti 4 iuda lakin çok pahalı oldugu icin yeni satıcı araştırdım ve 900 liraya iranlı birinden denemelik 2 kalem aldım
10 iu kas içi enjeksiyondan 110 dk sonra  test verdim ve sonuç bu şekilde çıktı dolu heralde ama nedense karpel tünel olmuyorum 6iuda

hgh 33.PNG

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SERKO    1.083
Fuhrer, 20 saat önce yazdı:

valla daha ölçmedim, E2'yi yüksek tutuyorum şu an bence bayağı yüksek gelecektir. Masteron SERM etkisi sayesinde iyi bir kazanç sağlıyorum.

valla hocam trenin sağladığı şu an tek şey apse :D ZPHC treni 0. Bu günden itibaren enjeksiyonunu bıraktım flakonu da çöpe falan atmıycam gidip gömücem. Şimdi garibanın biri bulur tren vuruyorum sanar hayalleri yıkılır.

Az önce pharmacom satan birine yazdım bu zhpc ne iş trenleri bomboş 30 ml likler varla yok arasında dedim abi ben bıraktım çok şikayet var dedi

pharmacom parabolan nasıl acaba varmı bilgin ? 2800 tl fiyat verdi

Fuhrer, 20 saat önce yazdı:

valla daha ölçmedim, E2'yi yüksek tutuyorum şu an bence bayağı yüksek gelecektir. Masteron SERM etkisi sayesinde iyi bir kazanç sağlıyorum.

valla hocam trenin sağladığı şu an tek şey apse :D ZPHC treni 0. Bu günden itibaren enjeksiyonunu bıraktım flakonu da çöpe falan atmıycam gidip gömücem. Şimdi garibanın biri bulur tren vuruyorum sanar hayalleri yıkılır.

Pharmacom nasıl bir marka parabolan nasıl sence 2800 tl fiyat verdi

satıcı zhpc de satıyordu şikayetlerden ötürü zhpc ye girmiyorum artık dedi ve ben hep söyluyorum zhpc nin özellikle trenleri boş nessie daha iyidir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
SERKO, 6 dakika önce yazdı:

Pharmacom nasıl bir marka parabolan nasıl sence 2800 tl fiyat verdi

satıcı zhpc de satıyordu şikayetlerden ötürü zhpc ye girmiyorum artık dedi ve ben hep söyluyorum zhpc nin özellikle trenleri boş nessie daha iyidir

Pharmacom masteron p kullanıyorum, aynı satıcımdan 2 arkadaş için test e aldım 10ml 300mg olan flakondan, ürünlerden çok memnunumuz. Hiç bir ilaçta ödem sorunu yaşamadık. Elimdeki 30ml aldığım zhpc test e bitince pharmacom a geçeceğim bende aynı muhabbetlerinden dolayı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
M.O.K, 50 dakika önce yazdı:

Pharmacom masteron p kullanıyorum, aynı satıcımdan 2 arkadaş için test e aldım 10ml 300mg olan flakondan, ürünlerden çok memnunumuz. Hiç bir ilaçta ödem sorunu yaşamadık. Elimdeki 30ml aldığım zhpc test e bitince pharmacom a geçeceğim bende aynı muhabbetlerinden dolayı.

Kardeşim testo ve mast fiyatları neydi peki ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
SERKO, 18 dakika önce yazdı:

Kardeşim testo ve mast fiyatları neydi peki ?

Test e 300mg 45€
masteron p 55€

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
SERKO, 2 saat önce yazdı:

Az önce pharmacom satan birine yazdım bu zhpc ne iş trenleri bomboş 30 ml likler varla yok arasında dedim abi ben bıraktım çok şikayet var dedi

pharmacom parabolan nasıl acaba varmı bilgin ? 2800 tl fiyat verdi

Pharmacom nasıl bir marka parabolan nasıl sence 2800 tl fiyat verdi

satıcı zhpc de satıyordu şikayetlerden ötürü zhpc ye girmiyorum artık dedi ve ben hep söyluyorum zhpc nin özellikle trenleri boş nessie daha iyidir

yıllar önce mix seri kullanmıştım, tren mast prop olan şeklinde yanlış olmasın 3 seneyi geçiyordur apse vs yapmadı ve verim aldım. Güncel nedir bilemem ama parabolan için 2800 tl iyi bir fiyat, bence denemekten zarar gelmez

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
M.O.K, 09.06.2026 - 16:29 yazdı:

Trenbolone'un ter sorunu, özellike terden gece uyandırmaları için bir çözüm önerin var mı? sırf etkisini merak ettiğim mikro doz günlük kullanmayı düşünüyorum ama zaten gece uyanma sorunum olduğu için trenle daha çok zorlanırım diye düşünüyorum.

yatmadan 4-5 saat önce karbonhidratı kesebilirsin

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
hayatixd, 21 saat önce yazdı:

Hocam 1800 liraya aldığım cinnalarda igf-1 516 gelmişti 4 iuda lakin çok pahalı oldugu icin yeni satıcı araştırdım ve 900 liraya iranlı birinden denemelik 2 kalem aldım
10 iu kas içi enjeksiyondan 110 dk sonra  test verdim ve sonuç bu şekilde çıktı dolu heralde ama nedense karpel tünel olmuyorum 6iuda

hgh 33.PNG

Hocam testinverdikden sonra sonuc ne zaman cikti bende bugun verdim onun disinda 3 iu kullaniyorum ellerim eklemler sabah cok agri giriyor bazen gece uyandiriyor elimi yumruk acinca bile agriyor oglene dogru agri azaliyor sabah 2 3 saat eziyet cekiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
SERKO, 6 saat önce yazdı:

Az önce pharmacom satan birine yazdım bu zhpc ne iş trenleri bomboş 30 ml likler varla yok arasında dedim abi ben bıraktım çok şikayet var dedi

pharmacom parabolan nasıl acaba varmı bilgin ? 2800 tl fiyat verdi

Pharmacom nasıl bir marka parabolan nasıl sence 2800 tl fiyat verdi

satıcı zhpc de satıyordu şikayetlerden ötürü zhpc ye girmiyorum artık dedi ve ben hep söyluyorum zhpc nin özellikle trenleri boş nessie daha iyidir

Humax parabolan 2750 tl, zphc parabolan için 75 dolar fiyat aldım, bulabilsem ben de pharmacom parabolanı tercih ederim açıkçası. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hayatixd    2
r2maru1, 3 saat önce yazdı:

Hocam testinverdikden sonra sonuc ne zaman cikti bende bugun verdim onun disinda 3 iu kullaniyorum ellerim eklemler sabah cok agri giriyor bazen gece uyandiriyor elimi yumruk acinca bile agriyor oglene dogru agri azaliyor sabah 2 3 saat eziyet cekiyorum

Sabah verdim öğlen çıkmıştı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
hectordoyle, 2 saat önce yazdı:

Humax parabolan 2750 tl, zphc parabolan için 75 dolar fiyat aldım, bulabilsem ben de pharmacom parabolanı tercih ederim açıkçası. 

parabolanı kadar gereksiz bi tren versiyonu yok sanırım. tren uzun kullanım için değil 4 8 hafta için maksimum kim nbiye kullanıyor bilmiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119
sven, 3 dakika önce yazdı:

parabolanı kadar gereksiz bi tren versiyonu yok sanırım. tren uzun kullanım için değil 4 8 hafta için maksimum kim nbiye kullanıyor bilmiyorum

🇧🇷 brezilyalılar 😂 adamlar ztn trenle yaşıyor çoğu. Nasıl dayanıyorlar bilmiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
sven, 15 dakika önce yazdı:

parabolanı kadar gereksiz bi tren versiyonu yok sanırım. tren uzun kullanım için değil 4 8 hafta için maksimum kim nbiye kullanıyor bilmiyorum

Parabolanın şuanki durumda tek avantajı bence insanların gereksiz yere yüksek mg tren kullanmasını önlemek için zannedersem :D 1 ml de max 100 mg ilaç oluyor, humax parabolan da 1 ml 76.5 mg ilaç var. Ben o kadar mg tren olduğunu da düşünmüyorum orası ayrı, tren enanthate ve acetate tan devam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083

Acetat formunu hiç sevmezdin zhpc den dolayı daha çok soğudum 

Enant formunu severim ayrıca hexa ve enant formu nerdeyse aynı 

Pharmacom denicem bakalım nasılmış tadı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119
gönderildi (düzenlendi)
SERKO, 33 dakika önce yazdı:

Acetat formunu hiç sevmezdin zhpc den dolayı daha çok soğudum 

Enant formunu severim ayrıca hexa ve enant formu nerdeyse aynı 

Pharmacom denicem bakalım nasılmış tadı 

Afiyet olsun Pharmacom iyidir hocam 2800 fiyatıda güzelmiş siz treni hangi şekilde kullanıyorsunuz yan etkilerden kaçmak için yada ne bilim ôzel bir kullanım metodunuz varmı 😁

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27

pharmacom satan biri türemiş instada , dalga geçer gibi tavırlar hesabını kapattırırım dedim engelledi beni , ürün satıp satmadığı da aşikar güvenip alışveriş yapmayın yeni bi hesap adamına göre muamele yapan birisi sağa sola reklam veriyor kanmayın

  • +1 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
Rma, 48 dakika önce yazdı:

Afiyet olsun Pharmacom iyidir hocam 2800 fiyatıda güzelmiş siz treni hangi şekilde kullanıyorsunuz yan etkilerden kaçmak için yada ne bilim ôzel bir kullanım metodunuz varmı 😁

Yan etkilerine alıştım herkesin bildiği klasik yan etkiler işte ama takmıyorum kafama ben kurdeyken unuturum kürde olduğumu o yüzden çok anlamıyorum trendeyken beladan ve boş boş konuşan modellerden uzak durmak lazım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119
SERKO, 16 dakika önce yazdı:

Yan etkilerine alıştım herkesin bildiği klasik yan etkiler işte ama takmıyorum kafama ben kurdeyken unuturum kürde olduğumu o yüzden çok anlamıyorum trendeyken beladan ve boş boş konuşan modellerden uzak durmak lazım 

Hocam ben tren küründe çok bir sinir yada trenin nefes zorlaması gibi şeyler yaşamadım ama çok yorgundun yani yataktan kalkamıyordum bu mss den mi kaynaklıydı sizce? burak hocanın sistemide normal sistemlerde işe yaramadı kan testinde aman aman bir problemde yoktu, tansiyon sorunumda yok, sadece uyuma isteği oluyor trende, bir uyuyorum 10 11 saat 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
Rma, 10 saat önce yazdı:

Hocam ben tren küründe çok bir sinir yada trenin nefes zorlaması gibi şeyler yaşamadım ama çok yorgundun yani yataktan kalkamıyordum bu mss den mi kaynaklıydı sizce? burak hocanın sistemide normal sistemlerde işe yaramadı kan testinde aman aman bir problemde yoktu, tansiyon sorunumda yok, sadece uyuma isteği oluyor trende, bir uyuyorum 10 11 saat 

marka, ester formu ve doz miktarı/sıklığı neydi dostum?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
trenhex, 12 saat önce yazdı:

pharmacom satan biri türemiş instada , dalga geçer gibi tavırlar hesabını kapattırırım dedim engelledi beni , ürün satıp satmadığı da aşikar güvenip alışveriş yapmayın yeni bi hesap adamına göre muamele yapan birisi sağa sola reklam veriyor kanmayın

O adamla ilgili geçen burada baya bir paylaşım yaptım tekrar aynı konuyu detaylı irdelemeyeceğim. Ama arkadaşın sıkıntısı var. Kendi sattığı mal dışındaki her markaya her satıcıya kötü diyor. Adama ben kullandım vücut yaptım diyorum tahlilleri atıyorum sana iyisi denk gelmiştir vs diyip geçiştiriyor.  Markayı daha önce denediğim ve sevdiğim için fiyat bi tık yüksek olmasına rağmen yine alıp deneyecektim tavrından dolayı engeli bastım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11

Cinnada üzerindeki çevirme yerinden vursak 1 ui için kaça çevirmek lazım ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
Seffa, 1 saat önce yazdı:

Cinnada üzerindeki çevirme yerinden vursak 1 ui için kaça çevirmek lazım ?

5, cinnalara pek güvenme bence, test yaptır kesin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
Fuhrer, 6 dakika önce yazdı:

5, cinnalara pek güvenme bence, test yaptır kesin.

Alırsam yaptırırım hocam teşekkürler. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1
Fuhrer, 2 saat önce yazdı:

5, cinnalara pek güvenme bence, test yaptır kesin.

hocam cinnatropin kalemlerin içinden insulin enjektörü ile çekiyorlarmış galiba o konuda bir bilgin varmı elimde sadece 4mm insulin ucu var 

Seffa, 3 saat önce yazdı:

Cinnada üzerindeki çevirme yerinden vursak 1 ui için kaça çevirmek lazım ?

hocam 5e çekersen 1 iu 10e çekersen 2iu oluyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BAFRALI    1

250 Test e ZPHC
200 Primo Shree
150 Npp ZPHC

Kürüm bu şekilde ama elimde 2 adet Genotropin var devamını da alabilirim günlük 2iu kullansam olumlu olumsuz etkiler ne olur bilgi verebilir misiniz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: neON
      Merhabalar, elimde 30UI (10mg/1.5ml) Somatin marka GH mevcut. Günlük 3UI vurmak istiyorum. Kalem üzerinde ki ayar sayacı toplam 60'a kadar ayarlanabiliyor. Bu durumda sayıyı kaça getirip vurmam gerekiyor? 
      0.5 gibi ince ayar yok, birer birer gidiyor bilginize. 
        
    • Yazan: Dortmunt
      Herkese merhabalar,
      Bilgisi olan ve kullanım yapanların burada yorum yapmalarını rica edeceğim genellikle 1-3 ünite kullanımı tavsiye ediliyor fakat bu dozajlamalarda bile insülin hassasiyeti gibi olumsuzluklar görmekteyim yan etki açısından.
      SORULARIM:
      Anti-aging için Gh kullanımı ne kadar ne süre ile yapılmalı? Doz yükleme oranı ne olmalı? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: nattybuilder
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Artık biraz daha kür olarak yapmak istediğimden bir tik daha fazla mg testosteron ve biraz da büyüme hormonu eklemek istiyorum. Testosteronu her 2 haftada bir 50 mg arttıracağım en sonunda 375 mg da duracağım ve öyle devam edeceğim ayriyeten 3 iu da cinnatropin eklemeyi planlıyorum hem yağ yakımı hem de uyku kalitesini arttırma gibi özelliklerinden dolayı denemek istiyorum.
      AKTİF KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 200mg Büyüme hormonu 3iu (Eklemeyi planlıyorum) SORULARIM:
      Sizce bu modifikasyon mantıklı mı? Kullanacağım 3iu yeterli olur mu? Konuya katılım gösteren fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×