Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

papacambo

Only testosteron küründe yükselen e2 sonrası kürü bitirmeli miyim?

Önerilen İletiler

papacambo    0
Pyschokiller, 30.12.2025 - 00:06 yazdı:

Arimidex enjeksiyon gününde değil, ertesi gün alınır. Onun dışında makul. Madem adex başlıyorsun test’i 500’e çıkarabilirsin. Kontrol aynı olacak. Yan etkileri de aynı olacak. Sana ekstra bir ters durum yaratmayacak ve 500 ile daha çok gelişim görürsün. Şuan masada kas bırakıyorsun. 

teşekkür ederim. bundan sonra ertesi gün alacağım. 500 kısmını da değerlendireceğim elimdeki mevcut testo enantat 2 ay ı 500mg doz ile cıkabilirse yapabilirim söylediğin mantıksız gelmedi beslenmem için de sizlerin bilgisine danışacak olursam, sabahları 3 tam L yumurta 50 gram yulaf 70-80 gram muz 1 ölçek whey 5-10 gram fıstık ezmesi

  • öğlen 50-60gr yağsız tuzsuz makarna
  • 200-250gr tavuk ve yeşillik
  • akşam 1 ölçek whey

d3 multi omega kreatin glutamin zma kullanıyorum ekstra olarak sizce bu hedeflediğim 75-78 kg bandına yağ yakarak düşmek için yaptıgım kürle mantıklı mı 2 ay boyunca 4 gün de kardiyo ekleyeceğim bu konuda ne düşünüyorsunuz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Pyschokiller    19
papacambo, 30.12.2025 - 00:13 yazdı:

beslenmem için de sizlerin bilgisine danışacak olursam, sabahları 3 tam L yumurta 50 gram yulaf 70-80 gram muz 1 ölçek whey 5-10 gram fıstık ezmesi

Kilonun 2 katı protein al. Kilonun yarısı kadar yağ. Kalan karbonhidrat. Ne yediğine sen karar ver. Önemli olan makrolar ve temiz beslenmen. 
Kilo veriyorsan metabolizma hızının 250 kalori altı, kilo alıyorsan 500 kalori üstü. 
hesaplamaları sen yap. Bir sürü app ve websitesi var. En basitinden yemek.com bile sana yediğinin kalorisini ve protein, yağ, karb makro kırılımını verir. 

Yemek.com demişim. Düzeltme: diyetkolik.com olacak o. Yada app arıyorsan fatsecret gayet iyi. 

https://www.diyetkolik.com/kac-kalori

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller, 30.12.2025 - 00:06 yazdı:

Arimidex enjeksiyon gününde değil, ertesi gün alınır. Onun dışında makul. Madem adex başlıyorsun test’i 500’e çıkarabilirsin. Kontrol aynı olacak. Yan etkileri de aynı olacak. Sana ekstra bir ters durum yaratmayacak ve 500 ile daha çok gelişim görürsün. Şuan masada kas bırakıyorsun. 

ama e2 kontrolünü öğrenmeden, vücudun yüksek testosterona nasıl tepki veriyor görmeden ikinci ilaç ekleme. son 1 ay kala test sonuçları ile yine yaz. Herşey yolunda ise son 1 ay anavar eklemeni tavsiye edebiliriz. 

Pyschokiller underdose ilaçları eriticem yaza dogru birkaç ay geçsin toparlayayım bana yardımcı olur musunuz 2 hafta sonra kan tahlili ile ne olup olmadığıni göreceğiz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
papacambo    0

Evet, 1 Ay geçti tekrar kan testi verdim enjeksiyonu 300mg’a çıkarıp, haftada 1 tablet AI kullandım ama e2 seviyesi değişmemiş. Belirtiler kaşıntı hassasiyet gitti evet ama sizce 30-40’ lara düşürmek için AI dozunu nasıl ayarlamalıyım. 

IMG_1198.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
papacambo, 1 saat önce yazdı:

Evet, 1 Ay geçti tekrar kan testi verdim enjeksiyonu 300mg’a çıkarıp, haftada 1 tablet AI kullandım ama e2 seviyesi değişmemiş. Belirtiler kaşıntı hassasiyet gitti evet ama sizce 30-40’ lara düşürmek için AI dozunu nasıl ayarlamalıyım. 

Arimidex mi kullandın 1 yetmemiş yarım yarım kullan 3 gün aralıklarla 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
papacambo    0
Ferdikra, 4 saat önce yazdı:

Arimidex mi kullandın 1 yetmemiş yarım yarım kullan 3 gün aralıklarla 

evet pazartesi çarşamba cuma enjeksiyon salı perşembe cumartesi arimidex 1 tablet toplam haftada 3 e bölerek 

Pyschokiller, 30.12.2025 - 00:06 yazdı:

Arimidex enjeksiyon gününde değil, ertesi gün alınır. Onun dışında makul. Madem adex başlıyorsun test’i 500’e çıkarabilirsin. Kontrol aynı olacak. Yan etkileri de aynı olacak. Sana ekstra bir ters durum yaratmayacak ve 500 ile daha çok gelişim görürsün. Şuan masada kas bırakıyorsun. 
 

ama e2 kontrolünü öğrenmeden, vücudun yüksek testosterona nasıl tepki veriyor görmeden ikinci ilaç ekleme. 
 

son 1 ay kala test sonuçları ile yine yaz. Herşey yolunda ise son 1 ay anavar eklemeni tavsiye edebiliriz. 

müsait olunca bakar mısın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    7

Bu konuyu görünce bir tedirgin oldum. Ben de Test E 250mg/1ml haftada 2 enjeksiyona bölerek alıyorum ve ilk deneyimim. 

Bugün 1. haftam oldu ve akşam enjeksiyon günüm. 4'e bölmeli miyim dostlar?
Pzts-salı-perş-cuma gibi..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
Vassa, 15 dakika önce yazdı:

Bu konuyu görünce bir tedirgin oldum. Ben de Test E 250mg/1ml haftada 2 enjeksiyona bölerek alıyorum ve ilk deneyimim. 

Bugün 1. haftam oldu ve akşam enjeksiyon günüm. 4'e bölmeli miyim dostlar?
Pzts-salı-perş-cuma gibi..

Ne kadar cok bolersen o kadar iyi hocam. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testomax    9

aromatize olma durumu tamamen kişiye özgü (aşırı kilo ve yağ yoksa) bu sebeple bu arkadaşın düşük ve bölünmüş dozları aromatize oluyor diye sizde de olacak sanmayın kan testi ile doğrulamadan karar vermeyin. ama bu işin altın standartı tabi ki bölünmüş doz planmasıdır.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    7

17-18 yağ oranım vardır sanırım. Bel simidim genetik olarak bi hayli inatçı. 184cm 79kg'dayım şu an.

Optimal olan bölmek ise eğer bölmeyi tercih edeyim en iyisi.

4'e bölmenin günleri ayarlamada bir trick'i var mıdır?

GPT ile konustugumda:
PZTS-ÇAR-CUMA-CTS ve PZTS-ÇARŞ-CUMA-PAZAR öneriyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    93
Vassa, 2 dakika önce yazdı:

17-18 yağ oranım vardır sanırım. Bel simidim genetik olarak bi hayli inatçı. 184cm 79kg'dayım şu an.

Optimal olan bölmek ise eğer bölmeyi tercih edeyim en iyisi.

4'e bölmenin günleri ayarlamada bir trick'i var mıdır?

GPT ile konustugumda:
PZTS-ÇAR-CUMA-CTS ve PZTS-ÇARŞ-CUMA-PAZAR öneriyor.

Dostum sana tavsiyem; 
Every other day (EOD) diye tabir edilen 2 günde 1 enjeksiyona geçmen. Bu e2 dalgalanması tamamen kişiye özel olabiliyor evet doğru ama %17-18 ve üstü yağ oranı varsa ve de kişi "su içsem kilo alıyorum" diye söylenen kolay kilo/ödem tutan biriyse benim görüşüm e2 ye yatkın olduğu, çünkü bende sürecin başında tam olarak böyleydim. Flakon mu ampül mü kullanıyorsun bilmiyorum ama sen şu an aylık totalde 1000 mg test almış oluyorsun toplam 8 enjeksiyonda, bunu 15 enjeksiyona bölecek şekilde hesaplayıp dozu biraz arttırıp veya azaltıp yapabilirsin. Örneğin 2 günde 1 75mg alabilirsin bu da aylık 1125mg'e denk gelir. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    7
gönderildi (düzenlendi)
M.O.K, 5 dakika önce yazdı:

Dostum sana tavsiyem; 
Every other day (EOD) diye tabir edilen 2 günde 1 enjeksiyona geçmen. Bu e2 dalgalanması tamamen kişiye özel olabiliyor evet doğru ama %17-18 ve üstü yağ oranı varsa ve de kişi "su içsem kilo alıyorum" diye söylenen kolay kilo/ödem tutan biriyse benim görüşüm e2 ye yatkın olduğu, çünkü bende sürecin başında tam olarak böyleydim. Flakon mu ampül mü kullanıyorsun bilmiyorum ama sen şu an aylık totalde 1000 mg test almış oluyorsun toplam 8 enjeksiyonda, bunu 15 enjeksiyona bölecek şekilde hesaplayıp dozu biraz arttırıp veya azaltıp yapabilirsin. Örneğin 2 günde 1 75mg alabilirsin bu da aylık 1125mg'e denk gelir. 

Teşekkür ederim hocam.

Aslında benim de aklımda EOD sisteme geçmek vardı fakat hesap yaparken kafam karıştı. Ben şu an haftalık 250 mg üzerinden gidiyorum. EOD'ye geçtiğimde günler kayıyor ya; pazartesi, çarşamba, cuma, pazar, sonra salı, perşembe, cumartesi şeklinde devam ediyor.

Ben ilk hesapta haftalık 250 mg'ı 4'e bölüp 62.5 mg (0.25 mL) EOD yapmayı düşündüm ama o zaman haftada ortalama 3.5 enjeksiyon olduğu için toplam doz yaklaşık 220 mg/haftaya düşüyor gibi hesapladım.

Bu yüzden EOD yapacaksam dozu biraz artırıp haftalık ortalama 250 mg'ı korumak gerekiyor diye düşündüm. Ben mi yanlış hesaplıyorum yoksa mantık doğru mu? Bu kafa karışıllığı açısından aslında 4 günlük sabit bir plan kurdum lakin mantık ne kadar doğru bilemiyorum.

Flakon ilacım bu arada.

tarihinde Vassa tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
Vassa, 8 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim hocam.

Aslında benim de aklımda EOD sisteme geçmek vardı fakat hesap yaparken kafam karıştı. Ben şu an haftalık 250 mg üzerinden gidiyorum. EOD'ye geçtiğimde günler kayıyor ya; pazartesi, çarşamba, cuma, pazar, sonra salı, perşembe, cumartesi şeklinde devam ediyor.

Ben ilk hesapta haftalık 250 mg'ı 4'e bölüp 62.5 mg (0.25 mL) EOD yapmayı düşündüm ama o zaman haftada ortalama 3.5 enjeksiyon olduğu için toplam doz yaklaşık 220 mg/haftaya düşüyor gibi hesapladım.

Bu yüzden EOD yapacaksam dozu biraz artırıp haftalık ortalama 250 mg'ı korumak gerekiyor diye düşündüm. Ben mi yanlış hesaplıyorum yoksa mantık doğru mu? Bu kafa karışıllığı açısından aslında 4 günlük sabit bir plan kurdum lakin mantık ne kadar doğru bilemiyorum.

Flakon ilacım bu arada.

Pazartesi salı perşembe cuma şeklinde yapabilirsiniz enjeksiyonları ben o şekilde bölmüştüm şuan haftada 2 vuruyorum sürekli kendimi delmemek için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    93
Vassa, 14 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim hocam.

Aslında benim de aklımda EOD sisteme geçmek vardı fakat hesap yaparken kafam karıştı. Ben şu an haftalık 250 mg üzerinden gidiyorum. EOD'ye geçtiğimde günler kayıyor ya; pazartesi, çarşamba, cuma, pazar, sonra salı, perşembe, cumartesi şeklinde devam ediyor.

Ben ilk hesapta haftalık 250 mg'ı 4'e bölüp 62.5 mg (0.25 mL) EOD yapmayı düşündüm ama o zaman haftada ortalama 3.5 enjeksiyon olduğu için toplam doz yaklaşık 220 mg/haftaya düşüyor gibi hesapladım.

Bu yüzden EOD yapacaksam dozu biraz artırıp haftalık ortalama 250 mg'ı korumak gerekiyor diye düşündüm. Ben mi yanlış hesaplıyorum yoksa mantık doğru mu? Bu kafa karışıllığı açısından aslında 4 günlük sabit bir plan kurdum lakin mantık ne kadar doğru bilemiyorum.

Flakon ilacım bu arada.

4 günlük sabit plan yaptığında yine bence düzensiz oluyor. 2 gün enjeksiyon 1 gün boş 2 gün enjeksiyon 2 gün boş oluyor, bana bu pek mantıklı gelmiyor doğrusu eğer amacın hormon seviyelerini stabil tutmaksa. 1 gün boş 1 gün dolu yaparsan haftanın günlerine takılmadan devam edebilirsin :) Zaten alacağın doz düşük olacak enjeksiyon başına, sık enjeksiyon yapacağın için ağrı ödem vs. sorunu yaşamazsın. EOD 0.3ml alırsan bu da enjeksiyon başına 75mg yapar, aylık da 1125mg a denk gelir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
Vassa, 22 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim hocam.

Aslında benim de aklımda EOD sisteme geçmek vardı fakat hesap yaparken kafam karıştı. Ben şu an haftalık 250 mg üzerinden gidiyorum. EOD'ye geçtiğimde günler kayıyor ya; pazartesi, çarşamba, cuma, pazar, sonra salı, perşembe, cumartesi şeklinde devam ediyor.

Ben ilk hesapta haftalık 250 mg'ı 4'e bölüp 62.5 mg (0.25 mL) EOD yapmayı düşündüm ama o zaman haftada ortalama 3.5 enjeksiyon olduğu için toplam doz yaklaşık 220 mg/haftaya düşüyor gibi hesapladım.

Bu yüzden EOD yapacaksam dozu biraz artırıp haftalık ortalama 250 mg'ı korumak gerekiyor diye düşündüm. Ben mi yanlış hesaplıyorum yoksa mantık doğru mu? Bu kafa karışıllığı açısından aslında 4 günlük sabit bir plan kurdum lakin mantık ne kadar doğru bilemiyorum.

Flakon ilacım bu arada.

https://www.truenorthmetabolic.com/bioavailable-testosterone-calculator buradan hesaplatabilirsin. Eod u 3.5 enjeksiyon üzerinden hesaplıyor yani 2 haftalık hesap yapıyor sanırım. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    7
M.O.K, 12 dakika önce yazdı:

4 günlük sabit plan yaptığında yine bence düzensiz oluyor. 2 gün enjeksiyon 1 gün boş 2 gün enjeksiyon 2 gün boş oluyor, bana bu pek mantıklı gelmiyor doğrusu eğer amacın hormon seviyelerini stabil tutmaksa. 1 gün boş 1 gün dolu yaparsan haftanın günlerine takılmadan devam edebilirsin :) Zaten alacağın doz düşük olacak enjeksiyon başına, sık enjeksiyon yapacağın için ağrı ödem vs. sorunu yaşamazsın. EOD 0.3ml alırsan bu da enjeksiyon başına 75mg yapar, aylık da 1125mg a denk gelir.

Anladım en mantıklı seçenek bu bence de. Bugün bu düzene başlıyorum, teşekkürler tekrardan 💪🏽

  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testomax    9
Vassa, 2 saat önce yazdı:

17-18 yağ oranım vardır sanırım. Bel simidim genetik olarak bi hayli inatçı. 184cm 79kg'dayım şu an.

Optimal olan bölmek ise eğer bölmeyi tercih edeyim en iyisi.

4'e bölmenin günleri ayarlamada bir trick'i var mıdır?

GPT ile konustugumda:
PZTS-ÇAR-CUMA-CTS ve PZTS-ÇARŞ-CUMA-PAZAR öneriyor.

250mg haftalık enjeksiyon vur. 3-4 hafta devam ettir ve sonra yeni enjeksiyon günü enjeksiyon yapmadan sabah kan tahlili ver Estradiol özellikle iste (onun bahanesini bulursun. göğüs uçlarımda hassasiyet başladı falan dersin).
gelen tahlillerde Estradiol çok zıplamamışsa 2 günde 1 kendini delmene gerek yok.
5 günde 1 yarım doz (yada biraz daha fazla) yaparsın canın iğne yapmak istemediğinde haftada bir yaparsın. ayarlarsın bir şekilde.
benim arkadaş haftalık 250 enjeksiyonlarında e2 kıpırdamamıştı bile (only testo (eczane sustanon)).
ama benim Estradiol 70 çıktmıştı.
kişiden kişiye çok değişir deneyip kan testi vermek şart çünkü sürekli 2 günde 1 enjeksiyon da insanı yorabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    7
Testomax, 6 dakika önce yazdı:

250mg haftalık enjeksiyon vur. 3-4 hafta devam ettir ve sonra yeni enjeksiyon günü enjeksiyon yapmadan sabah kan tahlili ver Estradiol özellikle iste (onun bahanesini bulursun. göğüs uçlarımda hassasiyet başladı falan dersin).
gelen tahlillerde Estradiol çok zıplamamışsa 2 günde 1 kendini delmene gerek yok.
5 günde 1 yarım doz (yada biraz daha fazla) yaparsın canın iğne yapmak istemediğinde haftada bir yaparsın. ayarlarsın bir şekilde.
benim arkadaş haftalık 250 enjeksiyonlarında e2 kıpırdamamıştı bile (only testo (eczane sustanon)).
ama benim Estradiol 70 çıktmıştı.
kişiden kişiye çok değişir deneyip kan testi vermek şart çünkü sürekli 2 günde 1 enjeksiyon da insanı yorabilir.

Hocam dediğiniz gibi testleri görmeden kanaat getirmek imkansız ama çok öströjenik bir yapım var.

Göbek deliğimden yukarısı podyum aşağısı obezite gibi bir ayrım var tabiki latife dahilinde. Bu yüzden riske atmak istemiyorum bu tarz e2 zıplamalarını olabildiğince uzun süre testoda kalmak amacındayım. Yeni başladığımdan mıdır bilmiyorum ama bir an önce enjeksiyon günü gelsin istiyorum ayrı bir motivasyon sağlıyor bana şu an ^^

Tavsiyeniz için teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Cruse
      Merhabalar herkese,
      Ben 7 haftadır 400mg Zphc Tren Ace, 400mg Zphc Testo Prop küründeyim ama garip bir şekilde e2 değerim çok yüksek geldi. Enjeksiyonları gün aşırı vuruyorum haftada 4 kere en son dün saat 21:00’de vurdum bugün sabah 11:00’de test verdim.
      Kürden Başlamadan Önce (06.05.2026)
      Prolaktin 15,9  ng/ml 2,5 - 17,0 SHBG 28,8 nmol/L 10 - 57 Estradiol ( E2 ) 53,7 pg/ml 0,00 - 56,00 Serbest Testosteron 15,15 pg/ml 0,18 - 23,08 Total Testosteron 4,17 ng/ml 2,00 - 9,70 Bugün Verdiğim (13.06.2026) Prolaktin 17,0 mg/ml 2,5 - 17 SHBG 9,80 nmol/L 10 - 57 Serbest Testosteron >157,5 pg/ml 0,18 - 23,08 Estradiol ( E2 ) 330,78 pg/ml 0,00 - 56,00 Bu testleri özelde yaptırmıştım daha öncedende kür yapmıştım uzun süre deca Fln kullanmama rağmen Estradiol 55,3 ng/ml 11,3 - 24,3. Bu testi devlette yaptırmıştım Bu değer çıkmıştı biraz garibime geldi yan etki olarak sorun yaşamıyorum meme ucu hassasiyeti Fln sizin düşünceniz nedir.? 
    • Yazan: ergünplak
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Yağ oranım +20 şuana kadar sadece trt doz testosteron kullandım ve kullanmaya devam ediyorum yağ oranımı hızlıca düşürmek için trt+dht türevi bir ilaç düşünüyorum östorjeni hoplatmasın diye sizce ne yapmalıyım?
    • Yazan: roronoa
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Tahlillerimde referans dışı değerler var. Nasıl düzeltebilirim bu değerleri?
      KAN TESTİM:

    • Yazan: Tekelmavisi
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      5 yıllık fitness sürecim var natürel olarak bir yere kadar gelebildim. Aşağıda belirttiğim kürü yaptım ve bırakmak zorunda kaldım. Sonrasında pct vesaire yapmadım!
      GEÇMİŞ KÜR DENEYİMİM: (2 ay kadar)
      Testosteron Cypionate KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.80 Kilo: 90 YENİ KÜR PLANIM: (12 Hafta)
      Testosteron Cypionate SORULARIM:
      12 haftalık tekrar bir kür başlangıcında sonucunda nelerle karışılacağım? Sadece testo cyp ile ne kadar yol katedebilirim? Deneyimli arkadaşlar bana bu konuda yardımcı olursa sevinirim.
    • Yazan: oppomer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Yakında bulk amaçlı only testo kürüne girmeyi düşünüyorum, satıcı henüz ürünleri tedarik etmediği için beklemedeyim. Çok zor kilo alan bir yapım, zar zor 67-68' i görüyorum. Sporu yıllardır aralıklı olarak yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 42 Boy: 174cm Kilo: 67 GÜNCEL FORM:
         
      Sizce kür için erken mi? 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×