Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

mur4tkilic

543 seviyelerinde olan testosteron oranım spora başladıktan sonra düştü! sebebi ne olabilir?

Önerilen İletiler

mur4tkilic    0

Merhabalar ben yeni başladım spordan önceki kan testimde 543 olan testo oranım spora başladıktan 45 gün sonra geçen hafta yaptırdığım testte 314 çıktı doktor bir seferlik sustanon 250 mg verdi dün yaptırdım ama tekrar gelme yazmam dedi şimdi benim ne yapmam gerekir sustanonun etkisi geçtiğinde

Ayeıca destek olarak omega 3, magnezyum, çinko, multivitamin kullanıyorum supplement olarak protein karbonhidrat kreatin bcaa glutamine l-arginine kullanıyorum doğal takviye olarakta çoban çökerten, çakşır otu, pancar tozu, matcha tozu, ısırgan otu, ıspanak vs bir sürü şey yapıyorum buna rağmen testosteron neden düşmüş olabilir ve ben bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    938

dostum kan testini paylaşır mısın? Doktorun da maşallahı varmış, tek seferlik sustanon uygulayarak gayet iyi bir tedavi yapmış. Büyük ihtimalle kaliteli bir doktor, ülkesini ve vatanını sevdiği için ülkeyi terk etmek yerine işini en iyi şekilde yapıyor. Tek seferlik sustanon uygulaması senin alt sınıra yakın olan testosteronunu kısa bir süreliğine yükseltip, uzun ester yüzünden belki sistemini kapatarak sistemini kapatabilir. Veya hormon dalgalanmaları yüzünden libido problemleri yaşayabilirsin. Bu reçeteyi sana üroloji doktoru mu verdi yoksa endokrinoloji doktoru mu verdi?

  • ahahaha 1
  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ENFAL    4

Tebrikler dostum, sustanon kullanarak zaten düşük olan testonu hepten kapattın. Hiç mi konuları okumadın bilmiyormusun doğal döngünün kapanacağını? Bahsettiğin suplementleri kullanmaya devam etseydin zaten doğal testosteronunu yükseltebilirdin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    938

bu tip olaylarda genelde klomen kullandırılıyor, klomen ile gonadlara uyarı verdirilip tedavi sağlanıyor. ancak doz ve günü doktor ayarlayabilir. işinin ehli birisine muayne ol.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 16 saat önce yazdı:

dostum kan testini paylaşır mısın? Doktorun da maşallahı varmış, tek seferlik sustanon uygulayarak gayet iyi bir tedavi yapmış. Büyük ihtimalle kaliteli bir doktor, ülkesini ve vatanını sevdiği için ülkeyi terk etmek yerine işini en iyi şekilde yapıyor. Tek seferlik sustanon uygulaması senin alt sınıra yakın olan testosteronunu kısa bir süreliğine yükseltip, uzun ester yüzünden belki sistemini kapatarak sistemini kapatabilir. Veya hormon dalgalanmaları yüzünden libido problemleri yaşayabilirsin. Bu reçeteyi sana üroloji doktoru mu verdi yoksa endokrinoloji doktoru mu verdi?

Üroloji doktoru verdi test için gitmiştim yapay zekada resetleme vs diyordu maalesef iğneden sonra forumla tanıştım risk büyük mü? 

IMG_6040.jpeg

ENFAL, 13 saat önce yazdı:

Tebrikler dostum, sustanon kullanarak zaten düşük olan testonu hepten kapattın. Hiç mi konuları okumadın bilmiyormusun doğal döngünün kapanacağını? Bahsettiğin suplementleri kullanmaya devam etseydin zaten doğal testosteronunu yükseltebilirdin. 

Hocam dediğim gibi yeni başladım daha önce spor tecrübem oldu ama protein tozundan ibaret doktorun lafına güvenmeyeceksek neye güvenebiliriz ve ben sustanonun steroid olduğunu da yaptırdıktan sonra öğrendim 

Fuhrer, 13 saat önce yazdı:

bu tip olaylarda genelde klomen kullandırılıyor, klomen ile gonadlara uyarı verdirilip tedavi sağlanıyor. ancak doz ve günü doktor ayarlayabilir. işinin ehli birisine muayne ol.

Bir araştırma yapayım teşekkür ederim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    938
mur4tkilic, 13 saat önce yazdı:

Üroloji doktoru verdi test için gitmiştim yapay zekada resetleme vs diyordu maalesef iğneden sonra forumla tanıştım risk büyük mü? 

IMG_6040.jpeg

Hocam dediğim gibi yeni başladım daha önce spor tecrübem oldu ama protein tozundan ibaret doktorun lafına güvenmeyeceksek neye güvenebiliriz ve ben sustanonun steroid olduğunu da yaptırdıktan sonra öğrendim 

Bir araştırma yapayım teşekkür ederim 

yüksek ihtimalle sistemin kapanmıştır veya fsh/lh çok düşük noktalara gelmiştir. sustanonun içerisindeki undekonat formu uzun esterli olduğundan dolayı kapanma ihtimali yüksek. bir kaç hafta sonra tekrar kan testi yaptır, bu konuya gönder kapanmışsa bir pct uygulaması yap. ama kapanmamışsa bir şey yapmana gerek yok. burada ilaçdan önceki kan testin olması ve fsh/lh değerlerinin gözükmesi büyük bir artı. kesinlikle 2 hafta sonra veya haftaya cuma gibi kan testi ver.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AREN    364

En güzel izleyeceğin yol.. madem doğallığını bozdun en azından TRT devam et bundan sonra. İlerde kür düşünürsen de ona göre plan yaparız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 1 saat önce yazdı:

yüksek ihtimalle sistemin kapanmıştır veya fsh/lh çok düşük noktalara gelmiştir. sustanonun içerisindeki undekonat formu uzun esterli olduğundan dolayı kapanma ihtimali yüksek. bir kaç hafta sonra tekrar kan testi yaptır, bu konuya gönder kapanmışsa bir pct uygulaması yap. ama kapanmamışsa bir şey yapmana gerek yok. burada ilaçdan önceki kan testin olması ve fsh/lh değerlerinin gözükmesi büyük bir artı. kesinlikle 2 hafta sonra veya haftaya cuma gibi kan testi ver.

Doktor 30 gün sonra test için randevu verdi

AREN, Bir saat önce yazdı:

En güzel izleyeceğin yol.. madem doğallığını bozdun en azından TRT devam et bundan sonra. İlerde kür düşünürsen de ona göre plan yaparız

normal 543 seviyelerinde olsa yetmez mi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102

Benim yağ oranı vs kaynaklı 330 340 lardaydı ve bu 2 senedir bu şekildeydi. Ref aralığı diye müdahil olan pek yoktu bende çok irdelemedim de 314 de ref arası bildiğim kadarı ile ve buna tek seferlik sustanan vurduran doktor neden bunu yaptı ? Tek doz ile nasıl bir tedavi uygulayacağını varsaydı gerçekten garip

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
makro1178, 45 dakika önce yazdı:

Benim yağ oranı vs kaynaklı 330 340 lardaydı ve bu 2 senedir bu şekildeydi. Ref aralığı diye müdahil olan pek yoktu bende çok irdelemedim de 314 de ref arası bildiğim kadarı ile ve buna tek seferlik sustanan vurduran doktor neden bunu yaptı ? Tek doz ile nasıl bir tedavi uygulayacağını varsaydı gerçekten garip

Ben bulk ile başlamayı tercih ettim %19 olan yağ oranım %23e çıktı muhtemelen burada hata yaptım benimde yağlanmadan ötürü düştü herhalde bu karambolde yağ oranı %21e kadar indirdim sustanon etkisi geçene kadar %19a geri dönüp eski oran olan 543ü yakalarsam kaldığım yerden devam ederim ama ya 300 altı olursa işte o zaman kafam çok karışabilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0

Merhabalar yakın zamanda bir düşük testosteron sorunu vardı doktor sustanon yaptırdı şuan 3. Gün ve ben mesajlarda bir arkadaşın yazdığı şeye takılı kaldım “madem doğallığı bozdun devam et” yani benim hedefim çok yüksek değil şuan kol göğüs omuz 10 cm eklemek ve sonra fit devam etmek sadece yağ oranım fazla %19 ile spora başlayıp %23e çıkardım ve şuan 21e kadar düşürdüm 

Yani uzun lafın kısası bu kür tam olarak ne oluyor 6-8 aylık sürelerde yapılıyor bildiğim kadarıyla beni hedefime hızı ulaştırır mı yapay zeka karşılaştırmasında natural 2-2.5 yıl kür 6-8 ay veriyor benim değerlerime ayrıca son testim 314 bir önceki testim 543 normal zamanda bu şekilde olacağını düşünüyorum testo oranının

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    938
mur4tkilic, Şimdi yazdı:

Merhabalar yakın zamanda bir düşük testosteron sorunu vardı doktor sustanon yaptırdı şuan 3. Gün ve ben mesajlarda bir arkadaşın yazdığı şeye takılı kaldım “madem doğallığı bozdun devam et” yani benim hedefim çok yüksek değil şuan kol göğüs omuz 10 cm eklemek ve sonra fit devam etmek sadece yağ oranım fazla %19 ile spora başlayıp %23e çıkardım ve şuan 21e kadar düşürdüm 

Yani uzun lafın kısası bu kür tam olarak ne oluyor 6-8 aylık sürelerde yapılıyor bildiğim kadarıyla beni hedefime hızı ulaştırır mı yapay zeka karşılaştırmasında natural 2-2.5 yıl kür 6-8 ay veriyor benim değerlerime ayrıca son testim 314 bir önceki testim 543 normal zamanda bu şekilde olacağını düşünüyorum testo oranının

doğallık bekaret mi dostum bozulduktan sonra ne kadar vurursan kârdır? hedefine hızlı ulaştırması için önce o yağları yakmalısın, %20 yağ oranında 100 kilo bir sporcunun 80 kilo kas kütlesi olduğunu düşünürsek, 20 kilo kas eklesen dahi %16-%17 yağ oranında dolaşacaksın. Ki dostum 20 kilo kas eklemen 1-2 kürde IMKANSIZ! İlk kürde oral tablet kullanmazsan maximum alacağın kilo düşük ve minimal dozlar gideceksen 8-10 kilo, bunun 2 kilosu yağdır minimum. Bu da PCT'de zaten gidecektir. Sana doğal devam etmeni önereceğim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 4 dakika önce yazdı:

doğallık bekaret mi dostum bozulduktan sonra ne kadar vurursan kârdır? hedefine hızlı ulaştırması için önce o yağları yakmalısın, %20 yağ oranında 100 kilo bir sporcunun 80 kilo kas kütlesi olduğunu düşünürsek, 20 kilo kas eklesen dahi %16-%17 yağ oranında dolaşacaksın. Ki dostum 20 kilo kas eklemen 1-2 kürde IMKANSIZ! İlk kürde oral tablet kullanmazsan maximum alacağın kilo düşük ve minimal dozlar gideceksen 8-10 kilo, bunun 2 kilosu yağdır minimum. Bu da PCT'de zaten gidecektir. Sana doğal devam etmeni önereceğim.

Tam olarak anlamadım bilgim olmadığı için kusura bakmayın hocam şuan 75 kg 16kg yağ kütlem var 56 kg da kas kütlesi var sustanon yapılmasaydı 314 testo ile bu yağları yakıp istediğim hedefe gelebilir miydim? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    938

testosteron yağ yakımı kas gelişimi kağıt üzerinde dostum, 300nl 600 nl 900 nl arasında aşırı farklar oluşmuyor. Testosteron sabit bir değer değildir, gün içerisinde sürekli değişiklik gösterebilir. Dışarıdan alacağın testosteron yağ yakımına emin ol hiç bir etki sağlayamayacaktır. Eğer %20-25 civarı yağ kütleni ilaçsız %15'lere düşüremiyorsan üzgünüm, ilaçlardan sadece yan etki kazanacaksın. Diyet, kardiyo, antrenman yapmalısın.

Gördüğün sporsuz yağ yakan, kilo verenler tirzepatid, semaglutid tarzı ilaçlar kullanıyor. Onlara ise hiç bulaşma, düzgünce planlı bir şekilde kolaylıkla yağını yakabilirsin. Gördüğün fizikler günde 5000+ calori temiz beslenerek oluşuyor, kullandıkları ilaçlar ise 250mg testosteron falan değil, işin içinde farklı patronlar var. Yani naturallik gitti, ilk kürümü yapıcam sağlam kas kazanıcam diye düşünme. Bu işler testosteron ile olacak işler değil, eğer öyle olsaydı üroloji doktorlarından çok güzel antrenör olurdu. Antrenmanın, beslenmen cacıksa üzgünüm seni hiç bir ilaç kurtaramaz.

  • Ödül 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 26 dakika önce yazdı:

testosteron yağ yakımı kas gelişimi kağıt üzerinde dostum, 300nl 600 nl 900 nl arasında aşırı farklar oluşmuyor. Testosteron sabit bir değer değildir, gün içerisinde sürekli değişiklik gösterebilir. Dışarıdan alacağın testosteron yağ yakımına emin ol hiç bir etki sağlayamayacaktır. Eğer %20-25 civarı yağ kütleni ilaçsız %15'lere düşüremiyorsan üzgünüm, ilaçlardan sadece yan etki kazanacaksın. Diyet, kardiyo, antrenman yapmalısın.

Gördüğün sporsuz yağ yakan, kilo verenler tirzepatid, semaglutid tarzı ilaçlar kullanıyor. Onlara ise hiç bulaşma, düzgünce planlı bir şekilde kolaylıkla yağını yakabilirsin. Gördüğün fizikler günde 5000+ calori temiz beslenerek oluşuyor, kullandıkları ilaçlar ise 250mg testosteron falan değil, işin içinde farklı patronlar var. Yani naturallik gitti, ilk kürümü yapıcam sağlam kas kazanıcam diye düşünme. Bu işler testosteron ile olacak işler değil, eğer öyle olsaydı üroloji doktorlarından çok güzel antrenör olurdu. Antrenmanın, beslenmen cacıksa üzgünüm seni hiç bir ilaç kurtaramaz.

O zaman bir yerde bir yanlışlık var hocam ben biraz daha araştırayım çünkü beslenme kısmında çok titizim antrenman konusunda disiplinliyim vitamin supplement doğal takviyeler / otlar da kullanıyorum muhtemelen genel planım yanlış

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
gönderildi (düzenlendi)

 

mur4tkilic, 13 dakika önce yazdı:

O zaman bir yerde bir yanlışlık var hocam ben biraz daha araştırayım çünkü beslenme kısmında çok titizim antrenman konusunda disiplinliyim vitamin supplement doğal takviyeler / otlar da kullanıyorum muhtemelen genel planım yanlış

Beslenme de nekadar titizsin mesela her öğünde makroları takip ediyor musun? hafif bir kalori açığın var mı Toplam günlük kalorine endeksine göre, bu endeks yeterli gelmediyse senin vücudun için kalori açığını hafif hafif daha da arttırman gerekir. İnsülin duyarlılığı için hergün veya enaz haftada 5 gün ve en az 30 dk zone 2 kardiyo yapıyor musun ? Ki bence 40 dk daha iyi olur. Haftada en az 4 gün düzgün bir ağırlık kaldırma programın varmı ? Günlük 10 bin adım atıyor musun ? Uykun iyi mi ? Sırkadiyen ritmine dikkat edip hergün en az 2-3 saat gündüz vakti dışarda mısın? 

Bunlara tamamen dikkan eden birinin bence kilo vermemesi imkansız. 

E2 ni kontrol ediyor musun ? Total testo sustanonda çok dalgalanıcak mesela, ama bunu kontrol etmek için yinede günlük enjeksiyonlar gerekliyken her ampülü bikerede mi vuruyorsun ? Vücut yağı dediğin şey e2den kaynaklanan su tutulumu da olabilir.  Bunları araştırman çok faydalı olur düşüncesindeyim. 

tarihinde Unrest tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0

Merhaba hocam beslenme şöyle saatim ile ölçüyorum sağlık uygulaması ilede her yediğimi gram olarak giriyorum gün sonunda 300-400 kalori açığı bırakıyorum önce bulk ile başlamıştık ama yanlış oldu 4 kilo aldım 1 kas 3 yağ ipin ucu kaçınca kesime döndüm bu sefer de o 1 kg kas gitti  yağlar duruyor haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum 2 gün dinlenmede liss 40 dk bazen 30 oluyor yemek saatine denk geliyor e2 nedir bilmiyorum sustanonda doktor 1 tane yazdı sadece 3 gün önce başka yok elimde düzenli yapmıyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
gönderildi (düzenlendi)
mur4tkilic, 11 dakika önce yazdı:

Merhaba hocam beslenme şöyle saatim ile ölçüyorum sağlık uygulaması ilede her yediğimi gram olarak giriyorum gün sonunda 300-400 kalori açığı bırakıyorum önce bulk ile başlamıştık ama yanlış oldu 4 kilo aldım 1 kas 3 yağ ipin ucu kaçınca kesime döndüm bu sefer de o 1 kg kas gitti  yağlar duruyor haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum 2 gün dinlenmede liss 40 dk bazen 30 oluyor yemek saatine denk geliyor e2 nedir bilmiyorum sustanonda doktor 1 tane yazdı sadece 3 gün önce başka yok elimde düzenli yapmıyorum 

Kardiyoyu arttırman ve kardiyoyu kan şekerin düşmüşken yapman (yani sabah aç veya ağırlık antremanı sonrası) daha mantıklı. Kalori açığı konusunda sadece kalori değil toplam yağ toplam karb toplam protein konusuna odaklanmadıysan odaklan. Kalorininn %30unu geçmemeli yağ ve ketçap mayonez rach sos gibi şeyler varsa bunlar aşırı dengesizlik yaratır. %25 30 arası olmalı toplam yağ. 

E2 östrojen ama bir.kere sustanon aslında herseyi daha kötüye götürcek durduk yere sende üretimi durdurcak çok hatalı bir uygulama. 

tarihinde Unrest tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Unrest, 12 dakika önce yazdı:

Kardiyoyu arttırman ve kardiyoyu kan şekerin düşmüşken yapman (yani sabah aç veya ağırlık antremanı sonrası) daha mantıklı. Kalori açığı konusunda sadece kalori değil toplam yağ toplam karb toplam protein konusuna odaklanmadıysan odaklan. Kalorininn %30unu geçmemeli yağ ve ketçap mayonez rach sos gibi şeyler varsa bunlar aşırı dengesizlik yaratır. %25 30 arası olmalı toplam yağ. 

E2 östrojen ama bir.kere sustanon aslında herseyi daha kötüye götürcek durduk yere sende üretimi durdurcak çok hatalı bir uygulama. 

Kardiyo antrenman sonrası 20 dk olarak güncelleme yaparım dinlenme günüde sabah uyandığımda olarak değiştiririm toplam karb 200 protein 200 yağ 70-80 gram olarak tutuyorum Hergün aynı şeyleri yediğim için değişmiyor yağ sıfır herşey zeytinyağı diğerlerini kullanmıyorum şeker paketli gıda yok

e2 dediğim gibi araştıracağım doktora tekrar test için gittiğimde söylerim sustanon şuan çok iyi acayip mutluyum güç enerji keyif olarak ama bunun düşüşünde ne olacak bilmiyorum 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 02.10.2025 - 15:44 yazdı:

yüksek ihtimalle sistemin kapanmıştır veya fsh/lh çok düşük noktalara gelmiştir. sustanonun içerisindeki undekonat formu uzun esterli olduğundan dolayı kapanma ihtimali yüksek. bir kaç hafta sonra tekrar kan testi yaptır, bu konuya gönder kapanmışsa bir pct uygulaması yap. ama kapanmamışsa bir şey yapmana gerek yok. burada ilaçdan önceki kan testin olması ve fsh/lh değerlerinin gözükmesi büyük bir artı. kesinlikle 2 hafta sonra veya haftaya cuma gibi kan testi ver.

Hocam 21 günde 2. test bu şekilde tekrar doktora gitmeme gerek var mı sizce veya bekleyecek miyim sadece ?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    938

görünüşe göre sustanon sana istediğini vermemiş, testosteron değerin daha da düşmüş. FSH/LH'da sorun yok, bunu tekrarlama dostum. Testosteron değerini yükseltmek istiyorsan doktora danışabilirsin ancak sana TRT uygulamaz, belki klomen tedavisi yapabilir. Ancak boşa uğraşma derim, bu durumdan şikayetçiysen bence testosteron kullan.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 3 dakika önce yazdı:

görünüşe göre sustanon sana istediğini vermemiş, testosteron değerin daha da düşmüş. FSH/LH'da sorun yok, bunu tekrarlama dostum. Testosteron değerini yükseltmek istiyorsan doktora danışabilirsin ancak sana TRT uygulamaz, belki klomen tedavisi yapabilir. Ancak boşa uğraşma derim, bu durumdan şikayetçiysen bence testosteron kullan.

Yani kendi kendine normale dönmesini beklemem mi gerekiyor? 543 olan değer 314e düştü şimdi 264 bekleyince mi düzelecek anlamadım kusura bakmayın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    938
mur4tkilic, 13 dakika önce yazdı:

Yani kendi kendine normale dönmesini beklemem mi gerekiyor? 543 olan değer 314e düştü şimdi 264 bekleyince mi düzelecek anlamadım kusura bakmayın 

testosteron çok değişken bir hormondur, bu civarlarda gezecektir. Doktorun yanlış uygulaması yüzünden biraz daha düşmüş, belki bir süre sonra 300'lere tekrar çıkar. Bu durum sana sorun yaratıyorsa TRT uygula.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Fuhrer, 15 dakika önce yazdı:

testosteron çok değişken bir hormondur, bu civarlarda gezecektir. Doktorun yanlış uygulaması yüzünden biraz daha düşmüş, belki bir süre sonra 300'lere tekrar çıkar. Bu durum sana sorun yaratıyorsa TRT uygula.

Hocam bana kişisel olarak bir problem teşkil etmiyor sadece spor konusunda kas gelişmez yağ yakmaz dedikleri için tedirginim diğer kısmı anladım yarın tekrar test verip 400 görebilirim yani o kısımı kafamdan siliyorum trt uygularsakta tamamen sıfırlama riski var bunu göze almak lazım doğru mu anlamışım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
mur4tkilic, 36 dakika önce yazdı:

Yani kendi kendine normale dönmesini beklemem mi gerekiyor? 543 olan değer 314e düştü şimdi 264 bekleyince mi düzelecek anlamadım kusura bakmayın 

sustanon aldıktan sonra ilk 10 gün yükselir testesteron daha sonrasında 10 gün boyunca düşer ve eskisinden daha düşük hale gelir,kusura bakma ama doktorunun kafasına sıcayım bir daha gitme o doktora ,
3 hafta günde 1 klomen kullan tekrar kan testi yaptır tekrar bakalım sonuçlarına 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: er.han
      Selam üstatlar,
      Uzun süredir ciddi enerji düşüklüğü, isteksizlik, motivasyon kaybı ve kronik yorgunluk benzeri durumlar yaşıyordum. Bu yüzden biraz araştırmaya girdim ve hormon tarafına baktırmaya karar verdim. İlk total testosteron sonucum 245 çıktı. Bunun üzerine, Uygur Türkü bir doktorun testosteron destek amaçlı hazırladığı doğal içerikli bir içeceği kullanmaya başladım. Amacım tamamen doğal yollarla testosteronu artırmaya çalışmak. 1 ay daha kullandıktan sonra Serkan hocanın macununa geçeceğim. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 40 Boy: 1.81 Kilo: 75 Spor yapmıyorum. Düzenli yürüyüşler yapıyorum ve evden çalışıyorum. Sizce 1 aylık sonuçlar nasıl görünüyor? Tavsiyelerinizi, desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. İlginiz için teşekkür ederim. Saygılarımla, Erhan.
      KAN TESTİ SONUÇLARIM:
       
    • Yazan: Paradise
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 yıldır spor yapıyorum kaslarım bir türlü istediğim kıvama gelmiyor. Yorgunluk, cinsel isteksizlik, sertleşmede ara ara sorunlar, bildiğiniz testosteron eksikliği belirtileri 5 yıldır var. Önceden kilo fazlam olduğu için spora başladım hiç tahlil falan yaptırmadım bu sorunlar aşırı derecede kafama takılınca bu şikayetlere ürolojiye gittim.
      Önceden testosteron veya steroid  herhangi birşey kullanmadım. Doktor değerlerime bakınca psikolojik dedi tadalafil 5 mg verip salladı başından. En az yaşadığım sorun da sertleşme diğer sorunların daha ağırlıklı olduğunu söylediğimde ise psikolojiktir geçer dedi hiç bir sonuç alamadım. Bu arada yaşım 26 aynı sorunları yaşayıp çözüm bulan veya bu konu hakkında bilgisi olan hocalarımdan destek istiyorum. Değerlerim ekte fsh düşük çıktığını yurtdışından tanıdığım bir doktor söyledi acaba sorun fsh lh da mı klomifen başlasam mı diye düşünüyorum. 
      KAN TESTİ SONUÇLARIM:
         
    • Yazan: keydigger
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 aylık süre içerisinde aktif only testosteron kullanımındayım. 6 hafta boyunca 500mg son 2 haftadır 750mg testosteron kullanıyorum. 
      SORUNLAR:
      İlaca başladıktan 2 hafta sonra kan testi yaptırdım ve total testosteron seviyem : 44.35µg/L çıktı referans aralığı 1,75 - 7,81! Bu hafta tekrardan kan testi yaptırdım tal testom 16.67 µg/L çıktı! Aynı hastanede yaptırdım iki testide. Testi enjeksiyonun hemen ertesi günü yaptırdım. Marka aynı ama şuan yeni aldığım flakonu kullanıyorum. SORULARIM:
      Doz arttırmama rağmen bu oran neden böyle çıkmış olabilir Kullandığım ilaç underdose olabilir mi? Yorum yapan, konuya katılım gösteren herkse teşekkürler.
    • Yazan: alpxieg
      Merhaba arkadaşlar,
      Bundan yaklaşık 3 ay önce testosteron+bolde kürümü bitirdim kürdeyken sadece orjinal zphc kullandım kür sonrası ise 2 aydır haftalık 250 mg testo ile devam ediyorum masraf olmaması açısından iran enantat kullanmak istedim geçen ay aşırı dip olan lh fsh değerlerim şuan üst sınıra yakın bu şekilde çıkması aşırı garip geldi çalıştığım kişi yaşından ötürü ve dozdan ötürü olma ihtimali var ama yinede markayı revize edelim dedi total testo beklenenin çok altında diyor çevremdeki herkes daha önce bu tarz bir durumla karşılaşan oldu mu acaba ?
      KAN TESTLERİM:
       
    • Yazan: Blade438
      Merhaba Arkadaşlar,
      Öncelikle burada yeniyim ve açıkçası ilaç işinden oldukça korkuyorum ancak Tır Şoförü (düzensiz uykular) olmamdan ve zannediyorum genetik etkilerden ötürü testom ne zaman tahlil versem 200 ila 300 bandı arasında uzun süredir ağırlık çalışıyorum haftada 3-4 gün kadar bacak da çalışıyorum ancak testomun düşüklüğünü gün içinde hep hissediyorum libido haricinde her şey sıkıntı, halsizlik, sürekli oturma isteği, 2 dakika önce konuşulanları unutma, göbek de yağlanma vs. Spor hocam (kendisine oldukça güvenirim) sadece only testo (enantat) kullanmamın trt sınırları içerisinde mantıklı olacağını söylüyor ben ise kullanmayı çok fazla istiyorum ancak  bir yandan da korkuyorum aranızda oldukça tecrübeli kişilerin olduğunu gördüm sizlerden de fikir almak istedim.
      SORULARIM:
      Korkmak da fazlamı abartıyorum? Olurda sahtesini kullanırsam ciddi sıkıntı yaşanır mı? Bunu olurda bırakırsam psikolojik olarak çok etkilenir miyim? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkse şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×