Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

the_escobar

Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?

Önerilen İletiler

the_escobar    184
berkay16, 3 saat önce yazdı:

 beraber kullanman için demedim ya zaten primo aldıysan zaten 20-24 haftayı kapatmışsındır, decayı ben de accutane kullanırken düşük doz kullanmak için aldım accutane kolajen sentezini inanılmaz azalttığı için tendonlara çok büyük problem gerçi kürde 20mg kullananlar var ama bence hiç iyi bir fikir değil ben deca kullanırken bile 12-15 rep range ile faile gitmeyi düşünüyorum şuan genel olarak 6-8 tekrar aralığında faile gidicek ağırlıklarla çalışıyorum. Bolde kullanırken dikkatli olmak lazım ben 175mg kullanmama rağmen düzenli hemogram baktırıp tansiyon ölçüyorum şuan küre 25mg eplerenon ekledim ellerdeki ödem için baya bir işe yaradı 1 hafta sonra böbrek ve potasyum değerlerime baktırıcam eplerenon yüzünden.

eklem sağlığı açısından deca > npp bence. Benim elimde çok npp olduğu için npp gidiyorum ama ileride düşük doz deca da denemeyi düşünüyorum. Eplerenon duymadım tam olarak ne için ekledin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


berkay16    339
the_escobar, 11 saat önce yazdı:

eklem sağlığı açısından deca > npp bence. Benim elimde çok npp olduğu için npp gidiyorum ama ileride düşük doz deca da denemeyi düşünüyorum. Eplerenon duymadım tam olarak ne için ekledin?

Aldesteron azaltıyo ödem için ekledim.

Çok farketti bu arada eplerenon ellerimdeki sertlik gitti baya parmaklarım fena şişti yumruk yapınca sanki elim olduğundan daha büyük gibi hissediyordum 😂 bir de patolojik hipertrofiyi azaltma gibi bir etkisi var yani bizim gibi uzun süre aas kullanan insanlar için çok mantıklı, tansiyonda fazla bir düşüş sağlamıyor sistolikte 5-10 diyastokikte 3-5 azaltıyor.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0
Fuhrer, 31.05.2026 - 00:04 yazdı:

türkiyeye mi geldi yurt dışından ürün?

yurtdışına verdiydim 3 ayda geldi anca eroidste zaten bu kargo davasından listeden düştü pmroids.Dün vurdum 1ml çıtır pıp var bakalım etkiyi hissiyatı yazarım

WhatsApp Image 2026-06-08 at 00.08.59.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
camış, Bir saat önce yazdı:

yurtdışına verdiydim 3 ayda geldi anca eroidste zaten bu kargo davasından listeden düştü pmroids.Dün vurdum 1ml çıtır pıp var bakalım etkiyi hissiyatı yazarım

175 rimo bir zahmet pip yapsın be, EO vardır içinde zaten ona alerjin olabilir. Bence e vitamini ile seyrelt kullanırken ama zehir gözüküyor. 17.5 gram rimo var ekranımda ve şu an tabiri caizse ekmek banıyorum... 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    126
gönderildi (düzenlendi)
Fuhrer, 10 dakika önce yazdı:

175 rimo bir zahmet pip yapsın be, EO vardır içinde zaten ona alerjin olabilir. Bence e vitamini ile seyrelt kullanırken ama zehir gözüküyor. 17.5 gram rimo var ekranımda ve şu an tabiri caizse ekmek banıyorum... 

bende baktım flakonlara tek tek hepsi rimo ağzımdan sular döküldü böyle 

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
gönderildi (düzenlendi)
camış, 1 saat önce yazdı:

yurtdışına verdiydim 3 ayda geldi anca eroidste zaten bu kargo davasından listeden düştü pmroids.Dün vurdum 1ml çıtır pıp var bakalım etkiyi hissiyatı yazarım

WhatsApp Image 2026-06-08 at 00.08.59.jpeg

175ler pip konusunda çok sıkıntı. Ayrıca pharmaqo hangi yağı kullandığını, hangi çözücüleri kullandığını vs. net bir şekilde belirtmiyor. Bu da benim için bir eksi. Çoğu testin sonucu 180/185mg'larda geldi son testlerde. Eğer hassas bir vücudun varsa pip çekilmez olur. Aşırı komik bir rakama denk getirmeme rağmen sırf bu sebepten sipariş etmedim. 

tarihinde the_escobar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
camış, 1 saat önce yazdı:

yurtdışına verdiydim 3 ayda geldi anca eroidste zaten bu kargo davasından listeden düştü pmroids.Dün vurdum 1ml çıtır pıp var bakalım etkiyi hissiyatı yazarım

WhatsApp Image 2026-06-08 at 00.08.59.jpeg

kargo pmroidsle alakalı değil ya bu siteler hep dropshipping ile çalışıyor ürünleri pharmaqo kendisi çindeki warehouse'undan gönderiyor çinde şuan gümrüklerde çok inceleme yapılıyor firmalar ürün taşımayı reddediyor gönderimler ondan aksadı ben de growthu alamadım hala bekliyorum

the_escobar, 9 dakika önce yazdı:

175ler pip konusunda çok sıkıntı. Ayrıca pharmaqo hangi yağı kullandığını, hangi çözücüleri kullandığını vs. net bir şekilde belirtmiyor. Bu da benim için bir eksi. Çoğu testin sonucu 180/185mg'larda geldi son testlerde. Eğer hassas bir vücudun varsa pip çekilmez olur. Aşırı komik bir rakama denk getirmeme rağmen sırf bu sebepten sipariş etmedim. 

keşke deneyebilsek şöye bize 0.2-0.3ml yollayabilse de :D benim arkadaş wwb primo 200 aldı gelince göndericek deniycem ama pharmaqo wwb'den daha ucuza geliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 5 saat önce yazdı:

kargo pmroidsle alakalı değil ya bu siteler hep dropshipping ile çalışıyor ürünleri pharmaqo kendisi çindeki warehouse'undan gönderiyor çinde şuan gümrüklerde çok inceleme yapılıyor firmalar ürün taşımayı reddediyor gönderimler ondan aksadı ben de growthu alamadım hala bekliyorum

keşke deneyebilsek şöye bize 0.2-0.3ml yollayabilse de :D benim arkadaş wwb primo 200 aldı gelince göndericek deniycem ama pharmaqo wwb'den daha ucuza geliyor

valla ya keşke öyle bir şans olsa 😁 pharmaqoyu doğru yerden alırsan cidden piyasanın en ucuzu ama şu sıra her yerde satışa kapandı. Bir haber gördüm pharmaqo patladı falan diye ama söyleyen kullanıcı da emin değilmiş. İnşallah bundan dolayı değildir diyelim. Wwb'den haber edersin ama pip fena olur gibime geliyor. Olmasa bile ne kadar steril benim aklımda hep soru işareti. Wwb'nin yağlarından crp tavan oldu diye konu açmışlar geçen. Bir kaç kişinin başına gelmiş

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
gönderildi (düzenlendi)
the_escobar, 3 saat önce yazdı:

valla ya keşke öyle bir şans olsa 😁 pharmaqoyu doğru yerden alırsan cidden piyasanın en ucuzu ama şu sıra her yerde satışa kapandı. Bir haber gördüm pharmaqo patladı falan diye ama söyleyen kullanıcı da emin değilmiş. İnşallah bundan dolayı değildir diyelim. Wwb'den haber edersin ama pip fena olur gibime geliyor. Olmasa bile ne kadar steril benim aklımda hep soru işareti. Wwb'nin yağlarından crp tavan oldu diye konu açmışlar geçen. Bir kaç kişinin başına gelmiş

Wwb'nin peptidinde sinek olan foto gördüm 😂 ben wwb kullanmam zaten ya bundan sonra baboon pharma 😂 720 tablet astragalus root extract sipariş ettim birdahaki blast için bulksupplements'den boldenone için keşke daha fazla boldenone alsaymışım.

Böbrek değerleri bozulmadığı sürece primo kullanmak için mantıklı bir sebep göremiyorum

tarihinde berkay16 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 2 saat önce yazdı:

Wwb'nin peptidinde sinek olan foto gördüm 😂 ben wwb kullanmam zaten ya bundan sonra baboon pharma 😂 720 tablet astragalus root extract sipariş ettim birdahaki blast için bulksupplements'den boldenone için keşke daha fazla boldenone alsaymışım.

baboondan vurdun mu hiç, nasıl yağı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, Bir saat önce yazdı:

baboondan vurdun mu hiç, nasıl yağı?

Daha vurmadım açık dragon sustanon var güncel blastı dragon sustanonlarla bitiricem sonra baboonları deniycem ama markada çok şüphe edilicek bir şey yok gibi adamlar peynir ekmek gibi satıyolar sadece primoları boş muhtemelen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0
bikmiscan, 12 saat önce yazdı:

Kaça aldın primoları?

80 e mi70e mi ne geldi valla ne kadar e vitamini ekleyeyim sizce kalçadan benim hep pıp oluyo gerçi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 5 saat önce yazdı:

Daha vurmadım açık dragon sustanon var güncel blastı dragon sustanonlarla bitiricem sonra baboonları deniycem ama markada çok şüphe edilicek bir şey yok gibi adamlar peynir ekmek gibi satıyolar sadece primoları boş muhtemelen

primolarının bir batchi komple çöp. Adam zaten bunu kabul etti iadesini falan yapıyor primo alanlara. Şuan güncel stoğu baya sınırlı ama hgh gelince biraz anavarla beraber sipariş etmeyi düşünüyorum, çin kaynaklarından bile daha ucuza geliyor gh. 

camış, 1 saat önce yazdı:

80 e mi70e mi ne geldi valla ne kadar e vitamini ekleyeyim sizce kalçadan benim hep pıp oluyo gerçi 

eğer hep pip oluyor diyorsan e vitamini de etki etmeyecek. Zamanında çok denedim, hiç bir faydası olmadı. Ama yinede 0.5 veya max 1ml çekip deneyebilirsin şansını.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 9 dakika önce yazdı:

primolarının bir batchi komple çöp. Adam zaten bunu kabul etti iadesini falan yapıyor primo alanlara. Şuan güncel stoğu baya sınırlı ama hgh gelince biraz anavarla beraber sipariş etmeyi düşünüyorum, çin kaynaklarından bile daha ucuza geliyor gh. 

ne kadara geliyor growth

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0

şu cinnalar bitsin güzel bi gh alımı yapıcam keske iletişime geçebilsek Group buyların içinden geçerdik

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
camış, 19 dakika önce yazdı:

şu cinnalar bitsin güzel bi gh alımı yapıcam keske iletişime geçebilsek Group buyların içinden geçerdik

Valla çindeki bu gümrük problemiyle sonum godbiolabs gh olucak gibi kimse growth gönderemiyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0
berkay16, 59 dakika önce yazdı:

Valla çindeki bu gümrük problemiyle sonum godbiolabs gh olucak gibi kimse growth gönderemiyor.

nası godtropin senden öğreniyorum valla çoğu şeyi 120ıu 140 dolar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 46 dakika önce yazdı:

130a

360ui 130 a geliyorsa baya iyiymiş ne zaman stok olucağını söyledi mi lobster yan çizerse parayı bekleteyim.

camış, 1 saat önce yazdı:

nası godtropin senden öğreniyorum valla çoğu şeyi 120ıu 140 dolar 

5 kit alırsan 240ui 240 dolara geliyor pahalı baya kalitesi çok iyi olsa da çinden alabiliyorsak kesinlikle çinden almak daha mantıklı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 2 saat önce yazdı:

360ui 130 a geliyorsa baya iyiymiş ne zaman stok olucağını söyledi mi lobster yan çizerse parayı bekleteyim.

5 kit alırsan 240ui 240 dolara geliyor pahalı baya kalitesi çok iyi olsa da çinden alabiliyorsak kesinlikle çinden almak daha mantıklı.

hayır söylemedi ama yakın zamanda değil diyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0

3 ıu gh ve t4 alıyorum köpek gibi iştah yaptı sizde de var mı böyle bi mevzu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0
camış, 08/06/2026 - 21:22 yazdı:

3 ıu gh ve t4 alıyorum köpek gibi iştah yaptı sizde de var mı böyle bi mevzu 

retayı bırakınca ghrelin hormonu patlaması oldu ondan olduğunu düşünüyorum kademeli bırakmak lazım sanırım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 8.06.2026 - 10:17 yazdı:

baboondan vurdun mu hiç, nasıl yağı?

Bugün elime geldi ilaçlar testo flakonunun biri boş flakon çıktı 😂 testonun rengi şeffaf hint testoları gibi körili değil dragon sustanon bitsin deniycem bakalım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339

Muhtemelen mct veya gso viskozitesi baya düşük dragonunki gibi aynı susam yağlı driadalar biraz daha viskoz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×