Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

the_escobar

Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?

Önerilen İletiler

berkay16    339
the_escobar, Şimdi yazdı:

evet görmüştüm geçen geldiğinde ama stokları geldiği gibi bitiyor. Bide 100iu flakonlar ne kadar kullanışlı bilmiyorum, 3mlden fazla suyla çözdürmek lazım. 3mlden fazla suyu da flakon alır mı, ona göre mi yaptılar acaba

10ml flakondaydı lab testinde resmi vardı ama bitti zaten stoğu yenileri gelicekmiş de ben lobsterdan alıcam reta30 da 90$'a geliyor bakalım belki 2 kitte reta30 alırım eşe dosta dağıtmalık 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


the_escobar    184
berkay16, 2 saat önce yazdı:

10ml flakondaydı lab testinde resmi vardı ama bitti zaten stoğu yenileri gelicekmiş de ben lobsterdan alıcam reta30 da 90$'a geliyor bakalım belki 2 kitte reta30 alırım eşe dosta dağıtmalık 😂

lobsterde şuan indirim falan mı var yoksa sen group buyla alıyosun diye mi öyle fiyatlar? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 41 dakika önce yazdı:

lobsterde şuan indirim falan mı var yoksa sen group buyla alıyosun diye mi öyle fiyatlar? 

Group buy ile 

bikmiscan, 29 dakika önce yazdı:

Şu an trde pharmaqo yok sanırsam ama pharmacom primo gördüm

Biz yurt dışından alıyoruz ya tr'de kim bilir kaça verirler pharmacomu stok varken en son pharmaqo 175 65$, pharmacom 100 55$ a geliyordu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
camış    0

bu qsc yi siteden mi aldınız telegramdan mı veya hangi forumdan ulaşırım bu arada pharmaqo 175 aldım geldi sonunda deneyimleri aktarırım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
camış, 37 dakika önce yazdı:

bu qsc yi siteden mi aldınız telegramdan mı veya hangi forumdan ulaşırım bu arada pharmaqo 175 aldım geldi sonunda deneyimleri aktarırım 

İnternet siteleri dolandırıcı telegramda da dikkat et çok fazla fake telegram hesabı var sonuna harf ekleyip aciyorlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
camış, 9 saat önce yazdı:

bu qsc yi siteden mi aldınız telegramdan mı veya hangi forumdan ulaşırım bu arada pharmaqo 175 aldım geldi sonunda deneyimleri aktarırım 

türkiyeye mi geldi yurt dışından ürün?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184

@berkay16 sağlam bir eu domestic kaynak buldum primo stoğu da var. 5 flakon shipping dahil 320€ yapıyor. Bi tık pahalı ama eu domestic için aşırı değil. Ayrıca içinde primo olduğunu biliyoruz. Yalnız yağları GSO, daha önce hiç denemedim, pip yapar mı acaba diye düşünüyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    126
the_escobar, 34 dakika önce yazdı:

@berkay16 sağlam bir eu domestic kaynak buldum primo stoğu da var. 5 flakon shipping dahil 320€ yapıyor. Bi tık pahalı ama eu domestic için aşırı değil. Ayrıca içinde primo olduğunu biliyoruz. Yalnız yağları GSO, daha önce hiç denemedim, pip yapar mı acaba diye düşünüyorum

TR piyasada şu an 75 80 civarlarında pharmacom primo var aslında değerlendirilir bence en azından risksiz ve hızlı olur, dolu olduğundanda emin olunacak ürünlerden ztn

camış, 30.05.2026 - 14:37 yazdı:

bu qsc yi siteden mi aldınız telegramdan mı veya hangi forumdan ulaşırım bu arada pharmaqo 175 aldım geldi sonunda deneyimleri aktarırım 

Pharmaqo benim love markam da ulaşmak çok zor, bi ara dhl ile tr ye gönderim yapabiliyorlardı gizli o zaman alan aldı ama o iş iptal diye biliyorum. Siz nasıl aldınız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
gönderildi (düzenlendi)
Rma, 6 dakika önce yazdı:

TR piyasada şu an 75 80 civarlarında pharmacom primo var aslında değerlendirilir bence en azından risksiz ve hızlı olur, dolu olduğundanda emin olunacak ürünlerden ztn

80 çekiyorlar pharmacoma, 5 flakon 400 eder, yine çok güvenilir bir markadan 320ye almak daha mantıklı geliyor. Bide başka bir yerde çok güzel bir promo yakaladım, 7 flakon primo + 2x tbol 310a geliyor. Çok güzel fiyat ama avrupa içi olmasına rağmen teslim süreleri biraz fazla, 2-3 hafta gibi. Kararsız kaldım

tarihinde the_escobar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 4 saat önce yazdı:

@berkay16 sağlam bir eu domestic kaynak buldum primo stoğu da var. 5 flakon shipping dahil 320€ yapıyor. Bi tık pahalı ama eu domestic için aşırı değil. Ayrıca içinde primo olduğunu biliyoruz. Yalnız yağları GSO, daha önce hiç denemedim, pip yapar mı acaba diye düşünüyorum

Şuan pharmaqo group buy var 40$ primo 100, 60$ primo 175 benim gh group buyu patladı gibi lobster gönderemiyo growthları haftaya yeni shipping line bulamazsa parayı çekip pharmaqo primo 175 alıcam, gso ben de hiç kullanmadım valla.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    126

Pharmaqo çok elit duruyor be 😁

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
Rma, 29 dakika önce yazdı:

Pharmaqo çok elit duruyor be 😁

Çok f/p marka doğru yerden alınca

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 7 saat önce yazdı:

Şuan pharmaqo group buy var 40$ primo 100, 60$ primo 175 benim gh group buyu patladı gibi lobster gönderemiyo growthları haftaya yeni shipping line bulamazsa parayı çekip pharmaqo primo 175 alıcam, gso ben de hiç kullanmadım valla.

pharmaqo stoğu bulamıyorum, bi geçen yakaladım almadım hemen gitmiş. Sen uyguna yakalamışsın kaçırma valla. Sorunsuz refund yaparlar umarım, az para vermemiştin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 9 saat önce yazdı:

pharmaqo stoğu bulamıyorum, bi geçen yakaladım almadım hemen gitmiş. Sen uyguna yakalamışsın kaçırma valla. Sorunsuz refund yaparlar umarım, az para vermemiştin

Yapıyorlar ya bi arkadaş aldı parasını geri beklemeyip 1475$ yolladım geri vermezlerse fena patlarım Geçen gelen stokta kod kullanılmıyodu çok pahalıya geliyordu da primo konusunsa kafamda çok soru işaretleri var hsd enzimi ilacı inaktif hale getiriyor neredeyse hiç anabolik etkisi yok diyorlar teoride haksız da sayılmazlar bir de ne kadar primo kullanan varsa alayı kel 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
bikmiscan, 8 dakika önce yazdı:

Pharmaqonun tadı nasıl acaba hiç kullanmak nasip olmadı

Masteron var da ben de daha kullanmadım driadalar bitsin bakıcam tadına 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 8 saat önce yazdı:

Yapıyorlar ya bi arkadaş aldı parasını geri beklemeyip 1475$ yolladım geri vermezlerse fena patlarım Geçen gelen stokta kod kullanılmıyodu çok pahalıya geliyordu da primo konusunsa kafamda çok soru işaretleri var hsd enzimi ilacı inaktif hale getiriyor neredeyse hiç anabolik etkisi yok diyorlar teoride haksız da sayılmazlar bir de ne kadar primo kullanan varsa alayı kel 😂

valla ben anabolik etkiden ziyade daha çok e2 kontrolü için başlamak istiyorum. Kürümde e2'yi elleyen hiç bir şey yok ve e2 artık başıma dert olmaya başladı, eskiden hiç aromatize olan biri değildim ama artık üst sınırlarda geziyor. Testoyu bile 250ye çektim bir süredir. Boldenin de lanet bir ilaç olduğunu düşünüyorum, kana girmesi, açılması, çıkması hepsi ayrı bir dert. Belki ileride denerim net konuşmayayım ama rimo çok daha kafama yatıyor şuanlık. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
bikmiscan, 34 dakika önce yazdı:

driadayı trye getiren olacak mı acaba 

Ucuz doğu avrupa malları varken bizimkiler getirmez ben pharmacom ve hilmanın satıldığına bile baya şaşırdım pharmacomdan bulk almak için minimum 50k$ sipariş gerekiyor.

the_escobar, 30 dakika önce yazdı:

valla ben anabolik etkiden ziyade daha çok e2 kontrolü için başlamak istiyorum. Kürümde e2'yi elleyen hiç bir şey yok ve e2 artık başıma dert olmaya başladı, eskiden hiç aromatize olan biri değildim ama artık üst sınırlarda geziyor. Testoyu bile 250ye çektim bir süredir. Boldenin de lanet bir ilaç olduğunu düşünüyorum, kana girmesi, açılması, çıkması hepsi ayrı bir dert. Belki ileride denerim net konuşmayayım ama rimo çok daha kafama yatıyor şuanlık. 

Boldenin metabolitlerinin neuroprotective olduğunu iddia edenler var 😂 tansiyon sorunu olmayan biri için harika bence bolde denemeden karar verme.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
bikmiscan, Şimdi yazdı:

Hilmayı gördümde kullanmadım fiyatları pahalı geldi ama pharmacom zehir zehir. Bizimkiler böyle mala 50k$ harcamaları şaşırttı beni:D

Bir de elemanların bulk fiyatları da pahalı primo 100 bulkta 40$ ben zaten pharmaqodan 40$'a bulk almadan alabiliyorum 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 1 dakika önce yazdı:

Boldenin metabolitlerinin neuroprotective olduğunu iddia edenler var 😂 tansiyon sorunu olmayan biri için harika bence bolde denemeden karar verme.

Tansiyon genetikte var, benimde yaş genç olmasına rağmen bana da geleceğini düşünüyorum, hissettiriyor kendini. Diyorum ya şuan zaten çok sıkıntım var, bu dönemde bolde gibi bir fanteziye girmem aman aman 😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
bikmiscan, 9 dakika önce yazdı:

driadayı trye getiren olacak mı acaba 

belki getiriyorlardır bile kim bilir 😁

  • Şapşal 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 3 dakika önce yazdı:

Tansiyon genetikte var, benimde yaş genç olmasına rağmen bana da geleceğini düşünüyorum, hissettiriyor kendini. Diyorum ya şuan zaten çok sıkıntım var, bu dönemde bolde gibi bir fanteziye girmem aman aman 😅

Bütün tansiyon ilaçlarına reçetesiz erişebiliyoruz aslında doğru kombinasyonla sorun yaşamayabilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 7 dakika önce yazdı:

Bütün tansiyon ilaçlarına reçetesiz erişebiliyoruz aslında doğru kombinasyonla sorun yaşamayabilirsin

tek sorunum tansiyon olsa keşke ama değil işte. Onun için zaman varya, kış başı cruise yapıp sonra boldeli bir cycle yapabilirim. Bu arada ben alacağım rimolardan janoya göndermeyi düşünüyorum. Adamlarla konuştum, gönderim protokollerinden dolayı gümrükten yana sorun olacağını düşünmüyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 21 dakika önce yazdı:

tek sorunum tansiyon olsa keşke ama değil işte. Onun için zaman varya, kış başı cruise yapıp sonra boldeli bir cycle yapabilirim. Bu arada ben alacağım rimolardan janoya göndermeyi düşünüyorum. Adamlarla konuştum, gönderim protokollerinden dolayı gümrükten yana sorun olacağını düşünmüyorum

Markası ne rimoların rimo alıyosan zaten bolde kullanmana da pek gerek yok, sen npp kullanıyordun bence tansiyon sorunun varsa asıl korkman gereken nandrolone'un kolajen sentezi, kalpte artan kolajen sentezi kalpte kolajen birikmesine, fibroz oluşumuna ve kalp kası sertleşmesine sebep oluyor bunun yanında yüksek tansiyon olunca öbür tarafa express bilet oluyor 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 48 dakika önce yazdı:

Markası ne rimoların rimo alıyosan zaten bolde kullanmana da pek gerek yok, sen npp kullanıyordun bence tansiyon sorunun varsa asıl korkman gereken nandrolone'un kolajen sentezi, kalpte artan kolajen sentezi kalpte kolajen birikmesine, fibroz oluşumuna ve kalp kası sertleşmesine sebep oluyor bunun yanında yüksek tansiyon olunca öbür tarafa express bilet oluyor 😂

yok zaten rimoyla boldeyi aynı anda alır mıyım hiç 😅 Unique pharma veya Duncan pharma var, görmüşsündür. EU domestic ikiside. Nppyi şuan 60a çektim sadece hafif eklem sağlığı versin diye tutuyorum. Ama kesmeyi düşünüyorum tamamen bir süre. Tren var zaten bir süre tren mast gidicem. Nppyi kesince eklemlerim recoveryim falan nasıl olacak bilmiyorum. Çok kötüye giderse tekrar çok minimal dozda eklerim. Bayadır npp kesmediğim için yokluğu nasıl olacak bilmiyorum 😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 7 dakika önce yazdı:

yok zaten rimoyla boldeyi aynı anda alır mıyım hiç 😅 Unique pharma veya Duncan pharma var, görmüşsündür. EU domestic ikiside. Nppyi şuan 60a çektim sadece hafif eklem sağlığı versin diye tutuyorum. Ama kesmeyi düşünüyorum tamamen bir süre. Tren var zaten bir süre tren mast gidicem. Nppyi kesince eklemlerim recoveryim falan nasıl olacak bilmiyorum. Çok kötüye giderse tekrar çok minimal dozda eklerim. Bayadır npp kesmediğim için yokluğu nasıl olacak bilmiyorum 😅

 beraber kullanman için demedim ya zaten primo aldıysan zaten 20-24 haftayı kapatmışsındır, decayı ben de accutane kullanırken düşük doz kullanmak için aldım accutane kolajen sentezini inanılmaz azalttığı için tendonlara çok büyük problem gerçi kürde 20mg kullananlar var ama bence hiç iyi bir fikir değil ben deca kullanırken bile 12-15 rep range ile faile gitmeyi düşünüyorum şuan genel olarak 6-8 tekrar aralığında faile gidicek ağırlıklarla çalışıyorum. Bolde kullanırken dikkatli olmak lazım ben 175mg kullanmama rağmen düzenli hemogram baktırıp tansiyon ölçüyorum şuan küre 25mg eplerenon ekledim ellerdeki ödem için baya bir işe yaradı 1 hafta sonra böbrek ve potasyum değerlerime baktırıcam eplerenon yüzünden.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×