Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Loving

Ghk-cu cilt gençleştirme ve yaşlanma karşıtı peptid! nedir? nasıl kullanılır?

Önerilen İletiler

Loving    10.524

Merhaba arkadaşlar,

GHK-CU denilen peptid dünyada ismini ve yapabildikleriyle yani kabiliyetleriyle adını duyurmayı başardı diyebiliriz. 

GHK-CU nedir? Ne işe yarar?

Dünyaca tüm insanlığın çare aradığı ''genç görünüm'' ve '' yaşlılık belirtilerini görsel anlamda yavaşlatmak '' için kullanılan bir ürün. Bunun için tüm markalar çeşitli kremler, losyonlar geliştirdi ve hala çeşitli girişimler var. GHK-CU olağan üstü yaşlanma karşıtı olmakla birlikte çok iyi bir yenileyici. Ürüne yabancı ama diğer peptid gruplarına yabancı olmayan kullanıcıların zihninde bazı şeylerin oturması için '' bpc-157 / Gh '' görevlerinin birçoğunu tek başına yerine getirebiliyor diyebiliriz.

Vücudumuzda elastin ve kolajen üretimini çok daha iyi seviyelere getirerek cildimizin daha parlak, daha diri ve çok daha genç durmasını sağlıyor. Malum yaş skalamız ilerledikçe kolajen ve elastin üretimi çok alt seviyelere iner. GHK-CU tam burada devreye giriyor isminin sonunda yer alan '' CU '' yani bakır temeli olan bir peptid sürümüdür.

GHK-CU yan etkileri nelerdir?

Kısa vadede herhangi bir yan etki gözlemlenmediği rapor edilmiştir dünya geneline baktığımızda fakat uzun vade kullanımları henüz gerçekleşmediği için o konuda net konuşmamak gerektiğini düşünüyorum.

GHK-CU kullanım sebepleri nelerdir?

  • Cilt güzelliği
  • Yaşlanma karşıtı
  • Saç dökülme karşıtı ve saç kalınlığını arttırır
  • Cilt sıkılaşması
  • Vücut üzerindeki ince ve kalın çizgilerde pozitif iyileşme sağlar
  • Pürüzlü cildi yumuşatmaktadır
  • Yaraların daha hızlı geçmesini sağlar
  • UV ışınlarından korunmanızı sağlar

GHK-CU kullanımı nasıl olmalı?

Genel üretimi 50mg üzerine fakat bazı markalar 100mg flakonlar halinde de üretim yapabiliyor. Günlük 200 mcg kullanımı yaygındır. Enjeksiyonlar gün içinde ikiye bölünebilir.

Faydalandığım kaynaklar:

  1. Pickart, L., & Margolina, A. (2018). Regenerative and protective actions of the GHK-Cu peptide in the light of the new gene data. International journal of molecular sciences, 19(7), 1987.
  2. Maquart, F. X., Pickart, L., Laurent, M., Gillery, P., Monboisse, J. C., & Borel, J. P. (1988). Stimulation of collagen synthesis in fibroblast cultures by the tripeptide‐copper complex glycyl‐L‐histidyl‐L‐lysine‐Cu2+. FEBS letters, 238(2), 343-346
  3. Geçmiş bireysel deneyimlerim.
  • Beğen 4
  • Voov!! 1
  • +1 1
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


rawbb    0

Merhabalar,

50 MG flakon hacimli ghk-Cu yu buzdolabında kaç gün saklayabilirim? günlük 1-2mg kullanmak istiyorum fakat ne kadar sulandırmalıyım ve ne kadar dolapta saklayabilirim bilmiyorum bu konuda görüşlerinize ve bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim. İyi forumlar dilerim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
rawbb, 1 dakika önce yazdı:

Merhabalar,

50 MG flakon hacimli ghk-Cu yu buzdolabında kaç gün saklayabilirim? günlük 1-2mg kullanmak istiyorum fakat ne kadar sulandırmalıyım ve ne kadar dolapta saklayabilirim bilmiyorum bu konuda görüşlerinize ve bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim. İyi forumlar dilerim

en fazla 25 30 gün içinde bitir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rawbb    0
gönderildi (düzenlendi)
GHOST, 2 saat önce yazdı:

en fazla 25 30 gün içinde bitir.

50 mg çözeltiye 25ml su ekleyip sabah akşam olacak şekilde günde 2 ml olarak tüketeyim o zaman hocam. peki bac water bulamazsam ne ekleyebilirim içerisine ? bir de https://www.hepsiburada.com/ayset-super-insulin-enjektoru-3p-0-5-cc-0-5-ml-10-adet-pm-HBC00003ZVJL0 bu insülin iğnesi olur mu hocam ?

tarihinde rawbb tarafından düzenlendi
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
rawbb, 35 dakika önce yazdı:

50 mg çözeltiye 25ml su ekleyip sabah akşam olacak şekilde günde 2 ml olarak tüketeyim o zaman hocam. peki bac water bulamazsam ne ekleyebilirim içerisine ? bir de https://www.hepsiburada.com/ayset-super-insulin-enjektoru-3p-0-5-cc-0-5-ml-10-adet-pm-HBC00003ZVJL0 bu insülin iğnesi olur mu hocam ?

Serum suyu var eczanelerde ondan kullanabilirsin bac. bulamıyorsan. https://peptidturkiye.com/peptides-dosage-calculator.html burayı kullanabilirsin hesap için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5

merhabalar elimde 100 mg toz ghk cu var 46 gün sonra memlekete gideceğim günde kaç mg kullanabilirim 2 mg diyenler var 200 mcg kullanmalısın diyende var 46 gün kısa bir süre ise eylülde kullanmaya başlayabilirim elimdeki peptiti buzluğa atıp , bac waterı ışıksız bir ortamda mı saklamalıyım bilgi verebilirseniz sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
GHOST, 3/3/2026 - 17:22 yazdı:

Serum suyu var eczanelerde ondan kullanabilirsin bac. bulamıyorsan. https://peptidturkiye.com/peptides-dosage-calculator.html burayı kullanabilirsin hesap için.

Peptidler hk. BAC ile sulandırılsa bile dolapta bekleme ömrü olarak 4 hafta biçiyorlar sonra da etkisinin haftadan haftaya düştüğünü belirtiyorlar. Bu konu hk. ne düşünüyorsun? BAC ile 4 hafta stabil kalabilen bir peptid, serum suyu ile sulandırırsak sence ne kadar dayanabilir. Bu konular bilinmiyor çoğu kişi merak ediyor söylenenler doğru mudur? Sizlerin de bilgi ve görüşlerini beklerim. (Ben peptid olarak reta kullanıcısıyım.)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

fizyolojik su ile hazırlanan peptit ömrü 24-72 saat aralığında.
bakteriyostatik su ile 4-6 hafta arası.
peptitleri fizyolojik su ile hazırlamanızı önermiyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
arnold ciwardanegezer, 1 saat önce yazdı:

fizyolojik su ile hazırlanan peptit ömrü 24-72 saat aralığında.
bakteriyostatik su ile 4-6 hafta arası.
peptitleri fizyolojik su ile hazırlamanızı önermiyorum.

fizyolojik su ile kullandım hep peptidlerimi bazılarını aylarca kullandığım oldu

bac yapmak zor bir şey değil, 100ml distile suya 1 ml benzil alkol ekleyin ve su hazır

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rawbb    0
Fuhrer, 3 dakika önce yazdı:

fizyolojik su ile kullandım hep peptidlerimi bazılarını aylarca kullandığım oldu

bac yapmak zor bir şey değil, 100ml distile suya 1 ml benzil alkol ekleyin ve su hazır

hocam bende de 50mg flakonlar var bozulmayacak sekilde nasil tuketim yapilmali acaba bos flakona aktarip bolmeli mi nasil bir yol izlemeli bozulmadan ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
Fuhrer, 20 dakika önce yazdı:

fizyolojik su ile kullandım hep peptidlerimi bazılarını aylarca kullandığım oldu

bac yapmak zor bir şey değil, 100ml distile suya 1 ml benzil alkol ekleyin ve su hazır

Hocam sen direk serum suyu mu olarak kullandın bahsettiğin uzun süreli kullanımları, yoksa anlattığın gibi bac yaparak mı kullandınız?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Wassat26, Bir saat önce yazdı:

Hocam sen direk serum suyu mu olarak kullandın bahsettiğin uzun süreli kullanımları, yoksa anlattığın gibi bac yaparak mı kullandınız?

serum ile de kullandım bac ile de

rawbb, Bir saat önce yazdı:

hocam bende de 50mg flakonlar var bozulmayacak sekilde nasil tuketim yapilmali acaba bos flakona aktarip bolmeli mi nasil bir yol izlemeli bozulmadan ?

2 ml su ekle 0.1 0.1 kullan zaten 2.5 5 mg optimal doz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gönderildi (düzenlendi)
Fuhrer, 47 dakika önce yazdı:

fizyolojik su ile kullandım hep peptidlerimi bazılarını aylarca kullandığım oldu

bac yapmak zor bir şey değil, 100ml distile suya 1 ml benzil alkol ekleyin ve su hazır

evet ben de öyle kullanıyordum ancak zphc'nin içinden çıkan prospektüsleri okuyunca bac ile kullanılması gerektiğini fark ettim. biraz araştırınca da fizyolojik suyun tek kullanım için önerildiğini gördüm:
https://peptimal.com/knowledgebase/bacteriostatic-water-peptide-research?utm_source=chatgpt.com

meditech ghrp6 içerisinden bac çıkıyor. zhpc'nin de sitesinden baktığınızda kutu içeriğinde olmasına rağmen satıcılar tarafından gönderilmiyor.
eczanelerde yok ama online satışı olan yerler var.
sonuçta peptitler pahalı ürünler ve bu riske girmeye değmez.

tarihinde arnold ciwardanegezer tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
arnold ciwardanegezer, 11 dakika önce yazdı:

evet ben de öyle kullanıyordum ancak zphc'nin içinden çıkan prospektüsleri okuyunca bac ile kullanılması gerektiğini fark ettim. biraz araştırınca da fizyolojik suyun tek kullanım için önerildiğini gördüm:
https://peptimal.com/knowledgebase/bacteriostatic-water-peptide-research?utm_source=chatgpt.com

meditech ghrp6 içerisinden bac çıkıyor. zhpc'nin de sitesinden baktığınızda kutu içeriğinde olmasına rağmen satıcılar tarafından gönderilmiyor.
eczanelerde yok ama online satışı olan yerler var.
sonuçta peptitler pahalı ürünler ve bu riske girmeye değmez.

dostum açık konuşayım, eğer aynı iğneyi flakona 3-4 kere saplarsan bakteri üremesi olur. serum fizyolojik ile kullanacaksan tek bir iğneyi bir kere batır flakona, batırmadan tıpayı sterilize et öyle iğneyi batır. bakteri üremesi ihtimalini düşürürsün.

attığın siteye baktığımda satış yapan bir site ve bac suyu da satıyor. ben bu zamana kadar kimseye 1 flakon ilaç satışı yapmadım da aracı da olmadım, bu forumda yazdıklarımın hepsi tecrübe ve edindiğim bilgilere dayanır, deneyip denememek sana kalmış. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92

Noxy retayi serum fizyolojik ile çözüp 4 hafta kadar kullandım ve herhangi bir sorun yaşamadım ama enjektörlerim hep tek kullanımlık ve iğneyi flakona batırmadan önce ve iğneyi çektikten sonra flakonun başlığını %75 alkollü mendille sildim ve ilacı da buz dolabında ışıktan uzak en alt rafta köşe kısımda muhafaza ettim. İmkan varsa öncelik tabii ki BAC olmalı. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fıratkskn    37
Ruthless, 35 dakika önce yazdı:

Noxy retayi serum fizyolojik ile çözüp 4 hafta kadar kullandım ve herhangi bir sorun yaşamadım ama enjektörlerim hep tek kullanımlık ve iğneyi flakona batırmadan önce ve iğneyi çektikten sonra flakonun başlığını %75 alkollü mendille sildim ve ilacı da buz dolabında ışıktan uzak en alt rafta köşe kısımda muhafaza ettim. İmkan varsa öncelik tabii ki BAC olmalı. 

Bac ile serum fizyolojik arasında kaç gün farak var hocam dayanma için ilacın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
Fıratkskn, 1 saat önce yazdı:

Bac ile serum fizyolojik arasında kaç gün farak var hocam dayanma için ilacın

Serum fizyolojik ile çözülen ilacın 2-3 gün içinde bitirilmesi öneriliyor, bac ile çözülürse 4 haftaya kadar kullanılabildiği söyleniyor ama ben serum fizyolojikle 4 haftayı doldurdum ilaçta herhangi bir bozulma emaresi görmedim yine de garanti olması için ilk tercihim bac olur, sağlık sonuçta şakaya gelmez ilaca da o kadar para veriyoruz çöp olsun istemeyiz :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mete670    5

Herkese merhaba,

Annem cildini onarmak, güzelleştirmek ve kırışıklıklarından kurtulmak istiyor , ben de ona hep istediği bu ürünü hediye aldım. Elimde ZPHC GHK-Cu 60 mg kit mevcut. Flakondaki tozu sıvıyla karıştırdıktan sonra günlük ne kadar kullanması gerekiyor? Prospektüste sıvı için 3 ml yazıyor sanırım. Dozajı ayarlarken 1 ml'lik insülin şırıngasında tam olarak nereye kadar çekmeliyiz? 48 yaşında ve 55 kilo kendisi.

IMG_3959.jpeg IMG_3957.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953

u-100 insülin kullanın, 3 ml sıvının hepsini kullanın ve günlük 5 ünite kullanın. 1mg bile yeterli gelecektir. @mete670

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12

Merhaba, 100 mg’lık 2 flakon GHK-Cu satın aldım. Dozajlaması hakkında pek bir fikrim yok. Araştırdığımda genelde 1 mg önerilmiş ama çözdükten sonra çok uzun ömrü olmayacak sanırım. Bunu günlük 2-3 mg almamın herhangi bir zararı olur mu? Ek takviye olarak çinko, c vitamini ve kolajen önermişler, onları da ekstra olarak almalı mıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpern60    0
alpxieg, 1 saat önce yazdı:

Merhaba, 100 mg’lık 2 flakon GHK-Cu satın aldım. Dozajlaması hakkında pek bir fikrim yok. Araştırdığımda genelde 1 mg önerilmiş ama çözdükten sonra çok uzun ömrü olmayacak sanırım. Bunu günlük 2-3 mg almamın herhangi bir zararı olur mu? Ek takviye olarak çinko, c vitamini ve kolajen önermişler, onları da ekstra olarak almalı mıyım?

hocam fiyat ne ne marka aldınız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
Alpern60, Bir saat önce yazdı:

hocam fiyat ne ne marka aldınız

30 dolar 100mg 2 adet aldım markası yok 

0f1baa80-9d30-48be-b231-d934b1933cb6.thumb.jpeg.9d2086e195e6f21edda17b3db58f87fd.jpeg.5307a3ff0c2c286295801acf130d54ba.jpeg

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
alpxieg, 4 saat önce yazdı:

30 dolar 100mg 2 adet aldım markası yok 

flakonu ağzına kadar doldurup kullan, yakma yapar 100mg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

flakonu ağzına kadar doldurup kullan, yakma yapar 100mg

Yollanan bac water toplam 6ml 3 adet ürün için 3ml ekleyeyim ghkcu flakonun bir tanesine diğerini de kullanacağımda serum fizyolojik kullanacağım 50 gün kadar dayanır mı hocam bozulmasından korkuyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: uyhak
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Erkek 53 yaşında eklem ağrısı çeken birine başlıyorum aktif spor yapıyor eskiden sakatlık geçirdiği yerlerden prp olmuş 1-2 yıllık azalmış şimdi ghk-cu denemek istiyordu çevresinden duymuş krem sprey formlarını. günlük 1.5mg haftada 5gün olacak şekilde zphc marka bulabildim çinden satan arkadaşların gelince ona geçeceğiz 1-2 ay içinde sonuçları burayı güncellerim.
    • Yazan: Tarık34
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      SORULARIM:
      Ghk-Cu peptidi kullanan veya etkileri hakkında bilgisi olan var mı? Only Ghk-Cu cilt üzerinde ciddi anlamda olumlu bir etki yapar mı?  Tek başına kullanımda nasıl bir yan etki beklenmeli ve/veya beklenmeli mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×