Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Tefo

Prolaktin değerim üst sınırda! cinsel isteksizlik şikayetim var! sorun nerede olabilir?

Önerilen İletiler

Tefo    0

Hocalarım öncelikle hepinize saygılar,

2.5 sene önce 2 doz bilinçsiz testosteron kullandım. Son 5 aydır cinsel isteksizlik şikâyetiyle doktora başvurdum forumdan edindiğim bilgilere dayanarak test yaptırdım. Prolaktin yüksek çıktı araştırmalarıma göre isteksizlik yapıyormuş bunu baskılamam gerekir mi? Bilinçli hocalarım yardımcı olursa çok sevinirim. Doktor değerlerinde bir sorun yok dedi 28 yaşındayım.

Bu yaşlarda böyle şeyler olur deyip çok takmadı ne yapmam gerekiyor sizce ?

KAN TESTİ SONUÇLARIM:

IMG_2985.jpeg.b8df96fa91d3634abb3e7dbe54d0d921.jpeg IMG_2988.jpeg.0048b1110381041e398d02db581d552f.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


the_escobar    184

2 vuruş testodan bir şey olmamıştır. Serko hocanın bitkisel kürü var bu durumlar için. Forumda yazarak bulabilirsin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087

Prolaktin de yapabilir ama burdaki sorun yüksek lh buda sperm üretimini zayıflatır

prolaktin için 2 defa  her 7 günde bir yarım tablet dostinex al toplam 1 tablet 

ayrıca bitkisel kür 1 i kullanabilirsin 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    105
SERKO, 8 dakika önce yazdı:

Prolaktin de yapabilir ama burdaki sorun yüksek lh buda sperm üretimini zayıflatır

prolaktin için 2 defa  her 7 günde bir yarım tablet dostinex al toplam 1 tablet 

ayrıca bitkisel kür 1 i kullanabilirsin 

Serko hocam günlük 2 parça şeklinde 1 tablet mi ? yoksa 7 günde yarım diğer 7 günde kalan yarım şeklinde mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087

bugün yarım sonra haftaya perşembe bir yarım daha prolaktin 7-8 seviyelerinde olmalı 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tefo    0
the_escobar, 10 saat önce yazdı:

2 vuruş testodan bir şey olmamıştır. Serko hocanın bitkisel kürü var bu durumlar için. Forumda yazarak bulabilirsin.

Biliyorum uzun zamandır forumu takip ediyorum tesekkur ederim 

SERKO, 4 saat önce yazdı:

Prolaktin de yapabilir ama burdaki sorun yüksek lh buda sperm üretimini zayıflatır

prolaktin için 2 defa  her 7 günde bir yarım tablet dostinex al toplam 1 tablet 

ayrıca bitkisel kür 1 i kullanabilirsin 

Dostinex tableti eczaneden recetesiz alabilir miyim hocam. Ve lh dusurmek icin tavsiyeleriniz neler olur bitkisel kur1 sadece buna yardimci olacak midir sizce ? 5 aydir anlamsiz bir sorun var sertlesme konusunda. sperm testi de verdim evliyim bu arada cocuk dusunuyoruz cocuk olmamasi icin herhangi bir sorun yok dedi doktor isterseniz spermiogram testimi de yukleyebilirim. Bitkisel kürü deneyecegim etki alanini paylasirim. İnsallah sorunum cozulur psikolojik olarakta yipratiyor insani. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Tefo, 1 saat önce yazdı:

Biliyorum uzun zamandır forumu takip ediyorum tesekkur ederim 

Dostinex tableti eczaneden recetesiz alabilir miyim hocam. Ve lh dusurmek icin tavsiyeleriniz neler olur bitkisel kur1 sadece buna yardimci olacak midir sizce ? 5 aydir anlamsiz bir sorun var sertlesme konusunda. sperm testi de verdim evliyim bu arada cocuk dusunuyoruz cocuk olmamasi icin herhangi bir sorun yok dedi doktor isterseniz spermiogram testimi de yukleyebilirim. Bitkisel kürü deneyecegim etki alanini paylasirim. İnsallah sorunum cozulur psikolojik olarakta yipratiyor insani. 

Sperm testin varsa at bir bakayım yüksel lh da sperm üretmez demiyorum üretimi zayıflatır mesela 300 milyon olan bu sayı düşebilir zamanla

reçetesiz veriyorlar dostinex 2 tablet şeklinde olanı al 

bitkisel kür 1 i en az 3 ay kullan 10-15 gün sonra etkilerini fazlasıyla hissedeceksin ayrıca hiq nitrutionun alpha t man tiribülüs diye bir ürünü var onuda sabah akşam birer tablet şeklinde al en az 3-6 ay kullan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tefo    0
SERKO, 2 saat önce yazdı:

Sperm testin varsa at bir bakayım yüksel lh da sperm üretmez demiyorum üretimi zayıflatır mesela 300 milyon olan bu sayı düşebilir zamanla

reçetesiz veriyorlar dostinex 2 tablet şeklinde olanı al 

bitkisel kür 1 i en az 3 ay kullan 10-15 gün sonra etkilerini fazlasıyla hissedeceksin ayrıca hiq nitrutionun alpha t man tiribülüs diye bir ürünü var onuda sabah akşam birer tablet şeklinde al en az 3-6 ay kullan

Yükledim hocam pek anlamiyorum doktor sorun yok dedi sperm testi bu sekilde dediginiz ilaca da bakicam dostinex alicam bu gun dediginiz gibi kullanmayi dusunuyorum. Sperm testini gordukten sonra yorumlarinizi da merak ediyoeum simdiden tesekkur ederim.

IMG_2990.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Tefo, 1 saat önce yazdı:

Yükledim hocam pek anlamiyorum doktor sorun yok dedi sperm testi bu sekilde dediginiz ilaca da bakicam dostinex alicam bu gun dediginiz gibi kullanmayi dusunuyorum. Sperm testini gordukten sonra yorumlarinizi da merak ediyoeum simdiden tesekkur ederim.

Sperm testinde hiç bir sorun yok herşey olması gerektiği gayet güzel

dediğim gibi bitkisel kür 1 i sabah akşam tatlı kaşığı + tribülüs + dostinex 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tefo    0
SERKO, 13 dakika önce yazdı:

Sperm testinde hiç bir sorun yok herşey olması gerektiği gayet güzel

dediğim gibi bitkisel kür 1 i sabah akşam tatlı kaşığı + tribülüs + dostinex 

Serko hocam tesekkur ederim kullandiktan 1 ay sonra tekrar kan vericem sizlerle de paylasirim forum da, belki baskasi da faydalanabilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SAMOtrophin    50

Prolaktin için yarım dostinex yüksek lh için bir doktor 

fakat gerçek şu ki vurduğun 2 doz testonun hiçbir kıymeti yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: r2maru1
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Herhangi bir ilaç kullanmadım hiç tamamen doğal birisiyim ve 1.5 hafta önce test yaptım prolaktin değerim yüksek çıktı! Bugün gıda zehirlenmesi yaşadım ve bundan dolayı serum alırken kan testi istendiği esnada doktordan hormon testide istedim prolaktin için bu sefer daha yüksek çıktı! Herhangi bir libido sorunum yok meme ucunda hassasiyete dair hiç bir şey yok!
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.75 Kilo: 101 SORULARIM:
      Bunun sebebi (yükselmesinin) ne olabilir? Nasıl bir çözüm bulmam gerekiyor bu konuda? KAN TESTİM:

    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: gazomika
      Arkadaşlar selam,
      2024 ve yeni verdiğim kan sonuçlarımı yorumlar mısınız Prolaktin yüksekti iyice artmış birşey kullanmam gerekiyor mu? Prolaktin 29 olan yeni kan tahlilim.
      KAN TESTLERİM:
       
    • Yazan: roronoa
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Tahlillerimde referans dışı değerler var. Nasıl düzeltebilirim bu değerleri?
      KAN TESTİM:

    • Yazan: Paradise
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 yıldır spor yapıyorum kaslarım bir türlü istediğim kıvama gelmiyor. Yorgunluk, cinsel isteksizlik, sertleşmede ara ara sorunlar, bildiğiniz testosteron eksikliği belirtileri 5 yıldır var. Önceden kilo fazlam olduğu için spora başladım hiç tahlil falan yaptırmadım bu sorunlar aşırı derecede kafama takılınca bu şikayetlere ürolojiye gittim.
      Önceden testosteron veya steroid  herhangi birşey kullanmadım. Doktor değerlerime bakınca psikolojik dedi tadalafil 5 mg verip salladı başından. En az yaşadığım sorun da sertleşme diğer sorunların daha ağırlıklı olduğunu söylediğimde ise psikolojiktir geçer dedi hiç bir sonuç alamadım. Bu arada yaşım 26 aynı sorunları yaşayıp çözüm bulan veya bu konu hakkında bilgisi olan hocalarımdan destek istiyorum. Değerlerim ekte fsh düşük çıktığını yurtdışından tanıdığım bir doktor söyledi acaba sorun fsh lh da mı klomifen başlasam mı diye düşünüyorum. 
      KAN TESTİ SONUÇLARIM:
         

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×