Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Kishou

19 yaşındayım ve ilk kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Kishou    1

Yaşım 19 8 Aylık bir fitness serüvenim var Çok olmasada Sağlam bir vücut inşa etmeyi az çok başardım.Şimdi ilk kürüme gırmek istiyorum.

İlk olarak 300mg Testo ile başlamayı düşünüyorum bu 300Mg testoyu hangi günler vurmalı ve haftada kaç defa vurmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    953
Kishou, 6 dakika önce yazdı:

Yaşım 19 8 Aylık bir fitness serüvenim var Çok olmasada Sağlam bir vücut inşa etmeyi az çok başardım.Şimdi ilk kürüme gırmek istiyorum.

İlk olarak 300mg Testo ile başlamayı düşünüyorum bu 300Mg testoyu hangi günler vurmalı ve haftada kaç defa vurmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim. :)

Only testo+yağ oranın fazla ise ox, zayıf isen anapolon veya dianabol sana istediğin sonucu verir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kishou    1
Fuhrer, 9 dakika önce yazdı:

Only testo+yağ oranın fazla ise ox, zayıf isen anapolon veya dianabol sana istediğin sonucu verir

Vücudun Testoya vereceği yanıta göre dıanabol ekleyeceğim ancak kaç gr olarak başlamam gerektiğini tam hesap edemedım. 300testo ile başlayıp daha sonrasında 200dıanabol ekleyeceğim. Kürü 4 ay kadar yapmayı planlıyorum 4 ay çok uzun olur mu acaba. Amacım dıanaboldende etkı görmek bu yüzden uzun tutmak istiyorum. 

ENFAL, 12 dakika önce yazdı:

Vurma sıklığı ester uzunluğuna göre değişir. Bu arada OnlyTesto beklediğin sonucu vermez.

Dıanabol ekleyeceğim. Ve Testoya iyi yanıt verirse vücudjm zamanla arttırmayı düşünüyorum Testo dozunu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmettones    18
Kishou, 15 dakika önce yazdı:

Yaşım 19 8 Aylık bir fitness serüvenim var Çok olmasada Sağlam bir vücut inşa etmeyi az çok başardım.Şimdi ilk kürüme gırmek istiyorum.

İlk olarak 300mg Testo ile başlamayı düşünüyorum bu 300Mg testoyu hangi günler vurmalı ve haftada kaç defa vurmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim. :)

pazartesi 150 perşembe 150 iyidir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
Kishou, 13 saat önce yazdı:

Vücudun Testoya vereceği yanıta göre dıanabol ekleyeceğim ancak kaç gr olarak başlamam gerektiğini tam hesap edemedım. 300testo ile başlayıp daha sonrasında 200dıanabol ekleyeceğim. Kürü 4 ay kadar yapmayı planlıyorum 4 ay çok uzun olur mu acaba. Amacım dıanaboldende etkı görmek bu yüzden uzun tutmak istiyorum. 

Dıanabol ekleyeceğim. Ve Testoya iyi yanıt verirse vücudjm zamanla arttırmayı düşünüyorum Testo dozunu

Dianabol değil de boldenon demek mi istedin ? 
Bence çok acele etmene gerek  yok yaşın geç hormonlar doğal zirvede olması gerekiyor her türlü iyi gelişim alacaksın. 
Çok özel sebeplerin planların yok ise paranı ve zamanını titiz bir beslenmeye,uyku düzenine , sert idmana harcaman seni tatmin edecek kalıcı bir görünüme hayat standartına ulaştıracaktır, 3-5 yıl sonra tekrar düşünürsün hormon konularını.
 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
Fuhrer, 14 saat önce yazdı:

Only testo+yağ oranın fazla ise ox, zayıf isen anapolon veya dianabol sana istediğin sonucu verir

Ox dediğiniz oxandrolone mu hocam?

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kishou    1
Estel, 8 saat önce yazdı:

Dianabol değil de boldenon demek mi istedin ? 
Bence çok acele etmene gerek  yok yaşın geç hormonlar doğal zirvede olması gerekiyor her türlü iyi gelişim alacaksın. 
Çok özel sebeplerin planların yok ise paranı ve zamanını titiz bir beslenmeye,uyku düzenine , sert idmana harcaman seni tatmin edecek kalıcı bir görünüme hayat standartına ulaştıracaktır, 3-5 yıl sonra tekrar düşünürsün hormon konularını.
 

Çok özür diliyorum hocam. Boldenon Demek istemiştim. Oral steroid almayı düşünmüyorum.Değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum.Tavsiyelerini okudum ancak ilaça gırmeyı kesın olarak düşünüyorum. 

EmreGundi, 6 saat önce yazdı:

Formunu ve doğal kan testi sonuçlarını paylaşır mısın?

IMG_20250731_192637.jpg IMG_20250731_192749.jpg IMG_20250731_192710.jpg

Birde evogen Marka İyi mıdır acaba kullanan varsa yeşertebılır mi lütfen. 

  • Nazar Değmesin 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404

Vücut güzel inşa edilmeye hazır kan tahlili yaptırmadıysan yaptır ona göre öneride bulunuruz 

evogen kötü diyorlardı forumda

tarihinde EmreGundi tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338

Only testo yapıcaksan bari kaliteli ürüne yönel zaten testo ucuz dragon, noxy fln kullan.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kishou    1
berkay16, 1 saat önce yazdı:

Only testo yapıcaksan bari kaliteli ürüne yönel zaten testo ucuz dragon, noxy fln kullan.

Testo Bolde yapacağım ama ilk testo deneyeceğim. kütle artışı adele sertliği vs bunlara bakacağım. Eğer ilaca sağlam yanıt vermezse vücut yol yakınken geri dönmeyi  planlıyorum. Bazı vücut geliştirmecılere bakıyorum yüksek dozajlarda ilaç kullanmasına rağmen hani yanlış anlaşılmasın ama cidden güzel bir görüntü ortaya çıkmıyor. Kütle artışı tabiki oluyor ama. Hocam eşşeğede vursan ilacı oda büyür ancak nasil göründüğü çok önemli. O yüzden merak ediyorum ilaca girdiğimde vücudum nasıl tepki verecek. Yoksa only testo bence yapılması çokta mantıklı değil. Değerli yorumun için çok sağol

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Kishou, 2 saat önce yazdı:

Testo Bolde yapacağım ama ilk testo deneyeceğim. kütle artışı adele sertliği vs bunlara bakacağım. Eğer ilaca sağlam yanıt vermezse vücut yol yakınken geri dönmeyi  planlıyorum. Bazı vücut geliştirmecılere bakıyorum yüksek dozajlarda ilaç kullanmasına rağmen hani yanlış anlaşılmasın ama cidden güzel bir görüntü ortaya çıkmıyor. Kütle artışı tabiki oluyor ama. Hocam eşşeğede vursan ilacı oda büyür ancak nasil göründüğü çok önemli. O yüzden merak ediyorum ilaca girdiğimde vücudum nasıl tepki verecek. Yoksa only testo bence yapılması çokta mantıklı değil. Değerli yorumun için çok sağol

Kür esnasında e2 yi kontrol altında tutarsan çok su tutmazsın ve yüzün şişmez ancak e2 de anabolik bir hormon igf1 üretimi ve dokulardaki igf1 duyarlılığını arttırıyor kas onarımını destekliyor en önemlisi de eklem sıvısını ve eklem elastikiyetini arttırıp sakatlanmanı önluyor bu yüzden göğüslerde hassasiyet ve ereksiyon problemi gibi yan etkiler yaşamadığın sürece e2 nin yükselmesi önemli.

tarihinde berkay16 tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AREN    364

8 aylık spor geçmişi ve 19 yaşında ki birine kür planlaması yapmam kardeşim. Ancak yine baştan bir daha düşüm derim. Abilerin seni yönlendirir, hayatında bol şans

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
Kishou, 19 saat önce yazdı:

Çok özür diliyorum hocam. Boldenon Demek istemiştim. Oral steroid almayı düşünmüyorum.Değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum.Tavsiyelerini okudum ancak ilaça gırmeyı kesın olarak düşünüyorum. 

IMG_20250731_192637.jpg IMG_20250731_192749.jpg IMG_20250731_192710.jpg

Birde evogen Marka İyi mıdır acaba kullanan varsa yeşertebılır mi lütfen. 

Kesin olarak karar verdiysen benim önerim ya gerçekten işi bilen dürüst birini bulup ondan tavsiye alman yada süreci ben yönetmek istiyorum diyorsan bulabildiğin kadar doğru bilgi edinip tecrübe etmiş kişilerin yorumlarını pişmanlıklarını araştırman sonra yola çıkman. 
En önemlisi de temin edeceğin ilaç ve satıcı bu konuda da max titizlikte olmanı öneririm , sağlık ve zaman çok değerli kavramlar.

Başarılar dostum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kishou    1
berkay16, 19 saat önce yazdı:

Kür esnasında e2 yi kontrol altında tutarsan çok su tutmazsın ve yüzün şişmez ancak e2 de anabolik bir hormon igf1 üretimi ve dokulardaki igf1 duyarlılığını arttırıyor kas onarımını destekliyor en önemlisi de eklem sıvısını ve eklem elastikiyetini arttırıp sakatlanmanı önluyor bu yüzden göğüslerde hassasiyet ve ereksiyon problemi gibi yan etkiler yaşamadığın sürece e2 nin yükselmesi önemli.

Çok sağol teşşekür ediyorum dikkate alacağım. 

Estel, 7 saat önce yazdı:

Kesin olarak karar verdiysen benim önerim ya gerçekten işi bilen dürüst birini bulup ondan tavsiye alman yada süreci ben yönetmek istiyorum diyorsan bulabildiğin kadar doğru bilgi edinip tecrübe etmiş kişilerin yorumlarını pişmanlıklarını araştırman sonra yola çıkman. 
En önemlisi de temin edeceğin ilaç ve satıcı bu konuda da max titizlikte olmanı öneririm , sağlık ve zaman çok değerli kavramlar.

Başarılar dostum.

Çok teşekkür ediyorum. Çok sağol sanırım yola bir koç ile çıkmanın daha iyi olacağını düşünüyorum. En azindan neyın ne olduğunu öğrenirim, tecrübe ederim sonrasında kendim bir şeyler yapmaya çalışacağım tekrardan çok teşekkür ediyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Kishou, Bir saat önce yazdı:

Çok sağol teşşekür ediyorum dikkate alacağım. 

Çok teşekkür ediyorum. Çok sağol sanırım yola bir koç ile çıkmanın daha iyi olacağını düşünüyorum. En azindan neyın ne olduğunu öğrenirim, tecrübe ederim sonrasında kendim bir şeyler yapmaya çalışacağım tekrardan çok teşekkür ediyorum. 

Rica ederim, koçunu seçerken çok dikkatli ol forumda koçların yazdığı saçma sapan kürler görüyoruz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×