Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Winterrrrrr

Elimdeki aburaihan iran testosterone orijinal mi sahte mi?

Önerilen İletiler

KAVINSKI, 9 dakika önce yazdı:

Bu 187 ile biten aynı uidli iran testoların sahte olduğu bayadır biliniyor zaten. Almayın aldırmayın. Şimdi 2031 sktliler var dolaşımda farklı uidli olanlar acaba onlar dolu mu ben onu merak ediyorum.

Bendekiler buydu 

IMG_4018.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


KAVINSKI    21
Venividivici, 8 dakika önce yazdı:

Bendekiler buydu 

Bu kutuya dair bir bilgim yok ama kullandığım hakiki iran testoların yağı akıcı değildi ve ampulleri ıslak mendille silince yazı siliniyordu. Bu 187 ile biten ampulleri ben kendi gözümle gördüm mct yağı var içinde su gibi akıcı aynı ugl testolar gibi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI, Şimdi yazdı:

Bu kutuya dair bir bilgim yok ama kullandığım hakiki iran testoların yağı akıcı değildi ve ampulleri ıslak mendille silince yazı siliniyordu. Bu 187 ile biten ampulleri ben kendi gözümle gördüm mct yağı var içinde su gibi akıcı aynı ugl testolar gibi.

Bendekıler öyle degıldı hocam çok guzeldı ılaclar ama ampulden 1 yerine 0.7 çıkıyordu ondan dolaylı degıstırdım dragon pharmaya Gecıs yaptım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
Venividivici, Şimdi yazdı:

Bendekıler öyle degıldı hocam çok guzeldı ılaclar ama ampulden 1 yerine 0.7 çıkıyordu ondan dolaylı degıstırdım dragon pharmaya Gecıs yaptım 

@hectordoyle hocam siz denediniz mi bu geçen paylaştığınız 2031 sktli olanları? içindeki yağı nasıl,tahlil yaptırdınız mı bir bilgi verebilir misiniz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
KAVINSKI, 44 dakika önce yazdı:

@hectordoyle hocam siz denediniz mi bu geçen paylaştığınız 2031 sktli olanları? içindeki yağı nasıl,tahlil yaptırdınız mı bir bilgi verebilir misiniz?

Daha denemedim, 1 kutu daha alıp elimdeki diger iran testolarla kullanıcam ama ne zaman belli değil. 2029 olan ile ampulleri ilacın rengi kıvamı birebir aynı. Düzeltmişler gibi ama kullanmadan net bir şey söylemek doğru olmaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
hectordoyle, 04.06.2026 - 17:15 yazdı:

Daha denemedim, 1 kutu daha alıp elimdeki diger iran testolarla kullanıcam ama ne zaman belli değil. 2029 olan ile ampulleri ilacın rengi kıvamı birebir aynı. Düzeltmişler gibi ama kullanmadan net bir şey söylemek doğru olmaz

@SERKO Hocam bu piyasada okuduğum kadarıyla bağlantılarınız çok geniş. Sizin bir bilginiz var mı 2031 skt'li iran testolara dair? Çok uygun fiyata buldum bunlardan topluca 10-15 kutu almayı planlıyorum ama bir türlü emin olamıyorum.

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    124
KAVINSKI, 14 dakika önce yazdı:

@SERKO Hocam bu piyasada okuduğum kadarıyla bağlantılarınız çok geniş. Sizin bir bilginiz var mı 2031 skt'li iran testolara dair? Çok uygun fiyata buldum bunlardan topluca 10-15 kutu almayı planlıyorum ama bir türlü emin olamıyorum.

Kanka şimdi sana serko hocam kaliteli dese bile boş çünki çok etken var. Nerden geldi, Kimden alıcaksın, Hangi koşullarda üretildi belki direk eczane firması yanlış üretti. Eğerki gerçek orjinal bir iran testoya denk gelirsen çalışacaktır bu yeni serilden kullanan biri 500mg da 4500 total testo sonucu almış mesala. 
 

En iyi yöntem kendin 1 paket al dene git test ver doluysa stokla. Hem içinde süphe olmaz kafan rahat olur hem birşey kaybetmemiş olursun

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950

alıntı bir kaynaktır, fakat mantıklı ve bir çok kişi bu kaynaktan fayda görmüş.

Alıntı

Testosteron Siproionat veya Enantat Nasıl Test Edilir?

Aşağıdaki protokoller en az 4 hafta boyunca tam olarak uygulanmalıdır. İlk 4 hafta boyunca başka hiçbir yardımcı madde veya takviye kullanılmamalıdır. Herhangi bir dozu 4 haftadan daha uzun süredir kullanıyorsanız, son enjeksiyonunuzdan 7 gün sonra laboratuvar testleri yaptırabilirsiniz.

Tüm enjeksiyonlar kas içi (IM) olmalıdır. İlk hafta ön yükleme haftasıdır.

Test Protokolü - (yalnızca 1.500 ng/dl'ye kadar ölçüm yapan laboratuvarlar için):

1. Gün: 300 mg Siproat veya Enantat
3. Gün: 300 mg Siproat veya Enantat
7.Gün: 300 mg Siproat veya Enantat 
14.Gün: 300 mg Siproat veya Enantat

 21. Gün: 300 mg Siproat veya Enantat
28. Gün: Toplam Testosteron Kan Örneği (son enjeksiyondan tam 7 gün sonra olmalıdır)

Laboratuvar sonuçlarını aldıktan sonra lütfen ilk gönderinizde doz, ester ve protokol hakkında ayrıntılı bilgi verin.

Geçerli sonuçlar yaklaşık 1.345 ng/dl + veya - 139 ng/dl olmalıdır. Bu protokolün kaba yapısı nedeniyle, geçerli sonuçlar büyük ölçüde değişebilir.

Bence bunu deneyebilirsiniz. @KAVINSKI

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.086
KAVINSKI, 4 saat önce yazdı:

@SERKO Hocam bu piyasada okuduğum kadarıyla bağlantılarınız çok geniş. Sizin bir bilginiz var mı 2031 skt'li iran testolara dair? Çok uygun fiyata buldum bunlardan topluca 10-15 kutu almayı planlıyorum ama bir türlü emin olamıyorum.

Bana göre piyasadaki iranlar bomboş ben 10 ampul kullandım test verdim sonuç 850 çıktı zaten zamanında da söylemistim İran testolar bana göre boş diye

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    124
gönderildi (düzenlendi)
SERKO, 29 dakika önce yazdı:

Bana göre piyasadaki iranlar bomboş ben 10 ampul kullandım test verdim sonuç 850 çıktı zaten zamanında da söylemistim İran testolar bana göre boş diye

Hakkınız var hocam çok insan dolandırıldı piyasanın en içindeki adamlar bile dolandırıldı bu sahte iranlar yüzünden. Bende sahtesine denk gelmiştim satıcım satıcım farkında olmadan satmıştı adam öğrenince direk iade etti parayı. Benim bildiğim kadarıyla iranda sınırlı üretim var orjinal satan ancak birkaç kişi vardır TRde onlarda denk gelip bulması zor kişiler riske atmaya değmez ama yeterince ucuzsa bi kullanılıp test edilebilir bence.

Bide nedense iran testolar çok e2 yapıyor 

tarihinde Rma tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.086
Rma, 7 dakika önce yazdı:

Hakkınız var hocam çok insan dolandırıldı piyasanın en içindeki adamlar bile dolandırıldı bu sahte iranlar yüzünden. Bende sahtesine denk gelmiştim satıcım satıcım farkında olmadan satmıştı adam öğrenince direk iade etti parayı. Benim bildiğim kadarıyla iranda sınırlı üretim var orjinal satan ancak birkaç kişi vardır TRde onlarda denk gelip bulması zor kişiler riske atmaya değmez ama yeterince ucuzsa bi kullanılıp test edilebilir bence.

Bide nedense iran testolar çok e2 yapıyor 

İran testolar ben 43 yaşındayım bildim bileli var en eski testodur benim gözümde son 3 4 yıldır etkisi yok denecek kadar az size tavsiyem f/p nessie kullanın..Bende arap müşteri çok İranlılar dahil onlar bile İran vurmuyor çünkü üretiminin uzun zaman önce bittiğini söylediler 

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
SERKO, 3 dakika önce yazdı:

İran testolar ben 43 yaşındayım bildim bileli var en eski testodur benim gözümde son 3 4 yıldır etkisi yok denecek kadar az size tavsiyem f/p nessie kullanın..Bende arap müşteri çok İranlılar dahil onlar bile İran vurmuyor çünkü üretiminin uzun zaman önce bittiğini söylediler 

işin ilginci şu ki iran testoların kutusundan çıkan 5 ampüllük plastik ambalaja ampüller tam oturmuyor. Yani o ampüller için üretilmiş değiller... 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.086
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

işin ilginci şu ki iran testoların kutusundan çıkan 5 ampüllük plastik ambalaja ampüller tam oturmuyor. Yani o ampüller için üretilmiş değiller... 

Onu farkettim ayrıca bende ki İran testolarin baskılarını ıslak mendil ile sildim hepsi çıktı tertemiz oldu ampuller 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
SERKO, 9 saat önce yazdı:

İran testolar ben 43 yaşındayım bildim bileli var en eski testodur benim gözümde son 3 4 yıldır etkisi yok denecek kadar az size tavsiyem f/p nessie kullanın..Bende arap müşteri çok İranlılar dahil onlar bile İran vurmuyor çünkü üretiminin uzun zaman önce bittiğini söylediler 

Hocam ben son 1 senedir dolaşımda olanların gerçek eczane ürünü olduğunu düşünmüyorum. Daha önce de yazmıştım halihazırda savaşta olan bir ülkede böyle hammadde problemi de mevcutken ilaç üretiminin yapılmasını beklemek ne kadar gerçekçi bilemiyorum. Zannımca ilacı popülaritesinden dolayı çabuk satar diye düşünen başka bir grup veya gruplar üretiyor şu an. Ürün dolu mu değil mi ödem durumu vs orası beni düşündürüyor. Fiyatı çok uygun benim bulduklarımın o yüzden almayı düşünüyorum yoksa zaten uzak dururdum. Geçen sene dolaşımda olan aynı uidli olanlar boştu zaten orasını biliyoruz hatta yabancı forumlarda janoshik testi bile vardı. Bu 2031 olanların akıbetini zamanla göreceğiz sanırım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
KAVINSKI, 07.06.2026 - 10:25 yazdı:

Hocam ben son 1 senedir dolaşımda olanların gerçek eczane ürünü olduğunu düşünmüyorum. Daha önce de yazmıştım halihazırda savaşta olan bir ülkede böyle hammadde problemi de mevcutken ilaç üretiminin yapılmasını beklemek ne kadar gerçekçi bilemiyorum. Zannımca ilacı popülaritesinden dolayı çabuk satar diye düşünen başka bir grup veya gruplar üretiyor şu an. Ürün dolu mu değil mi ödem durumu vs orası beni düşündürüyor. Fiyatı çok uygun benim bulduklarımın o yüzden almayı düşünüyorum yoksa zaten uzak dururdum. Geçen sene dolaşımda olan aynı uidli olanlar boştu zaten orasını biliyoruz hatta yabancı forumlarda janoshik testi bile vardı. Bu 2031 olanların akıbetini zamanla göreceğiz sanırım.

Haftaya pzt perşembe vurup test vereceğim o şekilde doğru çıkar heralde sizinde aklınızda bir şey oluşur

alpxieg, 07.06.2026 - 12:06 yazdı:

Haftaya pzt perşembe vurup test vereceğim o şekilde doğru çıkar heralde sizinde aklınızda bir şey oluşur

@KAVINSKI gönül rahatlığıyla alabilirsin hocam pzt 250mg perşembe 250mg vurup verdim testi ürün güvenilir

IMG_3293.jpeg

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
alpxieg, 07.06.2026 - 12:06 yazdı:

Haftaya pzt perşembe vurup test vereceğim o şekilde doğru çıkar heralde sizinde aklınızda bir şey oluşur

@KAVINSKI gönül rahatlığıyla alabilirsin hocam pzt 250mg perşembe 250mg vurup verdim testi ürün güvenilir

 

oguuzars, 26 dakika önce yazdı:

Alabilirsin bende kullanıyorum 31skt

Sağolun arkadaşlar. Geçen hafta bir risk alıp kutusu 900 tlden 10 kutu temin etmiştim iyi olmuş aldığım. Hala bunların eczane ürünü olmadığını düşünüyorum ama dolu olması ve fiyatının ucuz olması benim için yeterli.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oguuzars    21

@SERKO hocam sizin nedense çalışmıyor dediğiniz marka ve ürünler nedense teste çalışıyor. Hep mi size bozuk ürün geliyor anlamıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
oguuzars, 5 dakika önce yazdı:

@SERKO hocam sizin nedense çalışmıyor dediğiniz marka ve ürünler nedense teste çalışıyor. Hep mi size bozuk ürün geliyor anlamıyorum

Hocamın boş diye kastettiği ürünler 2027 sktli aynı uidye sahip sahte olduğu tescillenmiş ürünlerdi zannediyorum. 2031 Sktli ürünler yeni dolaşıma girdi doluluğunu burada hep birlikte görüyoruz.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oguuzars    21
KAVINSKI, 11 dakika önce yazdı:

Hocamın boş diye kastettiği ürünler 2027 sktli aynı uidye sahip sahte olduğu tescillenmiş ürünlerdi zannediyorum. 2031 Sktli ürünler yeni dolaşıma girdi doluluğunu burada hep birlikte görüyoruz.

Ben bunu iran için demiyorum, humax zphc ve nessie de de aynı muhabbet dönmüştü

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
polatpr    25
oguuzars, 29 dakika önce yazdı:

@SERKO hocam sizin nedense çalışmıyor dediğiniz marka ve ürünler nedense teste çalışıyor. Hep mi size bozuk ürün geliyor anlamıyorum

Kesinlikle katılıyorum bende kullanıyorum o ürünleri gayet çalışıyor

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
oguuzars, 1 saat önce yazdı:

@SERKO hocam sizin nedense çalışmıyor dediğiniz marka ve ürünler nedense teste çalışıyor. Hep mi size bozuk ürün geliyor anlamıyorum

@SERKO hocanın kastı sizin para kaptırmamanız yönünde, aburaihan eczane işi diye kullanıyorsunuz ama emin olun eczane değil laboratuvar ürünü. Bir ürünün çalışıyor olması onun fabrikasyon üretildiği anlamına gelmiyor. 900-1000₺'ye ilaçlar bulursunuz, hele ki amaç testosteron almak ise bu oldukça basit. Aburaihan Trenbolone Enanthate(?!) de satılıyor aynı markanın, bir gün onları da test edersiniz umarım... 

UID'leri 1-1 aynı olan ürünler çalışıyor diye eczane ürünü olmuyor arkadaşlar, 900-1000₺'ye alırsınız okey sorun değil. Kan testinde de diyelim ki çalışıyor gözükür, keza benim önerdiğim metodu kullanmadan kafanıza göre kan verirseniz kesin >1500 çıkar. Amacınız çalışan ürünse alın, ama amacınız eczane ürünüyse bulaşmayın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
NilahSom    0
Fuhrer, 3 saat önce yazdı:

@SERKO hocanın kastı sizin para kaptırmamanız yönünde, aburaihan eczane işi diye kullanıyorsunuz ama emin olun eczane değil laboratuvar ürünü. Bir ürünün çalışıyor olması onun fabrikasyon üretildiği anlamına gelmiyor. 900-1000₺'ye ilaçlar bulursunuz, hele ki amaç testosteron almak ise bu oldukça basit. Aburaihan Trenbolone Enanthate(?!) de satılıyor aynı markanın, bir gün onları da test edersiniz umarım... 

UID'leri 1-1 aynı olan ürünler çalışıyor diye eczane ürünü olmuyor arkadaşlar, 900-1000₺'ye alırsınız okey sorun değil. Kan testinde de diyelim ki çalışıyor gözükür, keza benim önerdiğim metodu kullanmadan kafanıza göre kan verirseniz kesin >1500 çıkar. Amacınız çalışan ürünse alın, ama amacınız eczane ürünüyse bulaşmayın.

Hocam dediğiniz metod nedir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
NilahSom, 27 dakika önce yazdı:

Hocam dediğiniz metod nedir

bu sayfanın üstlerinde bir iletim var, ondan bahsediyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 2 dakika önce yazdı:

bu sayfanın üstlerinde bir iletim var, ondan bahsediyorum

Hocam sizi yakalamışken sormak istiyorum nessie tren ace 1 flakon bitti biride yarılandı hala tık yok çöpr yollayım mı sizce 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: colw1n
      Hepinize merhaba arkadaşlar,
      Önceden aynı satıcıdan Overdose marka bir kür yaptım ve cruise döneminde de overdose kullandım. Satıcı tavsiyesi üzerinde iran testoya geçtim ve bugün test vermemin sonucunda hüsrana uğradım. Ancak satıcı başka dış etkenler olabileceğini söyledi ben yine de buraya konu açıp sizlere danışmak istiyorum.
      Overdose Testo enanthate haftada 200mg kullanırken ki testim;

      İran testo 500mg + 400 overdose rimo kullanırken ki testim;

      Aynı zamanda iran cinna sipariş geçmiştim paranın yarısını attım yarısı bende sizce iptal edeyim mi?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×