Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Sparta34

Definasyon dönemi kısa ester mi uzun ester mi tercih edilmeli?

Önerilen İletiler

Sparta34    30

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

Kısa ester ve uzun esterin tek farkı yarılanma süresi olarak biliyorum ancak daha önceki definasyon da kısa esterlerle tuttuğum form daha çabuk gelmişti daha keskindi.

GEÇMİŞTEKİ KÜRÜM:

  • Trenbolone acetat
  • Testosteron propionate
  • Master propionate

GÜNCEL KÜRÜM:

  • Trenbolone acetat
  • Testosteron enanthate
  • Master enanthate

SORULARIM:

  1. Definasyon da kısa ester formu uzuna göre daha fazla yağ yakımı yada daha hızlı form tutturma gibi bir durumu var mı?
  2. Yoksa kana girdikten sonra herhangi bir farkları yok mudur?

Teşekkürler şimdiden iyi forumlar. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ardas    771

Ben uzun esterciyim yani misal bulkta masteron enanthante kullanıyorsam definasyonda kısa estere geçmem kanımda açıksa ilaç aynı esterle devam ederim. testosa aynı şekil uzun ester devam ediyorum tren ekliceksem onu kısa.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30

Anladım hocam benim aklıma takılan kısa esterin definasyona uzun estere göre daha çok etkisi falan var mıdır bence yok ama emin olmadığım için bilgi sahibi olmak istedim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
borasipahi    4

Hocam bildiğim kadarıyla kısa ester ilaçlar seviyeyi daha hızlı yükseltiyor ama yarılanma ömürleri kısa,ileri seviye sporcular kısa esteri vücutlarında hızlı bir şekilde değişim yapabilmek için kullanıyorlar,ilaç değişimi vs.Ama yukarda arkadaşın söylediği gibi kanda bir seviyeye geldiyse ilaç kesip kısaya geçmenin çok bir anlamı olmaz bence de.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Sparta34, 3 saat önce yazdı:

Anladım hocam benim aklıma takılan kısa esterin definasyona uzun estere göre daha çok etkisi falan var mıdır bence yok ama emin olmadığım için bilgi sahibi olmak istedim 

definasyon kürleri genelde bulk kürlerine nazaran daha kısa ondan dolayı 8 hafta kür yapıcaksa biri adamın kanında testo masteron açık değilse uzun ester kullandırsan 4 haftada açılsa geriye 4 hafta kalıyor zaten ondan dolayı vakit kaybı oluyor yoksa.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
ardas, 55 dakika önce yazdı:

definasyon kürleri genelde bulk kürlerine nazaran daha kısa ondan dolayı 8 hafta kür yapıcaksa biri adamın kanında testo masteron açık değilse uzun ester kullandırsan 4 haftada açılsa geriye 4 hafta kalıyor zaten ondan dolayı vakit kaybı oluyor yoksa.

Anladım hocam 5-6 ay definasyonda kalma niyeti varken uzun ester kısa ester farkı olmaz o zaman. Zaten tüm ilaçlar açıldı şuan kandalar sadece önceki definasyondaki hedeflediğim kiloya şuan gelmeme rağmen aynı görüntüyü yakalayamadım o yüzden acaba uzun esterden dolayı mı olmuştur diye merak etmiştim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Sparta34, 5 dakika önce yazdı:

Anladım hocam 5-6 ay definasyonda kalma niyeti varken uzun ester kısa ester farkı olmaz o zaman. Zaten tüm ilaçlar açıldı şuan kandalar sadece önceki definasyondaki hedeflediğim kiloya şuan gelmeme rağmen aynı görüntüyü yakalayamadım o yüzden acaba uzun esterden dolayı mı olmuştur diye merak etmiştim

Yok hayır uzun süre definasyonda kalcaksan uzun ester tercih edebilirsin hem daha ekonomik olur çünkü genelde misal masteronda propta 1ml de 100 oluyor enanthantede 200 ondan daha ucuza gelir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
ardas, 14 saat önce yazdı:

Yok hayır uzun süre definasyonda kalcaksan uzun ester tercih edebilirsin hem daha ekonomik olur çünkü genelde misal masteronda propta 1ml de 100 oluyor enanthantede 200 ondan daha ucuza gelir.

Tabiki hocam testoda da masterde de yüzde 50ye yakın maliyette kar oluyo

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
ardas, 01.05.2025 - 21:00 yazdı:

Yok hayır uzun süre definasyonda kalcaksan uzun ester tercih edebilirsin hem daha ekonomik olur çünkü genelde misal masteronda propta 1ml de 100 oluyor enanthantede 200 ondan daha ucuza gelir.

Ardas hocam tren ace genellikle bulk döneminde kullanılıyor sanırım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224

Ester sadece kandan çıkma süresi değişiyor ilacın etkisi yine aynı yarışmacı olmadığınız sürece uzun ester maliyet açısından daha mantıklı ve uzun süreler kürde kalıyorsanız. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
deluxes, 6 dakika önce yazdı:

Ester sadece kandan çıkma süresi değişiyor ilacın etkisi yine aynı yarışmacı olmadığınız sürece uzun ester maliyet açısından daha mantıklı ve uzun süreler kürde kalıyorsanız. 

Bende her zaman uzun ester tarafindayim ama bir arkadasim bulka girmek istiyor. Daha önce bir tedarikçi tarafından tren enanth daha çok definasyon, tren ace ise daha çok bulk için kullanılıyor demisti. Bende bunun için sormak istedim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
kisetet55, 5 dakika önce yazdı:

Bende her zaman uzun ester tarafindayim ama bir arkadasim bulka girmek istiyor. Daha önce bir tedarikçi tarafından tren enanth daha çok definasyon, tren ace ise daha çok bulk için kullanılıyor demisti. Bende bunun için sormak istedim. 

Alakasiz yani kandan çıkma süresi harici bir fark olsa herkes ona göre kullanırdı. İlk defa başlayacaksa ace başlasın iyi tepki veriyorsa enanthate geçsin.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
kisetet55, 19 dakika önce yazdı:

Ardas hocam tren ace genellikle bulk döneminde kullanılıyor sanırım. 

daha çok parasını almak içindir 😄 uzun süre kullanıcaksan enanthante kür süren kısaysa acetat alırsın olur biter çünkü 2 masteron prop 1 masteron enanthanteye eşit adam sana kısa ester satsa daha çok kar eder. Testo kullancaksan da aynı ister kısa kullan ister uzun östrojeni kontrol altında tuttuğun sürece fark etmez.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
ardas, 13 dakika önce yazdı:

daha çok parasını almak içindir 😄 uzun süre kullanıcaksan enanthante kür süren kısaysa acetat alırsın olur biter çünkü 2 masteron prop 1 masteron enanthanteye eşit adam sana kısa ester satsa daha çok kar eder. Testo kullancaksan da aynı ister kısa kullan ister uzun östrojeni kontrol altında tuttuğun sürece fark etmez.

Bulk için hangi ilaçları önerirsiniz hocam. Tren enanth bu listeye eklenebilir mi 

tarihinde kisetet55 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
kisetet55, 14 dakika önce yazdı:

Bulk için hangi ilaçları önerirsiniz hocam. Tren enanth bu listeye eklenebilir mi 

Eklenir ama ben genelde bulk yapılcaksa decayı daha mantıklı buluyorum tren yerine.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
ardas, 10 dakika önce yazdı:

Eklenir ama ben genelde bulk yapılcaksa decayı daha mantıklı buluyorum tren yerine.

Hocam deca dick olmamak için öneriniz nedir? biliyorsunuz sartelleri indiriyor. Neye yada nelere dikkat edilirse bu sorundan korunulur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
kisetet55, 10 saat önce yazdı:

Hocam deca dick olmamak için öneriniz nedir? biliyorsunuz sartelleri indiriyor. Neye yada nelere dikkat edilirse bu sorundan korunulur.

Ben kullanırsam dht türevi ilaçla eşit dozda kullanıyorum eğer decanın dozu düşükse 200mg kullanıyorsan misal deca dozu + %50 ekliyorum masteronu 300 yani decadan sonra belli bir süre daha dht bazlı ilaçlara devam edersin hemen kesmezsin masteron yerine rimo da olur sana kalmış artık örnek vermek için yazdım bir süre daha onlara devam edip sonra onlarıda çıkarıp testoyla devam edip öyle bitirirsin kürü onun dışında östrojen kontrolü ve düzgün pct filan yaptığın sürece düşük ihtimal bana göre dick sorunu yaşaman.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×