Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

atesylmz7

Zphc marka ilaçlar sahte mi?

Önerilen İletiler

klorsex    15
Twoz1000, 13 dakika önce yazdı:

4mg kullanıyorum haftalık, ilk kutudan 2 flakon daha var.

Hocam haftalık 4 mg güzel bir sayı. Çok güzel etki almanız lazım normalde eğer etkiden yana problem olduğunuzu düşünmüyorsanız satıcıya sorun aynı seri olmasına rağmen kutudaki farklar nedendir diye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kinittifak    25
Twoz1000, 2 saat önce yazdı:

Arkadaşlar selamlar kafama takılan bişey hakkında fikrinizi almak istiyorum.Bu kutu farkları normal mi ? Kodlar zphc.com sitesinde 2 ürün içinde onaylandı. 1 ay arayla aynı satıcıdan aldığım reta 20mg ürünler

Bende 3 paket zphc kullandım şuana kadar tüm kutularda 1x 20mg kit total ,2x 40mg kit total yazıyordu sorun yaşamadım gayet iyi çalışıyordu bendeki kutularda 98.9 saflık diye belirtliyordu ama ambalaj değişimi olmus sanırım eski kutularda 20mg kit yazıyor diye hatırlıyorum yeni partilerde daha farklı kutu olmus olabilir ama normalde parti üstteki kutu benim kullandıgım seriler.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Twoz1000    0
klorsex, 47 dakika önce yazdı:

Hocam haftalık 4 mg güzel bir sayı. Çok güzel etki almanız lazım normalde eğer etkiden yana problem olduğunuzu düşünmüyorsanız satıcıya sorun aynı seri olmasına rağmen kutudaki farklar nedendir diye

Günlük 1000-1100 kalori besleniyorum.18 saat fasting,kalan 6 saatte 2 öğün şeklinde. Uyku 7 saat civarı, haftada 3x fullbody,günlük adım ortalamam 14500.Enerjim yüksek hissediyorum.Bence çalışıyor gayet güzel.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
klorsex, Bir saat önce yazdı:

@Rma @Fuhrer Hocam aynı seri için bu kutu farkı normal mi

evet normal, aynı seri değiller farklı partiler. ZPHC'de böyle anormal kutu değişimleri vesaire çok görüyoruz, sabit bir üretim örneği yok. Bana kalırsa hiç bulaşmamak en iyisi

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
kinittifak, 2 saat önce yazdı:

Bende 3 paket zphc kullandım şuana kadar tüm kutularda 1x 20mg kit total ,2x 40mg kit total yazıyordu sorun yaşamadım gayet iyi çalışıyordu bendeki kutularda 98.9 saflık diye belirtliyordu ama ambalaj değişimi olmus sanırım eski kutularda 20mg kit yazıyor diye hatırlıyorum yeni partilerde daha farklı kutu olmus olabilir ama normalde parti üstteki kutu benim kullandıgım seriler.

Verim aldınız mı hocam bende reta almayı düşünüyorum zphc 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
klorsex, 4 dakika önce yazdı:

Verim aldınız mı hocam bende reta almayı düşünüyorum zphc 

Zphc den verim aldım 2mg değilde 4mg geçtiğimde daha cok verim almıştım ama şuan çin retası kullanıyorum daha memnunum hem daha ucuz hem daha iyi bence

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
kinittifak, 2 dakika önce yazdı:

Zphc den verim aldım 2mg değilde 4mg geçtiğimde daha cok verim almıştım ama şuan çin retası kullanıyorum daha memnunum hem daha ucuz hem daha iyi bence

Hocam Çin retası bulamıyorum maalesef gözle görülür muazzam derecede bir fark yoksa zphc alacağım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
klorsex, 1 dakika önce yazdı:

Hocam Çin retası bulamıyorum maalesef gözle görülür muazzam derecede bir fark yoksa zphc alacağım 

herkesde farklı etki edebilir bilmiyorum 30mg çin retası 100-125$ arası bulunabiliyor facebook , x gibi yerleri vs arastır rahat denk gelir satanlar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
kinittifak, 9 dakika önce yazdı:

herkesde farklı etki edebilir bilmiyorum 30mg çin retası 100-125$ arası bulunabiliyor facebook , x gibi yerleri vs arastır rahat denk gelir satanlar.

Tamam hocam teşekkürler göz atacağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2

Grimlabstan sonra Zphc reta ya geçtim 60mg 5*12 lik kutudan aldım. Gayet memnunum haftalık 2mg vuruyorum iştahı direk kapattı.

Fakat dün Fragment kullanmya başladım tekrardan (grimlabs) o iştahımı açtı uyku etkisi de oluyor fakat iştah açtı Fakat öyle aman aman bir iştah açılışı değil.

Zpch vurduktan sonra akşamına iştah iyi kesiliyor 2 ve 3 gün zirve yapıyor sorna yavaş yavaş azalıyor gibi. 6 günde bir 2mg vurulmaya devam edeceğim.

Zphc de şu kod kontrol sistemi güzel. Sahtemi değil mi anlaşılıyor. Temmuz başı tekrardan zphc Mots-c başlayacağım. 40mg lik kutusu gelmiş daha evvel 25mglik kutu kullanmıştım. Reta gibi etkisini farkedilen bir takviye değil. Fakat kullanım sonrası uykudan daha dinç kalktığımı düşünüyordum tekrardan gözlemleyeceğim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
klorsex, 10 saat önce yazdı:

@Rma @Fuhrer Hocam aynı seri için bu kutu farkı normal mi

Normal knk zphc ürünlerin sürekli paketi değişiyor her seride bende çözemedim. Kod check ediyorsa kullan takma

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         
    • Yazan: murta
      Merhabalar,
      Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim?
      Zphc - Humax - Spectrum - Canada
      1x testo e  1x deca  Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×