Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Naci,,

Ilk kür olarak testosteron+trenbolone planlaması konusunda bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Naci,,    0

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

Daha önceden kür yapmadım ilk kürüm olacak. 3 aydır forumda geziyorum bilgi edinebilmek adına 10-12 haftalık bir kür olacak haftada kaç mg tren ve kaç mg sustanon almalıyım? Bu konuda yardım rica ediyorum sizlerden. :)

KÜR PLANLAMAM:

  • Sustanon
  • Trenbolone Enanthate

KİŞİSEL ÖZELLİKLERİM:

  • Boy:184
  • Kilo;80
  • Yağ:15  

NOT:

Trenbolone hakkında çok şey okudum yan etkileri vs ve bunları göze aldım! Zaten 4 haftadır only sustanon yapıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Mehmet96    33

İlk kür için tren kesinlikle olmaz. Sustanon yerine testo enanthe kullansan daha iyi olur 500 testo 400 primobolan ilk kür için süper bi kombinasyon 12 haftada çok güzel verim alırsın. Eğer primobolan bulamıyorsan yerine 300 masteron alabilirsin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
anabolikadam    90

Trenbolone + sustanone ve 12 hafta? :D 

Dostum, araştırmaya devam et. Amacım seni aşağılamak veyahut konuyu daraltmak değil. Ancak sana yardım edebileceğim hiçbir şey yok bu durumda. Sustanone alacaksın, mix testosterone ve 12 haftada düzgün bir gelişmemi bekleyeceksin? Hele ki daha hiçbir ilacın etkisini vücudunda bilmiyor iken, bir de trenbolone alacaksın...

Acemliğine veriyorum ki hedefini de söylememişsin? Diyet mi yapacaksın, kas kütlesi mi ekleyeceksin? Buna cevap verirsen yardımcı olabiliriz.

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
Fuhrer, 11 saat önce yazdı:

yaş kaçtı?

23 hocam 

anabolikadam, 4 saat önce yazdı:

Trenbolone + sustanone ve 12 hafta? :D 

Dostum, araştırmaya devam et. Amacım seni aşağılamak veyahut konuyu daraltmak değil. Ancak sana yardım edebileceğim hiçbir şey yok bu durumda. Sustanone alacaksın, mix testosterone ve 12 haftada düzgün bir gelişmemi bekleyeceksin? Hele ki daha hiçbir ilacın etkisini vücudunda bilmiyor iken, bir de trenbolone alacaksın...

Acemliğine veriyorum ki hedefini de söylememişsin? Diyet mi yapacaksın, kas kütlesi mi ekleyeceksin? Buna cevap verirsen yardımcı olabiliriz.

Hocam temiz kas kütlesi keskinlik istiyorum  testo olarak sustanon sadece elimde olduğu için belirttim teşekkürler bilgilendirdiğiniz için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    939
Naci,,, 2 dakika önce yazdı:

23 hocam 

dostum kullanabilirsin, tren enanthate'nin yanına testosteron enanthate öneririm ancak sustanon olmaz diye bir kaale yok. 

Haftada 3 enjeksiyon yap, total 250 mg sustanon 400 mg tren enanthate ile başla kazanımlarına göre tren miktarını arttırıp azaltabilirsin. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
Fuhrer, 19 dakika önce yazdı:

dostum kullanabilirsin, tren enanthate'nin yanına testosteron enanthate öneririm ancak sustanon olmaz diye bir kaale yok. 

Haftada 3 enjeksiyon yap, total 250 mg sustanon 400 mg tren enanthate ile başla kazanımlarına göre tren miktarını arttırıp azaltabilirsin. 

Hocam teşekkürler bilgilendirdiğiniz için peki forumda genelde tren testodan duşuk yapıyolar sebebi nedir 

Mehmet96, 10 saat önce yazdı:

İlk kür için tren kesinlikle olmaz. Sustanon yerine testo enanthe kullansan daha iyi olur 500 testo 400 primobolan ilk kür için süper bi kombinasyon 12 haftada çok güzel verim alırsın. Eğer primobolan bulamıyorsan yerine 300 masteron alabilirsin.

Hocam bi arkadaşım testo bolde kürü yapıyo ama vucudu sadece yapılı gozukuyo herhangi bi keskinlik vs yok ama tren kürüne giren 2 tane tanıdıgım var keskinlik hat safada teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    939
Naci,,, 1 dakika önce yazdı:

Hocam teşekkürler bilgilendirdiğiniz için peki forumda genelde tren testodan duşuk yapıyolar sebebi nedir 

trenbolone testosteron, östrojen, progesteron veya başka tür hormonlardan beslenmiyor. Aksine östrojenin yükselmesi psikolojik yan etkileri arttırıyor.

Testosteron ise vücuda girdğinde DHT, Östrojen ve türlü hormonları beraberinde getiriyor. Bu da yan etki olarak sana geri dönüş sağlıyor. 

Sustanon kendi başına östrojen arttırmaya en meyilli testosteron türevi ilaçtır zaten.

Trenbolone FSH LH'a zarar verdiğinden doğal üretimin kapanacaktır, bu süreçte testosteronsuz kalmaman için testosteron kullanıyorsun. Aksine eğer böyle bir yan etkisi olmasa çoğu kişi testosteron bile kullanmaz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
Fuhrer, 8 dakika önce yazdı:

trenbolone testosteron, östrojen, progesteron veya başka tür hormonlardan beslenmiyor. Aksine östrojenin yükselmesi psikolojik yan etkileri arttırıyor.

Testosteron ise vücuda girdğinde DHT, Östrojen ve türlü hormonları beraberinde getiriyor. Bu da yan etki olarak sana geri dönüş sağlıyor. 

Sustanon kendi başına östrojen arttırmaya en meyilli testosteron türevi ilaçtır zaten.

Trenbolone FSH LH'a zarar verdiğinden doğal üretimin kapanacaktır, bu süreçte testosteronsuz kalmaman için testosteron kullanıyorsun. Aksine eğer böyle bir yan etkisi olmasa çoğu kişi testosteron bile kullanmaz.

Anladım hocam peki kürde östrojen için haftada 1 arimidex yeterlimidir yada herhangi bir muadili kullanırmı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Naci,,, 38 dakika önce yazdı:

Anladım hocam peki kürde östrojen için haftada 1 arimidex yeterlimidir yada herhangi bir muadili kullanırmı

Bunu kan testine göre belirlemen lazım ezbere alınmaz, sence bu küre girmek için yeteri kadar bilgi sahibi misin? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
deluxes, Bir saat önce yazdı:

Bunu kan testine göre belirlemen lazım ezbere alınmaz, sence bu küre girmek için yeteri kadar bilgi sahibi misin? 

Hocam ben zaten yeteri kadar bilgi sahibi değilim sizden bilgi almak için burdayım hemen küre girmicem zaten şu anlık bilgi toplama aşamadındayım sadece sustanon vuruyorum şu an haftada 2 gun pazartesi-perşembe 

deluxes, Bir saat önce yazdı:

Bunu kan testine göre belirlemen lazım ezbere alınmaz, sence bu küre girmek için yeteri kadar bilgi sahibi misin? 

Hocam peki kürden once yapılması gereken testler nelerdir teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
Naci,,, Bir saat önce yazdı:

Hocam ben zaten yeteri kadar bilgi sahibi değilim sizden bilgi almak için burdayım hemen küre girmicem zaten şu anlık bilgi toplama aşamadındayım sadece sustanon vuruyorum şu an haftada 2 gun pazartesi-perşembe 

Hocam peki kürden once yapılması gereken testler nelerdir teşekkürler

3 aydır forumda gezdigini söylemissin ama en basit kürden önce hangi degerlere bakılır bilmiyosun tavdiyem bi 3 ay daha dolaş :)

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Naci,,, 3 saat önce yazdı:

Hocam ben zaten yeteri kadar bilgi sahibi değilim sizden bilgi almak için burdayım hemen küre girmicem zaten şu anlık bilgi toplama aşamadındayım sadece sustanon vuruyorum şu an haftada 2 gun pazartesi-perşembe 

Hocam peki kürden once yapılması gereken testler nelerdir teşekkürler

Sustanon vuruyorsan, vurmadan öncede doğal değerlerini bir görmen lazımdı eğer sustanon kullanmadan önce test vermediysen yapacak birsey yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
Diver, 4 saat önce yazdı:

Tren kullanmaya hazır olduğunu düşünüyorsan form atar mısın? Birde kaç yıldır bu sporu yapıyorsun?

Bu şekilde hocam form 3 yıldır yapıyorum ama ara vermişliğim oldu 

IMG_0092.jpeg IMG_0091.jpeg IMG_0090.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mustafaskh    111
Naci,,, 12 saat önce yazdı:

Hocam teşekkürler bilgilendirdiğiniz için peki forumda genelde tren testodan duşuk yapıyolar sebebi nedir 

Hocam bi arkadaşım testo bolde kürü yapıyo ama vucudu sadece yapılı gozukuyo herhangi bi keskinlik vs yok ama tren kürüne giren 2 tane tanıdıgım var keskinlik hat safada teşekkürler

O dediğin biraz kişiden kişiye değişiyor ya mesela ben boldenon kullanırken gayet liflif parçalıydım. Kullanmadan bilemezsin. Az çok hepimizin bildiği canavar lakaplı bir çocuk var bir videoda açıklıyor haftalık 1mg tren kullanıyorum diyordu ama estetik desen nerdeyse yok gibi O yüzden başkasına yaramayan ilaç sana da yaramayacak diye bir kaide yoktur.

tarihinde mustafaskh tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
Naci,,, 13 saat önce yazdı:

Hocam bi arkadaşım testo bolde kürü yapıyo ama vucudu sadece yapılı gozukuyo herhangi bi keskinlik vs yok ama tren kürüne giren 2 tane tanıdıgım var keskinlik hat safada teşekkürler

Kanka fiziğin fena değil. Bence 16 hafta 500 testo 400 primobolon ile bir başlangıç yap. Bu ilaçlar inanılmaz derecede sinirli yapıyor. Herkesin bünyesi bir değil. Tren sinir konusunda en tehlikeli ilaç sonucu çok karanlık olabiliyor helede sen daha hiç ilaçlarla tanışmamışsın. Treni 4. Küründe kullansan hem alt yapın aşırı sağlam olur hemde alacağın etki ve görüntün. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
Diver, 16.03.2025 - 07:26 yazdı:

Dostum çok erken. Testo masteron yada rimobolan ile başlaman daha sağlıklı olur.

Hocam testo+bolde+winstrol kürüne başlıcam cuma günü ama winstrol gereksiz gibi geldi düşüncenizi alabilirmiyim teşekkürler :) 

Haftalık:

  • 600testo
  • 600 bolde

Düşündük, haftada 3 gün enjeksiyon.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0
Diver, Bir saat önce yazdı:

Winstrol alakasız ve gereksiz. 500 Testo 400 rimo öneriyorum. Boldenonu kimseye önermiyorum :) 

Hocam ürünleri malesef aldım isim soylemek yasakmı bilmiyorum ondan soylemicem 2020 ve 22 de türkiye ve ingiltere şampiyonluğu olan bi pt onerdi bu konuda beni bilgilendirdiğniz için teşekkürler winstrolu arada kitledi bana ama olsun birde urunlerin fiyatını soyleyibilirmiyim kıyaslamak için 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Naci,,, 30 dakika önce yazdı:

Hocam hepsine 15 bin tl verdim sizce nasıl

Marka ne birde kac flakon aldın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,, 34 dakika önce yazdı:

Hocam hepsine 15 bin tl verdim sizce nasıl

Dostum öncelikle sana bu kürü kim önerdiyse ondan selam bile almam. Boldenon zaten etki olarak çok zayıf olmasına rağmen yan etki olarak adamı bağırtan cinsten bir ilaç. Bunun yerine testo rimo ya da testo deca gibi bir kür yaparak çok çok daha iyi bir verim alabilirdin. Zaten testo boldenin yanına winstrol ekleyen bir koçta akıl aramak da başka bir hata. Ordaki winstrol sırf sana biraz daha pahalıya getirmek adına satılmış gibi. Tr de bulunan çoğu markayı denemiş biri olarak söylemem gerekirse testonun flakon fıyatı 600-1k arası boldenonun ise 700-1.1k arası değişiyor aldığın flakon sayısına göre kazıklanıp kazıklanmadığını kendin hesap edebilirsin. Ayrietten de ilk kürün olduğu ve bilgin zayıf olduğu için bu süreci bilgili ve seni yönlendirecek bir koç ile ilerletmeni öneririm. Sevgiler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feladel    348
Diver, 3 saat önce yazdı:

Winstrol alakasız ve gereksiz. 500 Testo 400 rimo öneriyorum. Boldenonu kimseye önermiyorum :) 

Eğer düşündüğüm kişiyse Arnold classic'e kadar ilaç kullanmadığını iddia eden bir adamın böyle bir kür yazması normal hocam :D Sonuçta 2-3 yıllık bir kür deneyimi var :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Naci,,    0

Hocalarım selamlar oncelikle bugun kan tahlili verdi bi arkadaşım doktar seni sevk etmemiz lazım fln dedi jino olabilirsin dedi kadınsın fln dedi arkadaşın moral alt ust oldu siz daha iyi anlarsınız diye size deyinmek istedim tahlilleri bu şekilde

2245.png.2cff70c3b51c3cef901f19b7e3df716b.png

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Trenx    92

Benim E2 180lere çıkmıştı o zaman ben de kadınım hemen cinsiyet değişikliği için Nüfus Müdürlüğüne başvurayım :D Haftalık 250mg Testo alsa bile o E2 çok normal. Hoca biraz eğlenmiş jino testte çıkmaz. Arkadaşının güğsünü özellikle uç tarafına doğru avuçla bak bakalım içinde topak sert/yumuşak beze tarzı bişey var mı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224

Arkadasin senle dalga geçmiş olabilir 😁 eğer dalga gecmediyse diplomasını yaksın istifa etsin. Bu e2 değerinde bir yan etki hissediyor musun önemli olan o, göğüste hassasiyet, ağrı, kaşıntı, sizlama vb.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Carlos
      Değerli hocalarım hayırlı günler herkese eczane kür planlamam nasıl sizce ilk kürüm olucak ilerde yarışmak istiyorum öğrenci olduğum için maxiumum sustanona erişim sağlayabilirim fiyat bakımından eklemem gereken  nac600 tarzı başka bir ilaç var mıdır jinekomasti gibi bi durumu engellemek için aromasin veya arimidexten hangisini tercih etmeliyim veya planlamada, kür süresinde bi sıkıntı var mıdır bilgilendirir misiniz ?
      kür süreci içindede Çinko magnezyum b-12 gibi vitaminleri eklemeyi düşünüyorum.
      Biraz vücut ölçülerimden bahsedeyim :
      Yaş:18 boy:170 kilo:80 Yağ oranı 11-12 civarları  omuz:132 göğüs:110 kol:41 bel:76 12 haftalık kür planlaması 
      500 sustanon - 100 primabolon  750 sustanon - 200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon - 200 primabolon 500 sustanon - 100 primabolon       5-6-7. Hafta günlük 50 mg anapolon
      3.Haftadan sonra haftada bir tablet aromasin farklı ışıklarda çekilmiş Bir kaç tane de fotoğrafımı ekliyorum.
    • Yazan: Loving
      Merhaba arkadaşlar; 
      Bugün trenbolone ele alacağız çünkü piyasada kimse size şimdi anlatacaklarımı bu kadar derinlemesine anlatmayacaklardır. Peki neden anlatmayacaklardır? Anlattıkları taktirde satış yapamayacaklardır muhtemelen çünkü aklı olan trenbolon dan uzak durur. Ha aklı olan uzak durur derken bir kere deneyen de kolay kolay vaz geçemez çünkü trenbolone verdiği hazzı ve sonuçları dünyada başka verecek bir ilaç henüz keşfedilmedi.  
      Trenbolone nedir? Tarihçesi...
      Trenbolone, çoğu sporcu tarafından süratle fiziğinizi değiştirmek için en güçlü, en etkili ve en tehlikeli steroidlerden biri olarak kabul görmüştür. Bu ürün 19-nor steroid ailesinin bir parçasıdır. Trenbolone gibi, bu 19-nor ailede oldukça popüler bir başka steroid de Nandrolone’dır (Deca Durabolin ve NPP) Nandrolone ve trenbolone’un etki mekanizmaları benzer olmakla birlikte gerçekte bu iki steroid den alacağınız sonuçları çok farklı olacaktır.
      Nandrolone grubunun bir androjen ve anabolik steroid modelidir. Deca durabolin'in yeni yani geliştirilmiş versiyonudur. Misal peptidler de follistatin ilk olarak çıktı sonra geliştirilmiş versiyonu Follistatin 344 çıktı veya herkesin tanıdığı bir ürün Yohimbe çıktı daha sonra saf ve üst versiyonu olan Yohimbe HLC geldi gibi düşünebilirsiniz. Deca ve Tren. iki kardeş arkadaşlar ama ikiz kardeşler değiller sadece kardeşler. Misal deca da libido konusunda sorunlar yaşarken tren. kullanımında aksi yönde pozitif çıkışlar yakalarsınız ve bizim camia'da '' BÜYÜMEK İÇİN DECA! ESTETİK İÇİN TREN '' sözü vardır. Deca sizin sinir sisteminize veya paranoya kavramınıza negatif etki etmez ama trenbolone bu kavramın tabiri caiz ise içinden deler geçer. Yani bunlar kardeş olmalarına rağmen iki farklı deneyim sunan ürün diyebiliriz.  Konuyu çok dağıtmadan tren kullanıcıları nelere dikkat etmeli bunlara değinelim.
      Trenbolone kullanmaya karar verdim yan etkileri nelerdir?
      2,6 HAFTALAR ARASI ATEŞİNİZİN ÇIKMASI 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK SİNİR 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK PARONOYA 2,6 HAFTALAR ARASI VÜCUT GENELİ VE AVUÇ İÇİ TERLEME 3,10 HAFTALAR ARASI NEFES DARLIĞI KOMPLİKASYONLARI 4,10 HAFTALAR ARASI ÖKSÜRME 3,10 HAFTALAR ARASI HALSİZLİK VE YORGUNLUK BELİRTİLERİ 4,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK TANSİYON BELİRTİLERİ Şimdi arkadaşlar bunların arasında en ağır yaşayacağınız 3 sorun 
      YÜKSEK SİNİR PARONOYA ( AĞIR ŞEKİLDE ) NEFES DARLIĞI (NEFES ALAMAMA) 1 ve 2. madde konusunda eğer özünüzde sinirli, saman alevi gibi parlayan biriyseniz ve duygu durum bozukluğu, anksiyete, geçmişte veya ürünü kullanacağınız dönem psikolojik sorunlarınız oldu veya varsa '' kesinlikle uzak durun '' çünkü trenbolone öyle ağır şekilde bunları size yaşatır ki ya her gün adam döver veya dayak yersiniz.  
      Kendimden bir hikaye anlatayım hemen; Tren kullandığım dönem sokakta yay geçidinden karşıya geçeceğim (özünde çabuk sinirlenen birisiyimdir ama saman alevi gibi hemen şeker adam moduna dönmem de çok basittir.) toplu taşıma şoförü olan adam kilitlendim bakıyorum (bana bakıyor sanıyorum) dedim bana posta koyuyor herhalde (ne alakaysa) yeşil yandı araçlara aracın önüne geçtim gidemesin diye sen niye bana bakıyorsun diye adamla kavgaya tutuştum adam yemin ediyor ya sana değil ışığa bakıyordum yeşil yansın da geçeyim diye.  Neyse sonra aaa bir sn bende tren vardı sakin olmalıyım deyip yoluma gitmişliğim olmuştur bunun gibi nice hikayelerim vardır tren kullandığım dönemlere dair. 
      Bakın tren öyle ilaçtır ki evliyseniz yuvanız  bozulur, dağılır  Sevgiliniz varsa ayrılırsınız. Ananız, babanıza ağır sözler söyler hatta el kaldırırsınız. Tren adamı böyle manyak eder haberiniz olsun.  Bir gün destek verdiğim biriyle konuşuyoruz tren dedim nasıl gidiyor? İyi abi dedi. Ya dedim nasıl iyi? Paranoya falan yok mu dedim şuan bir şey yok dedim 1 belki 2 hafta sonra beni aradı abi dediğin gibi paranoya yaptım ama iyi ki tren kullanmışım yoksa fark edemeyecektim dedi. Dedim ki ne oldu? Abi kız arkadaşımla hiç telefonuna bakmaz, karıştırmazdım trenden galiba aldatıldığım paranoyasına kapıldım bir de ne göreyim? Aldatılıyormuşum üstelik başka bir vücut geliştirmeci çocukla!! Aldatılmak değil de çocuğun benden vücudunun daha iyi olması zoruma gitmişti abi demişti. (Bende gülsem mi ağlasam mı bilememiştim.)
      Peki trenbolone bu kötü özelliğinden nasıl etkilenmeden kullanabiliriz? Bunu kariyerimde kimseye anlatmadım çünkü parayla bile ölçülemeyecek değerde bir bilgi ve %99 çözüm sunuyor. Tren negatif etkilerinden kurtulmak için kür planınızı şu şekilde yapın bu yazdığım yan etkilerin neredeyse hiç birini görmeyeceksiniz arkadaşlar.  
      MİSAL TREN KÜRÜNDE YAPILMAMASI GEREKEN : 
      1-15 HAFTA TESTOSTERON  1-10 HAFTA TRENBOLONE 1-5 HAFTA DIANABOL  Böyle bir kürde genelde 500 testo + 300 tren + 30 mg dianabol yapar çoğu sporcu. Ama o yan etkileri görmemek için yapılması gereke düzenleme şu şekilde olmalıdır arakadalar.
      1-15 HAFTA TESTOSTERON - 250 mg hatta 200 mg  1-10 HAFTA TRENBOLONE - 500/900 mg kadar çıkabilirsiniz bu dediğim formülde (sonuçlar şaşırtacaktır yan etki anlamında) 1-5 HAFTA DIANABOL  - 30 mg Bu şekilde olduğunda en ağır baskın kötü özelliklerini trenbolone ekarte etmiş olursunuz. Ha şöyle de bir şey var forumda da o arkadaşlar aktif olarak aramızda benim destek sağlayıp bu formülü yapmadan rutin uygulamalar ile tren küründe 4,6 ay kalan ama gram yan etki hissetmeyen vücut gelişimi olarak muazzam sonuçlar alan sporcular yok mu? VAR! Ama 1000 kişi de 1 kişi arkadaşlar.  O kişilerdenseniz zaten ömür boyu kullanın trenbolone hiç vazgeçmeyin. 
      Bunu şöyle açıklayalım '' yahu öyle şey mi olur diyenler anlasın diye '' 
      1 masa olsun bu Masa'nın sağ ucuna sen sol ucuna ben oturayım. Önümüzde 4 tane y*ni rakı 70'lik olsun 2 sende 2 bende şeklinde. Sonra başlayalım içmeye ben 1. şişede sarhoş olup bayılıp kalayım sen 3. şişede çakır keyif ol  bu mümkün mü? Evet mümkün dünyaları içip hala ayakta olan onlarca kişi var daha 1 bardakta ayılıp, bayılan kişileri de gördük değil mi? Eee şimdi diyebilir miyiz ya kardeşim aynı rakı sen ona gerçek bana sahte vermişsin? Hayır işte ilaç ve genetik böyle bir şey arkadaşlar dünyada bilimin inceleyip sonuca vardığı çoğu konuda tek spor dalı vücut geliştirme ama bilimin bile hala bulamadığı bazı gerçekler var bu durumda onlardan bir tanesi. 
      Mesela dış kaynaklı forumları veya platform veya makaleleri inceleyin Avrupa'nın en sevdiği ilaçlar başında trenbolone gelir ve adamlar şaka değil 1 yıl kesmeden kullanırlar. O  konuda bende bu eğilimi mantıklı buluyorum ama uzun kullanım yapacak arkadaşlar lütfen çok abartmayın uzunluğu ve mg kısımlarını tavsiyem bu yönde olacaktır. 
      Parabolan insanlar için üretilen versiyonudur acetat ve ent. formu veteriner gruplarında vardır haliyle eczane ürünleri parabolan formatında üretir lab ürünleri acetat ve ent. olarak üretirler. Misal balkan pharma : parabolone alt markası sp : acetat ve ent. olarak piyasada bulunmaktadır.
      Peki vücuttaki işleyişi nasıl olur? Nelere etki eder nasıl çalışır?
      Diye bakacak olursak;
      Trenbolone, kas yapı dokusu içinde bulunan igf-1 hormonunun seviyesini çok büyük oranda pozitif yönlü arttırmaktadır. ( igf normalde gece biz uyurken beyinde salgılanan gh nin karaciğere ulaşması ve orada igf 1'e dönmesi ile gerçekleşir. ) Böylelikle kastaki igf-1 seviyesi 2,3 hatta daha fazla artıp kas uydu hücrelerinin yani hasarlı kas hücreleri'nin igf-1 ve diğer büyüme faktörlerine çok daha duyarlı hale gelmesini sağlar. Kas hücre oranlarına belirli paralelikte ilerleyen DNA ölçüsünü de oldukça fazla oranda attırır.
      DEDİKLERİMİ DOĞRULAR NİTELİKTE AÇILAN ÖRNEK KONULAR : 
      Etkilerinden pozitif yanların dan hiç bahsetmedim kapanışı öyle yapalım arkadaşlar;
      TESTOSTERON DAN 500 KAT NEREDEYSE GÜÇLÜ BİR İLAÇ DÜŞÜNÜN  YUNAN HEYKELİ BENZETMESİ VARDIR YA HEP HAH İŞTE O HEYKEL KIVAMINA GETİRİR SİZİ VÜCUDUNUZ KARAKALEM İLE ÇİZİLMİŞÇESİNE MUHTELŞEM DURUR KAS ADALE YAPINIZ SU DOLU DEĞİL ADALE/ET DOKUSU OLARAK YANSIR GÖREN GÖZLERE SOKAK TABİRİ İLE KAPANIŞ YAPALIM = MERMİ GİBİ BİR VÜCUDUNUZ OLUR Evet arkadaşlar trenbolone denilen ilacı iyisi ile kötüsü ile hatta bazı minik bilinmeyen duyulması zor sırlar ile sizlere anlatmaya çalıştım bu ilacı kullanmadan 10 kere düşünün tüm bunlara rağmen kullanacağım derseniz mutlaka doğru bir rehber ile bu süreci geçirin yoksa çok üzülürsünüz piyasa da 300,500,800 tl gibi tren tedariği sunumu yapanlara kanmayın tren. ve oxandrolone dünya da ham maddesi en pahalı 2 ilaçtır bunu unutmayın zaten özünde sakat bir ürün olan tren'e en doğru şekilde ulaşmak için en doğru seçeneği vücudunuza almak için uğraşın ilk çabanız bu yönde olsun.
      KEYİFLİ FORUMLAR
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: grey50
      Hocalarım, herkese merhabalar.
      Uzun süredir düşük testosteron sorunuyla mücadele ediyorum. 2023 sonunda hem üroloji hem de endokrinoloji doktorlarıyla görüştüm. O dönem 132 kiloydum ve doktorlar kilo vermem gerektiğini söyledi. Aradan geçen sürede disiplinli bir şekilde 28 kilo vererek 104 kiloya düştüm ancak buna rağmen testosteron değerlerimde bir düzelme olmadı; seviyeler hep düşük seyrediyor.
      Bu süreçte düzenli Çinko ve Testoxx gibi takviyeler de kullandım fakat sonuç değişmedi. Son olarak yeni görüştüğüm doktorum, artık TRT protokolüne geçmemiz gerektiğini belirterek 2 haftada bir 250mg Sustanon reçete etti. 3 aylık bir kullanım sonrası tekrar test verip süreci değerlendireceğiz, muhtemelen uzun vadeli bir TRT yolculuğu olacak.
      Konuyla ilgili sadece forumlarda okuduğum kadarıyla bilgi sahibiyim, tecrübem yok.
      Bazı spesifik sorularım var:
      Reta (Retatrutide) Kullanımı: Yaklaşık 1,5 aydır Reta kullanıyorum ve çok memnunum (5 kilo verdim, iştah kontrolü sağladı). Sustanon ile birlikte Reta kullanmaya devam etmemin tıbbi veya etkileşimsel bir sakıncası olur mu? Koruyucular: TRT dozunda (250mg/14 gün) herhangi bir koruyucu (AI, karaciğer desteği vb.) kullanmam gerekir mi? Kombinasyon: Madem artık doğal sınırı geride bırakıp dışarıdan hormon alımına başladım; bu süreçte Sustanon ile birlikte kullanıldığında yağ yakımını veya kas kütlesini destekleyecek, TRT protokolünü bozmayacak başka bir ürün/takviye önerir misiniz?   
      Tecrübeli hocalarımın ve bu yoldan geçmiş arkadaşların değerli yorumlarını bekliyorum. Teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×