Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Mimaroba

Hangi marka trenbolone tercih etmeliyim?

Önerilen İletiler

ardas    771
SERKO, 14 dakika önce yazdı:

noxy yada yeşil kapak alabilirsin daha uygun dersen nessie olabilir

abi nessie boş çıksa bile flakonu eritip satar zararını karşılar zaten 😂.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kisetet55    60
SERKO, 2 saat önce yazdı:

noxy yada yeşil kapak alabilirsin daha uygun dersen nessie olabilir

Nessiede enanth yokmuş hocam maalesef. 

ardas, 2 saat önce yazdı:

noxy yada yeşil kapak diğer markaların masteron enanthantesi gereksiz pahalı.

Yeşil kapağa nasıl erişebileceği mi bilmiyorum hocam :) nessie pharmaya markası olduğu için ulaştıkta bu biraz zor gibi.

  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
colw1n    31
gönderildi (düzenlendi)
Mimaroba, 04.03.2025 - 11:16 yazdı:

Markalar hakkında yorumlarınızı bekliyorum ulaşabildiklerim..

  • Dragon Pharma
  • Noxy
  • Markasız Yeşil Kapaklı
  • Nessie
  • normatech 
  • overdose

vsvs daha bir kaç marka mevcut önereceğiniz ugl markalar varsa yazarsanız sevinirim. 

Kesinlikle overdose. Bizzat şuanda deneyimliyorum kan testinden çalıştığı açık bi şekilde belli. Markasız yeşil kapaklıda güzel çıkabilir kullanmadım

tarihinde colw1n tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
colw1n, Bir saat önce yazdı:

Kesinlikle overdose. Bizzat şuanda deneyimliyorum kan testinden çalıştığı açık bi şekilde belli. Markasız yeşil kapaklıda güzel çıkabilir kullanmadım

Overdose dediginize ben pek güvenmiyorum belkide içinde kortizol var ondanda calıstgınu sanıyorsunuz… 

SERKO, 6 saat önce yazdı:

kestim ben treni kardeşim yan etkileri vardı ama öyle etki  falan pek anlamadım ben ayrıca bende etki etmiyor hangi marka olursa olsun 200 mg de aynı 800 mg de aynı benim sonuç 0..

Abi karbı arttirip denedinmi veya azıcık pis beslensen cok farkettiriyor trenbolon glukojen depolarını boşaltıyor bildigin yani karbonhidratı az alırsan birde cok temiz beslendigin zaman ne olursa olsun tam verimi alamıyorsun trenden

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
colw1n    31
Yusufdemir1995, 2 saat önce yazdı:

Overdose dediginize ben pek güvenmiyorum belkide içinde kortizol var ondanda calıstgınu sanıyorsunuz… 

Kortizolün adele sertliğini ve damar belirginliğini arttırcağını sanmıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
predacing    14
Yusufdemir1995, 2 saat önce yazdı:

Overdose dediginize ben pek güvenmiyorum belkide içinde kortizol var ondanda calıstgınu sanıyorsunuz… 

Abi karbı arttirip denedinmi veya azıcık pis beslensen cok farkettiriyor trenbolon glukojen depolarını boşaltıyor bildigin yani karbonhidratı az alırsan birde cok temiz beslendigin zaman ne olursa olsun tam verimi alamıyorsun trenden

trenbolone enantat ile definasyon yapacak birisi ne kadar karbonhidrat ne kadar kalori almalı o zaman? Tecrübe ve deneyim aktarırsan memnun olurum dostum senin tecrüben değerlidir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082
Yusufdemir1995, 2 saat önce yazdı:

Overdose dediginize ben pek güvenmiyorum belkide içinde kortizol var ondanda calıstgınu sanıyorsunuz… 

Abi karbı arttirip denedinmi veya azıcık pis beslensen cok farkettiriyor trenbolon glukojen depolarını boşaltıyor bildigin yani karbonhidratı az alırsan birde cok temiz beslendigin zaman ne olursa olsun tam verimi alamıyorsun trenden

Neler yaptım neler yok kardeşim tren krali gelse bende etki etmiyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
SERKO, Şimdi yazdı:

Neler yaptım neler yok kardeşim tren krali gelse bende etki etmiyor 

igf kullanmayı düşünüyor musun hocam?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082

Brom benim kullanmadığım hiç birşey kalmadı ment dahil bütün sarms peptid gh insülin anabolizanlar igf falan çok iyi markalarda kullandım ama bu işin özü insülin gerisi boş geliyor bana

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yasar    58
SERKO, 9 dakika önce yazdı:

Brom benim kullanmadığım hiç birşey kalmadı ment dahil bütün sarms peptid gh insülin anabolizanlar igf falan çok iyi markalarda kullandım ama bu işin özü insülin gerisi boş geliyor bana

Salonda bir hoca var yarışmaya katılacak Hulk gibi birşey bende adama sordum da kilo vermek için de insülin growth kilo almak için de insülin growth dedi 😅 kilo verirken ne alaka diye sormuyor değilim büyümek için değil mi bu hormon 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082
Yasar, 12 saat önce yazdı:

Salonda bir hoca var yarışmaya katılacak Hulk gibi birşey bende adama sordum da kilo vermek için de insülin growth kilo almak için de insülin growth dedi 😅 kilo verirken ne alaka diye sormuyor değilim büyümek için değil mi bu hormon 

düşük ünite insülin alan var diyette adaleyi daha iyi doldurmak için alıyorlar gh ile zaten yağ yakmayı hedefliyor 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mimaroba    54
ardas, 05.03.2025 - 11:23 yazdı:
  1. overdose-nessie (1 e koymamın sebebi f/p ama yerli üretim overdose fiyatı olmasa en sonuncu olur direk)
  2. yeşil kapak - noxy fiyatları hemen hemen aynı sayılır ikiside kaliteli
  3. dragon yeşil kapak ve noxy gibi kaliteli ama fiyat olarak biraz daha pahalı ondan yeşil kapak ve noxy nin altına koyuyorum.

(ilk sıradaki ucuz ilaçları saymazsak 1.noxy ve yeşil kapak , 2.dragon ama dragonu 2 ye koymamın sebebi fiyatı yoksa o da kaliteli ki hala dragonun boldenonunu kullanıyorum şuanda baya uzun bi süredir de kullandığım marka onun yerine bodytechte tercih edebilirsin bodytech noxy yeşil kapak aynı sırada bana göre fiyatları hemen hemen yakın ucuz olan hangisiyse onu seçebilirsin.)

Dragon aldım 1 flakon deneme amaçlı hocam aynı zaman da testom bitmişti onuda sipariş edeyim dedim testoyu flakon kapağı açılmamış ambalajlı şekilde yolladı trenin ise flakonun kapağı açılmıştı ambalajı yoktu. Flakon boyutlarıda farklıydı iki ürünün seri farkı vardır belki bilmiyorum ama dışındaki basımdada hatalar vardı bir şüpheye düşmedim değil. Gördelleri ekte yolluyorum daha önce kullananlar bu durumu yaşayanlar söylerse harika olur

IMG_7487.jpeg

  • Şaşkın 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Mimaroba, 3 saat önce yazdı:

Dragon aldım 1 flakon deneme amaçlı hocam aynı zaman da testom bitmişti onuda sipariş edeyim dedim testoyu flakon kapağı açılmamış ambalajlı şekilde yolladı trenin ise flakonun kapağı açılmıştı ambalajı yoktu. Flakon boyutlarıda farklıydı iki ürünün seri farkı vardır belki bilmiyorum ama dışındaki basımdada hatalar vardı bir şüpheye düşmedim değil. Gördelleri ekte yolluyorum daha önce kullananlar bu durumu yaşayanlar söylerse harika olur

İlaçların hepsi aynı yol üzerinden gelmiyor 100 tane geliyorsa 50 si başka 50 si başka bi yerden gelir kapağı açık olanların nere üzerinden geldiğini unuttum şuanda o yüzden boldenonlarda da aynısı var hatta bi arkadaş da konu açmıştı rengi niye koyu diye onun da kapağı vardı önceki gelenlerde yoktu markanın 2 farklı üretim yaptırdığı yer var bide ondan tasarım ve baskılarında farklılık var bazı serilerin.

Aldığın kişiye sorarsan anlatır zaten tam olarak çok önceden öğrendiğim için tam detaylı aklımda değil. Bazılarının kapağınıda kendi açıyor yakalandığında sıkıntı olmasın diye. Kendi açarken ki videosu da var için rahat olsun yani.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
ardas, 4 saat önce yazdı:

İlaçların hepsi aynı yol üzerinden gelmiyor 100 tane geliyorsa 50 si başka 50 si başka bi yerden gelir kapağı açık olanların nere üzerinden geldiğini unuttum şuanda o yüzden boldenonlarda da aynısı var hatta bi arkadaş da konu açmıştı rengi niye koyu diye onun da kapağı vardı önceki gelenlerde yoktu markanın 2 farklı üretim yaptırdığı yer var bide ondan tasarım ve baskılarında farklılık var bazı serilerin.

Aldığın kişiye sorarsan anlatır zaten tam olarak çok önceden öğrendiğim için tam detaylı aklımda değil. Bazılarının kapağınıda kendi açıyor yakalandığında sıkıntı olmasın diye. Kendi açarken ki videosu da var için rahat olsun yani.

aynen ben açmıştım konuyu ülkeye sokarken sokan kişiye kendim kullanıyorum satmıcam diyebilmesi için kapaklarını kendi açıp yolluyor diye belirtmişti bana benimde aldığım ürünlerde zaten hepsi kapaklı gelmiyor ama kapalısıda açığıda aynı ürün 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2

Arkadaşlar merhaba trenbolone acetate almayı düşünüyorum fakat kullanıp en iyi verim aldığınız markalar nelerdir ? Şuan meditech kullanıyorum 2. Haftaya geldim fakat çok birşey hissetmiyorum 300mg doz alıyorum haftalık

Erişebildiğim markalar : Humax , Zphc , Nessie vs vs diğerlerine de erişebilirim yorumlarınız önemli 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._, Bir saat önce yazdı:

Arkadaşlar merhaba trenbolone acetate almayı düşünüyorum fakat kullanıp en iyi verim aldığınız markalar nelerdir ? Şuan meditech kullanıyorum 2. Haftaya geldim fakat çok birşey hissetmiyorum 300mg doz alıyorum haftalık

Erişebildiğim markalar : Humax , Zphc , Nessie vs vs diğerlerine de erişebilirim yorumlarınız önemli 

Daha önce ki paylaşımlarını görmüştüm, verim aldığın markalardan devam etmeme sebebi neydi?? Meditech riskli hatta boş bile olabilir diye düşünüyorum 

Bu arada zphc humax nessie hepsini aynı kişiden mi temin ediyorsun

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
GomuGomuFuseN, 3 saat önce yazdı:

Daha önce ki paylaşımlarını görmüştüm, verim aldığın markalardan devam etmeme sebebi neydi?? Meditech riskli hatta boş bile olabilir diye düşünüyorum 

Bu arada zphc humax nessie hepsini aynı kişiden mi temin ediyorsun

Zphc yeni seri tren ace bulmak çok zor. Eski serilerde boş muhabbetleri var , humax nppsini kullanmıştım ödem yapıyor . Nessie nppsi iyiydi fakat trenini bilemiyorum. Meditech ise tartışılır adamına göre gidiyor sanırım bir arkadaş almıştı mükemmel verim aldı bana gelen boş sanırım…

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
serkanc._, 23 dakika önce yazdı:

Zphc yeni seri tren ace bulmak çok zor. Eski serilerde boş muhabbetleri var , humax nppsini kullanmıştım ödem yapıyor . Nessie nppsi iyiydi fakat trenini bilemiyorum. Meditech ise tartışılır adamına göre gidiyor sanırım bir arkadaş almıştı mükemmel verim aldı bana gelen boş sanırım…

nessie fp çok iyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
serkanc._, 6 saat önce yazdı:

Arkadaşlar merhaba trenbolone acetate almayı düşünüyorum fakat kullanıp en iyi verim aldığınız markalar nelerdir ? Şuan meditech kullanıyorum 2. Haftaya geldim fakat çok birşey hissetmiyorum 300mg doz alıyorum haftalık

Erişebildiğim markalar : Humax , Zphc , Nessie vs vs diğerlerine de erişebilirim yorumlarınız önemli 

Trenbolone acetate enjeksiyonlarını günlük yap. Yarılanma ömrü çok kısa, 2.haftadan itibaren hissetmeye başlıyorsun zaten ilacı. Alıcaksan zphc veya humax alabilirsin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Adrian    113

Nessie al dostum kafan rahat etsin :) kendim kullandım, özellikle tren enanthate çok iyi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
Adrian, 20.12.2025 - 01:38 yazdı:

Nessie al dostum kafan rahat etsin :) kendim kullandım, özellikle tren enanthate çok iyi.

adrian merhaba dostum, nessie pharmanın stanozolol ve oxandrolonunu kullandın mı? kullandıysan yorumlar mısın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Fuhrer, 1 saat önce yazdı:

adrian merhaba dostum, nessie pharmanın stanozolol ve oxandrolonunu kullandın mı? kullandıysan yorumlar mısın

Valla ben de yakın zamanda nessie winstrol deneme amaçlı alayım diyordum, fiyatı çok uygun çünkü. Nessie clen iyiymiş kullananların yorumuna göre. Hocam sen hala nessie testodan devam mı? Ben bundan sonra zphc yerine nessie stoğu yapıcam gibi de

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Loving
      Merhaba arkadaşlar; 
      Bugün trenbolone ele alacağız çünkü piyasada kimse size şimdi anlatacaklarımı bu kadar derinlemesine anlatmayacaklardır. Peki neden anlatmayacaklardır? Anlattıkları taktirde satış yapamayacaklardır muhtemelen çünkü aklı olan trenbolon dan uzak durur. Ha aklı olan uzak durur derken bir kere deneyen de kolay kolay vaz geçemez çünkü trenbolone verdiği hazzı ve sonuçları dünyada başka verecek bir ilaç henüz keşfedilmedi.  
      Trenbolone nedir? Tarihçesi...
      Trenbolone, çoğu sporcu tarafından süratle fiziğinizi değiştirmek için en güçlü, en etkili ve en tehlikeli steroidlerden biri olarak kabul görmüştür. Bu ürün 19-nor steroid ailesinin bir parçasıdır. Trenbolone gibi, bu 19-nor ailede oldukça popüler bir başka steroid de Nandrolone’dır (Deca Durabolin ve NPP) Nandrolone ve trenbolone’un etki mekanizmaları benzer olmakla birlikte gerçekte bu iki steroid den alacağınız sonuçları çok farklı olacaktır.
      Nandrolone grubunun bir androjen ve anabolik steroid modelidir. Deca durabolin'in yeni yani geliştirilmiş versiyonudur. Misal peptidler de follistatin ilk olarak çıktı sonra geliştirilmiş versiyonu Follistatin 344 çıktı veya herkesin tanıdığı bir ürün Yohimbe çıktı daha sonra saf ve üst versiyonu olan Yohimbe HLC geldi gibi düşünebilirsiniz. Deca ve Tren. iki kardeş arkadaşlar ama ikiz kardeşler değiller sadece kardeşler. Misal deca da libido konusunda sorunlar yaşarken tren. kullanımında aksi yönde pozitif çıkışlar yakalarsınız ve bizim camia'da '' BÜYÜMEK İÇİN DECA! ESTETİK İÇİN TREN '' sözü vardır. Deca sizin sinir sisteminize veya paranoya kavramınıza negatif etki etmez ama trenbolone bu kavramın tabiri caiz ise içinden deler geçer. Yani bunlar kardeş olmalarına rağmen iki farklı deneyim sunan ürün diyebiliriz.  Konuyu çok dağıtmadan tren kullanıcıları nelere dikkat etmeli bunlara değinelim.
      Trenbolone kullanmaya karar verdim yan etkileri nelerdir?
      2,6 HAFTALAR ARASI ATEŞİNİZİN ÇIKMASI 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK SİNİR 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK PARONOYA 2,6 HAFTALAR ARASI VÜCUT GENELİ VE AVUÇ İÇİ TERLEME 3,10 HAFTALAR ARASI NEFES DARLIĞI KOMPLİKASYONLARI 4,10 HAFTALAR ARASI ÖKSÜRME 3,10 HAFTALAR ARASI HALSİZLİK VE YORGUNLUK BELİRTİLERİ 4,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK TANSİYON BELİRTİLERİ Şimdi arkadaşlar bunların arasında en ağır yaşayacağınız 3 sorun 
      YÜKSEK SİNİR PARONOYA ( AĞIR ŞEKİLDE ) NEFES DARLIĞI (NEFES ALAMAMA) 1 ve 2. madde konusunda eğer özünüzde sinirli, saman alevi gibi parlayan biriyseniz ve duygu durum bozukluğu, anksiyete, geçmişte veya ürünü kullanacağınız dönem psikolojik sorunlarınız oldu veya varsa '' kesinlikle uzak durun '' çünkü trenbolone öyle ağır şekilde bunları size yaşatır ki ya her gün adam döver veya dayak yersiniz.  
      Kendimden bir hikaye anlatayım hemen; Tren kullandığım dönem sokakta yay geçidinden karşıya geçeceğim (özünde çabuk sinirlenen birisiyimdir ama saman alevi gibi hemen şeker adam moduna dönmem de çok basittir.) toplu taşıma şoförü olan adam kilitlendim bakıyorum (bana bakıyor sanıyorum) dedim bana posta koyuyor herhalde (ne alakaysa) yeşil yandı araçlara aracın önüne geçtim gidemesin diye sen niye bana bakıyorsun diye adamla kavgaya tutuştum adam yemin ediyor ya sana değil ışığa bakıyordum yeşil yansın da geçeyim diye.  Neyse sonra aaa bir sn bende tren vardı sakin olmalıyım deyip yoluma gitmişliğim olmuştur bunun gibi nice hikayelerim vardır tren kullandığım dönemlere dair. 
      Bakın tren öyle ilaçtır ki evliyseniz yuvanız  bozulur, dağılır  Sevgiliniz varsa ayrılırsınız. Ananız, babanıza ağır sözler söyler hatta el kaldırırsınız. Tren adamı böyle manyak eder haberiniz olsun.  Bir gün destek verdiğim biriyle konuşuyoruz tren dedim nasıl gidiyor? İyi abi dedi. Ya dedim nasıl iyi? Paranoya falan yok mu dedim şuan bir şey yok dedim 1 belki 2 hafta sonra beni aradı abi dediğin gibi paranoya yaptım ama iyi ki tren kullanmışım yoksa fark edemeyecektim dedi. Dedim ki ne oldu? Abi kız arkadaşımla hiç telefonuna bakmaz, karıştırmazdım trenden galiba aldatıldığım paranoyasına kapıldım bir de ne göreyim? Aldatılıyormuşum üstelik başka bir vücut geliştirmeci çocukla!! Aldatılmak değil de çocuğun benden vücudunun daha iyi olması zoruma gitmişti abi demişti. (Bende gülsem mi ağlasam mı bilememiştim.)
      Peki trenbolone bu kötü özelliğinden nasıl etkilenmeden kullanabiliriz? Bunu kariyerimde kimseye anlatmadım çünkü parayla bile ölçülemeyecek değerde bir bilgi ve %99 çözüm sunuyor. Tren negatif etkilerinden kurtulmak için kür planınızı şu şekilde yapın bu yazdığım yan etkilerin neredeyse hiç birini görmeyeceksiniz arkadaşlar.  
      MİSAL TREN KÜRÜNDE YAPILMAMASI GEREKEN : 
      1-15 HAFTA TESTOSTERON  1-10 HAFTA TRENBOLONE 1-5 HAFTA DIANABOL  Böyle bir kürde genelde 500 testo + 300 tren + 30 mg dianabol yapar çoğu sporcu. Ama o yan etkileri görmemek için yapılması gereke düzenleme şu şekilde olmalıdır arakadalar.
      1-15 HAFTA TESTOSTERON - 250 mg hatta 200 mg  1-10 HAFTA TRENBOLONE - 500/900 mg kadar çıkabilirsiniz bu dediğim formülde (sonuçlar şaşırtacaktır yan etki anlamında) 1-5 HAFTA DIANABOL  - 30 mg Bu şekilde olduğunda en ağır baskın kötü özelliklerini trenbolone ekarte etmiş olursunuz. Ha şöyle de bir şey var forumda da o arkadaşlar aktif olarak aramızda benim destek sağlayıp bu formülü yapmadan rutin uygulamalar ile tren küründe 4,6 ay kalan ama gram yan etki hissetmeyen vücut gelişimi olarak muazzam sonuçlar alan sporcular yok mu? VAR! Ama 1000 kişi de 1 kişi arkadaşlar.  O kişilerdenseniz zaten ömür boyu kullanın trenbolone hiç vazgeçmeyin. 
      Bunu şöyle açıklayalım '' yahu öyle şey mi olur diyenler anlasın diye '' 
      1 masa olsun bu Masa'nın sağ ucuna sen sol ucuna ben oturayım. Önümüzde 4 tane y*ni rakı 70'lik olsun 2 sende 2 bende şeklinde. Sonra başlayalım içmeye ben 1. şişede sarhoş olup bayılıp kalayım sen 3. şişede çakır keyif ol  bu mümkün mü? Evet mümkün dünyaları içip hala ayakta olan onlarca kişi var daha 1 bardakta ayılıp, bayılan kişileri de gördük değil mi? Eee şimdi diyebilir miyiz ya kardeşim aynı rakı sen ona gerçek bana sahte vermişsin? Hayır işte ilaç ve genetik böyle bir şey arkadaşlar dünyada bilimin inceleyip sonuca vardığı çoğu konuda tek spor dalı vücut geliştirme ama bilimin bile hala bulamadığı bazı gerçekler var bu durumda onlardan bir tanesi. 
      Mesela dış kaynaklı forumları veya platform veya makaleleri inceleyin Avrupa'nın en sevdiği ilaçlar başında trenbolone gelir ve adamlar şaka değil 1 yıl kesmeden kullanırlar. O  konuda bende bu eğilimi mantıklı buluyorum ama uzun kullanım yapacak arkadaşlar lütfen çok abartmayın uzunluğu ve mg kısımlarını tavsiyem bu yönde olacaktır. 
      Parabolan insanlar için üretilen versiyonudur acetat ve ent. formu veteriner gruplarında vardır haliyle eczane ürünleri parabolan formatında üretir lab ürünleri acetat ve ent. olarak üretirler. Misal balkan pharma : parabolone alt markası sp : acetat ve ent. olarak piyasada bulunmaktadır.
      Peki vücuttaki işleyişi nasıl olur? Nelere etki eder nasıl çalışır?
      Diye bakacak olursak;
      Trenbolone, kas yapı dokusu içinde bulunan igf-1 hormonunun seviyesini çok büyük oranda pozitif yönlü arttırmaktadır. ( igf normalde gece biz uyurken beyinde salgılanan gh nin karaciğere ulaşması ve orada igf 1'e dönmesi ile gerçekleşir. ) Böylelikle kastaki igf-1 seviyesi 2,3 hatta daha fazla artıp kas uydu hücrelerinin yani hasarlı kas hücreleri'nin igf-1 ve diğer büyüme faktörlerine çok daha duyarlı hale gelmesini sağlar. Kas hücre oranlarına belirli paralelikte ilerleyen DNA ölçüsünü de oldukça fazla oranda attırır.
      DEDİKLERİMİ DOĞRULAR NİTELİKTE AÇILAN ÖRNEK KONULAR : 
      Etkilerinden pozitif yanların dan hiç bahsetmedim kapanışı öyle yapalım arkadaşlar;
      TESTOSTERON DAN 500 KAT NEREDEYSE GÜÇLÜ BİR İLAÇ DÜŞÜNÜN  YUNAN HEYKELİ BENZETMESİ VARDIR YA HEP HAH İŞTE O HEYKEL KIVAMINA GETİRİR SİZİ VÜCUDUNUZ KARAKALEM İLE ÇİZİLMİŞÇESİNE MUHTELŞEM DURUR KAS ADALE YAPINIZ SU DOLU DEĞİL ADALE/ET DOKUSU OLARAK YANSIR GÖREN GÖZLERE SOKAK TABİRİ İLE KAPANIŞ YAPALIM = MERMİ GİBİ BİR VÜCUDUNUZ OLUR Evet arkadaşlar trenbolone denilen ilacı iyisi ile kötüsü ile hatta bazı minik bilinmeyen duyulması zor sırlar ile sizlere anlatmaya çalıştım bu ilacı kullanmadan 10 kere düşünün tüm bunlara rağmen kullanacağım derseniz mutlaka doğru bir rehber ile bu süreci geçirin yoksa çok üzülürsünüz piyasa da 300,500,800 tl gibi tren tedariği sunumu yapanlara kanmayın tren. ve oxandrolone dünya da ham maddesi en pahalı 2 ilaçtır bunu unutmayın zaten özünde sakat bir ürün olan tren'e en doğru şekilde ulaşmak için en doğru seçeneği vücudunuza almak için uğraşın ilk çabanız bu yönde olsun.
      KEYİFLİ FORUMLAR
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: Revengew
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temiz büyümek istiyorum tren kullanırken igf seviyeleri yükseliyor buda büyümeyi kolaylaştırıyor diye biliyorum. Genelde tren acetat definasyon döneminde kullanılıyor. Bulk yaparken kullanmak mantıklı olur mu? 
      Bilmediğim için bilgilerinize sığınıyorum beni aydınlatır mısınız?  

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×