Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

ykslblc

Enjeksiyon sonrası ağrı, ödem sorunu yaşıyorum ne yapmalıyım?

Önerilen İletiler

ykslblc    1

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

Bilgili deneyimli sporcu arkadaşlardan bir yardım talebim olacak. Triatlon branşı ile ilgileniyorum.

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • 41 yaşında
  • 178cm boy
  • 88 kilodayım

Kilomun asıl kısmı bel ve sırt bölgesinde yarış dönemlerinde haftalık 20 saate yakın antrenman dönemim oluyor. Daha fazla dayanıklılık, güç ve kilo vermek için 2 aydır testosteron iğneleri ile bir mücadelem var. Uzun süredir pt ilk yapan kendiside aktif kullanan bir arkadaşım vasıtasıyla White tiger Pharma firmasının Testosterone propionate ile başladık. ilk kendim yapmayı denedim ama bacakta aşırı ağrı oluştu. sonra arkadaşım koldan yaptı kol ağrısı yaşamaya başladım.

Ağrılar ertesi gün başlıyor gün geçtikçe şiddetleniyor. enjeksiyon bölgesine elinizi dahi süremiyorsunuz acıdan. bacaktan yaptıklarımda 2-3 gün topla geziyordum. 6-7 enjeksiyon sonra ilaçı değiştirip cypionate olanına geçtik. enjeksiyon ağrısı yapmadı fakat  bende aşırı tansiyon yükselmesine sebep oldu. 2 sefer yaptıktan sonra gene ilacı değiştirip enanthate olanına geçtik. bu ilaçta herhangi bir tepkime hissetmiyorum ama bu da enjeksiyon ağrısı yapıyor. 3 ilaçta da kilo kaybı yaşamadım, hatta kilo aldım. kısa esterlide enerjim çok fazlaydı sürekli erekte olma hissi yaşıyordum, çok sert ağırlık antrenmanları yapmamı sağladı.

Enjeksiyon ağrısı çekilecek gibi değildi. Testosterone cypionate da enjeksiyondan 1 sonrası enerji patlaması geliyordu. vücut ısım yükseliyor sindirim ve metabolizmanın çalıştığını hissediyordum. ama tansiyonum kontrol dışına çıkıyordu. şuan kullandığım Testosterone enanthate 2. enjeksiyonu yaptım. enjeksiyondan 1 gün sonra o bölge ağrımaya başlıyor. kremler buzlar masaj tabancaları alkoller denemediğim şey kalmadı. gün aşırı koşu programım var hiçbirini yapamıyorum. 

Durumu anlatabildiğim kadar anlatmaya çalıştım deneyimli bilgi arkadaşlardan bu konuda yardımlarını rica ederim.

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ykslblc    1
onlytrenbolone, 20 dakika önce yazdı:

Bu konuda yazılanlara dikkat edin enjeksiyon zamanı hocam ve orada krem önerisi var onları deneyebilirsiniz.

hocam denemediğim şey kalmadı. form a hatim indirdim ama nafile 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Trenx    92

Merhaba hocam, ben de bacaktan enjeksiyon yapıyorum önceden sandalyeye oturur ayağımla bacak hizasını 90° yapar öyle enjeksiyon işlemini yapardım. Bazen enjeksiyon anında veya sonrasında ağrı ve yanmalar oluyordu o dönemler bacak çalışamıyordum merdiven çıkarken bile zorlanıyordum😁 şimdi koltuğun köşesine geçip ayağımı tamamen uzatıyorum kad gergin oluyor biraz ayağımı kendime doğru çektiğimde kas tamamen yumuşuyor işte o esnada enjeksiyonu yapıyorum ne ağrı ne ödem çok şükür şimdiye kadar hiçbir şey olmadı. Kendi deneyimlerimle çıkardığım sonuçta en büyük etken ilacın sterilliği, enjeksiyon bölgesi sterilliği, iğne ucu seçimi ve enjeksiyon süresi. Ben ilacı ampulden çektiğim halde iğne ucunu yine değiştiriyorum enjeksiyon bölgesine pamuk ve kolonya ile önce temizleyip enjeksiyon öncesinde  alkollü mendil ile tekrar siliyorum sonrasında turuncu iğne ile enjeksiyon yapıyorum ve süresi olabildiğince uzun ve yavaş yavaş oluyor. Eğer her şeye rağmen hala ağrı oluyorsa bence markayı değiştirin o markada kullanılan yağ size yaramıyor olabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ykslblc    1
Trenx, 54 dakika önce yazdı:

Merhaba hocam, ben de bacaktan enjeksiyon yapıyorum önceden sandalyeye oturur ayağımla bacak hizasını 90° yapar öyle enjeksiyon işlemini yapardım. Bazen enjeksiyon anında veya sonrasında ağrı ve yanmalar oluyordu o dönemler bacak çalışamıyordum merdiven çıkarken bile zorlanıyordum😁 şimdi koltuğun köşesine geçip ayağımı tamamen uzatıyorum kad gergin oluyor biraz ayağımı kendime doğru çektiğimde kas tamamen yumuşuyor işte o esnada enjeksiyonu yapıyorum ne ağrı ne ödem çok şükür şimdiye kadar hiçbir şey olmadı. Kendi deneyimlerimle çıkardığım sonuçta en büyük etken ilacın sterilliği, enjeksiyon bölgesi sterilliği, iğne ucu seçimi ve enjeksiyon süresi. Ben ilacı ampulden çektiğim halde iğne ucunu yine değiştiriyorum enjeksiyon bölgesine pamuk ve kolonya ile önce temizleyip enjeksiyon öncesinde  alkollü mendil ile tekrar siliyorum sonrasında turuncu iğne ile enjeksiyon yapıyorum ve süresi olabildiğince uzun ve yavaş yavaş oluyor. Eğer her şeye rağmen hala ağrı oluyorsa bence markayı değiştirin o markada kullanılan yağ size yaramıyor olabilir.

bende sandalye de yapıyorum ama uzanarak yapmayı deneyeceğim. sterilizasyon konusuna çok dikkat ediyorum yazdıklarınızı bende uyguluyorum. iğne ucu olarak da turuncu kullanıyorum. ya yan etki yaşıyorum ya da ağrı. ilaç nerden alınır. orijinal mi o konuda da pek bi bilgim yok. ben arkadaşımdan istiyorum ı getiriyor.

dontworry216, 53 dakika önce yazdı:

%99 çözüm olacağına inandığım evigeni karıştırmayı deneyebilirsin (e vitamini ) 

bunu deneyeceğim hocam teşekkür ederim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771

kullandığın marka kaynaklı enjeksiyon yap crp ye baktır bi büyük ihtimalle ilaç steril değil o markayla ilgili konuları inceleyebilirsin forumdaki.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SAMOtrophin    50

Flakona giren iğne köreliyor ilacı çektiğimiz ucu atıp yerine 0 uç takmak daha mantıklı. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ykslblc    1
SAMOtrophin, 19 saat önce yazdı:

Flakona giren iğne köreliyor ilacı çektiğimiz ucu atıp yerine 0 uç takmak daha mantıklı. 

öyle yapıyorum hocam.

Ferdikra, 20 saat önce yazdı:

O ilaçlar steril değil yerli üretim zaten

sanırım öyle bi sorun var .

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54

3 gün önce bacaktan yeşil uçla enjeksiyon yaptım, ağrı hala geçmedi. Topallıyorum yürürken.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
h4runx, 17 dakika önce yazdı:

3 gün önce bacaktan yeşil uçla enjeksiyon yaptım, ağrı hala geçmedi. Topallıyorum yürürken.

Ödem vs yok, şiddetli kas ağrısı yaşıyorum. Yeşil uçla çok derine girip kas liflerine mi zarar verdim acaba? @Diver hocam tavsiyeniz var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
gönderildi (düzenlendi)
Diver, 16 dakika önce yazdı:

Turuncu yada siyah uç kullan dostum.

Hocam ilacla ilgili sorun yok, büyük ihtimalle kas liflerini yırttım diye düşünüyorum. Merdiven inemiyorum şu an. Bir daha bacaga bulasmam gibi. 

tarihinde h4runx tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
Diver, Şimdi yazdı:

Ben ilaçta sorun var demedim ucu değiştir dedim. Ki yeşille de bacağa çok yaptım doğru enjeksiyon ile sorun olmuyor. Sterilizasyona ve el titremesine dikkat etmen gerekiyor. Hangi marka kullanıyorsun? Flakondan yada ampülden çektiğin uçla mı vuruyorsun?

Aklimda olan olasi sebepleri soyledim hocam, ilac noxy. Sterilizasyona dikkat ediyorum. Bacağa ilk enjeksiyon. Ucu değiştiriyorum ama ucu sonuna kadar soktum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Trenx    92
h4runx, 4 dakika önce yazdı:

Aklimda olan olasi sebepleri soyledim hocam, ilac noxy. Sterilizasyona dikkat ediyorum. Bacağa ilk enjeksiyon. Ucu değiştiriyorum ama ucu sonuna kadar soktum. 

Hocam yeşil ucu komple sokmak için baya baya obez olman lazım 2/3 bile fazlasıyla yeterli zaten kasa girince o uçla hissetmemen mümkün değil :D Bacak yapacaksan Turuncu uç ile yap onu komple soksan da bişey olmaz hem ince hem de kısa. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
gönderildi (düzenlendi)

Kas liflerini yırtmış olsan yerinde duramazdın. İşk enjeksiyonun o bölgede alısık olmadigi icin normal. 2 ay once bacaktan yandan 5 ml ilaç vurdum siyah uc ile. Yalan yok 5 gün yürüyemedim evden cıkmadım. Emilmiyor bazen emilene kadar da cok acı cektiriyor korkulacak birşey yok. Altına imzamı atarım bahsettigin sey max 5 gün sonra hic birşey kalmayacak sabret bekle :) 2 ml testo 1 ml deca 1 ml bolde 1 ml tren enantat vurmuştum toplam 5 ml

tarihinde Yusufdemir1995 tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
Trenx, 6 saat önce yazdı:

Hocam yeşil ucu komple sokmak için baya baya obez olman lazım 2/3 bile fazlasıyla yeterli zaten kasa girince o uçla hissetmemen mümkün değil :D Bacak yapacaksan Turuncu uç ile yap onu komple soksan da bişey olmaz hem ince hem de kısa. 

hocam yag oranım düşük, iğneyi tekte sapladım hepsi girdi. yavaşça enjekte ettim. Turuncu uç deneyeceğim teşekkürler.

Diver, 6 saat önce yazdı:

İlk enjeksiyon heyecanıyla titretmiş olabilirsin.Yeşili sonuna kadar sokmana gerek yok işte. Korkunç yağlı değilsen yarısını sokmak yeterli olur. Turuncu ile 2 yıldan fazladır bacaktan yaparım yaptırırım sorun yaşayan yok. Turuncunun girdiğini bile hissetmezsin.

Yarın deneyeceğim hocam sağolun.

Yusufdemir1995, Bir saat önce yazdı:

Kas liflerini yırtmış olsan yerinde duramazdın. İşk enjeksiyonun o bölgede alısık olmadigi icin normal. 2 ay once bacaktan yandan 5 ml ilaç vurdum siyah uc ile. Yalan yok 5 gün yürüyemedim evden cıkmadım. Emilmiyor bazen emilene kadar da cok acı cektiriyor korkulacak birşey yok. Altına imzamı atarım bahsettigin sey max 5 gün sonra hic birşey kalmayacak sabret bekle :) 2 ml testo 1 ml deca 1 ml bolde 1 ml tren enantat vurmuştum toplam 5 ml

  ben 1ml testo vurdum 3 gün geçti tuvalete zor yürüyorum 😅,  kas gevşetici içtim ama etkisi olmadı. Daha hızlı geçmesi için yapabileceğim bir şey var mı? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Perseu    55
h4runx, 56 dakika önce yazdı:

hocam yag oranım düşük, iğneyi tekte sapladım hepsi girdi. yavaşça enjekte ettim. Turuncu uç deneyeceğim teşekkürler. 

Yarın deneyeceğim hocam sağolun.

ben 1ml testo vurdum 3 gün geçti tuvalete zor yürüyorum 😅,  kas gevşetici içtim ama etkisi olmadı. Daha hızlı geçmesi için yapabileceğim bir şey var mı? 

Yukarıda zaten birisi Burak Hoca’nın yazısını atmış ama daha kısa bir cevap istersen Hirudoid krem baya baya iş görüyor eczaneden alabilirsin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
h4runx, Bir saat önce yazdı:

hocam yag oranım düşük, iğneyi tekte sapladım hepsi girdi. yavaşça enjekte ettim. Turuncu uç deneyeceğim teşekkürler.

Yarın deneyeceğim hocam sağolun.

  ben 1ml testo vurdum 3 gün geçti tuvalete zor yürüyorum 😅,  kas gevşetici içtim ama etkisi olmadı. Daha hızlı geçmesi için yapabileceğim bir şey var mı? 

Voltaren jel al eczaneden sabah öglen aksam günde toplam 3 kez sür ovala

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
Yusufdemir1995, 6 saat önce yazdı:

2 ml testo 1 ml deca 1 ml bolde 1 ml tren enantat vurmuştum toplam 5 ml

Kanka sadece bir insansın. Bunu birinin sana hatırlatması gerekiyor sanırım. Sen sadece etten kemikten kalbi olan bir insansın. Just person.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
Mehmet96, 7 saat önce yazdı:

Kanka sadece bir insansın. Bunu birinin sana hatırlatması gerekiyor sanırım. Sen sadece etten kemikten kalbi olan bir insansın. Just person.

Bazen gözümüz kararıyor saçmalıyoruz işte :D 

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
Diver, 19 saat önce yazdı:

Quad büyük bir kas grubu ama bacağın ne kadar büyük bilmiyorum. Ben 5 ml kadar vurdum sorun olmadı. İlaçların temiz sterilse sorun olacağını sanmıyorum. Aşağıya attığım konuyu oku ona göre enjeksiyon yap.

Hocam, dün turuncu uç ile tekrar vurdum. şimdi yataktan çıkamıyorum. Quad fena ağrıyor. Krem vs fayda etmiyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: thelastcrimeantatar
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Ortamla bir buçuk haftadır karışık şekilde kullandım. Normalde jinekomasti çok küçük bir şekilde vardı geçen sene ama bu sene yazdan beri doğal spor yaparken küçülmüş neredeyse yok olmuştu son 3 aydır yani tshortümden gözükmüyordu elleyince anlaşılıyordu çok küçüktü varlığı ,şuan 3 gündür jinolar arttı gecen seneki haline dondu (yaş-19 bu arada) ilacı kestim. Son vurduğumda zaten sol omuzda ödem şislik kızarıklık yaptı apse olmasın diye uğraşıyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 100mg Testosteron Susp. 200mg SORULARIM:
      Apse olmaması için ne yapmalıyım? Jinekomasti için çözümü olan var mı? Konuya katılım gösteren, çözüm ve öneri sunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Emre12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Güncel olarak 5 haftadır bulk küründeyim ama bazı problemlerim var. Kür sürecinde 1 ayda 63'den şuan güncel 82'yim beslenmem vs dört dörtlük aldığım kilonun kaçı su veya ödem bilmiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var. @metinav
      YAŞADIĞIM BAŞLICA SORUNLAR:
      Yüz bölgesinde aşırı şişkinlik, ödem. Ayak bileklerimdeki durum keza aynı. Yüz, boyun, kulak bölgem devamlı kırmızı. Ateş basma durumları. Tansiyon hep yüksek (15-17 arası) KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.82 KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 500MG Boldenon 400MG Masteron 100MG Turinabol 30MG GÜNCEL KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: Loving
      Merhaba arkadaşlar;
      Kür dönemi işi bilen, bilmeyen çokça kişinin başına gelen ödem, apse, iltihap konusuna değineceğiz.
      Neden olur? Nasıl geçer? Nelere dikkat etmeliyiz?  Benzer bazı başlıklara değineceğiz ve bu sorunları geride bırakacağız hep beraber.
      ENJEKSİYON SONRASI APSE, BÖLGEDE ŞİŞLİK SEBEBİ NELERDİR?
      Arkadaşlar bunu birden fazla sebebi olabilir bunları başlıklar halinde inceleyecek olursak.
      YENİ BAŞLAYANLARDA %99 ENJEKSİYON SONRASI APSE OLUR!
      Çünkü vücut ilk defa ilaçla tanışıyordur marka ve içerikten bağımsız %99 apse durumu olur çünkü vücuda yabancı madde girer ver vücut derhal savunmaya geçecek bölgede ve vücudun genelinde kontrolü eline almak isteyecektir 1 ila 4 hafta arası ilacın içeriğinde sıkıntı yoksa yağ,  alkol vb apseler duracak bir daha sporcu bu sorunu yaşamayacaktır. Apse veya ağrı gibi durumlar yaşanırsa bölgeyi dinlendirin 3 ila 6 gün maksimum geçecektir. '' Ya hocam ben hayatımda ilk defa vurdum sorun yaşamadım! '' ne mutlu sana %1'lik kesimde olabilirsin o Firavun Faresi dediğimiz kişilerden olabilirsin Firavun Farelerine dünyanın en zehirli Kral Kobralarının zehiri dahi ciddi anlamda etki etmez ve ayakta kalırlar işte sizde öyle sağlam bir vücut metabolizmasına sahip olduğunuz için kendinizle gurur duyabilirsiniz veya atalarınızla  
      ENJEKSİYON ZAMANI YAPILAN HATALARDAN SEBEP APSE OLUR!
      Evet arkadaşlar yapılan en temel hataların başlıca sebebi enjeksiyon öncesi, sırası ve sorasında oluyor genelde.
      Adım adım bu kısmı anlamanızı istiyorum:
      Enjeksiyon öncesi mutlaka bölgeyi kolonyalı pamuk ile dezenfekte edelim. İğne kasa içine girdiğinde elimiz asla titrememeli. İğne kas içinde çıktığı zaman sadece pamukla tampon yapalım bölgeyi asla ovuşturmayalım. Enjeksiyon sonrası kesinlikle oturmayalım, bacak bacak üstüne atmayalım, uyumayalım! Enjeksiyon sonrası mümkünse 50,60 Sumo Squat yapalım eller önde veya 500, 600 metre yürüyelim. Enjeksiyonu geceden veya bir önceki antrenman (dan sonra) gününüzde yapın yoksa ertesi gün bacak, kalça veya kol (enj yeri) ağrısı yaşarsınız. KISA ESTER KULLANMAK APSEYE MERHABA DEMENİN DİĞER YOLUDUR!
      Evet arkadaşlar ülkemizdeki en büyük yanlışlardan biri kısa ester tercihleri evet hemen kana girdiği an çalışır, tepki almaya başlarasınız ama kısa esterlerin steroid dünyasına kazandırılma ana sebebi sizin bir tık daha performans almanız veya yağ yakma gayreti içinde olmanız için değil '' tamamen yarışmacılar için, müsabık sporcular için hemen kana girsin, çalışsın, görevini yapsın ve kandan çıksın yakalanmasın, diskalifiye olmasınlar '' diye ilaç sektörüne kazandırılmış gruplardır.
      Misal şunları hiç gördünüz mü?
      KISA ESTER ASPRİN KISA ESTER DIKLORON KISA ESTER AĞRI KESİCİ Yok çünkü... Gerekte yok... Yapılabilir miydi pek tabi. O yüzden yarışmacı değilseniz definasyon veya bulk dönemlerinizi asla kısa esterli ilaçlarla geçirmemeye çalışın tercihleriniz her zaman uzun esterden yana olsun. Tamam siz profesyonelsinizdir o zaman kesinlikle kısa, uzun bu denklemde gitmenizde fayda var ama öteki türlü kısa esterler hem kesenize zarar verir hem devamlı günlük veya gün aşırı enjeksiyondan kaslarınıza çeşitli ödem komplekslerinden dolayı zarar verecektir.
      İLACIN İÇİNDEKİ YAĞ İLE ALAKALIDA OLABİLİR!
      Evet arkadaşlar bir ihtimal ilaç içindeki yağa vücudunuzun toleransı olabilir. Bir çok marka zeytin yağından, ceviz yağına, şeftali yağına veya klinik yağlara kadar farklı yağlar kullanabiliyorlar. Ve bazen vücut buna tepki gösterebiliyor bu durumda farklı bir markayı denemeniz sizi çözüme götürecektir.
      SONBAHAR - KIŞ DÖNEMİ YAPILAN HATALARDAN KAYNAKLI OLABİLİR!
      Evet arkadaşlar yazın havalar sıcak ilaç muhafaza edildiği yerde tabiri caizse mutasyona uğramaz. Ama sonbahar haliyle kış aylarında havalarla beraber oturduğumuz hanelerin içi veya o evlerde muhafaza ettiğimiz ilacın saklandığı haznelerin olduğu alanlarda ciddi ısı kayıpları olabiliyor peki daha sonra ne oluyor? İLAÇ KRİSTALİZE oluyor bilmeyenler bunu vuruyor ve yarı donmuş ilaç vurulan bölgede %100 apse yapıyor.
      Peki bu durum nasıl aşılabilir?
      Bu durum ilacı oda sıcaklığında her zaman muhafaza ederek veya bunu atladık ilaç kristalize oluyor evimiz soğuk, ısıtamıyor olabiliriz ilacı her enjeksiyon öncesi ufak bir kaseye su doldurup ılık bir su çok sıcak olmamalı içine bırakalım ve kristalize kıvamı normal vurulabilir kıvama gelince enjeksiyonumuzu yapalım böylelikle apse sorununu da aşmış olacağız.
      HERŞEYİ DENEMEME RAĞMEN HALA AĞRI VE APSE VAR NE YAPABİLİRİM?
      Arkadaşlar sorun yok problemleri yine asli tıp yöntemleri ile çözeceğiz.  Şimdi size 2 tane jel önereceğim bunları kullanım detaylarıyla size anlatacağım ve %99 sorunu çözeceksiniz. (İkisini aynı anda uygulamayın aralıklarla bölgeye uygulayabilirsiniz)
      NAPROSYN PLUS - KULLANIM ALANI VE DETAYLARI
      Osteoartrit, romatoid artrit, periartrit, tendinit, tenosinovit ve bursit gibi romatizmal hastalıklar Ezilme ve burkulma gibi yumuşak doku travmaları Ağrı, enflamasyon ve kas gerginliği ile kendini gösteren kas iskelet sistemi hastalıkları Pozoloji / uygulama sıklığı ve süresi:  Günde 2-6 defa ağrılı yere tamamen emilene kadar hafifçe ovularak sürülür.
      HİRUDOİD JEL - KULLANIM ALANI VE DETAYLARI
      Yüzeyel flebit (toplardamarların yangısı) Hematomlu (zedelenmiş bir damardan sızan kanın dokuda birikmesi) veya hematom olmayan künt yaralanmalar. Pozoloji / uygulama sıklığı ve süresi:  Günde 1-2 defa ağrılı yere tamamen emilene kadar hafifçe ovularak sürülür.
      Not : İlaç Prospektüslerini mutlaka uygulamadan okuyun ve size sorun çıkaracak yan etkiler var mı yok mu kontrol ediniz.
      APSE YAPAN BÖLGEYİ MUTLAKA 1-7 GÜN DİNLENDİRİN FARKLI ALANLARDAN ENJEKSİYON YAPIN (Omuz, bacak, kalça)
      GEÇMİŞ OLSUN  KEYİFLİ FORUMLAR

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×