Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Curious guy

Kullandığım ilaçların doluluğunu nerede test ettirebilirim?

Önerilen İletiler

Curious guy    9

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

SORULARIM:

  • Aldığım steroid leri türkiye de hangi kurum aracılığıyla test ettirebilirim?
  • Yada yurt dışında? 

Tüm öneri ve cevaplar için teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


burakg133    49

Türkiyede bir kurumda test ettiremezsin, yurtdışından steroid test kitleri getirebilirsin belki evde onunla bakarsın. Yurtdışındada janoshik gibi lablara gönderebilirsin ama hem gümrük hemde maliyetler sorun çıkarabilir sana.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Curious guy    9
burakg133, 18 dakika önce yazdı:

Türkiyede bir kurumda test ettiremezsin, yurtdışından steroid test kitleri getirebilirsin belki evde onunla bakarsın. Yurtdışındada janoshik gibi lablara gönderebilirsin ama hem gümrük hemde maliyetler sorun çıkarabilir sana.

Maaliyet sorun değil. Bakalım içinde ne nekadar var öğrenmiş olurum hem. Hangi marka olduğunuda paylaşırım buradan.... 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakg133    49
Curious guy, 9 saat önce yazdı:

Maaliyet sorun değil. Bakalım içinde ne nekadar var öğrenmiş olurum hem. Hangi marka olduğunuda paylaşırım buradan.... 

Tamamdir o zaman janoshik web sitesine gir test ettireceğin herseyin fiyati yazıyor. İletişime geç paylaş bizimle bilgilenelim.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fkehlibar    40
burakg133, 31.01.2025 - 15:35 yazdı:

Türkiyede bir kurumda test ettiremezsin, yurtdışından steroid test kitleri getirebilirsin belki evde onunla bakarsın. Yurtdışındada janoshik gibi lablara gönderebilirsin ama hem gümrük hemde maliyetler sorun çıkarabilir sana.

Hocam bu test kitinin linki varsa paylaşır mısın kendim bulamadım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Fkehlibar, 4 saat önce yazdı:

Hocam bu test kitinin linki varsa paylaşır mısın kendim bulamadım.

roid test kit yazınca çıkıyor.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
Fkehlibar, 4 saat önce yazdı:

Hocam bu test kitinin linki varsa paylaşır mısın kendim bulamadım.

150 dolar amazon ücreti var, 75 dolar vergi biner 30 da kargo 255 dolar. Ek olarak sana ürünün içerisindeki hammadde oranını göstermiyor. Onun yerine 70 80 dolara janoshike test verdirtebilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fkehlibar    40
Fuhrer, 11 dakika önce yazdı:

150 dolar amazon ücreti var, 75 dolar vergi biner 30 da kargo 255 dolar. Ek olarak sana ürünün içerisindeki hammadde oranını göstermiyor. Onun yerine 70 80 dolara janoshike test verdirtebilirsin.

Teşekkür ettim hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakg133    49
Fuhrer, 19 saat önce yazdı:

150 dolar amazon ücreti var, 75 dolar vergi biner 30 da kargo 255 dolar. Ek olarak sana ürünün içerisindeki hammadde oranını göstermiyor. Onun yerine 70 80 dolara janoshike test verdirtebilirsin.

Janoshic Steroid testini yüzdelik görmek isterseniz yuzde 99 trenbolone acetat vsvs gibi test başı 120 dolar. Yurtdişina kargo kaç dolar bilmiyorum 50 dolar fln olsa. Birde yolladığınız flakon çöp olacak 40 dolarda o olsa. 200 250 dolara gelir sanırım 1 test. Test kiti zaten 30 euro üstünde demekki bizim ülkeye gelemeyecek onuda eliyoruz vergiyi versen bile alamazsın 20bin tl gumruk müşaviri parasi ödemek lazim sadece.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
burakg133, 18 dakika önce yazdı:

Janoshic Steroid testini yüzdelik görmek isterseniz yuzde 99 trenbolone acetat vsvs gibi test başı 120 dolar. Yurtdişina kargo kaç dolar bilmiyorum 50 dolar fln olsa. Birde yolladığınız flakon çöp olacak 40 dolarda o olsa. 200 250 dolara gelir sanırım 1 test. Test kiti zaten 30 euro üstünde demekki bizim ülkeye gelemeyecek onuda eliyoruz vergiyi versen bile alamazsın 20bin tl gumruk müşaviri parasi ödemek lazim sadece.

ne yaptın dayı? bakkala mı hesap yaptırıyorsun? Test başı 60 dolar, hatta bir kaç ürün gönderirsen daha ucuza bile gelir. 50 dolar asla olmaz, 1ml ilaç göndersen bile testi yapılır. toplasan maksimum 100 dolar tutar. Test kiti sana hiç bir şey aktarmaz, ürününde adam dümenden treni koyar. Rengine bakarsın sadece "tutuyor mu tutuyor." Demek ki üründe trenbolone hammaddesi var. Var, var da kaç mg var? Onu öğrenemezsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakg133    49
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

ne yaptın dayı? bakkala mı hesap yaptırıyorsun? Test başı 60 dolar, hatta bir kaç ürün gönderirsen daha ucuza bile gelir. 50 dolar asla olmaz, 1ml ilaç göndersen bile testi yapılır. toplasan maksimum 100 dolar tutar. Test kiti sana hiç bir şey aktarmaz, ürününde adam dümenden treni koyar. Rengine bakarsın sadece "tutuyor mu tutuyor." Demek ki üründe trenbolone hammaddesi var. Var, var da kaç mg var? Onu öğrenemezsin.

Sen bunu neye göre söylüyorsun dayı. Test başi 60 dolar fazla gonderirsen daha ucuza yaparlar vsvs. https://janoshik.com/pricing/ fiyatlar burda yaziyor. O testte mg öğrenemezsin ben ogrenebilirsin demedim o testi zaten trye getiremezsin dedim. Eger janoshikte yalnızca hangi hammadde var öğrenmek istersen 60 dolar. 1ml icinde kac mg var gormek istersen 120 dolar, buyume hormonu 300 testi dolar vsvs. Bugun dhl ile urun göndersen firma olmadığını için 50 dolar olabilir gibi ama kargo fiyati konusunda bilgim yok açıkçası ben yakın bisey mantıken soyledim o konuda hakli olabilirsin belki 10 dolardır ama ben turkiye icinde kargo yolluyorum 250tl aliyolar garip. 

Nese gelelim sonuca, steroid test kitini konuşmaya gerek yok gümrükten geçmez fiyati yüksek yaninda bile getirsen mg ogrenemezsin.

Janoshik olayida oyle ucuz değil fiyatlar sitede yaziyor bizim dayılar konusuyor. Adam flakonun fotosu için bile ayrı 5 dolar yaziyor. Ben göndermiş olsam kapali flakon gonderirdim urune mg testi haricinde sterillik testide yaptırırım vsvs. Herkes konuşuyor ama test yaptıran yok madem bu kadar ucuz ve basit buyrun yaptırın beyler. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Destroy9    3

Merhabalar elimizde ki ürünlerin içeriğini, dozajını öğrenmek için kan testi harici, laboratuvarda teste göndermek için bu laboratuvarları nasıl bulabiliriz? Testesteron, deca bolde gibi ürünler için değişir mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    185
Destroy9, 2 dakika önce yazdı:

Merhabalar elimizde ki ürünlerin içeriğini, dozajını öğrenmek için kan testi harici, laboratuvarda teste göndermek için bu laboratuvarları nasıl bulabiliriz? Testesteron, deca bolde gibi ürünler için değişir mi?

Tr yok hocam o yüzden hep güvenilir marka alın diyorum herkese kafanız rahat olsun diye.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          
    • Yazan: Buğrahan13
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürüme girdim ve kürümün 9. haftasındayım. Kan testi sonuçlarıma bakıldığından boldenon çalışıyor mu?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500mg Boldenon 300mg KAN TESTLERİM:
              
    • Yazan: Kaslıadam
      Merhabalar değerli arkadaşlar kıymetli hocalarım.
      2025 ocakta ilk kür serüvenime başladım, bu zamana kadar blast cruise şeklinde 3.kürümü 2 hafta önce bitirdim. 
      KÜR İÇERİĞİM:
      1.kür bolde testo 20 hafta  2.kür npp testo 12 hafta 3.kür npp 8 hafta bolde testo 18 hafta Son mevcut kürümün son 1 ayı beslenme uyku ve enjeksiyon günlerinin şaşması nedeniyle verimsiz geçti. Eşimin hastaneye yatması sebebiyle mecbur kaldım. Şimdi 2 haftadır haftada çarşamba tek enjeksiyon olarak 250 mg iran testo alıyorum. İran testo şu tarihleri uidleri sabit aynı rakam olandan ve tam dolu değil farkındayım. Kürümde nessie anaboliklerini ve panpharma test enant kullandım ve kür içi hep doluydu. Kan testlerimi yorumlarsanız sevinirim. Henüz çıkmamış testlerde var. Bir süre only test gidip pct yapmak istiyorum fakat bilgim sınırlı. 
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Destroy9
      Merhaba arkadaşlar, 
      2026 Nisan ayından itibaren haftada 5 gün olmak üzere fitness yapıyorum. Vitamin takviyeleri haricinde herhangi bir ilaç vs kullanmıyorum. Naturalim. 27 yaşındayım şuan 65.5 kg civarında seyrediyorum. Kan vermeden iki gün öncesinde vitamin takviyeleri ve spora ara verdim. İlk kanı aile hekimliğine sabah 9.30 civarında verdim. İkinci kanı yaklaşık 1-1.5 saat aralığında İzmir Şehir Hastanesine verdim. Kan değerlerimde ki bazı yerlerde farklılıklar mevcut sizin yorumlamanıza bırakıyorum. 
      1.5 aydır her gün kullandığım takviyeler; 
      Sabah: Vitaminler:** D3-K2, Omega 3 Balık Yağı, B Vitamin Kompleks, CoQ10. Öğle: C+D+Zinc efervesan, Elektrolit (antremanda suyun içine) Akşam: NAC 600, Magnezyum Kompleks.    

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×