Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Tren Sevicisi

Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

Önerilen İletiler

Fuhrer    953
BAFRALI, 5 saat önce yazdı:

Zphc npp 10ml 2000
Overdose npp 10ml 2600

Sattıkları Zphc medicine olan mı?
Bilginiz var mı?

satıcına sormaya ne dersin dostum? 

ayriyetten şunu söyleyim, 2600 tl 60$ ediyor. 60$'ı ZPHC bile olsa vermeyin kardeşim, değmez. 

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


hascey27    46
Fuhrer, 15 saat önce yazdı:

20 mg reta 190$ mı? oha yani

benim satıcıda zphc 20 mg reta 225$ :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
keydigger    0

merhaba zphc 30ml aldım zhpc.comda orjinal gösteriyor ama merak ettiğim bişey var görsellerde ilacın rengi şeffaf gözüküyor ama bana ulaşan ilacın rengi sarı sebebi nedir

6acb64a6-e79b-4878-bbb0-769e16935228.jpg 671e0c5a-a204-4a59-831b-8124dcb7b7bc.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    187
keydigger, 2 dakika önce yazdı:

merhaba zphc 30ml aldım zhpc.comda orjinal gösteriyor ama merak ettiğim bişey var görsellerde ilacın rengi şeffaf gözüküyor ama bana ulaşan ilacın rengi sarı sebebi nedir

burada anlatılmış

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
keydigger    0
onlytrenbolone, 10 dakika önce yazdı:

burada anlatılmış

yani ilac havamı almış oluyor bir sorun yaratırmı böyle bazıları kullanılan yağ farklıdır o yüzden diyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Superlevye    13
keydigger, 1 saat önce yazdı:

merhaba zphc 30ml aldım zhpc.comda orjinal gösteriyor ama merak ettiğim bişey var görsellerde ilacın rengi şeffaf gözüküyor ama bana ulaşan ilacın rengi sarı sebebi nedir

Son kullanma tarihine baktın mı paket üstünde ki 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
keydigger, 1 saat önce yazdı:

merhaba zphc 30ml aldım zhpc.comda orjinal gösteriyor ama merak ettiğim bişey var görsellerde ilacın rengi şeffaf gözüküyor ama bana ulaşan ilacın rengi sarı sebebi nedir

Rengi kullandığı yağdan kaynaklı. Ben de 30 lik aldım rengi bu şekilde. 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    187
Seffa, 4 dakika önce yazdı:

Rengi kullandığı yağdan kaynaklı. Ben de 30 lik aldım rengi bu şekilde. 

hocam alakası yok bence burak hocanın konusunda aynı marka aynı ilaç farklı renklerde hocanın tezinin doğruluğunu gösteriyor. bende de bolde su gibiydi zamanla rengi dönmeye başladı

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
keydigger    0
Superlevye, 14 dakika önce yazdı:

Son kullanma tarihine baktın mı paket üstünde ki 

evet 08.28 kullanılan yağdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fıratkskn    37
onlytrenbolone, 57 dakika önce yazdı:

hocam alakası yok bence burak hocanın konusunda aynı marka aynı ilaç farklı renklerde hocanın tezinin doğruluğunu gösteriyor. bende de bolde su gibiydi zamanla rengi dönmeye başladı

bendede öyle hocam tren bolde su gibiydi renk koyulaştı kullanmadığım tren mazota dönmüştü renk çöpe attım :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
keydigger    0
onlytrenbolone, 59 dakika önce yazdı:

hocam alakası yok bence burak hocanın konusunda aynı marka aynı ilaç farklı renklerde hocanın tezinin doğruluğunu gösteriyor. bende de bolde su gibiydi zamanla rengi dönmeye başladı

yani ilacın bozulduğunu düşünmüyorum çünkü renginden ziyade tortu vs de olurdu diye düşünüyorum ve rengi açık sarıdan ziyade daha koyu kahverengi gibi olmalı diye biliyorum @Loving burak hocam daha iyi anlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
keydigger, 3 dakika önce yazdı:

yani ilacın bozulduğunu düşünmüyorum çünkü renginden ziyade tortu vs de olurdu diye düşünüyorum ve rengi açık sarıdan ziyade daha koyu kahverengi gibi olmalı diye biliyorum @Loving burak hocam daha iyi anlar

Ilac bozulmaz hocam renk zamanla havayla değişiyor bu dogru ama bozulmaz ben hatta bi marka ilaç alınca rengine bakıyorum rengi açıklardan yolla diyorum fırından yeni çıkmış ekmek gibi geliyor bana:PxD

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338

İlacın yağı zamanla okside olabiliyor ama bu testolardaki renk farklılığı hammaddeyle alakalı zphc mct oil kullanıyor yağı şeffaf renk farkı hammaddeden kaynaklanıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
keydigger    0
berkay16, 32 dakika önce yazdı:

İlacın yağı zamanla okside olabiliyor ama bu testolardaki renk farklılığı hammaddeyle alakalı zphc mct oil kullanıyor yağı şeffaf renk farkı hammaddeden kaynaklanıyor.

yani ilaçta bir problem yok o zaman demi

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
NilahSom    0
keydigger, 4 saat önce yazdı:

merhaba zphc 30ml aldım zhpc.comda orjinal gösteriyor ama merak ettiğim bişey var görsellerde ilacın rengi şeffaf gözüküyor ama bana ulaşan ilacın rengi sarı sebebi nedir

Dostum yeni seriler bunlar aynı ürünü kullanıyorum çalışıyor ve dolu endişe etme

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
drkvision    1

sitesinden check ettim eski korsanla mücadele sisteminden orjinal gösterdi 2035 skt li ama kutuya sonradan basılmış gözüküyor

ADAF13C7-3919-4D65-972D-464CC26E08BA.jpeg A17788A6-7560-49E6-B3B9-3FD676DD3408.jpeg image.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
drkvision, 13 dakika önce yazdı:

sitesinden check ettim eski korsanla mücadele sisteminden orjinal gösterdi 2035 skt li ama kutuya sonradan basılmış gözüküyor

ampulleri fake diye biliyorum flakonları orjinaldi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
drkvision    1
burakyildirim, 20 dakika önce yazdı:

ampulleri fake diye biliyorum flakonları orjinaldi

fake olanlar zphcmedicine bunda öyle bi ibare yoktu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
drkvision, 10 saat önce yazdı:

sitesinden check ettim eski korsanla mücadele sisteminden orjinal gösterdi 2035 skt li ama kutuya sonradan basılmış gözüküyor

evet bu partiler öyle, trenleri vardı etkisizdi. Mesela eski sistem olunca SKT göstermiyor, ondan dolayı yeni sisteme geçtiler. Tarihi geçmiş ZPHC'leri böyle tekrar satıyorlar. İçeriğini de değiştirebiliyorlar, bu VOID yazan ZPHC hologramlı etiket Aliexpress de satılıyor hatta. Bence kan testiyle her şeyi fazlasıyla anlayabilirsin. Limited editionların çıktığında SKT 2022-23 olması lazımdı. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cengizylcz    1

Selam arkadaşlar alakasız olacak fakat. Yeni ilaçlarımı zphc den temin ettim güvendiğim bir satıcıdan kontrolleri vs de yaptım orjinallikten bir şüphem yok. Fakat zphc ye genel anlamda ödemsiz ve ağrısız diyorlardı. bende ödem ve ağrı problemi yapmaya devam ediyor 2 kez enjeksiyon yaptım. test p ve mast p olarak. Sizde de aynı durum oluyor mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
cengizylcz, 5 saat önce yazdı:

Selam arkadaşlar alakasız olacak fakat. Yeni ilaçlarımı zphc den temin ettim güvendiğim bir satıcıdan kontrolleri vs de yaptım orjinallikten bir şüphem yok. Fakat zphc ye genel anlamda ödemsiz ve ağrısız diyorlardı. bende ödem ve ağrı problemi yapmaya devam ediyor 2 kez enjeksiyon yaptım. test p ve mast p olarak. Sizde de aynı durum oluyor mu?

Zphc test P bende de ödem yapıyordu ama öyle çok önemsencek seviyede değildi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
drkvision    1
Fuhrer, 8 saat önce yazdı:

evet bu partiler öyle, trenleri vardı etkisizdi. Mesela eski sistem olunca SKT göstermiyor, ondan dolayı yeni sisteme geçtiler. Tarihi geçmiş ZPHC'leri böyle tekrar satıyorlar. İçeriğini de değiştirebiliyorlar, bu VOID yazan ZPHC hologramlı etiket Aliexpress de satılıyor hatta. Bence kan testiyle her şeyi fazlasıyla anlayabilirsin. Limited editionların çıktığında SKT 2022-23 olması lazımdı. 

içindekilerin ampullerin baskısı   2035 diyor ayrıca eski skt si de okunuyor 2025 ustune 2035 yapmışlar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
drkvision, 6 dakika önce yazdı:

içindekilerin ampullerin baskısı   2035 diyor ayrıca eski skt si de okunuyor 2025 ustune 2035 yapmışlar 

içeriği de değştiriyorlar :D ondan dolayı kan testi ver dostum, eski seriyi bu yüzden önermiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
drkvision    1
Fuhrer, 55 dakika önce yazdı:

içeriği de değştiriyorlar :D ondan dolayı kan testi ver dostum, eski seriyi bu yüzden önermiyorum

sp ile başladım 2 şer flakon şuan erişimim yok diye zphc geçmek zorunda kaldım daaha sp var o yüzden başlamadım daha 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
drkvision, 11 dakika önce yazdı:

sp ile başladım 2 şer flakon şuan erişimim yok diye zphc geçmek zorunda kaldım daaha sp var o yüzden başlamadım daha 

science pharmachem değil de bildiğimiz sp labs ise ürün görseli ekleyebilir misiniz hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         
    • Yazan: murta
      Merhabalar,
      Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim?
      Zphc - Humax - Spectrum - Canada
      1x testo e  1x deca  Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×