Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Senpiyer

Bulk kürü yapacağım fakat bu konularda yeniyim bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Senpiyer    0

Merhaba, 31 yaşında çok zayıf yapılı biriyim. Geçen yıl fiziğimi toparlamak için çok yoğun spor ve beslenme rutinine girmiştim. 193 boy 62 kilo olarak başlayıp çok yoğun emekle 8 ayın sonunda 73 kiloya ulaşmıştım. Yetersiz bulabilirsiniz ki bence de arkadaşlarım benden daha hızlı gelişiyorlardı. Fotoğraf koymayı başarabilirsem koyacağım. 

Depremden sonra hayatımda çok radikal değişiklikler oldu, maddi ve manevi olarak çok etkilendik ailecek. Tabi spor ve beslenme düzenim tamamen bitti.  Sizi bunaltmamak için detaya girmeyeyim. Aradan geçen 1 sene sonra mentalimi yavaş yavaş toparlamaya başlasamda fiziken kendimi çok kötü hissediyorum. Fotoğraftaki ilk halim kadar kötü değilim ama tabi hiç iyi hissetmiyorum. 

Şimdi hızlıca toparlanabilmek için bir kürle yeniden spora başlayacağım. Bunu cahilce yapmak istemiyorum. Her ne kadar şu an steroid kullanma fikrimi cahilce bulacağınıza emin olsam da.  Araştırdığım kadarıyla aklımda testo e ve bolde girmek var. Forumda bunun yanında dianabol, ya da only testo tavsiyeleri gördüm. Sarmları da araştırdım fakat herkes gibi orijinal ürün kaygısı ve fayda zarar etkisi yönünden şüphelerim var. 

Sizlerin tavsiyelerine ihtiyaç duyuyorum. 

IMG_6422.thumb.png.2b4f294172c280fd8ece333c365e1f78.png IMG_6423.thumb.jpeg.019efc423825e522ba766f042f7e9ef7.jpeg IMG_6423.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mamibolone    125

Merhaba, öncelikli düşüncem spora direk kürle başlamaman. En azından 3 ay düzenli spor ve beslenme düzenini oturtup belli bir duruma geldikten sonra küre girmen daha mantıklı olacaktır. kesinlikle ilaç temini konusunda forumdaki hocalarımızdan yardım al, sahte ilaç çok fazla. Bence doğru planlama ve takviyelerle hem mental hem de fiziki olarak güzel bir seviyeye gelirsin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0
Diver, 6 dakika önce yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. Küre ayırdığınız bütçeyi sağlam bir koç ile çalışmaya ve beslenmeye harcamınız en mantıklısı olacaktır. Hızlı ilerleme isteğinizi anlıyorum sizin için en sağlıklısı şuanda kürden uzak durmak olacaktır. 

Teşekkürler.  tavsiyenize hak veriyorum iyi niyetiniz için de ayrıca teşekkürler. Ama düzenli sağlık kontrolleriyle beraber bir takım riskleri göze almış durumdayım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0

Bu hafta bu tahlilleri yaptıracağım. Yine bu başlık altında değerlendirmenizi rica ederim.

Şimdi size ulaşmışken sorayım, testo kaç mg ile başlayıp kaça kadar yükseltmeli ve kaç hafta boyunca devam etmeliyim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SAMOtrophin    50

Merhaba ben zayıflığı dibine kadar yaşamış biri olarak bir erkeğin hayatını ne kadar olumsuz etkilediğini biliyorum. Hangi steroidi kullanırsan kullan günün sonunda yemek yemediğin sürece kilo alamayacağının da altını büyük bir dikkatle çiziyorum. Hormon ve organ testlerini verip tekrardan konu açarsan buradaki hocalar inceleyip senin için bir yol çizecektir. Benim nacizane tavsiyem ektomorf bir birey only testo mantığından çıkıp kürünün yanına bir anabolizan eklemeli, bu da boldenonsa ve sağlıklı karaciğerler varsa kickstart için dianabol de kullanabilir. Anabolizan önermemin sebebi çıkıntılık yapmak değil, kilo almanın ne kadar zor olduğunu bilmemdir. Fakat benim steroide başlama serüvenim doğal olarak 32 kilo almam sonrasında başladı. Tüm bu kilo alım sürecinde antrenman ve beslenme mantığını da kavramıştım zaten bu yüzden kürde zorluk çekmedim ve her şey yolunda ilerliyor.

tarihinde SAMOtrophin tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0
SAMOtrophin, 1 saat önce yazdı:

Merhaba ben zayıflığı dibine kadar yaşamış biri olarak bir erkeğin hayatını ne kadar olumsuz etkilediğini biliyorum. Hangi steroidi kullanırsan kullan günün sonunda yemek yemediğin sürece kilo alamayacağının da altını büyük bir dikkatle çiziyorum. Hormon ve organ testlerini verip tekrardan konu açarsan buradaki hocalar inceleyip senin için bir yol çizecektir. Benim nacizane tavsiyem ektomorf bir birey only testo mantığından çıkıp kürünün yanına bir anabolizan eklemeli, bu da boldenonsa ve sağlıklı karaciğerler varsa kickstart için dianabol de kullanabilir. Anabolizan önermemin sebebi çıkıntılık yapmak değil, kilo almanın ne kadar zor olduğunu bilmemdir. Fakat benim steroide başlama serüvenim doğal olarak 32 kilo almam sonrasında başladı. Tüm bu kilo alım sürecinde antrenman ve beslenme mantığını da kavramıştım zaten bu yüzden kürde zorluk çekmedim ve her şey yolunda ilerliyor.

Cevabınız için teşekkürler. Geçen yıl kalori ve makro hesabıma olabildiğince uyuyordum. Ama işte gelişme maksimum bu kadar olabildi. Gelişmemin yavaş olmasında belki boyumun çok uzun olmasının da etkisi vardır. İşte bu sebeple bir iki ay ilaçsız devam edip sonra ilaca başlayacağım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0
Diver, 30.09.2024 - 16:54 yazdı:

250 ile başla ve böyle devam edersin. 8 hafta sonra kan tahliline bakarız ve sorun yoksa yanına rimobolan ekleriz. Kan tahlilin temiz ve sende sağlık sorunu yaşamazsan uzun kür tavsiye ederim. 8 hafta sonunda rimobolan kullanmak istersen eczaneden rimobolan stoklaman gerekecek. Her zaman kolayca bulunmayabiliyor. Birde alıntılayarak cevaplarsan bildirimden görüp cevaplarım👌🏻

Hocam tekrardan merhaba, kan tahlillerimi yaptırdım bir göz atıp, yorumlayabilir misiniz?

IMG_6458.png IMG_6457.png IMG_6456.png IMG_6455.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0
Diver, 4 saat önce yazdı:

Testlerinde sorun yok hatta çok güzel. Tercih senin tabi bu testo değeriyle de güzel ilerleyebilirsin. 250 mg ile başlayabilirsin. Sağlam yerden almanı almadan önce markayı sorman yararına olur.

Cevabınız için teşekkürler. Doktora açıkça rimobolan kullanmak istediğimi söyledim. Doktor zaten kullanıyorsun değil mi diye sordu. Hayır henüz kullanmıyorum dedim. Bana hormonlarımın çok iyi olduğunu ve asla bunu bozmamam gerektiğini söyledi. Sizce gerçekten hormon dengem bozulmaması gereken düzeyde mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

arkadaşım selam,

yaşın 30 u geçmiş. maslesef vücudundan rahatsız isen küre girmek zorundasın. bu iş bütünlük ister. ilacı alacaksın her gün 3000 kalori ile olaya başlayım aylık 250 yada 500 kalori arttırıma giderek devam edeceksin. sadece testo ile de olmaz boldenon da eklenmeli. forumda başlangıç seviyesi kür çeşitlerini inceleyebilirsin.

tahlilerini de aylık olarak yapıp sağlık durumunu da düzenli takip edeceksin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
`Tesron    30
Diver, 09.10.2024 - 01:57 yazdı:

Bunun kesin cevabı yok dostum. Doktor haklı bozmaman gerektiğini düşünüyorum bende. Sağlam yiyip sağlam antrenman yap.

Üstadımıza kesinlikle katılıyorum. Testlerin çok güzel.

Doğal Testosteronun bile mükemmel. Bence yaşın gereği küre girmeden de sağlam, tabiri caizse Hayvan gibi yiyip uzun dönemler sonrası çok güzel kilo alımı yapabilirsin.

İlla yapıcaksan da Diver hocamızın dediği gibi 250 mg Testo ile devam eder,8 haftanın sonunda kan tahlili sonrası devamını belirleriz.

LÜTFEN İLAÇLARIN ORJİNAL OLDUĞUNDAN EMİN OL !

her satıcı kendi malını önemser onnumara der. Dolandırılmamaya çalış. 

Bunu da iyice anlayarak oku Güzel abim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tegoo    39

Hocam bence hiç hormonlarını bozma , toplaması çok zor oluyor benim fikrimce.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
heisenbergg    276
onur41_38, 2 saat önce yazdı:

arkadaşım selam,

yaşın 30 u geçmiş. maslesef vücudundan rahatsız isen küre girmek zorundasın. bu iş bütünlük ister. ilacı alacaksın her gün 3000 kalori ile olaya başlayım aylık 250 yada 500 kalori arttırıma giderek devam edeceksin. sadece testo ile de olmaz boldenon da eklenmeli. forumda başlangıç seviyesi kür çeşitlerini inceleyebilirsin.

tahlilerini de aylık olarak yapıp sağlık durumunu da düzenli takip edeceksin.

Kanka ne boldesi undesilenat esterinin yarılanma ömrü 15 gün medikal olarak ortalama 15 x 5 yani 75 günde kandan çıkar ki bu ortalamadır 200 güne kadar kanda kalabilir dostum. Üstelik bolde hemogramo bozar tansiyon yapar anksiyete yapar nörotoksik ve kardiyotoksiktir başlangıç düzeyi steroid KESİNLİKLE değildir ayrıca özellikle ilk kürde kullanılması absürd olur. Primo gibi hem FDA tarafından onaylanmış ve güvenilir opsiyon varken neden bolde ile çıkageldiniz çok merak ediyorum 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Merhaba biraz uzun bir konu olmuş ama kan testlerini vb inceledim kan testlerin güzel bir çok kişi nasihat vermiş söylediklerinde de haklılar ancak ben nasihat yerine aradığın bilgiyi vereyim direkt. Kür olarak Testo,Bolde,Deca,Dianabol kürü seni zirveye taşıyacaktır ancak bu kadar ağır bir kürle başlaman mantıklı olmayacaktır. ilk olarak Testo,Bolde,Dianabol ile başlarsan 8 10 hafta gibi bir sürede 10kg civarı aldığını göreceksin (tabi sağlam beslenme ile)
500 Test. Enanth
400 Bolde 
30 dianabol
kürü seni iyi bir seviyeye getirecektir 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
`Tesron    30
KaderdenBekir, 14 dakika önce yazdı:

Merhaba biraz uzun bir konu olmuş ama kan testlerini vb inceledim kan testlerin güzel bir çok kişi nasihat vermiş söylediklerinde de haklılar ancak ben nasihat yerine aradığın bilgiyi vereyim direkt. Kür olarak Testo,Bolde,Deca,Dianabol kürü seni zirveye taşıyacaktır ancak bu kadar ağır bir kürle başlaman mantıklı olmayacaktır. ilk olarak Testo,Bolde,Dianabol ile başlarsan 8 10 hafta gibi bir sürede 10kg civarı aldığını göreceksin (tabi sağlam beslenme ile)
500 Test. Enanth
400 Bolde 
30 dianabol
kürü seni iyi bir seviyeye getirecektir 

Verdiğin dozajlar başlangıç için çok yüksek, ilk küre vücudu alıştırmak gerek. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
`Tesron, 1 dakika önce yazdı:

Verdiğin dozajlar başlangıç için çok yüksek, ilk küre vücudu alıştırmak gerek. 

Hocam ben bu mentaliteyi anlamıyorum. Vücudun pek bir şeye alıştığı yok bu dozu 1. kürde de vursan aynı zararı göreceksin 10. kürde de vursan aynı zararı göreceksin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
`Tesron    30
KaderdenBekir, 6 dakika önce yazdı:

Hocam ben bu mentaliteyi anlamıyorum. Vücudun pek bir şeye alıştığı yok bu dozu 1. kürde de vursan aynı zararı göreceksin 10. kürde de vursan aynı zararı göreceksin. 

hayır, vücudun ilaca alıştıktan sonra bağışıklığı onu kabullenmeye rollenir.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0

Herkese verdiği değerli bilgiler ve görüşleri için teşekkür ederim. @Diver hocamın da dediği gibi 3-4 ay daha ilaç kullanmadan devam edip öyle başlayacağım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74
heisenbergg, 11.10.2024 - 12:12 yazdı:

Kanka ne boldesi undesilenat esterinin yarılanma ömrü 15 gün medikal olarak ortalama 15 x 5 yani 75 günde kandan çıkar ki bu ortalamadır 200 güne kadar kanda kalabilir dostum. Üstelik bolde hemogramo bozar tansiyon yapar anksiyete yapar nörotoksik ve kardiyotoksiktir başlangıç düzeyi steroid KESİNLİKLE değildir ayrıca özellikle ilk kürde kullanılması absürd olur. Primo gibi hem FDA tarafından onaylanmış ve güvenilir opsiyon varken neden bolde ile çıkageldiniz çok merak ediyorum 😂

Ben böyle gördüm, böyle yaptım ve oldu. 60 kilo kibrit kollu biri idim. Bizzat testo en. Bolde ve dinabol kullanarak bu görüntüden kurtuldum. Ben buraya yazarım, sende yazarsın okuyan kişi araştırır bakar, inceler kafasına hangisi yatarsa onu yapar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
onur41_38, 1 saat önce yazdı:

Ben böyle gördüm, böyle yaptım ve oldu. 60 kilo kibrit kollu biri idim. Bizzat testo en. Bolde ve dinabol kullanarak bu görüntüden kurtuldum. Ben buraya yazarım, sende yazarsın okuyan kişi araştırır bakar, inceler kafasına hangisi yatarsa onu yapar.

ikinizde haklısınız burak hocanında bunla ilgili mesajı var boldenonun anabolik etkisi daha fazla rimoya göre ondan daha çok tercih ediliyor rimonun avantajı yan etkisi düşük fakat bu sefer boldeye göre daha fazla mg kullanmak gerekiyor aynı verimi almak için bunun sonucunda da maliyeti çok arttırıyor kişinin tercihi tabi.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Senpiyer, 08.10.2024 - 23:54 yazdı:

Cevabınız için teşekkürler. Doktora açıkça rimobolan kullanmak istediğimi söyledim. Doktor zaten kullanıyorsun değil mi diye sordu. Hayır henüz kullanmıyorum dedim. Bana hormonlarımın çok iyi olduğunu ve asla bunu bozmamam gerektiğini söyledi. Sizce gerçekten hormon dengem bozulmaması gereken düzeyde mi?

Dostum güzel bir suplement kombinasyonuylada  kilo alabilirsin

  • gainer+creatine+citruline+glutamine 
  • idman öncesi citruline+kahve
  • idman sonrası gainer+creatine+glutamine

2 ay devam bu şekilde ciddi kilo alırsın hormon testin su gibi berrak buna göre çiz yolunu ...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Senpiyer    0
SERKO, 22 saat önce yazdı:

Dostum güzel bir suplement kombinasyonuylada  kilo alabilirsin

  • gainer+creatine+citruline+glutamine 
  • idman öncesi citruline+kahve
  • idman sonrası gainer+creatine+glutamine

2 ay devam bu şekilde ciddi kilo alırsın hormon testin su gibi berrak buna göre çiz yolunu ...

Hocam citruline hiç duymamıştım, araştırıp satın alacağım teşekkürler. 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kemalettinn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bulk kürüne gireceğim ve sizinle fikir alışverişi yapmak istedim.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Cypionate 100mg Turinabol 30mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.75 Kilo: 80 SORULARIM:
      Bulk kürü için bu kombinasyon ideal mi? Bulk küründe uygun gördüğüm bu kombinasyondaki mg ölçüleri ideal mi? Ekstra eklemek, söylemek istedikleriniz nelerdir? Konuya katılım gösteren, değerli tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: kisetet55
      Sevgili dostlar, selamlar..
      Şuanda definasyondayım amacım %8 yağ oranına düşmek şuanda %12 civarında. Kışın bulk kürü yapmayı düşünüyorum 
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testo enanth 375 mg Deca 400 mg Masteron 300 mg Günde 2 tablet piriviron dahil etmeyi düşünüyorum. En çok çekindiğim konu deca dick olmak. En kararsız kaldığım konulardan birisi deca mı npp mi kullanmalıyım? Kür planımı beraber şekillendirelim dostlar. İlk defa bulk kürü yapacağım.
      Daha iyi bir plan varsa tecrübelerinizi yoruma bekliyorum.
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: eemirtml
      Merhaba arkadaşlar,
      İlk kez kür yağacağım. Belirli bir bilgi birikimim var ama tecrübeli arkadaşlardan da destek almak isterim.4-5 senedir aralıklı şekilde spor yapıyorum. Verdiğim bu aralardan dolayı bir türlü istediğim kütleye ulaşamadım.
      Kişisel Bilgiler;
      Boy: 168 Kilo: 61 Hedefim;
      5 aylık bir kür süresinde güzel bir hacim ile 70'li kilolara çıkmak. İştahla alakalı bir sorunum yok 1 kiloysa bir kilo da yerim pirinç. Kürde aşırı toksik ürünlerden kaçınarak sağlığımı riske atmamak. Aklımda olan ürünler ve dozlar;
      Teste e max 500mg Primo x mg Bolde x mg Npp x mg Bunların dışına çıkmayı düşünmüyorum. Hepsini de aynı anda kullanmak istemiyorum en iyi kombinasyonu arıyorum.
      Not: Direkt bir küre başlamama da gerek yok önerdiğiniz protokoller varsa (only testo kan testi vb.) onları da uygulayabilirim. Ama kürün kafamda oturmaması yoruyor.
        
    • Yazan: Dess
      Herkese selamlar,
      55 kilo olarak spora başladım ve doğal şekilde 2 yılda 80 kiloya çıktım, ardından testo bolde kürü yaptım kür sonunda 89 kiloya ulaştım. Sonrasında askeri personel olduğum için görev yerim kaynaklı 1 yıl spor yapamayıp 73 kiloya kadar düşüp, ardından şimdi tekrar 2 aydır sporumu beslenmemi başlatıp 80 kiloya yeniden ulaştım. Bu sporla alakalı ciddi hedeflerim var, bu yüzden tekrar ilaca başlamak ve uzun bir süre blast cruze yaparak 2 yıl sonra yarışmayı hedefliyorum. Sonrasında kan değerlerim ve sağlığım izin verirse eğer bir süre 200 mg testo ile cruze dönemine geçmeyi planlıyorum. Antrenman sistemim ppl, her bölge 2 kez çalışıyor ve haftalık set sayım düşük. (kas başı 12-15 civarı toplam iki antrenmanda)
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş : 28 Boy : 1.80 Kilo : 80 Yağ : %13 YENİ KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 24 hafta 400 mg Npp 6-7 hafta 250 mg Boldenon 24 hafta 250 mg FORM:
       
      Genel anlamda tavsiye, öneri ve yorumlarıyla destek olan herkse şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×