Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Yusufdemir1995

Yk 11 - tablet tercih edilir mi? 5k etikete sahip bir ürün.

Önerilen İletiler



GHOST    940

Tablet sarmlar bana göre çöp. Sıvı halini bulmaya çalış derim. Ben başka markanın ürününü 3 ay kullandım çok ileri beklentimin çok üstünde performans aldım. Beslenme çok önemli ve kürümde gh de vardı o zaman.

Web sitesi neresi bunun hocam?

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
GHOST, 25 dakika önce yazdı:

Tablet sarmlar bana göre çöp. Sıvı halini bulmaya çalış derim. Ben başka markanın ürününü 3 ay kullandım çok ileri beklentimin çok üstünde performans aldım. Beslenme çok önemli ve kürümde gh de vardı o zaman.

Web sitesi neresi bunun hocam?

Bi tanidigim güvendigim satıcıda var kral o satıyor kararsız kaldım bakalım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

Hocam buna 5.000 bin verilmez Parana yazık tablet supplementler çöp ghostun dediğine katılıyorum sıvı olanlar iş yapar bu tabletler acemiler için salona yeni katılmış salon kokosunu yeni çekmiş içine onlar için 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205

Sıvı sarmslar asıl orijinal olanlar mı :D sarmsın kendi formu oral tablettir sıvı haline sonradan dönüştürülür renklendirilir tatlandırılır, sarms tarihini daha iyi araştırmadan yorum yapmayın arkadaşlar. herneyse ürün doluysa zaten formu ne olursa olsun çalışacaktır ama tablet ve sıvı arasında bir fark yok birader.

  • Olumsuz 2
  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emir32    10
Vezuchiy, 5 saat önce yazdı:

Sıvı sarmslar asıl orijinal olanlar mı :D sarmsın kendi formu oral tablettir sıvı haline sonradan dönüştürülür renklendirilir tatlandırılır, sarms tarihini daha iyi araştırmadan yorum yapmayın arkadaşlar. herneyse ürün doluysa zaten formu ne olursa olsun çalışacaktır ama tablet ve sıvı arasında bir fark yok birader.

sıvılar daha hızlı sinidiriliyor dil altı alanlar var. damlada sindirim ağızdan başlar hapta böbrekte, damla kullandığım vakitler daha performans almıştım kişiden kişiye değişir hocam. yanlışım varsa düzeltin..

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205
Emir32, 12 saat önce yazdı:

sıvılar daha hızlı sinidiriliyor dil altı alanlar var. damlada sindirim ağızdan başlar hapta böbrekte, damla kullandığım vakitler daha performans almıştım kişiden kişiye değişir hocam. yanlışım varsa düzeltin..

böbrekte başlarsa 5. hapı yutmadan sana yeni diyaliz makinası ayarlamamız gerekir kardeşim :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rıza333    60

Sıvı olarak mk677 ve mk2856 kullanmıştım bayağı etki aldım cesaret edip gw501516 kullanmamıştım  bencede tabletten daha iyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hexxc    0
Yusufdemir1995, 10.05.2024 - 16:37 yazdı:

Merhaba arkadaşlar,

Bu ürünü bilen veya kullanan varmı alınırmı sizce almayı düşünüyorum ? Fiyatı 5.000 tl.

2dd379d0-dbf1-4ab5-b99b-9a3539bc6d13.jpeg

Rapçiden mi :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Yusufdemir1995, 10.05.2024 - 16:37 yazdı:

Merhaba arkadaşlar,

Bu ürünü bilen veya kullanan varmı alınırmı sizce almayı düşünüyorum ? Fiyatı 5.000 tl.

2dd379d0-dbf1-4ab5-b99b-9a3539bc6d13.jpeg

Çok şişik fiyatı bence dolu mu mechul sen dragoncuyu tanıyorsundur onda 10mg 50 tablet 65 dolardı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Yusufdemir1995, 10.05.2024 - 16:37 yazdı:

Merhaba arkadaşlar,

Bu ürünü bilen veya kullanan varmı alınırmı sizce almayı düşünüyorum ? Fiyatı 5.000 tl.

2dd379d0-dbf1-4ab5-b99b-9a3539bc6d13.jpeg

Çok şişik fiyatı bence dolu mu mechul sen dragoncuyu tanıyorsundur onda 10mg 50 tablet 65 dolardı

konuyu hortlatmışlar bakmamıştım tarihe pardon

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Gulyabani
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Myostatini baskılamanın yöntemleri hakkında size birkaç soru sormak istiyorum. @metinav @Askabar
      Bu hormonu bloke edebilmek için peptidler de:
      Follistatin Follistatin 344 Follistatin 315 Ace-031 Bu hormonu bloke edebilmek için sarmlar da:
      YK-11 SORULARIM:
      En asgari boyutta zararı alarak myostatin nasıl bloklanabilir veya Follistatin artırılabilir ? Bulk, def, pct, trt hangi aşamalarda hangisi kullanılmalı ? Ve ikisinden birini alma hakkınız olsa hangisi ve neden ? Yıl boyu kullanılmak istenirse hangisi tercih edilmeli ? Konuya katılım gösterip tüm yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Emirkomutan
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      18 yaşıma yeni girdim ve sarms kürü yapma kararı aldım.
      KÜR İÇERİĞİM:
      LGD-4033 (oxy2gen) YK-11 (oxy2gen) SORULARIM:
      Pct yapmam gerekecek mi? Kür kombin planlamam doğru mu? Yüklemeyi nasıl yapmamı önerirsiniz mg olarak? Tüm tavsiye, öneri ve yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ceyhuninc
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha öncede bu kombini yaparak etkili bir sonuç almıştım. Şimdide mk-677 ve yk-11 kullanacağım.
      GEÇMİŞ SARM KÜRÜM:
      MK-677 RAD-140 SORULARIM:
      YK-11 Beni endişelendiriyor kaygılanmalı mıyım kullanım hususunda? Yan etkileri nelerdir? Bu kürde dikkat etmemi gerektirecek ince noktalar var mı? Tüm cevap, öneri ve tavsiyeler için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: senior
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate Trenbolone Enanthate Küründeyim yanına yk-11 eklemeyi düşünüyorum bana bu konuda verebileceğiniz bir tavsiye öneri var mıdır?
    • Yazan: the_escobar
      Herkese selamlar, kışın büyüme döneminde ekstra destek olması için kürüme yk11'i şu dozlarda eklemeyi;
      14 hafta günlük 10mg
      veya
      9.5 hafta günlük 15mg
      veya bir süre anapolon eklemeyi düşünüyorum.
      Anapolonun (eczane değil) çok daha güçlü ve toksik bir ilaç olması nedeniyle 4-6 hafta kullanımda sağlığı ciddi bozabilme, gereksiz su tutumu ve kalıcı kütle kazandırmama ihtimallerine karşı sizce yine de mantıklı mı? Yk11 ve anapolon deneyimleri olanların yorumlarını beklerim, teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×