Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

ufukbelli.06    108
Metin O., 2 dakika önce yazdı:

Daha once 3 kur yaptim. 1 kere testo bolde danabol / 1 kere testo masteron winstrol / 1 kere de anabolizansiz testo winstrol yaptim. Onun disinda kisa sureli testosuz anavar kullandim 8 hafta kadar 30-40mg arasi

Burak hoca ile görüş en temizi kafan rahat olur. Bulursan Normatech al en son Magnus alırsın bütçeni zorluyorsa da zaten küre girmenin mantığı yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Metin O.    3
ufukbelli.06, 16 dakika önce yazdı:

Burak hoca ile görüş en temizi kafan rahat olur. Bulursan Normatech al en son Magnus alırsın bütçeni zorluyorsa da zaten küre girmenin mantığı yok

Tamamdir dostum tesekkur ederim 🙏

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

Optimumlar çalışıyor ama kimden aldığına bağlı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
Tr3n, 3 dakika önce yazdı:

Optimumlar çalışıyor ama kimden aldığına bağlı 

Bahsettigimiz kisiyi anladiniz mi hocam anladiysaniz guvenilir adam mi alayim mi sizce

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
Metin O., 2 saat önce yazdı:

Bahsettigimiz kisiyi anladiniz mi hocam anladiysaniz guvenilir adam mi alayim mi sizce

Kimse referans olmaz forumdan, ben kullanmadım.

Optimum pharma, forumdan kullanan arkadaşın test sonuçlarına baktım çalıştığını gördüm. 

tarihinde Tr3n tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vural2    970
egerdnc, 6 saat önce yazdı:

Yorumumu güncelledim tekrar okursan biraz daha yardımcı olur.

Tekrar ediyorum ben herhangi bir satıcıdan bahsetmiyorum direk saydıklarımın hepsini aynı kişiler İstanbulda üretiyor, satıcılardan bağımsız.

Uygun fiyatlı ithal diye bir şey keşke olsa fakat yok, bu tren sevdası nerden geliyor bilmiyorum ama senin yerinde olsam yerli kullanacağıma hiç kullanmam daha iyi.

1 sene kullandık da noldu ithal alan adamlar geçti bile bizi daha yeni öğreniyoruz sorunlarını.

Haftaya yurtdışına çıkıyorum, bi roidtest kiti alıp çıkan sonucu herkesle paylaşmayı düşünüyorum.

Hocam ithal ürün iyi diye bir şey de yok gördük geçen çıkan konuları ithal diye satılan bodytech,dragonlar sahte ya da hatalı part dendi.Pro sporcular bile ithal adı altında sahte zphc satıyor ve kutuda orjinalle birebir HK menşei var.İthal ürün alıp benle arasında uçurum fark yaratan tanıdıklarım da olmadı.Tabiki sterillik vs bunlar tartışılmaz.Ama önceden de söyledim şimdi de söylüyorum biz burda pahalı ürün iyidir,ithal ürün iyidir dersek bu adamlar.200 TL olan ürüne 1500 TL de ister.İthal diye kandırmak için 50 euroda yazar :D Yani bunların hepsini gördük,görüyoruz adam liste yapıyor yanına fiyatları dolar olarak yazıyor,ithal diye yapıştırıyor :D Tamam biz burda bilinçli bir kitleyiz ama bilmeyen adam inanıyor laps diye alıyor.Ne yurt dışı ürünü övüyorum ne yerli ürünü.Tarafım her zaman belli bütçemin yettiği güvendiğim kanallardan ürünümü alırım,memnun kalırsam devam ederim yoksa başka kanallara bakarım.Forumda eski olanlar bilecektir,youtubeda ünlü olup ilaç satan bir şahısla 1 seneden fazla çalıştım.Yarışma zamanı ürünlerimin bir kısmını ücretsiz yollamasına rağmen şahısla iletişimimi kestim.Neden ?

1)İlaçları kısmen dolu kısmen boştu trenin içinde prop vardı.

2)Kardeşim dediği kişiyi aptal yerine koyuyordu.Kan testleri yanlıştır diyordu.

3)Sağlığı önemsemiyor,yarış atı olarak görüyordu.

İşin özü piyasaya,sektöre bir nevi bizler yön veriyoruz,biz ne kadar bilinçli olursak o kadar iyi.Şimdi paran yoksa yapma derseniz o kişiye o adam yine alacak ne olduğu belirsiz ürünleri.Nerden biliyorum çünkü bu hataları ben de yaptım :/ 

tarihinde Vural2 tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Vural2, Bir saat önce yazdı:

Hocam ithal ürün iyi diye bir şey de yok gördük geçen çıkan konuları ithal diye satılan bodytech,dragonlar sahte ya da hatalı part dendi.Pro sporcular bile ithal adı altında sahte zphc satıyor ve kutuda orjinalle birebir HK menşei var.İthal ürün alıp benle arasında uçurum fark yaratan tanıdıklarım da olmadı.Tabiki sterillik vs bunlar tartışılmaz.Ama önceden de söyledim şimdi de söylüyorum biz burda pahalı ürün iyidir,ithal ürün iyidir dersek bu adamlar.200 TL olan ürüne 1500 TL de ister.İthal diye kandırmak için 50 euroda yazar :D Yani bunların hepsini gördük,görüyoruz adam liste yapıyor yanına fiyatları dolar olarak yazıyor,ithal diye yapıştırıyor :D Tamam biz burda bilinçli bir kitleyiz ama bilmeyen adam inanıyor laps diye alıyor.Ne yurt dışı ürünü övüyorum ne yerli ürünü.Tarafım her zaman belli bütçemin yettiği güvendiğim kanallardan ürünümü alırım,memnun kalırsam devam ederim yoksa başka kanallara bakarım.Forumda eski olanlar bilecektir,youtubeda ünlü olup ilaç satan bir şahısla 1 seneden fazla çalıştım.Yarışma zamanı ürünlerimin bir kısmını ücretsiz yollamasına rağmen şahısla iletişimimi kestim.Neden ?

1)İlaçları kısmen dolu kısmen boştu trenin içinde prop vardı.

2)Kardeşim dediği kişiyi aptal yerine koyuyordu.Kan testleri yanlıştır diyordu.

3)Sağlığı önemsemiyor,yarış atı olarak görüyordu.

İşin özü piyasaya,sektöre bir nevi bizler yön veriyoruz,biz ne kadar bilinçli olursak o kadar iyi.Şimdi paran yoksa yapma derseniz o kişiye o adam yine alacak ne olduğu belirsiz ürünleri.Nerden biliyorum çünkü bu hataları ben de yaptım :/ 

Elbette ithal mal en iyi mal gibi bir iddiam yok fakat bizim ülkemizde çakal bitmiyor, daha bir kişi çıkıp etikette yazan neyse herkese aynı şeyi göndereyim demedi ya özel seriler çıkarttılar (doluluğu veya içeriği tartışmalı) yada underdose ürün verdiler insanlara.

Ancak ülkemizdeki bu Antalya, İzmir ve İstanbul özellikle 2 ilçe (B. ve K.) grupları dağılmadığı veya insanlara düzgün ürün vermediği sürece kimseye yerli ürün öneremem ve kimseye tedarik etmem, verdikleri ürünler alt ast bile arttırmıyor sonra da insanları yarışa teşvik ediyorlar bu ürünlerle.

tarihinde egerdnc tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
Vural2, 2 saat önce yazdı:

Hocam ithal ürün iyi diye bir şey de yok gördük geçen çıkan konuları ithal diye satılan bodytech,dragonlar sahte ya da hatalı part dendi.Pro sporcular bile ithal adı altında sahte zphc satıyor ve kutuda orjinalle birebir HK menşei var.İthal ürün alıp benle arasında uçurum fark yaratan tanıdıklarım da olmadı.Tabiki sterillik vs bunlar tartışılmaz.Ama önceden de söyledim şimdi de söylüyorum biz burda pahalı ürün iyidir,ithal ürün iyidir dersek bu adamlar.200 TL olan ürüne 1500 TL de ister.İthal diye kandırmak için 50 euroda yazar :D Yani bunların hepsini gördük,görüyoruz adam liste yapıyor yanına fiyatları dolar olarak yazıyor,ithal diye yapıştırıyor :D Tamam biz burda bilinçli bir kitleyiz ama bilmeyen adam inanıyor laps diye alıyor.Ne yurt dışı ürünü övüyorum ne yerli ürünü.Tarafım her zaman belli bütçemin yettiği güvendiğim kanallardan ürünümü alırım,memnun kalırsam devam ederim yoksa başka kanallara bakarım.Forumda eski olanlar bilecektir,youtubeda ünlü olup ilaç satan bir şahısla 1 seneden fazla çalıştım.Yarışma zamanı ürünlerimin bir kısmını ücretsiz yollamasına rağmen şahısla iletişimimi kestim.Neden ?

1)İlaçları kısmen dolu kısmen boştu trenin içinde prop vardı.

2)Kardeşim dediği kişiyi aptal yerine koyuyordu.Kan testleri yanlıştır diyordu.

3)Sağlığı önemsemiyor,yarış atı olarak görüyordu.

İşin özü piyasaya,sektöre bir nevi bizler yön veriyoruz,biz ne kadar bilinçli olursak o kadar iyi.Şimdi paran yoksa yapma derseniz o kişiye o adam yine alacak ne olduğu belirsiz ürünleri.Nerden biliyorum çünkü bu hataları ben de yaptım :/ 

Hocam gercekten agzina saglik cok iyi anlatmissin 🙏

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×