Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

Metin O.    3

Daha once optimum mix urun kullanan oldu mu? 10 ml fiyati 750TL 

1mlsinde;

100 tren enanthate

100 drostanolone enanthate

100 testo enanthate 

var. orijinal olma imkani var mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Metin O.    3
egerdnc, 55 dakika önce yazdı:

Ultra ve Mega ikisinin de güncel üretici fiyatı 750₺

Benim satici da o fiyata satiyo orijinal gibi duruyo bakalim alip deneyecegim. Ama dozaj hakkinda cok fazla bilgi karmasasi var. @Loving hocam yuksek doz tren dusuk doz testo kullanin diyo. Bu ve baska forumlarda kimisi @Loving hocami destekliyo, kimisi de tamamen karsit bi gorus sunuyo. Siz ne diyosunuz dozaj hakkinda hangisini yapmaliyim.

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., 18 dakika önce yazdı:

Benim satici da o fiyata satiyo orijinal gibi duruyo bakalim alip deneyecegim. Ama dozaj hakkinda cok fazla bilgi karmasasi var. @Loving hocam yuksek doz tren dusuk doz testo kullanin diyo. Bu ve baska forumlarda kimisi @Loving hocami destekliyo, kimisi de tamamen karsit bi gorus sunuyo. Siz ne diyosunuz dozaj hakkinda hangisini yapmaliyim.

Ben kullanma derim direkt git sağlam bir tren bul

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
egerdnc, 8 dakika önce yazdı:

Ben kullanma derim direkt git sağlam bir tren bul

Saglam tren derken. Bu optimum bos mu hocam. Hangi markayi onerirsiniz

tarihinde Metin O. tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., 2 dakika önce yazdı:

Saglam tren derken. Bu optimum bos mu hocam. Hangi markayi onerirsiniz

Yani çeşitli sebeplerden dolayı boş veya dolu demek istemiyorum ama herhangi bir yerli markayı artık kimseye önermiyorum.

en doğrusu burak hocadan almanız olacaktır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
egerdnc, 9 dakika önce yazdı:

Yani çeşitli sebeplerden dolayı boş veya dolu demek istemiyorum ama herhangi bir yerli markayı artık kimseye önermiyorum.

en doğrusu burak hocadan almanız olacaktır.

Parasal olarak beni zorluyor mecbur daha uygun ilaclara yoneliyorum. Yoksa tabii ki burak hocadan temin ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., 42 dakika önce yazdı:

Parasal olarak beni zorluyor mecbur daha uygun ilaclara yoneliyorum. Yoksa tabii ki burak hocadan temin ederim

O zaman hiç bulaşma derim çünkü üreten adamı biliyorum ve elindeki hammadde ile ilgili hiç iyi şeyler duymadım.

şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki rimobolan ve boldenonu, dianabolu ve winstrolü boştu ben kullanırken.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
egerdnc, 29 dakika önce yazdı:

O zaman hiç bulaşma derim çünkü üreten adamı biliyorum ve elindeki hammadde ile ilgili hiç iyi şeyler duymadım.

şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki rimobolan ve boldenonu, dianabolu ve winstrolü boştu ben kullanırken.

Ben daha once bu saticinin clenbuterolunu kullandim gayet iyiydi verim aldigimi dusunuyorum. Ama aldigim marka optimum degil zhpcydi. Optimumun anavarini kullandim o da gayet verimliydi. O yuzden adama guveniyorum. Belki ayni saticidan bahsetmiyoruzdur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., 4 dakika önce yazdı:

Ben daha once bu saticinin clenbuterolunu kullandim gayet iyiydi verim aldigimi dusunuyorum. Ama aldigim marka optimum degil zhpcydi. Optimumun anavarini kullandim o da gayet verimliydi. O yuzden adama guveniyorum. Belki ayni saticidan bahsetmiyoruzdur

Ben herhangi bir satıcıdan bahsetmiyorum zaten direk üreten kişiden bahsediyorum.

ZPHC.medicine(Fake) Swiss Pharma, Optimum Pharma, Magnus Pharma grubundan bahsediyorum.

Bu gruptaki ilaçlardan en iyisi magnus gibi geldi bana, en azından dianabolu optimum’a kıyasla daha güzeldi.

Fakat herhangi bir şekilde ithal ürünün yanından geçemiyor fikrimce.

Muhtemelen bu konu hakkında bir fikrin yok bu yüzden sana şöyle açıklayayım, saydıklarımın hepsi aslında yurtdışo menşeili köklü anabolik/androjenik etkilere sahip steroidler üretip satan firmalar, FAKAT ülkemizde bu adlar ile satılan ürünlerin tamamı kutusu, flakonu veya ampulu prospektüsü kopyalanmış yerli üretim ürünler.

Web siteleri benzer ancak domainleri farklı olur.

ZPHC (Hong Kong) Swiss Pharmaceuticals (İsviçre) Optimum Pharma (Cezayir diye biliyorum) Magnus (Hindistan)

tarihinde egerdnc tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ufukbelli.06    108
egerdnc, 1 dakika önce yazdı:

Ben herhangi bir satıcıdan bahsetmiyorum zaten direk üreten kişiden bahsediyorum.

ZPHC.medicine(Fake) Swiss Pharma, Optimum Pharma, Magnus Pharma grubundan bahsediyorum.

Bu gruptaki ilaçlardan en iyisi magnus gibi geldi bana, en azından dianabolu optimum’a kıyasla daha güzeldi.

Fakat herhangi bir şekilde ithal ürünün yanından geçemiyor fikrimce.

Bu tayfa magnusu yeni üretmeye başladılar bir doluluk var ama ne kadar bilinmez. Nppsi var elimde bakalım nasıl tepki verecek

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
egerdnc, 23 dakika önce yazdı:

Ben herhangi bir satıcıdan bahsetmiyorum zaten direk üreten kişiden bahsediyorum.

ZPHC.medicine(Fake) Swiss Pharma, Optimum Pharma, Magnus Pharma grubundan bahsediyorum.

Bu gruptaki ilaçlardan en iyisi magnus gibi geldi bana, en azından dianabolu optimum’a kıyasla daha güzeldi.

Fakat herhangi bir şekilde ithal ürünün yanından geçemiyor fikrimce.

Magnusu yeni satmaya basladi diye biliyorum ayni saticidan mi bahsediyoruz. Ithal ve fiyat olarak butceyi zorlamicak hangi markalar var. medivia satan bi satici daha taniyorum. Ondan hic kullanmadim. Ne diyosunuz denenir mi daha once duydunuz mu bu markayi

ufukbelli.06, 20 dakika önce yazdı:

Bu tayfa magnusu yeni üretmeye başladılar bir doluluk var ama ne kadar bilinmez. Nppsi var elimde bakalım nasıl tepki verecek

Hocam deneyip tez zamanda haber verirseniz cok sevinirim. Ayni saticidan bahsediyoruz. Eger memnun kalirsaniz bu saticiya yonelebilirim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., 2 dakika önce yazdı:

Magnusu yeni satmaya basladi diye biliyorum ayni saticidan mi bahsediyoruz. Ithal ve fiyat olarak butceyi zorlamicak hangi markalar var. medivia satan bi satici daha taniyorum. Ondan hic kullanmadim. Ne diyosunuz denenir mi daha once duydunuz mu bu markayi

Yorumumu güncelledim tekrar okursan biraz daha yardımcı olur.

Tekrar ediyorum ben herhangi bir satıcıdan bahsetmiyorum direk saydıklarımın hepsini aynı kişiler İstanbulda üretiyor, satıcılardan bağımsız.

Uygun fiyatlı ithal diye bir şey keşke olsa fakat yok, bu tren sevdası nerden geliyor bilmiyorum ama senin yerinde olsam yerli kullanacağıma hiç kullanmam daha iyi.

1 sene kullandık da noldu ithal alan adamlar geçti bile bizi daha yeni öğreniyoruz sorunlarını.

Haftaya yurtdışına çıkıyorum, bi roidtest kiti alıp çıkan sonucu herkesle paylaşmayı düşünüyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ufukbelli.06    108
Metin O., 19 dakika önce yazdı:

Hocam deneyip tez zamanda haber verirseniz cok sevinirim. Ayni saticidan bahsediyoruz. Eger memnun kalirsaniz bu saticiya yonelebilirim

Şuan çıkardıkları ilk parti çalışıyor enova pharma gibi 5×2 flakonlarda. Diğer partiler nasıl olur bilmem. Optimumu çıkardıklarında takır takır çalışıyordu ilaç şuan çıkanlar boş yada düşük doz. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
ufukbelli.06, 5 dakika önce yazdı:

Bu tayfa magnusu yeni üretmeye başladılar bir doluluk var ama ne kadar bilinmez. Nppsi var elimde bakalım nasıl tepki verecek

Çok övüyorlar öyle dolu böyle dolu diye ama roidtest sonucunu görücez 😁

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
egerdnc, 10 dakika önce yazdı:

Ben herhangi bir satıcıdan bahsetmiyorum zaten direk üreten kişiden bahsediyorum.

ZPHC.medicine(Fake) Swiss Pharma, Optimum Pharma, Magnus Pharma grubundan bahsediyorum.

Bu gruptaki ilaçlardan en iyisi magnus gibi geldi bana, en azından dianabolu optimum’a kıyasla daha güzeldi.

Fakat herhangi bir şekilde ithal ürünün yanından geçemiyor fikrimce.

Muhtemelen bu konu hakkında bir fikrin yok bu yüzden sana şöyle açıklayayım, saydıklarımın hepsi aslında yurtdışo menşeili köklü anabolik/androjenik etkilere sahip steroidler üretip satan firmalar, FAKAT ülkemizde bu adlar ile satılan ürünlerin tamamı kutusu, flakonu veya ampulu prospektüsü kopyalanmış yerli üretim ürünler.

Web siteleri benzer ancak domainleri farklı olur.

ZPHC (Hong Kong) Swiss Pharmaceuticals (İsviçre) Optimum Pharma (Cezayir diye biliyorum) Magnus (Hindistan)

Aslinda fikrim var ama para veriyoken duzgun urun alayim diye ugrasiyorum. Parasal olarakta orta seviye urunlerde kaliyorum. Kaliteli urunler butcemi cok zorluyo o yuzden mecbur bu markalardayim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ufukbelli.06    108
egerdnc, Şimdi yazdı:

Çok övüyorlar öyle dolu böyle dolu diye ama roidtest sonucunu görücez 😁

Yeni bir isimle bir parti ilaç çıkıyor ve çalışıyor sonra çıkanlar malum. 2 senedir tanıyorum yaptıkları olay hep aynı. İron, optimum, swiss şimdide magnus

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
ufukbelli.06, Şimdi yazdı:

Yeni bir isimle bir parti ilaç çıkıyor ve çalışıyor sonra çıkanlar malum. 2 senedir tanıyorum yaptıkları olay hep aynı. İron, optimum, swiss şimdide magnus

Suan dolu ama zamanla icerigi dusucek diyosunuz oyle mi. Dogru anladiysam elimi cabuk tutayim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., 12 dakika önce yazdı:

Aslinda fikrim var ama para veriyoken duzgun urun alayim diye ugrasiyorum. Parasal olarakta orta seviye urunlerde kaliyorum. Kaliteli urunler butcemi cok zorluyo o yuzden mecbur bu markalardayim

O zaman kendine bir iyilik yap ve hiç bulaşma bu markalara.

@Rdm ve @rastlantisal dedelerim daha net bir şeyler söyler diye umuyorum 🙏🏻 

Metin O., 11 dakika önce yazdı:

Suan dolu ama zamanla icerigi dusucek diyosunuz oyle mi. Dogru anladiysam elimi cabuk tutayim

Anladığım kadarıyla sen illaha alacaksın, bence daha fazla konuşup kimsenin vaktini harcamaya gerek yok.

Umarım istediğin verimi alırsın fakat bu kadar umursamaz olacaksan bir daha konu açmadan önce iki kere düşün derim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
egerdnc, 11 dakika önce yazdı:

O zaman kendine bir iyilik yap ve hiç bulaşma bu markalara.

@Rdm ve @rastlantisal dedelerim daha net bir şeyler söyler diye umuyorum 🙏🏻 

Girmemek en iyisi tabii ki. Butcem dar dedigim 200-300 liralik icinde su olan urunleri kullanicak kadar da dusuk degil. 1000-1200 civari uygundur bu fiyata ne kadar dolu bulabilirsen artik bu fiyatin ustu beni asar

egerdnc, 10 dakika önce yazdı:

Anladığım kadarıyla sen illaha alacaksın, bence daha fazla konuşup kimsenin vaktini harcamaya gerek yok.

Umarım istediğin verimi alırsın fakat bu kadar umursamaz olacaksan bir daha konu açmadan önce iki kere düşün derim.

Hocam evet kafaya koydum alicam fakat umutsamaz degilim. Umursamaz olsam bu konuyu acip sizlerden bilgi almak istemez direkt saticidan alir kullanirdim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
egerdnc    42
Metin O., Şimdi yazdı:

Girmemek en iyisi tabii ki. Butcem dar dedigim 200-300 liralik icinde su olan urunleri kullanicak kadar da dusuk degil. 1000-1200 civari uygundur bu fiyata ne kadar dolu bulabilirsen artik bu fiyatin ustu beni asar

Kür geçmişin nedir bilmiyorum fakat burak hocanın da testo bolde fiyatları bunlara yakındı en son, yorumlarımdan burağın adamı bu gibi bir anlam çıkarılmasını istemem fakat gerçek ilaca en kolay ondan ulaşabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ufukbelli.06    108
Metin O., 5 dakika önce yazdı:

Suan dolu ama zamanla icerigi dusucek diyosunuz oyle mi. Dogru anladiysam elimi cabuk tutayim

Kür geçmişin var mı peki? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
ufukbelli.06, 3 dakika önce yazdı:

Kür geçmişin var mı peki? 

Daha once 3 kur yaptim. 1 kere testo bolde danabol / 1 kere testo masteron winstrol / 1 kere de anabolizansiz testo winstrol yaptim. Onun disinda kisa sureli testosuz anavar kullandim 8 hafta kadar 30-40mg arasi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×