Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

mertcanross

Kendimi çok kötü hissediyorum acil yardım.

Önerilen İletiler

mertcanross    10

3 gün önce uyumaya çalışırken birden fenalık,titreme,mide bulantısı,baş dönmesi yaşadım acilen banyoya girdim ve duş aldım hiç birşey değişmedi akşama kadar bir şekilde uyumaya çalıştım uyandığımda hala devam etmekteydi tansiyonumu ölçtüğümde ne göreyim tansiyonum 20 acile gittik serum bağlandı tansiyon 14 e kadar düşürüldü kan testlerime bakıldı hiç bir sorun yok herşey düzgün çalışıyor kalbimdede sorun yok neyse eve gelir gelmez uyudum uyandığımda hala devam ediyordu yine hastahaneye gittik yine aynı şeyler yapıldı hiç bir sorun yok. eve geldik tansiyonumu tekrar ölçtüğümde 14  yine aynı şekil hiç bir şey yiyemeden uyudum bugun yine aynı şekilde hala devam ediyor tansiyonum 14 hala bayılacakmış gibi uyuşukluk hissediyorum vucudumda arada bir mide bulantısı fenalık devam ediyor. Doktrorlar bir sorun yok diyor kan testlerimide aşağıda paylaştım ne oldmuş olabilir nedir bu lütfen yardımcı olun.

hiç bir steroid kullanmadım yardımlarınızı bekliyorum Doktrorlar hiç bir sorun yok diyor ama çok kötü hissediyorum.

Not: Son zamanlarda ağırlıklarım artması nedeniyle spor esnasında kan şekerim fazla düşüyordu bu yazdıklarımı kısa bir süre yaşıyordum geçiyordu.

@rastlantisal  @Bay-T @Rdm @SPECTRE

1 aydır her gün 

protein tozu

Gainer

500 gram tavuk

 

D vitamini,Çinko,Multivitamin,Magnezyum, Tribulus

Kreatin

image.thumb.png.dd704699f049d0fa97b0f73a60ea1d4b.png

image.thumb.png.dcf9add602e5c4138cc7b7ca110abc54.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mtnsk25    0
mertcanross, 19 dakika önce yazdı:

3 gün önce uyumaya çalışırken birden fenalık,titreme,mide bulantısı,baş dönmesi yaşadım acilen banyoya girdim ve duş aldım hiç birşey değişmedi akşama kadar bir şekilde uyumaya çalıştım uyandığımda hala devam etmekteydi tansiyonumu ölçtüğümde ne göreyim tansiyonum 20 acile gittik serum bağlandı tansiyon 14 e kadar düşürüldü kan testlerime bakıldı hiç bir sorun yok herşey düzgün çalışıyor kalbimdede sorun yok neyse eve gelir gelmez uyudum uyandığımda hala devam ediyordu yine hastahaneye gittik yine aynı şeyler yapıldı hiç bir sorun yok. eve geldik tansiyonumu tekrar ölçtüğümde 14  yine aynı şekil hiç bir şey yiyemeden uyudum bugun yine aynı şekilde hala devam ediyor tansiyonum 14 hala bayılacakmış gibi uyuşukluk hissediyorum vucudumda arada bir mide bulantısı fenalık devam ediyor. Doktrorlar bir sorun yok diyor kan testlerimide aşağıda paylaştım ne oldmuş olabilir nedir bu lütfen yardımcı olun.

hiç bir steroid kullanmadım yardımlarınızı bekliyorum Doktrorlar hiç bir sorun yok diyor ama çok kötü hissediyorum.

Not: Son zamanlarda ağırlıklarım artması nedeniyle spor esnasında kan şekerim fazla düşüyordu bu yazdıklarımı kısa bir süre yaşıyordum geçiyordu.

@rastlantisal  @Bay-T @Rdm @SPECTRE

1 aydır her gün 

protein tozu

Gainer

500 gram tavuk

 

D vitamini,Çinko,Multivitamin,Magnezyum, Tribulus

Kreatin

image.thumb.png.dd704699f049d0fa97b0f73a60ea1d4b.png

image.thumb.png.dcf9add602e5c4138cc7b7ca110abc54.png

Aynı şeyleri ben de yaşadım ayıla bayıla çok gezdim karbonhidratı arttır😁

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mertcanross    10
mtnsk25, 8 dakika önce yazdı:

Aynı şeyleri ben de yaşadım ayıla bayıla çok gezdim karbonhidratı arttır😁

abi yok öyle bir şey deği tansiyonum 20 ye çıktı diyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
erc    49

Tribulusu kullanmayı bırak corona aşamasında değilsen tribulus bu gibi etkiler yapabilir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mertcanross    10
erc, 24 dakika önce yazdı:

Tribulusu kullanmayı bırak corona aşamasında değilsen tribulus bu gibi etkiler yapabilir

zaten onu aldıktan sonra başladı gibi hissediyorum ama 3 gündür hiç geçmemesi normalmi ya?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mertcanross    10
DeMoNhUnTeR, 3 dakika önce yazdı:

Şekerin de yüksek

Tok karna ölçmüştüler ondan dolayı doktor normal dedi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    637

Önceki yazılarında clenbuterol ve yohimbine kullanımı ile ilgili bir şeyler sormuşsun, eğer bunlardan birini kullanıyorsan direk kullanmayı bırak, onun dışında genetik bir rahatsızlığın (varsa eğer) gün yüzüne vurmaya başlamışta olabilir. Daha ayrıntılı bakmak gerek, geçmiş olsun..

tarihinde hectordoyle tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
erc    49
mertcanross, 12 saat önce yazdı:

zaten onu aldıktan sonra başladı gibi hissediyorum ama 3 gündür hiç geçmemesi normalmi ya?

Kaç kere kullandın bilmiyorum ancak yapılan araştırmalarda testosu normal kişilerde pek işe yaramadığı hatta bir miktar düşürebileceğine yönelik bulgular vardı aklımda öyle kalmış ,bende meraktan alıp kullanmıştım senin gibi benzer durumlar yaşadım 2,3 güne toparladım, kesin tribulustur diyemiyorum o yüzden bırakıp gözlemle kendini,coronoda olabilir aynısı babamın başına geldi eli ayağı tutmuyodu yapmadıkları test kalmadı her yeri gezdirdik kanser bile aradılar her gittiğimizde corona negatif çıkıyodu 1 hafta sonra ancak corona olduğunu anladılar ,durumun düzelmiyorsa her gittiğinde doktordan serum iste sarı serumda taksınlar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mertcanross    10
hectordoyle, 15 saat önce yazdı:

Önceki yazılarında clenbuterol ve yohimbine kullanımı ile ilgili bir şeyler sormuşsun, eğer bunlardan birini kullanıyorsan direk kullanmayı bırak, onun dışında genetik bir rahatsızlığın (varsa eğer) gün yüzüne vurmaya başlamışta olabilir. Daha ayrıntılı bakmak gerek, geçmiş olsun..

Arkadaşım için sormuştum ben kullanmadım.

Tansiyonum 13 e kadar geriledi fakat hala iyi değilim isal devam ediyor doktorlar hiç bir sorun yok diyor kafayı yemek üzereyim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mertcanross    10
mertcanross, 14.12.2023 - 16:35 yazdı:

Arkadaşım için sormuştum ben kullanmadım.

Tansiyonum 13 e kadar geriledi fakat hala iyi değilim isal devam ediyor doktorlar hiç bir sorun yok diyor kafayı yemek üzereyim.

Arkadaşlar güncel olarak şuan çok çok iyiyim iştahım yerine geldi midem düzeldi baş dönmesi yok fakat tansiyonum 15/9 sabit.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×