Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Shiedas

Vücut kılından nasıl kurtulurum?

Önerilen İletiler

Shiedas    9

Öncelikle herkese merhaba,

genetiklemi alakalı bilmiyorum ama 14 yaşında sakallarım çıkmaya başladı (epey gür bi şekilde) 17 yaşımın sonlarına doğru da sırtımda, karnımın neredeyse her yerinde  göğsümün üstünde ve arasında çok fazla kıl çıktı binevi maymun gibiyim bunlardan kalıcı kurtulmanın bir yolu varmı?

23-29 yaşında 2 abimde,babamda amcamlarda falan yok sadece bende var

tarihinde Shiedas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mcanmeco    304
Shiedas, 2 saat önce yazdı:

Öncelikle herkese merhaba,

genetiklemi alakalı bilmiyorum ama 14 yaşında sakallarım çıkmaya başladı (epey gür bi şekilde) 17 yaşımın sonlarına doğru da sırtımda, karnımın neredeyse her yerinde  göğsümün üstünde ve arasında çok fazla kıl çıktı binevi maymun gibiyim bunlardan kalıcı kurtulmanın bir yolu varmı?

23-29 yaşında 2 abimde,babamda amcamlarda falan yok sadece bende var

Epilasyon,,, hamam tozu,,, tüy dökücü kremler ve spreyler var,,, yada 0 numura kesen makina lar ile alabilirsin

En HESAPLI sı hamam tozu bunu kullanabilirsin vücuduna bölge bölge sürerek temizlen, sürdüğün yerde çok beklerse tahriş ediyor,, kıllı bölgeyi devamlı kontrol et kıllar soyuluyorsa hemen yıkamalısın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Shiedas, 3 saat önce yazdı:

Öncelikle herkese merhaba,

genetiklemi alakalı bilmiyorum ama 14 yaşında sakallarım çıkmaya başladı (epey gür bi şekilde) 17 yaşımın sonlarına doğru da sırtımda, karnımın neredeyse her yerinde  göğsümün üstünde ve arasında çok fazla kıl çıktı binevi maymun gibiyim bunlardan kalıcı kurtulmanın bir yolu varmı?

23-29 yaşında 2 abimde,babamda amcamlarda falan yok sadece bende var

Çok memnunum tavsiye ederim. :D 

indir.jpeg.8610a916f786bf57c386bc03af66fae3.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
galicik    744
SPECTRE, 7 dakika önce yazdı:

Çok memnunum tavsiye ederim. :D 

Aha yeni sipariş verdim hem kremini hem spreyini 

  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bumin    69

Kalıcı olarak kurtulmak istiyorsan Lazer Epilasyon %80 / 90 oranında başarılı olabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
galicik, 3 dakika önce yazdı:

Aha yeni sipariş verdim hem kremini hem spreyini 

Kremi iyi değil ama sprey %100 çözüm. Mavi sert bir formülü vardır bazı hassas vücutlarda yara benzeri şeyler çıkarabilir pembe kadınlar için deniyor ama hassas vücutlar onu kullanmalı kesinlikle. Birde spreyi çok uzun süre tutmayın vücutta benim komple vücuda 3 sprey anca yetiyor :D pahalı ucuzda değil :D 

Bumin, 3 dakika önce yazdı:

Kalıcı olarak kurtulmak istiyorsan Lazer Epilasyon %80 / 90 oranında başarılı olabilir.

Epilasyon kılı bitirmez azaltır hocam. hele sporcu testo falan alıyorsa imkanı yok.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
galicik    744
SPECTRE, Şimdi yazdı:

Kremi iyi değil ama sprey %100 çözüm. Mavi sert bir formülü vardır bazı hassas vücutlarda yara benzeri şeyler çıkarabilir pembe kadınlar için deniyor ama hassas vücutlar onu kullanmalı kesinlikle. Birde spreyi çok uzun süre tutmayın vücutta benim komple vücuda 3 sprey anca yetiyor :D pahalı ucuzda değil :D 

Epilasyon kılı bitirmez azaltır hocam. hele sporcu testo falan alıyorsa imkanı yok.

Valla tüy dökücü ilk kez deneyeceğim normalde makine ile alıyorum da çok yoruyor makine ile almak al al bitmiyor, bakalım tecrübe edeceğiz, evet epilasyon hele bizim gibi hormon alıp dht si yüksek olan kişilerde hiç çözüm değil. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bumin    69
SPECTRE, 2 dakika önce yazdı:
Bumin, 6 dakika önce yazdı:

Kalıcı olarak kurtulmak istiyorsan Lazer Epilasyon %80 / 90 oranında başarılı olabilir.

Epilasyon kılı bitirmez azaltır hocam. hele sporcu testo falan alıyorsa imkanı yok.

Doğru biz hormonlar ile oynadığımız için bizde etkili olma şansı pek yok 9_9

Bu senin sprey göğüs ve bacak bölgesinde etkisi nasıl? ben permatik ile kesiyorum kıl kökleri tahriş oluyor kızarıyor.

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Delice    142

Ben de aynı durumdayım. Bacak ve Sırt için epilasyon gidiyorum alması zor diye. Kol.be gogus bioder kullanıyorum çok memnunum. Bio epilasyon serisi çok iyi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
T0 02    5

Merhaba arkadaşlar,

Bir süredir belirli ilaçlar kullanıyorum ve bu süreçte vücudumdaki tüylenmede ciddi bir artış yaşadım. Özellikle kıl köklerim çok güçlü çıkıyor. Evde kullandığım lazer makinesi ve düzenli ağda maalesef pek etki etmiyor; kökler neredeyse hiç zayıflamıyor.

Sosyal medyada benzer ilaçları kullanan kişilere baktığımda, onlarda benim yaşadığım kadar belirgin kıl kökü görmüyorum. Bu yüzden artık gerçekten bir çözüm arıyorum ve deneyimi olanların görüşlerini duymak isterim.

Sorularım:

  • Bu durumu uzun süreli veya kalıcı olarak azaltmanın bir yolu var mı?
  • Ev tipi lazer yerine profesyonel lazer seanslarına gitmek daha etkili olur mu?
  • Benim gibi yoğun kıl kökü problemi yaşayan var mı, ne işe yaradı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lome    10

Genetik olarak fazlaysa ilaçlar daha da arttırır ilaç kullanırken yok etmek çok zor iğneli epilasyon belki işe yarar cildin beyaz kılların siyahsa lazerde kaliteli bir yerde profesyonel biri düzenli yaparsa etkili olabilir ev tipi aletle hafta 2 filan yapman gerek ilaç kullanırken ama kıl kökleri çok derinde ve çok kalınsa çok bir etki bekleme 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197

Ben ilaç kullanırken de gittim sahsen kılları geciktiriyo bi kısmı azalıyor bölge bölge değişiyor tamamen heryerin azalmıyor buz lazere gitme aleksandrit lazer bulup hastane ortamında yaptır cünkü piyasadaki cihazların hepsi sahte kalıcı çözüm olmuyor bosa para harcarsın yada en temizi gerektiginde agda garanti

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×