Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

PEPTIDTURKIYE

Follistatin 344-Myostatine Nedir ? -Kullanım Rehberi

Önerilen İletiler

ZYZZ    15

süper hocam bunları tr çevirip yayınlar mısın? ve şunuda bilmeli kg su 1000 lirayada bal var 10 liraya da 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


cihad    0

O zaman bu bahsi geçen ilaç Steroid kürlerinden daha etkili ve daha iyi sonuçlar veriyor diyebilir miyiz, ayrıca şeyi merak ediyorum bu bahsi geçen ürünle, ghpr-6 arasında ki fark nedir yani hangisi daha etkili olur büyümek ve kas gelişimi için ? Ve 2 aylık bi Steroid kürü yaptım bu bahsi geçen ürünü kullanmam da bi sıkıntı olur mu yada nasıl bi öneriniz olur gerçekten sağlam bi şekilde büyümek ve kas gelişimi için

Teşekkür ederim...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
roidmax    49
cihad yazdı:
O zaman bu bahsi geçen ilaç Steroid kürlerinden daha etkili ve daha iyi sonuçlar veriyor diyebilir miyiz, ayrıca şeyi merak ediyorum bu bahsi geçen ürünle, ghpr-6 arasında ki fark nedir yani hangisi daha etkili olur büyümek ve kas gelişimi için ? Ve 2 aylık bi Steroid kürü yaptım bu bahsi geçen ürünü kullanmam da bi sıkıntı olur mu yada nasıl bi öneriniz olur gerçekten sağlam bi şekilde büyümek ve kas gelişimi için

Teşekkür ederim...

Merhabalar,

Kişisel bilgilerinizi anlatan bir konu açarsanız herkes size daha iyi yardımcı olacaktır.

Yaş, boy, kilo, yağ oranı, spor geçmişi, anlık formunuzu bizimle paylaşırsanız seviniriz.

İyi günler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cihad    0

pekala teşekkür ederim o şekilde bu konu başlığı açıp iletişime geçicem diğer üyelerle sağolun....

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
toldo195    0

fiyatını öğrene bilir miyim bir de ne kadar süre kullanımda etki alınmaya başlanır ve bırakıldığında herhangi bir geri dönüş olur mu veya bir pct yapılması gerekilir mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
roidmax    49

Peptidler için herhangi bir PCT gerekmiyor. Bırakıldığında geri dönüş pek olmuyor ilaca bağlı. Yaşanabilecek geri dönüş, genelde beslenme ve antreman disiplininin bozulması ile oluyor. Ondan dolayı bir sporcu olarak her zaman kendimize en uygun antreman ve beslenme planlarını uygulamakta yükümlüyüz. Sporcu takviyesi de olsa, steroid de olsa, peptid de olsa bunların kullanımını kestikten sonrai antreman ve beslenme konusunda gevşersek, geriye dönüş yaşayabiliriz. Bunu da hep göz önünde bulundurmalıyız.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
DeMoNhUnTeR    233
onure yazdı:
igf gibi fizyolojik serum suyuyla karısmadıgı sürece oda sıcaklıgında bekletilebilir mi?

Evet bekletilebilir, karışım hazırlandıktan sonra da soğuk zincire girer.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Onurtr    0

Fiyatını özelden öğrenebilir miyim? Bu ilacı kimler hangi seviyede ne ile beraber kullanabilir detaylı olarak da yazarsanız sevinirim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fıratkskn    0

Merhaba.Follistatin 344 ve ghrp 6 fiyat bilgisi almak istiyorum.Deca enanthate kürü yapıcam yanına bir de bunları eklemeyi düşünüyorum. Follistatin için kanser hücresi bile olsa büyütür diye bi duyum aldım bu konuda siz ne diyorsunuz cevabınızı bekliyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
TreXiaNos    5
Fıratkskn yazdı:
Merhaba.Follistatin 344 ve ghrp 6 fiyat bilgisi almak istiyorum.Deca enanthate kürü yapıcam yanına bir de bunları eklemeyi düşünüyorum. Follistatin için kanser hücresi bile olsa büyütür diye bi duyum aldım bu konuda siz ne diyorsunuz cevabınızı bekliyorum.

Folli için değilde igf1-lr3 için hücreleri çabuk büyüttüğü söylenir. Bunun önüne geçemezsiniz, kullanan insanların %90ı test yaptırmadan kullanırlarişi Allaha kalmıştır. Nekadar prof sporcu tanıdıysam hepsi aynı şekilde kullandı.

Folli için diyeceğim en az 2 şişe tüketin ilk şişede devasa bişi beklemeyin. Güzel beslenin. Güzelden kastım kaliteli. Yani size adam diyorsa 4000 5000 kalori alacaksınız diye kesinlikle en ama en kaliteli besinlerle almalısınız onu. Burger ürünleriyle alırsanız bir işe yaramaz. Nacizane önerim budur.

folli ve ghrp iyi kombinlenir güzel tercih.

Sevgiler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
batuatess    0

Hocam saygılar Mailden dönüş alamıyoruz...!!!Fiyat bilgisi lütfen..folli ve igf1lr3....

Ayrıca elinizde Growth var mı !!?Lütfen ozelden cvplarsanız sevınırmı Tesekkurler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
İssostero    0

Hayırlı geceler testo bolde Danabol kürünü 14 hafta yaptım 3. 4 ay ara verdikten sonra deca kürüne girdim 10 hafta deca 12 hafta testo pctmi yaptım şuan dinlenme ewresındeyim. Ve şuan folistatin 344. Ghrp kullanmak istıyorum.. 1.79 boy 80 kg 27 yaşındayım 4. 4 buçuk yıldır Bodybulding yapıyorum.. Ücretlendirilmesini yazarsanız çok makbule geçer. Teşekkür ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aliöztaş    2

değerli forum üyeleri hepinize merhablar ;

uzun süredir forumu okuyor takip ediyorum hatta bir arkadaşla (bu forumun yöneticilerinden biri) irtibata da geçtim ancak beni bir türlü tatmin eden bir açıklama ne forumda ne o arkadaştan alamadım bana bu iş hikaye gibi gelmeye başladı nedenlerini sıralayayım müsadenizle:

1) tüm ürünlerde aynı açıklama var dikkat ettiyseniz 6bin kalori alacaksın 5 bin kalori alacaksın yani bu ne kadar mantıklı bir şey biri bunu açıklasın allah aşkına 100 gün kullan günde 6bin kalori al ee sonuç? 10 kilo alabilirsin peki bu kuru kas mı yok %7-8 yağ oranın artacak --- ya bu çok saçma gelmiyor mu size de bildiğin fazla kalori alıyor yağlanıyorsun ve büyüyorsun illa ki bir miktar gücün de artacak (definasyon dönemi kaldırdığınız ağırlıklar ile bulk arasında fark yok mu illa ki olacak ) tamamen o fazla kaloriyle gelen yağlı ve iğrenç bir büyümeden bahsediyoruz yok bu böyle değil diyorsanız allah aşkına burda milyarlık ürünlerden söz ediyoruz tatmin edin insanları bas kaloriyi al yağı kiloyu haliyle gücün artsın neden oldu foli 344 kullandım bırak allah aşkına ya ----peki sonra ne olacak sıra definasyonda aaaa bak burda ne varmış bi de definasyon için peptid kürü göm milyarları nasıl verecez kiloyu ? --- bi kere çok sıkı diyet olmazsa olmaz ---tmm ---bide kardiyo çok yapacaksın ----ee o da TAMAM --- bi de b peptidi kullandın mı tamamdır yine aynı hikaye ya ben zaten çok sıkı diyet ve kardiyo ile yağ yakarım burda peptidin esprisi nedir ? birileri para kazanacak o tmm eyvallah

2) bi de forumda yazanlar genelde zaten bu forumun yani satıcı firmanın elemanları dikkat edin sordukları sorular bile böyle hep can alıcı noktalar

adam hayatında supplement kullanmamış sor şu '^''' acaba only foli 344 işe yarar mı'''' ya birader sormazlar mı adama bu jargona nerden hakimsin sen peşinden gelen cevaplar da şu mihvalde ---tabi ki olur niye olmasın ( braki amaç bütçesi yetersiz olan insanlarıtek ürüne yöneltip onları da sisteme dahil etmek)))

ayrıca bakıyorum bu soruları yazıp soran arkadaş üç gün sonrasında mübarek adam yalamış yutmuş meseleyi millete peptid kürü öneriyor şnu şununla kombinlersen çok iyi olur yok bilmem ne e sen hani suplement bile kullanmamış adamdın ne oldu bir haftada endokrin sistemi mi çözdün karaciğeri mi steroidleri mi peptidleri mi nasıl yaptın bunu bi açıklar mısın ??? --cevap yok

her neyse arkadaşlar 6000 kalori alın günde ki bu bide protein ağırlıklı olacak (maliyeti iyi beslenme 6000 kalori 100 lirayı aşar günlük çok net) ne karaciğer kalır ne böbrek ne yağlanmadık organ ,

ha kilo alır mısın dibine kadar alırsın ama yağ alacak oldktan sonra ben ne yapayım kiloyu??

artık o kilo peptidden mi yoksa hayvan gibi yemekten mı var sen düşün...

not:peptid olayına uzak değilim olamaz demiyorum olur fakat beni ve insanları buna ikna edin öle 5bin kalori al kilo alırsın ama yağ mı olur kas mı bilemem ama ürünüme de laf ettirmem dersen kusura bakma insanları kandırıyorsun demektir beni buna ikna edin 10 bin tl de olsa alacam lütfen şu saçmalıklara açıklık getirecek adam akıllı bir paylaşım yapın

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GeneraL    0

Merhaba arkadaşım. Bildiğim kadarı ile anlatım sen çok sert yaklaşmışsın olaya.Kalori olayına gelince vücut hem yag hem et (yani kas) alır. Peptidlerin anatomik yapısını ben hem burda hem dışarıdaki sitelerde araştırdım sanada yabancı yerli sitelerden araştırmanı tavsiye ederim. Tek burdaki kaynaklarla kısıtlı kalma ayrıca protein sentezi nedir bunu da Araştırmani isterim. Vücutta kas (et) nasıl oluşur. Kilo almak için kalori Almak lazım burdaki fazla kalori alma sebebi hem yağ alıp hem kas yapmak az kalori alırsan yeterince kas yapamazsın.cok kalori alınca da hâliyle yağ ve kas artışı fazla oluyor. Definasyon olayını zaten biliyorsundur.

Follistatin 344 olayına gelince dediğim gibi sadece burayla kısıtlı kalma diğer sitelerde aynı kural var. Bende burdaki arkadaşlarla gorustum tlf da fiyatları iyi ,bana gene fazla geldi buradan al al al demiyor zaten kimse olaya ticari bakma sen, ticaret bi yana burda bilgi var şahsım adına cok şey öğrendim ve dışarıdaki yabancı ve yerli kaynaklarla da teyitledim. buradan peptid almayıp burada kur yapıp bilgi ve deneyimlerini paylaşanlarsa var. En basiti ben bi ay sonra küre gireceğim. Başka yerden temin edecem.

Sonra gelelim maliyet kısmına bak ben daha yeni beslenme planı açıkladim orda öyle bi 100 tl maliyet felan yok sen proteini sadece ette sanıyorsun galiba bakliyatlar süt ürünleri vs. googleye yazınca neler olduğu besin değerleri protein karbonhidrat ve yağ hepsinin değerleri mevcuttur.

Ben geçen sene 6000 kalori aldım guzel kardeşim 55 gün boyunca çok şükür sağlığım yerinde karaciğer dahil herşey sağlam. Sustanon dianabol kürü yaptım.

 

Sana kimse net rakam veremez zaten ki burda ortalama konuşulur bu sadece burda değil diğer tüm steroid ve peptid sitelerinde öyledir.

 

Her sitenin reklamı vardır olması da lazım zaten. Ama senin dediğin gibi abartılacak bir konu yok. Burda bana kimse şunu al bunu al demiyor dese zaten kimse durmaz burda.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×