Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

hectordoyle

Üye
  • İçerik sayısı

    1.861
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    15

hectordoyle kullanıcısının paylaşımları

  1. Şiddetli akne sorunu.

    Aldığın ilacın markası nedir acaba, bazen marka değiştirenlerde de bu tür sorunlar olabiliyor
  2. Büyüme sorunu

    Pct için bişey söylemem doğru olmaz forumda pct ile ilgili açılmış başlıklara bakabilirsin
  3. Büyüme sorunu

    İlk kürünse yapılabilecek en doğru şeyi yapmışsın bence, 250 sustanon 100 primo ile alacağın verimi al, sonrasındaki kürlerinde dozajları arttırarak devam edersin. Kilo artışım yok ama kaslarda sertlik ve yağ yakımı olmuş demişsin beslenmen bana kalırsa tam ayarında 3 hafta daha devam edeceksen 250 100 şeklinde devam edip bitir kürünü
  4. Pre-workout

    Bunu kullandım, günde 1 ölçek idman öncesi alıyordum 5-6 defa aldım etki güzeldi sonrasında etki almadım
  5. Clen bulk - büyük değişim! kür sürecim!

    Toplamda kür sonunda kaç kg aldın?
  6. 18 yaşında steroid

    Exbiotech kullananlara denk geldim, testosu çalışıyordu boldenon ve winstrolünü bilemem T.f den aldıkların da çalışıyor olabilir büyük ihtimal Vortex marka vermiştir sana Kür sonunda pct için yazarsın kendisine
  7. Genontech

    Dostum bu fiyatlarda olan bir ilacın içindeki doluluğu az bişey tahmin edebilmen lazım, böyle bir ilaçta beslenme+antrenman+uyku tam olsa bile alacağın verim çok az olur
  8. 18 yaşında steroid

    Buna kesin bir cevap vermek doğru olmaz ancak 18-24 yaş aralığında hormon dengelerin henüz oturmamış oluyor, bu yaş aralığında steroid kullanırsan, vücuduna yüklü miktarda hormon enjekte edersen tabii ki risk daha yüksek. Ancak bu yaşlarda küre giripte sorun yaşamayan insanlarda gördüm. Örneğin 17 yaşında sustanon rimobolan kürü yapmış birini gördüm pct sini yaptıktan sonra tekrar normal haline döndü, aynı şekilde 18 yaşında testo bolde dianabol kürü yapmış biri de pctden sonra toparlandı. Dediğim yanlış anlaşılmasın, erken yaşta girersen sorun olmaz gibi bir izlenim bırakmak değil amacım, her bünyenin ilaca vereceği tepki farklıdır, zaten ilaçların tehlikeli olmasının asıl sebebi bu. Kullanmadan ne olacağını bilemezsin Bu arada küründe hangi ilaçları kullandın yazabilir misin?
  9. Kürde iken marka değişikliği

    O da aynı, yerli üretim.
  10. Virüs spor psikoloji para

    Diyeceğim çok şey var ama sana yapman gerekeni kısaca özetleyeyim: ALMA. 900 TL ye saydığın ilaçların orijinalini alman imkansız. %99 yerli üretim ilaçlar ve sana getirisi olmayacak. Başka bir ilaç kaynağı bul kendine
  11. Kürde iken marka değişikliği

    Pro v3'ü ilk defa duyuyorum
  12. Emrah salmadov - 2021 yarışma günlüğüm!

    Günlük kaç kalori alıyorsun abi, gelişim çok iyi bu arada
  13. Testo prep tren ace masteron winstrol

    Testonun sahtesine nasıl denk geldin onu hiç bilmiyorum, zaten elysian yerli üretim bi marka bişey beklememen lazım
  14. Testo prep tren ace masteron winstrol

    Femara çok güçlü bir ilaç östrojenini çok aşağı indirme potansiyeli var onun yerine arimidex kullan
  15. Testo prep tren ace masteron winstrol

    5. haftaya girmişsin tren ve masteron kullanıyorsun, vücudunda bir değişim gözlemleyemiyorsan ya ilaçlarda bi sıkıntı var ya da beslenmen çok kötü. Testoyu kaç günde bir enjekte ediyordun?
  16. Rimabolon sustanon anapolon

    Abim şöyle bir söz vardır hızlı koşan atın b*ku seyrek düşer diye, yazdıklarından anlaşılırsa pek fazla araştırma yapmamışsın. Forumda yüzlerce kür dizaynları ile ilgili açılmış başlıklar var onları incele, nedir ne değildir genel olarak hakim ol öyle küre başla. Yüksek dozlarda gireyim kolum 50 cm olsun diye bir kafayla küre başlarsan sonu iyi olmaz
  17. Mk677 vs yk11

    Form çok iyi hemşo tam gaz devam
  18. Burak hocayla sarms kürüne başlıyoruz.

    Cardarine uzun zamandır gözüme kestirdiğim bir ürün, kürümün sonunda alıp denemeyi düşünüyorum tam benlik bir ilaç
  19. Burak hocayla sarms kürüne başlıyoruz.

    bu tür ürünlerin şişesi 30 ml diye biliyorum yanlış mı ?
  20. Amca kürü :)

    Deca ile ilgili tecrübelerini merak ediyorum, ikimiz de ektomorfuz ben ilaç seçimimi boldenondan yana kullandım bundan sonraki süreçte deca ve tren üzerinden ilerleyebilirim. Takipteyim
  21. Amca kürü :)

    Sen Burak hocadan aldığın testo deca dianabol kürünü sonlandırdın mı yoksa devam ediyor musun?
  22. Amca kürü :)

    Olması gereken değer farklı, referans aralığında olan değer farklı mesela total testosteron 250 ile 1000 ng/dL gibi bir referans aralığına sahip olsun senin teston 251 çıksa bile doktor sen normalsin diyip gönderiyor. Bu bizim ülkeye özgü bir şey değil genel olarak diğer ülkelerdeki doktorlar da sonucunu görse aynı cevabı verir.
  23. 1 aylık definasyon değişim + clen

    Genetik olarak çok şanslısın, vücudun antrenman ve beslenme gibi faktörlere çok hızlı cevap veriyor
  24. Amca kürü :)

    HPTA döngünde bir baskı olduğunu en başta nasıl keşfettin? Kür öncesinde FSH, LH gibi değerlerin çok mu yüksekti ya da total/serbest testosteron oranında bir sıkıntı mı vardı?
  25. Amca kürü :)

    En azından sende iştaha etki etmiş abi, bende hiç bir etki yaratmadı. Büyük ihtimal bundan sonra kullanmam zaten vücuttan çıkma süresi de çok uzun süren bi ilaç, bi katkısı olmayacaksa vücudumu meşgul etmesine gerek yok

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×