-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
Test sonuçlarım karmaşık bir durum
hectordoyle, alpseyyah kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
İlaçların markası nedir acaba? -
Belin ince, omuzların geniş ve vücudundaki yağ dağılım dengesi çok iyi. Güzel bir genetiğe sahipsin Üstüne daha da koyabilirsin şuanki formun gayet güzel
-
Test sonuçlarım karmaşık bir durum
hectordoyle, alpseyyah kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
haftalık tek seferde 1000 yapıyorsan yüzde yüz kanda görmen lazımdı, satıcı kişi sana içeriği boş testosteron vermiş olabilir Kortizol yüksekliği belirtileri yaşamadığını söylemişsin büyük ihtimal şu an sisteminde deca aktif bir şekilde çalışıyor Normal şartlarda testonun sahtesine rastlayamazsın çünkü yerli üretim bile olsa üreten kişi içine testo koymaktan çekinmez, hammaddesi ucuz çünkü. Prolaktini de kontrol altına almanı tavsiye ederim cabaser ya da dostinex ile -
Test sonuçlarım karmaşık bir durum
hectordoyle, alpseyyah kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Bence testosteronda bir sıkıntı var, haftalık 2 defa 500 e 500 şeklinde vuruyorsunuz zannedersem, tek seferde 500 vurulursa 500 mg testosteron 2.günden itibaren kana karışmaya başlar Ya da şöyle bir ihtimal var bazı hastaneler bazı kan değerlerini doğru bir şekilde gösteremiyor ya da ölçemiyor. Böyle birine denk gelmiştim isterseniz yarın bir daha kan tahlili yapın ancak yapabiliyorsanız farklı bir hastaneden ya da laboratuvardan yapın -
Acil yardim!
hectordoyle, PorsukBasgan kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Daha önce hiç duymadım, çok yüksek ihtimal yerli üretim bir marka ve sterilizasyondan uzak bir şekilde üretilmiş, hammadde vardır içinde belki ancak şu tür markalarda ödem sorunu yaşyan bir sürü insan var. İmkanın varsa ilaçların fotoğrafını atabilir misin o zaman kesinleşmiş olur -
pct Yarışmacı pct si yardım
hectordoyle, Furry kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
İlaçların bittikten sonra eğer kan tahlili yaptırdıysan sonuçları buraya atman daha iyi olur, forumdaki hocalar sana daha iyi yardımcı olacaktır -
Blace labs kullananlar yorum yapabilir mi?
hectordoyle, alpertungafit kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kürüne devam etmek istiyorsan bence marka değiştir knk yerli üretim ilaçlarda çoğu zaman sterilizasyon olmuyor, ben zamanında Body Balance'ın test propunu gece uyumadan önce enjekte etmiştim, sabah kalktığımda yürüyemiyordum okula gidemedim bacak ağrısından. Riske gerek yok başka güvenilir bir ilaç satıcısı bul -
Yağlı cildim kürde yağsız oldu , sizce neden ?
hectordoyle, Asaletim kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Mk yı unuttum evet doğru Bazı insanların cilt kalitesini yüksek tutmak için doktor kontrolünde kolajen ve growth hormonu kullandıklarını okumuştum- 10 yanıt
-
- 1
-
-
Yağlı cildim kürde yağsız oldu , sizce neden ?
hectordoyle, Asaletim kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Makro ve mikro açısından zengin besinler tüketiyorsun bir de bunun üstüne cardarine+sr9009 ve vitamin takbiyeleri kullanıyorsun Kardiyo programlarına da önem verip su tüketimini yüksek tutuyorsan elbette cildin daha kaliteli olur knk- 10 yanıt
-
- 1
-
-
Blace labs kullananlar yorum yapabilir mi?
hectordoyle, alpertungafit kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
aha geldiler yine- 46 yanıt
-
- 1
-
-
Fsh lh düşüklüğü
hectordoyle, yilmazhr kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Enjekte ve oral formları var hangisini yapmak istersen sana kalmış ben eczaneden Desiferol alıp kullanıyorum tabletinde 2000 iu var, senin kullandığın hangisi? -
Fsh lh düşüklüğü
hectordoyle, yilmazhr kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Testislerin vücudundaki FSH ve LH hormonlarına karşı hassas yani az miktarda fsh ve lh ile vücut yeterince testosteron ve sperm üretiyor. Bununla ilgili herhangi bir sıkıntı yok ancak D vitaminin çok düşük geldi bana, günlük 5000 iu D vitamini almanı öneririm, günlük alamıyosan aylık tek seferde 180000 iu şeklinde de alabilirsin Az önce okudum saydığın yan etkilerin nedeni bence D vitamini eksikliği, 20 ve 30 larda da değil seninki direk 9.. Hemen D vitamini takviyesi almaya başlamalısın -
Burak hoca ile ilk kür
hectordoyle, bodybatu kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Bence her durumda değil, ektomorf biri bence bilgili birinin rehberliğinde testo+deca başlamalı- 13 yanıt
-
- 1
-
-
L-carnitine reseptörleri temizleyerek kür verimini arttırır mı
hectordoyle, Asaletim kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
L-Carnitine in oral biyoverimliliği çok düşük o yüzden yurtdışında enjeksiyon versiyonunu yapmışlar. Kullanan pek fazla insana rast gelmedim ancak androjen reseptör hassasiyetini arttırdığına dair bir yazı okumuştum. -
Uzun esterlerde yarılanma ömrü ve ilacın vücuttan washout olma süresi daha uzun
-
Abi ilaçları trapezden mi enjekte ediyorsun onlar ne öyle
-
Igf1 lr3 - hgh fragment kombinasyonu
hectordoyle, Strongmanx kullanıcısının konusunu cevapladı: IGF 1 LR3 & DES
peptidlerle fazla karmaşıklaştırmaya gerek yok bence, senin ihtiyacın olan klasik test prop+ masteron + winstrol, istersen yanına düşük doz clenbuterol da ekleyebilirsin -
Igf1 lr3 - hgh fragment kombinasyonu
hectordoyle, Strongmanx kullanıcısının konusunu cevapladı: IGF 1 LR3 & DES
O kiloda öyle bir yağ oranına sahipsen defineye ihtiyacın olacağını düşünmüyorum şahsen -
Sr9009 vs fragment sizce hangisi alır bu düelloyu
hectordoyle, Muro9078 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Fragment düzgün kullanıldığında gerçekten güzel bir yağ yakıcıdır, ikisinde de güzel sonuçlar alırsın ama bütçene hangisi uygunsa onu tercih etmenden yanayım İmkanın varsa ikisini de kullan -
Burak hocayla sarms kürüne başlıyoruz.
hectordoyle, Asaletim kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarms Referansları
Tam gaz devam kanka, iyi gidiyorsun tebrik ederim -
Yurtdışında growth hormone pct si olarak mk-677 yi kullananları okumuştum, sonuçta vücut geliştirme amacıyla dışarıdan alınan growth hormon vücudun kendi ürettiğinden fazla olduğu için vücutta growth üretimi baskılanıyor. Bu yüzden mk-677 kullanıyorlar
-
Clenbuterol direk yağ yakımına etki eden bir ilaçtır ancak sanıldığı kadar fazla yağ yakmaz, bu spordaki bana kalırsa en 'overrated' ilaçtır kendisi, bunun yerine en azından yohimbine kullanın
- 8 yanıt
-
- 2
-
-
-
Tren e bold masteron dinabo test e iştah problemi
hectordoyle, Physique kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Bu tokluk açlık hissi de kişiden kişiye göre değişir ben 500mg testoda herhangi bir iştah artışı veya kaybı yaşamadım, bazıları boldenon açlık yapar der bazıları da tokluk. Herkes farklı sonuçta- 25 yanıt
-
- 1
-
-
Herhangi bir sebebi yok normalde clen yoksa ventolin, ventolin yoksa clen kullanırdım ama bu seferlik böyle bir manyaklık yapayım dedim
- 18 yanıt
-
- kalpçarpıntısı
- sr9009+cardarine+yohimbine+aspirin+
- (ekstra 2 etiket daha mevcut)
-
Arada böyle çılgınlıklar yapıp manyak gibi idman ve kardiyo yapmak insanın hevesini fena alıyor Ben de 120 mcg clenbuterol+ 30 mg ventolin+ 1 tepeleme kaşığı nescafe classic ile idmana gitmiştim sonrasında kendimi acilde buldum Yohimbine ve clenbuterol benzer etkiler gösteriyor ama bana kalırsa yohimbine çok daha iyi, cut yapıcaksan cardarine+sr9009 ve yohimbine çok iyi. Valla ben de cut yapacağım zaman bu 3 ünü kullanırım sayende iyi bir plan oluşturdum kendime Geçmiş olsun bu arada dikkat et bundan sonra
- 18 yanıt
-
- 1
-
-
- kalpçarpıntısı
- sr9009+cardarine+yohimbine+aspirin+
- (ekstra 2 etiket daha mevcut)
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
