Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

solarbex

Üye
  • İçerik sayısı

    27
  • Katılım

  • Son ziyaret

solarbex kullanıcısının paylaşımları

  1. HOCALARIM nolur yardım edin testo tren masteron kürü girdim kürüm bitti 1hafta sonrasında 5000 pregnyl vurdum sonrasında nolvadex 10gün 40 mg 10gün 20mg a basladım suan 9. günündeyim nolvanın zaten cinsel isteksizlik üst seviyedeydi hala geçmedi karşı cinsle birlikte oldum hiç bir şekilde birşey hissedemedim 2.defa farklı kişilerden denememe rağmen olmadı kalktm size yazıyorum rezil oldum ne yapmam lazım düzelmesi için lütfen yardım edin 1hafta idare edicek cinsel istek arttıran vb ilaçlar varmı bildiğiniz kullanmam gereken sonrası önemli değil neoluyorsa olsun
  2. Arkadaşlar winstrol ve clenbuterol kullanıyorum 3. haftasına girdim pek bir verim alamıyorum gibi geldi oyüzden Testesteron Propianate eklemek istiyorum bu şekilde devam edilebilirmi henüz bu ilaçları bitirmeden yeni bir steroid eklemenin bir sakıncası olurmu yoksa yararınımı görürüm .. şimdiden teşekkürler yorumlar için
  3. Değerli hocalarım iyi forumlar öncelikle 3. Kür düşünüyorum yaza daha formda girmek için böyle bir karar aldım daha önce 1 bulk 1 definasyon kürü girdim definasyon kürümden tam verim aldığım söylenemez son kür testo p tren a masteron idi bu kürümün pctsi biteli 1 ay gibi bir süre oluyor.İstediğim verimi alamamanın vermiş olduğu psikolojiyle hızlı davranarak bu küre başvurmayı düşünüyorum kürün içeriği ; 1-15 Hafta testo enanth 500mg 1-15 hafta boldenon 500mg 1-4 hafta trenbolone enanth 300mg 4-10hafta arası 400mg 12-15 hafta winstrol 30mg- gün - arimidex 0.5mg gün aşırı kür boyu pct kür bitiminden 1 hafta sonra 1-10gün 500iu pregnyl 10-20.gün nolva 40mg 20.30gün nolva 20mg aslında kürü 10hafta tutmak istiyordum ama sanırım bolde küründe 10haftadan fazla tutmak daha etkili oluyor değerli hocalarım şimdi kafamdaki soruları sormak istiyorum; 1-Son kürün pct sinden 1 ay geçmişken henüz çokmu erken olur bana herhangi bir zararı dokunurmu gerek sağlık gerek verim alma yönünden EN önemlisi marka tavsiyesi almak istiyorum alcağım ürünler testo için aburaihan marka , boldenon için bvs , trenbolone enanth için gamma , winstrol içinse balkan daha önce deneyimi olan varsa markalardan tavsiye verirmisiniz işe yaramaz dediğiniz marka varmı ? 3- 3. hedefim temiz büyümek boy 1.70 kilo 82 83 civarı yağ oranı tam bilmemekle beraber %12 civarı birşey olabilir 90 a yakın bir kiloya fazla yağlanmadan ulaşmak istiyorum bu kür ideal mi sizce? Şimdiden değerli görüş ve cevaplarınız için çok teşekkür ederim
  4. Kür sonu cinsel isteksizlik

    öncelikle hepinize ilginiz alakanız için cok tesekkür ederim.evet pregnyli 5000 i olarak tek seferde vurdum defalarca sormama rağmen öyle yapmamı söyledi kür icinde cabaser kullanmadım sadece proviron ve klasik koruyucuları aldım yarın ilk isim cialis almak olcak umarım işe yarar . oda çözüm olmazsa gerçeği söylemek durumunda kalcam belki daha anlayısla karsılar en kısa sürede hastaneye basvurcam test sonucları icin sizden yardım isteyeceğim tekrar teşekkür ederim şunuda not edeyim satın aldığm el altı bir satıcıda değil koca site o kişi bile bu kadar temel bilgileri gerçekten bilemiyorsa yazıktır ne söyleyim belki benim bilinçsizliğim ama yanlış yönlendirildim neyse amacım kötülemek de değil derdime çare bulmak hepinize iyi formlar tekrardan
  5. Enjeksiyon tren kürü

    teşekkür ederim hocam dediklerinizi uygulayacam saygılar
  6. Enjeksiyon tren kürü

    Arkadaşlar 2 hafta önce tren masteron test prop kürüne başladım ama nezaman enjeksiyon yapsam bölgede ciddi derecede şişlik oluyor yürütmeyecek kadar kalçadan denedim yine aynı şekilde oldu hastaneye gittiğimde enfeksiyon kapmış denildi çok steril hazırlıyorum halbuki acaba sorun nedir yanlış 22 g 2ml şırınga kullanıyorum dik şekilde batırıyorum tamamını önceki kürümde böyle şey yaşamamış ve çok etki görmüştüm şimdi kafamı karıştıran bi yanlışlık varda ilaç kasamı ulaşmıyor hem Şişligin hem etki görmeme sebebim nedir tecrübeli hocalarımızdan yardım bekliyorum iyi forumlar
  7. Enjeksiyon tren kürü

    testo balkan tren masteron bvs marka yani bu şişliğin sebebi iğneyle alakası yokmu benzil alkol olayını anlamadım e vitamini denenebilir ama çözüm olurmu bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum hala
  8. Enjeksiyon tren kürü

    Ilacın Orjinal oldugundan eminim daha önce alışveriş yaptıgım satıcı hiç sorun yaşamadık bir bunda böyle oldu Check ettiğimde 1st Check diyor zaten ama ben enjeksiyon yapımı Yada sırıngasan şüphelendim sorduğum soruları aydınlatırsanız sevinirim konu sapmasın
  9. İlk kür olarak Testo E Danabol kullandım kür biteli yaklaşık 3 hafta oldu olumlu sonuçlar aldım denebilir hacim olarak şuan pct ye devam ediyorum son 2 günü kaldı . yeni testo p tren a masteron kürü ürünlerini temin ettim . ama nezaman başlamalıyım onu bilmiyorum pct den nekadar zaman geçmesi gerek ? yanında olmazsa olmaz kullanmam gereken koruyucu ilaçlar v.s nelerdir değerli cevaplarınız için teşekkürler
  10. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    1 Aya yakın zamanda başlamayı düşünüyordum doğrusu kür pct derken bi 3-4 aylık süreç demek yaza birşey kalmazdı ne gibi bir farklılık olur 1 ayla 16 ay beklemek arasında kürde düşüş vs etki yaratır mı ? öğrendiğim an biraz araştırma fırsatı buldum yazmışken onada değineyim.testo tren karıştırıyoruz masteronu da dahil edemiyormuyuz ? oda yağ bazlı steroid değil mi
  11. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    öyle yapıldığını bilmiyordum hocam birarada karıştırıp vuruluyorsa daha iyi işime gelir teşekkürler
  12. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    Teşekkür ederim Bay-T hocam sonn olarak Kür Boyu günde 2 tablet proviron,1 tablet benexol, 2 kapsül omega 3, 2 kapsül milk thistle Bu şekil uygulayabilirmiyim herhangi bir yanlış yada eksiğim varmı ? 3 iğneyide aynı bacağa ard arda vurmamın bi sakıncası varmı ? Koruyucuların hepsini kahvaltı sonrasında kullanabilirmiyim ? bunları birer cümleyle yanıtlarsanız çok sevinirim uğraştırdım sizide
  13. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    Tabii. Aslında sitede 8 haftalık olarak yazıyordu ama sorduğumda 10haftalık olarak verdi dozajları. Balkan Pharma Testosteron Prop 3 kutu Bvs Labs Masteron 3 Kutu Bvs Labs Tren-Ace 2 Kutu 1150 tl ödedim ürünleri bir bir check ettim hepsi orjinaldi
  14. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    bi an tüm hevesim kursağımda kalmak üzereydi dozlar az diyince varımı yoğumu verdim nerdeyse bunları almak için Evet ilk definasyon kürüm öncesinde bir bulk yapmıştım
  15. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    enjeksiyon haftada 3 kez vurucam hafta başına toplam 300 testo prop masteron 300 tren ace 225 düşüyor azmı sizce
  16. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    Tekrardan konu açıp formu kirletmek istemedim . Yakın zamanda küre başlamayı düşünüyorum. öncesinde kafama takılan soruları sormak istedim kür planlaması bu şekilde 10Hafta P.tesi - Çarşamba - Cuma Testo 100mg Masteron 100mg Tren 0.75mg Koruyucular olarak Kür Boyu günde 2 tablet proviron,1 tablet benexol, 2 kapsül omega 3, 2 kapsül milk thistle Bu şekil uygulayabilirmiyim herhangi bir yanlış yada eksiğim varmı ? 3 iğneyide aynı bacağa ard arda vurmamın bi sakıncası varmı ? Koruyucuların hepsini kahvaltı sonrasında kullanabilirmiyim ? iyi forumlar
  17. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    ilginiz için çok teşekkür ederim . evet haklısınız satmakla bitmemesi lazım aslında ama sırf ürünleri orjinal olduğu için alıyorum ve bildiğim ilgili ve güvenilir satıcı yok pek tanımıyorum açıkçası bu piyasayı herneyse soruları yanıtlayım ben öncelikle testo kürünü 10 hafta yaptım 3 degil. 70 kg den 82 83 e çıktım şuanda o civardayım nekadarı kastır bilemem ama iyi bir hacim aldığım söylenebilir omuz gögüs birleşiminde arka omuz kısımlarında epey yırtıklar oluştu büyümeden dolayı sonrasında test olmadım meme uçlarında dokununca batma olduğunu söyledim sadece klomen ile pct yapmamın yeterli oluncağı söylendi . bende onu uyguladım 3hafta pct olarak son 2 günü kaldı onunda . herhangi bi jinekomasti yada libido da bir olumsuz etki yok.aldığım yan etkiler sadece akne ve yırtıklar oldu diyebiliriz yani herkezde olabilidiği gibi ilk kür biraz amatörce oldu ama yinede verim alabildim. şimdi daha tecrübeli girmek istiyorum bu küre bu yüzden kafamdaki soruların cevap bulmasını istedim
  18. Definasyon kürü yapacağım bana yardımcı olur musunuz?

    Ürünü kargolarken yanında yazmasını söyledim ama yazılmamış wp üzerindende cevap alamadım zaten alsam bile çok tatmin edici olmuyor 1 2 cümle ile bu forumda tecrübeli arkadaşlardan yardım almak istedim. 3 kutu testo 2 kutu tren a 3 kutu masteron var elimde 8 hafta olarak planlanmış sitede yazıldığı kadarıyla sadece haftalık dozajları var eod şeklinde vurulup vurulmadığı bile yazmıyor.
  19. Enjeksiyon hakkında

    Biraz amatörce bir soru olabilir ama ilk enjeksiyonumu yapıcağım tam emin olamadığım bir soru var. olduda iğneyi damara denk getirdik kan geldi geri çektik . o şırıngadaki testo ziyanmı oluyor yoksa sadece iğne ucunu değiştirip tekrardan vurabiliyormuyuz ?
  20. Testo Kürü alınacak kazanç

    Arkadaşlar Testo P 1-10 Hafta 100mg 2Günde bir 6-10 Winstrol 30mg Hergün şeklinde küre gireceğim öncesinde beslenme düzenim yağsız kalmak istediğim için düşük karbonhidrat vs tüketiyordum bu yüzden bi süredir aynı kilolar arasındayım yanlış yaptığımı düşündüm üstüne steroidte ekleneceği için değerleri arttırmak istedim ve kendimce şöyle bir program hazırladım değerler şu şekilde Yaş, 19 Boy, 169 Kilo, 71 Yağ oranı, %13 Alacağım Değerler Kalori :2579-2728 Protein:226,99-234,36 Karbonhidrat: 299,3-322,91 Yağ: 49 - 50g Lif 12,9-22,1 Toplam 5 Öğün protein tozu ile birlikte bu şekilde arkadaşlar beslenme programı doğruysa buna sadık kalarak + haftanın 5 günü sıkı bir antreman programıyla yaklaşık kazançlarım ne olur acaba değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  21. İlk kez enjeksiyon için yardım

    Arkadaşlar testesteron p kullanacağım bi kaç video izledim arkadaş siyahla tüpten çekip yeşil ile enjekte ediyor . aynı renklerdeki enjektörlerden aldım fakat benim yeşil iğnenin ucu 5 cm civarında birşey acaba yanlış iğnemi aldım diye düşündüm doğruysa bunun hepsinimi batıracağız .. 2. olarak bacak kalça seçeneklerinden hangisi daha güvenilir ve doğru olur bi fark eden birşey varmıdır öneri ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×