-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
31 -
Katılım
-
Son ziyaret
Altay1995 kullanıcısının paylaşımları
-
Bacaktan enjeksiyon için hangi iğne?
Altay1995, TheExecutioner kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Yağ oranım düşük fazla değil kilom 71 zaten , insulin dediğin turuncu uç mu hocam ? -
Bacaktan enjeksiyon için hangi iğne?
Altay1995, TheExecutioner kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Akadaslar ilk enjeksiyonumu bacaktan enantat+bolde 1ml/1ml seklınde uyguladım , fakat ıgneyı tam sokmadıgım ıcın ( saglık bılgım cok yok ) ılac kas ve deri arasında kalmıs , iğne yapan kısılerden yuz yuze bilgi aldım uygulamalı gosterdıler , fakat sızın de tecrubenızden faydalanmak ıstıyorum , BACAKTAN IGNE YAPANLAR HANGI ENJEKSİYON TIPINI KULLANIYORLAR , TURUNCU UC OLURMU HANGISINI KULLANMAK UYGUN OLUR -
Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?
Altay1995, egemus07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
hocam enjeksyonu nereden vuruyorsun ? kendın mı yapıyorsun -
hocam benımde elimde 2 flakon var , kullanmayı dusunuyorum , bır kac sorum olacak , uyfulamayı nasıl yaptın yanı enjekte, ve gelişim olarak faydasını gördünmü kütle kas acısından faydası ne derece oldu genel bır bılgı verırmısın rıca etsem , ve yag yakma acısından faydası oldumu
-
Ilk kür olarak sarm kürüne gireceğim fakat bana getiri ve götürüleri neler olur?
Altay1995 bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Arkadaşlar merhaba, Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu? PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ: GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140 Bana ne kazandırır +sı -si ne olur merak ediyorum teşekkürler. -
Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?
Altay1995, Ertouznuer225 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
hocam yazıyoruz wp den yazmıyorlar -
Ilk kür olarak sarm kürüne gireceğim fakat bana getiri ve götürüleri neler olur?
Altay1995, Altay1995 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Kardesım cok bılgılı degılım haklısın yazmam gerekıyordu kusura bakmakafam cok dalgın bu ara boy 170, kılo 70 yas 30 , 2 hafta once kür planlaması yaptırdım hoca kontrolunde fakat ıgneyı kımse yapmıyor , kendımde yapamıyorum , o yuzden ya oral seceneklere bakacagım yada sarms -
Ilk kür olarak sarm kürüne gireceğim fakat bana getiri ve götürüleri neler olur?
Altay1995, Altay1995 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Ah be kardeşim okadar akıl bende de var 4 aylık formumla suanki formum tabiki bir değil , günlük protein alimim 170/180 gr kilo başına 2 yi de geçiyor , 85 kilo başladım 70 e düştüm ve bu süreçte ben omuz genişliği bile üzerine +3 cm koydum , kendime yedigime içtiğime dikkat ediyorum , evet 4 aydır spor yapıyorum , fakat spor geçmişim yok demek değil bu -
Ilk kür olarak sarm kürüne gireceğim fakat bana getiri ve götürüleri neler olur?
Altay1995, Altay1995 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Kardesım kas kutlesı kazanmak ıstıyorum yasım 30 kılom 70 4 aydır spor yapıyorum i enjeksyon tek basıma yapamıyorum ılaclar recetesız oldugu ıcın kür kullanmaıyorum kımse vurmuyor , kur ılacları var fakat kımse vurmuyor kendım de vuramıyorum , +- konusu ıse saglık acısından soyledım ve kas kazanımı , kullnana kısılerın yorumunu ve tecrubesını merak ettım -
bacakatan kendım vurdum ıilk enjeksiyonu , iğneyı az soktugum ıcın deri ile kas arasında kalmıs ılac, ve tansıyonla bırlıkte bayılma yaptı , sımdı kendım vurmaya korkuyorum knk
-
Arkadaslar 1 hafta once enantat+bolde+npp+turınabol+ghmax kürüne karar verdim fakat enjeksşyonlar kendı basıma zor oluyor , daha once küre giren arkadaslar enjeksiyonları nerede nasıl yaptırıyorsunuz, Recetesiz diye yekili kişiler de vburmuyor iğneleri , ilacları aldım fakat kullanamıyorum bu yuzden
-
Ilacı vurduktan sonra apse, ödem yaptı çok fazla ağrım var! sebebi nedir ve nasıl önlem almalıyım?
Altay1995, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Hocam enjeksiyonu nasıl ve nereden yaptın acaba bilgi verirmisin ? 1 hafta önce ilk enjeksiyonumu yaptım Enantat Bolde , ve yapar yapmaz tansiyon dusmesinile birlikte bas donmesi ve bayginlik yaptı , doktor iğneyi tam sokmadign için olmuş dedi bacaktan yaptım ilaç kas ve deri arasında kalmış -
Enjeksiyon sonrası baş dönmesi+terrleme ve baygınlık durumu yaşadım! ne yapmalıyım?
Altay1995 bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Arkadaşlara merhaba, 4 aydır spor yapıyorum günlük protein alımım en az 150gr karb. 100-150 arası kalorı 1600-1900 arası. Proton labs ürünlerini kullanıyorum. KİŞİSEL BİLGİLERİM: Yaş: 30 Boy: 1.70 Kilo: 72 KÜR PLANIM HK: (Haftalık) Testosteron Enanthate 1ml x 2 Boldenon 1ml x 2 Enjeksiyonu yaptığımda bacağımdan akabinde; AŞIRI BAŞ DÖNMESİ AŞIRI TERLEME BAYGINLIK HİSSİ Yaşadım! Sizce sebebi ne olabilir? -
Bacaktan enjeksiyon nasıl yapılır?
Altay1995, Sasplk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Zaten hastanedeki doktor da bu ilacın böyle bir yan etkisi olmadığını söyledi , fakat yaşadığım durumdan dolayı şimdi de ben çekiniyorum aynısı olur mu diye- 48 yanıt
-
- enjeksiyon
- bacak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Enjeksiyon sonrası baş dönmesi+terrleme ve baygınlık durumu yaşadım! ne yapmalıyım?
Altay1995, Altay1995 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Kardeşim neden abartayım , ben burda sorunuma çözüm bulmak için konu açtım. 10 dakika içerisinde 2 sefer bayıldım ve aşırı derecede terleme yaptı ilaç , evden ambulans aldı beni , haftada 2 kez 1 ml Enantat 1 ml boldenon yazdı aldığım kişi , ve kalçadan yap dedi , iğneyi vuracak kişi kalçadan vuramadı bacaktan yaptı oda sorun oldu -
Bacaktan enjeksiyon nasıl yapılır?
Altay1995, Sasplk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Dostum neden yalan söyleyeyim hatta 10 dakika içerisinde iki kez bayıldım ambulans hastaneye kaldırdı , hatta konu bile açtım bilgili olanlardan destek almak için- 48 yanıt
-
- enjeksiyon
- bacak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Bacaktan enjeksiyon nasıl yapılır?
Altay1995, Sasplk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
1 hafta once bacaktan enantat bolde yaptım ıgneyı tam sokmadıgım ıcın vazovagal tepkıme yaptı ılac ve bayıldım , en ıyısı kalca- 48 yanıt
-
- enjeksiyon
- bacak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Enjeksiyon sonrası baş dönmesi+terrleme ve baygınlık durumu yaşadım! ne yapmalıyım?
Altay1995, Altay1995 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
hocam ne gıbı tuhaflık vardı , doktor ılac kas ve derı arasında kalmıs dedı, bu tansıyon terleme ve baygınlık yaparmı ? 2 doktoro gozuktum ozel hastanede ıkısıde bu ılacların bu sekılde yan etkısı yok normalde dedı
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
