Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?

    testo underdose olduğu için testoyu arttırmak en doğrusu. östrojen düşükse glikojen dolmaz igf1 düşük seviyede kalır. mood berbatlığı cabası zaten. birincisi eod yapsın total enjeksiyonu daha stabil seviye yakalar ikincisi doluluğundan emin olduğu bi testosteron kullansın.
  2. niye boldeyi çıkarıp rimo devam ettin? pctde proviron kullanma
  3. Hilma biocare markası hk.

    marka ne
  4. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    reta kullanmanı tavsiye ederim. bi ileriye taşımak istersen 200 250mg test 1-2mg reta(kişiye göre) 3iuda gh eklemeni yohimbine bulabılıyorsan onla desteklemeni tavsiye ederim.
  5. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    treni acetattı en son ocak şubat arasında kullandım 2 hahta oncede enathate kullandım ikiside çok iyiydi micro dozajda bile etkileri aldım
  6. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    en son aldığımda 47ydi acetate
  7. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    genel nessie yerine humax tercih etmeye başladım bende aradaki fiyat farkı kapandı nerdeyse ve humaxın şuan geri dönüşü daha iyi gibi özellikle trende daha iyisini görmedim.
  8. Tecrübe edindiğim markalar hk. (optimum, mambexx, sigma vb)

    türkiyede menemenin yanında pişiriyoz demezler zaten. bakın türkiyede kişi grup istesede KALİTELİ DOLU STERİL ÜRETİM YAPAMAZ kişinin güveniliriği vesaire farketmez nerdeyse imkansız. ondan dolayı iranda avrupadan çinden markalar tedarik edip kullanıyor bütün forum.
  9. Tecrübe edindiğim markalar hk. (optimum, mambexx, sigma vb)

    avusturya menşeili falan değil burda üretiliyor. almanya avusturya isviçre belçika menşeili ürünler diye size 100tle ürettikleri şeyi 2000tlye kakalıyolar. kullanacaksanız burda tonla markadan referans veriliyor onları kullanın paranızı bunlara kaptırmayın.
  10. Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.

    parabolanı kadar gereksiz bi tren versiyonu yok sanırım. tren uzun kullanım için değil 4 8 hafta için maksimum kim nbiye kullanıyor bilmiyorum
  11. Gideon pharma hakkında bilgisi olan var mı?

    çin peptiti satanlarda ve sp labsde var
  12. Gideon pharma hakkında bilgisi olan var mı?

    gideon sahte merdiven altı bi ürün muhtemelen malum siteden alışveriş yapacaksınız ordan hiçbirşey almayın benelux gideon gibi içinde ne olduğu belirsiz saçma markaları satıyor
  13. Trenbolone acetat kullanacağım! zphc mi humax mı tercih etmeliyim?

    yok kankam 30mli sadece zphc 30ml üretiyor türkiyede ben başka marka görmedim.
  14. Trenbolone acetat kullanacağım! zphc mi humax mı tercih etmeliyim?

    humax 30ml yokki kanka
  15. Overdose markası hk. - kullanıp verim alan var mı?

    memnuniyet oranı kime göre yüksek overdose deidklerine göre sattıkları zphc medicine htp vesairedan daha iyi lakin yine under dose boş bi ürün. ürünü malum satıcılarından birinin insanlarla dalga geçtiği o reelsleri çoğumuz biliyoruz malum test prop muhabbeti. adamin biri ilaç crpmi arttırdı diye fotograf atıyor adamda bunla dalga geçiyor. 14 15 yaşındaki çocuklara sponsor olup ilaç sattıran insanlar bunlar ne sağlığınıza önem veriyorlar ne de dolu ilaç veriyolar size o fiyatlara nessie humax zphc alabiliyorsunuz aşağı yukarı ya da biraz üzerine para koydugunuzda.
  16. Novo pharma kullanan var mı?

    novonun bi kaç ürününü kullandım test prop test enathate iyi çalışıyordu.
  17. Novo pharma kullanan var mı?

    yan etkiden kastın ne
  18. Trenbolone acetat kullanacağım! zphc mi humax mı tercih etmeliyim?

    humax sakıncalı falan değil treni baya baya dolu kullandığım en iyi tren. zphcden ve nessieden başarılı bence.
  19. Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.

    masteron aşırı saç döken bi ilaç olduğunu düşünmüyorum testosteronla bence asıl saç döken şey.
  20. trenbolone yağ yakmak için definisyon(!) için en aptalca seçim. trenbolone sadece kısa donemlerde görüntü ve kompozisyon için mantıklı. çoğumuz profesyonel sporcu prep sahne yapan insanlar değiliz ondan dolayı genel olarak çoğumuz için gereksiz bir ilaç. profesyonel arena dışı kullanılacaksa 4-8 hafta arası 35-150 mg arası (kişiden kişiye göre değişir kimisi 100mgda uyku uyuyamaz bu kişilerden biri benim kimisi 150mgda çokta merkezi sinir sistemi yükü almaz) kullanılabilir ama genel olarak tavsiye ettiğim bir ilaç değil yakın zamanda micro dozaj 70mg trenbolone denedim ve çokta bi espirisi olmadı gereksiz yere sinir sistemi yükü aldım. en iyi alternatifi dhb tavsiyem trenbolonenun doluluk sertlik granit gibi görüntüsü istiyorsan dhb kullanman. yağ yakmak istiyorsan tonla daha iyi alternatif var hem daha efektif hem daha sürdürülebilir.trenbolonedaki en onemli şeylerden biri kesinlikle enjeksiyon sıklığı. enathateda eod acetateda ed şeklinde olmalı ki bana göre acetateta günde 2 enjeksiyon bile olabilir stabilite için ki bunu bazı prolar öneriyor. yağ yakmak istiyorsanız test reta gh dışında çokta bişeye ihtiyacınız yok en iyi kür sürdürebilir olandır ve trenbolone hiç sürdülebilir bi ürün değil.
  21. Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.

    kankam çok yenisin belli benim niyetim başına kötü bişey gelmemesi öncelikle zamanında kendim kullandım markayı ürünler boştu bu kişisel deneyimim. ekstra olarak tonla burda magnus pharma sahte olduğuyla alakalı konu bulabilirsin. magnus pharma zphc medicine overdose glin htp ve daha fazla dandirik marka aynı yerlerde aynı insanlar tarafından üretiliyor. içlerindeki anabolik oranı tam olarak piyango gibi ama çoğunlukla underdosed ürünler.sterilite berbat zaten her üründe.magnus pharma yanılmıyorsam orjinal hindistan menşeili bi marka. normalde tek flakon 10ml şeklinde üretimleri vardı ve geçmiş yıllarda türkiye piyasındaydı bu akıllılar bunu kopyalyıp sahtesini ürettiler ama 5 flakon 2ml şeklinde. belli bu işlere yenisin hiç bir fikrin yok piyasa hakkında ama dikkatli ol en çok tanıdıklar insanı dolandırıp kandırıyor bu sektörde. biraz forumda vakit geçir anlarsın hangi markalar kullanılır ne sahte gibi.
  22. Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.

    senin gibi düşünüp kullandım ama pekte bi manası yok. micro doz yan etkileri azaltıyor yok etmiyor. bide kullanım süresini biraz uzatıyor. onun dışında bi espirisi yok gereksiz stres.
  23. Güncel olarak kullanılabilecek ürünler, markalar hk.

    yakın zamanda enathate kullandım 70mgda bile sertti. yakın zamanda ben kullanmadım ama bir arkadaşım kullandı oda memnundu acetate için kişisel onay veremem ama enathate çok başarılı
  24. Güncel olarak kullanılabilecek ürünler, markalar hk.

    hayatımda kullandığım en iyi tren humax trendi bu arada

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×