-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
19 -
Katılım
-
Son ziyaret
Savaş sefil kullanıcısının paylaşımları
-
6 aylık kür sürecimi tamamladım! şu noktada kürü sonlandırmalı mı yoksa trt olarak devam mı etmeliyim?
Savaş sefil bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 30 ocak 2025 tarihinde ilk enjeksiyonumu yaptım. KÜR İÇERİĞİM: Testosteron (Şubat-Mayıs 4 ay) Masteron (Mayıs-ağustos 3 ay) Boldenon Npp (Temmuz-Ağustos) SORULARIM: Sağlık açısından bir engel yok sadece şuan kürü kesip pct mi yapmalıyım? Kürüme devam edip cruise mu önerirsiniz? Sürece nasıl devam etmem gerektiği konusunda kafam karışık fikrinizi almak istedim.- 17 yanıt
-
- trt
- kür devamı
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
6 aylık kür sürecimi tamamladım! şu noktada kürü sonlandırmalı mı yoksa trt olarak devam mı etmeliyim?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Hocam çok teşekkürler aklımda ki eksiklikleri doldurdunuz ilerleyen süreçte tekrardan konu açarım.- 17 yanıt
-
- 2
-
-
- trt
- kür devamı
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
6 aylık kür sürecimi tamamladım! şu noktada kürü sonlandırmalı mı yoksa trt olarak devam mı etmeliyim?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam cruise da 250mg mı tutmalıyım testoyu ve ovitrelleyi nasıl kullanmalıyım teşekkürler cevabınız için.- 17 yanıt
-
- trt
- kür devamı
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Teşekkürler hocam önümüzdeki hafta tekrar test verip ona göre bir yol çizeceğim. -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 2 aydır only Testo enanthate olucak şekilde pazartesi perşembe 1er ml toplam 500mg olucak şekilde enjeksiyon oluyorum ilk defa steroid kullanıyorum sertleşme problemleri yaşıyorum sebebi ne olabilir ilaçtan önce de vardı şuan daha fazla yaşıyorum kan testim sonuçlarımda total ve serbest Testo da yüksek çıktı sebebi ne olabilir 2 ay daha devam etmeyi düşünüyorum yoksa şuan da bırakmalı mıyım ? Tüm cevap ve öneriler için şimdiden teşekkürler. -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Tedarik edebilirsem deneyeceğim teşekkür ederim güncelleme geçerim kullandığım durumda -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hcg kullanımı nasıl olmalı ? -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Çok teşekkürler siz ne yapmamı önerirsiniz ? Peki şuanda dediğiniz gibi birini çıkarayım mı yoksa doz mu azaltayım hocam -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam peki e2nin çok düşük olmasının yan etkileri nedir, olumsuz etkileri desem daha doğru olur. -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
@rastlantisal hocam merhabalar tekrardan güncelleme yapmak istedim ve fikrinizi almak istiyorum only testo devam ediyordum sizinle konuştuğumdan beri sonra Masteron ve boldenon ekledim 2 Haziran tarihinde ereksiyon problemi devam ediyor ve testte total Testo çok düşük çıktı 200mg Masteron prop (overdose) 375mg boldenon (Humax) 500 mg Testo c (Humax) kullanıyorum şuanda Masteron çalışıyor gibi sertlik flan geldi ama Testo hayal kırıklığı boldenonun etkisini de henüz göremedim doğal olarak.Ereksiyon problemi için başka ne yapabilirim ve ilaçlarım çalışıyor mu tam olarak nasıl anlarım ? (Konunun başında attığım test sonuçlarında dragon pharma Testo e kullanıyordum.) -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Teşekkür ederim konunun üstüne gidiyorum. -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Anladım hocam teşekkür ederim değerli bilgileriniz için. -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Haklısınız hocam.Son olarak aklımdakini sorayım boldenon da anti-östrojen diye biliyorum yanılıyorsam düzeltin.Bir arkadaşım da bu sebeple kürüne eklemişti fakat onda işe yaramamıştı denemeye değer mi,kullanması masterondan daha makul geliyor. -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam merhabalar dediğiniz gibi yaptım ve sorun tamamen çözüldü teşekkür ederim öncelikle,fakat Masteron kullanmaktan biraz çekiniyorum açıkçası yan etkileri düşündürüyor saçlarım dökülsün hiç istemiyorum önerebileceğiniz başka bir şey var mıdır bu konuda ? -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Tamamdır teşekkürler şuan alıyorum sizi bilgilendireceğim -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Sağlık açısından bu güne kadar bir probleme rastlamadım bildiğim bir hastalığım yok hocam. 188 91 kg’ım şuan da kür geçmişim hiç yok ilk defa deneyimliyorum ve sporu da düzenli olarak hiç devam ettiremedim hep başla bırak başla bırak şeklindeydi kür öncesi ve kürdeyken ki sonuçları da ekledim referans aralığında olmayan sonuçların bazılarında referans aralığı diyor sanırsam sistemsel bir hata ama değerleri gözüküyor durum bu şekilde -
Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?
Savaş sefil, Savaş sefil kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Çok haklısınız doktora gitmiştim tabi ki bana kalıcı bir çözüm olucak şekilde yardımcı olmadı multivitaminler ve ilişkiye gireceğim zaman günü kurtarmalık ilaçlar yazdı bende o şekilde devam ediyordum
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
