Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

bysabri1

Cutting kürüne gireceğim bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

bysabri1    37

Merhabalar 6 haftalık TRT dozajında biraz takıldıktan sonra son cut kürüme geçeceğim aklımda bu TRT de iken haftalık 500ui Pregnyl aldım şuan da totalde 1500 bu hafta ile 2000ui olacak  her hangi bir sıkıntı yaşamadım. Testis doluluğu arttı büyüme gerçekleşti aotrafinin haylice önüne geçtim diye bilirim. 

Haftalık;

300mg testo prop

150-200 mg Masteron (düşük doz olması shgb için sadece)

150-200 duruma göre parabolan kullanmak

ilk hafta 25mcg ikinci haftadan itibaren 50mcg T3

Bundan önce hep Tren A kullanmış biri olarak kısa ester Testo ile parabolan kullanımı doğrumu sizce?

Deneyen yada yapan arkadaşlar oldumu?

1 günde 1 enjeksiyon sıklığım olacak Dalgalanmayı min. Seviyede tutmak için

Ve bu TRT öncesi yapmış olduğum kür Testesteron E. Ve Tren A. (10 hafta Max200mg haftalık) İdi şuan son yaptıracağım değerlere göre parabolan kullanımı gerçekleştireceğim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


bysabri1    37
Emrahtkty, 4 dakika önce yazdı:

Orjinal Pregnyl nerden buldun?

Eczacım sağ olsun dolu dolu getirdi.Daha önce de söyledim ama kimse pek tenezzül etmedi açıkçası baya stok yaptım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
bysabri1, 23 dakika önce yazdı:

Eczacım sağ olsun dolu dolu getirdi.Daha önce de söyledim ama kimse pek tenezzül etmedi açıkçası baya stok yaptım. 

Orjinal mi yoksa Yunan mı Türkiye’ye getirten firma ithalatını yapmıyoruz artık dedi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
Berkzengn, 3 dakika önce yazdı:

Yurt dışından geliyor bizim eczacı da sipariş vermişti bu hafta geliyor

Yunan’sa çalışmıyor bilginiz olsun Burda birisi denemişti boş çıkmıştı @rastlantisal Ümit abi tanıdıklardan doğruluğunu araştırma şansın var mı acaba?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
bysabri1    37
Emrahtkty, 59 dakika önce yazdı:

Orjinal mi yoksa Yunan mı Türkiye’ye getirten firma ithalatını yapmıyoruz artık dedi 

Ben bu pregnylleri 2021 haziran ayında toplu aldım ve Orjinal şuan etkiyi aldım zaten sahte olsa eczacı bu işe bulaşmaz + basit yöntem ver al bi HCG testi 1000ui de çift çizgiyi görürsün :) 

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Emrahtkty, 1 dakika önce yazdı:

Yunan’sa çalışmıyor bilginiz olsun Burda birisi denemişti boş çıkmıştı @rastlantisal Ümit abi tanıdıklardan doğruluğunu araştırma şansın var mı acaba?

Hamilelik testi ile direk ortaya çıkıyor zaten. Ürünün fotosu varsa seve seve sordururum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
bysabri1, 09.05.2022 - 11:59 yazdı:

Ben bu pregnylleri 2021 haziran ayında toplu aldım ve Orjinal şuan etkiyi aldım zaten sahte olsa eczacı bu işe bulaşmaz + basit yöntem ver al bi HCG testi 1000ui de çift çizgiyi görürsün :) 

Kutuyu bi fotoğraflar mısın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
bysabri1, 2 dakika önce yazdı:

Eve geçtiğimde yapabilirim.

Kür planımda yardımcı olacak arkadaş yok mu 🤣

Güzel bi cyle oluşturmuşsun prop ve parabolan kullanabilirsin tabi ki ben olsam masteronu son 4 hafta devreye sokardım ama.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
bysabri1    37
Emrahtkty, 7 dakika önce yazdı:

Yunan’sa çalışmıyor bilginiz olsun Burda birisi denemişti boş çıkmıştı @rastlantisal Ümit abi tanıdıklardan doğruluğunu araştırma şansın var mı acaba?

Bu arada bana da sahte bir ürün geldi Eczane değil bir arkadaş bağlantısıyla aldım Daha önce burada da konu açtım HCG testini de fotoğrafladım hatta ben o topa bir daha girmem zaten.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mickey    773

Propionat ile parabolanı beraber kullanabilirsin ancak definasyonun sonlarına doğru mesela son 2-4 hafta parabolanı acetata çevirmen daha iyi olur. 

Genelde parabolanı bulkta 200mg, definasyonda 300mg kullanıyorum. Testo duruma göre 500 ile 750mg arası.

Tabi parabolan günlük enjeksiyonda sıkıntı yaratabilir haftada en fazla üçe bölebilirsin. 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
bysabri1, 14 dakika önce yazdı:

Bu arada bana da sahte bir ürün geldi Eczane değil bir arkadaş bağlantısıyla aldım Daha önce burada da konu açtım HCG testini de fotoğrafladım hatta ben o topa bir daha girmem zaten.

O sen miydin bende senden bahsettim yukarda 😂  

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
bysabri1    37
Emrahtkty, 09.05.2022 - 12:06 yazdı:

Güzel bi cyle oluşturmuşsun prop ve parabolan kullanabilirsin tabi ki ben olsam masteronu son 4 hafta devreye sokardım ama.

Bende öyle yapıcam son 5 hafta 200 mg Masteron

Mickey, 09.05.2022 - 12:08 yazdı:

Propionat ile parabolanı beraber kullanabilirsin ancak definasyonun sonlarına doğru mesela son 2-4 hafta parabolanı acetata çevirmen daha iyi olur. 

Genelde parabolanı bulkta 200mg, definasyonda 300mg kullanıyorum. Testo duruma göre 500 ile 750mg arası.

Tabi parabolan günlük enjeksiyonda sıkıntı yaratabilir haftada en fazla üçe bölebilirsin. 

Bu da olur aslında ama tam sıcakların tepede olduğu zamana denk gelecek 🤣 peki bu Triomel kullanımı bu kürde fazla olur mu bünyeyi zorlar mı ? Hiç Triomel kullanmadım denemekte istiyorum açıkçası biraz yağ var son cut yapıp bundan sonra full Bulk yapacağım çünkü 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
bysabri1, 36 dakika önce yazdı:

Bende öyle yapıcam son 5 hafta 200 mg Masteron

 

Bu da olur aslında ama tam sıcakların tepede olduğu zamana denk gelecek 🤣 peki bu Triomel kullanımı bu kürde fazla olur mu bünyeyi zorlar mı ? Hiç Triomel kullanmadım denemekte istiyorum açıkçası biraz yağ var son cut yapıp bundan sonra full Bulk yapacağım çünkü 

Tiromelin etkisini hissetmek istiyorsan, hemen yarın sabah 2 tablet iç anlarsın ne etki yaptığını :) Kürü beklemene gerek yok...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mickey    773
bysabri1, 7 saat önce yazdı:

Bu da olur aslında ama tam sıcakların tepede olduğu zamana denk gelecek 🤣 peki bu Triomel kullanımı bu kürde fazla olur mu bünyeyi zorlar mı ? Hiç Triomel kullanmadım denemekte istiyorum açıkçası biraz yağ var son cut yapıp bundan sonra full Bulk yapacağım çünkü 

Geçen yıl Ağustos ayında 45C Mersin sıcağında Silifke'de klimasız salonda bir hafta antrenman yaptım. Parabolan kullanıyordum ve annemden emdiğim süt burnumdan geldi.

Uzun süredir GH kullandığım için arada tiromel alıyorum ancak bana kalırsa önce karbonhidrat kısıtlaması ve kardiyo denemelisin. Yine antrenman şeklini biraz aerobik hale getirebilirsin. Tiromel güçlü bir silah ve duruma göre ilerleyen zamanlarda devreye sokabilirsin. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
STALOB    119
Emrahtkty, 9 saat önce yazdı:

Orjinal Pregnyl nerden buldun?

amcam eczacı oda ithal getiriyor yurt dışından bulunuyor yani

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
STALOB, 2 saat önce yazdı:

amcam eczacı oda ithal getiriyor yurt dışından bulunuyor yani

Bi bize yok cekiyolar herhalde nerdesin İstanbul mu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
STALOB    119
Emrahtkty, 2 dakika önce yazdı:

Bi bize yok cekiyolar herhalde nerdesin İstanbul mu 

aynen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
STALOB    119
Emrahtkty, 3 dakika önce yazdı:

Hangi ilçe olmadı ordan alalım

sabit eczanesi yok istanbul avrupa yakası güngören haznedar camlıkahve geziyor hep

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
bysabri1    37
Emrahtkty, 09.05.2022 - 12:01 yazdı:

Kutuyu bi fotoğraflar mısın?

B93E5608-0AE3-4A9D-8C5D-74862C5E63AB.jpeg D0C596E1-82DE-478A-B1DD-6128DC765E17.jpeg 856CC082-AF3A-4B46-9960-BB1373E6DD65.jpeg 67B11A6C-47BB-4050-A308-E131111DFFFE.jpeg 47BC6D20-4350-4F28-BE45-A88A42AD1504.jpeg

Mickey, 09.05.2022 - 20:10 yazdı:

Geçen yıl Ağustos ayında 45C Mersin sıcağında Silifke'de klimasız salonda bir hafta antrenman yaptım. Parabolan kullanıyordum ve annemden emdiğim süt burnumdan geldi.

Uzun süredir GH kullandığım için arada tiromel alıyorum ancak bana kalırsa önce karbonhidrat kısıtlaması ve kardiyo denemelisin. Yine antrenman şeklini biraz aerobik hale getirebilirsin. Tiromel güçlü bir silah ve duruma göre ilerleyen zamanlarda devreye sokabilirsin. 

Son ayda kürüme ekleyeceğim max 50mcg teşekkür ederim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lynx    159
rastlantisal, 09.05.2022 - 12:01 yazdı:

Hamilelik testi ile direk ortaya çıkıyor zaten. Ürünün fotosu varsa seve seve sordururum.

Konu cok baska yerlere gitmis ama fabrikalar bazi belirli eczanelere veriyor prgnil yada chromion bende 2024 bandrollu var elimde

bysabri1, 10.05.2022 - 07:26 yazdı:

...

Bu yunan prgnil at cope biseye yaramaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Lynx, 10.05.2022 - 08:32 yazdı:

Konu cok baska yerlere gitmis ama fabrikalar bazi belirli eczanelere veriyor prgnil yada chromion bende 2024 bandrollu var elimde

2 adet chromium aldım attım o şekilde buzdolabına :)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Yusuftzr
      Merhaba hocalarım,
      Aklımda 400 mg tren asetat ve 200 mg testesteron propianata kürü var.
      Daha öncesinde 2-3 kür geçmişim oldu en son eczane kürü yaptım. 
      Kür detaylarım 15 hafta:
      750 mg sustanon 400 mg rimabolon  Kullandığım vitamin mineral ve takviyeler :
      Ferrum (100 mg demir,folik asit) 1 tablet Benaxol (b1,b6,b12) gün aşırı 1 tablet  Forbiol (folik asit b9) gün aşırı 1 tablet Omega 3 sabah 2 akşam 2 kapsül  Mucovit (1200 mg) gün aşırı 1 tablet  Ursomed (250mg) sabah 1 akşam 1 Probiyotik gün aşırı 1 tablet Zinco (100mg) gün aşırı 1 kapsül Magnezyum (mix) gün aşırı 2 tablet Kalsiyum (600mg) gün aşırı 2 tablet Glukozamin gün aşırı 3 tablet D vit ampul (300.000 iu) 2 haftada 1 Bemiks ampul (b1-b6) haftada 1-2 Dodex ampul (b12) haftada 1-2 Evigen ampul (e vit) haftada 1-2 Kür gayet iyi geçti 95 kg bandına ciktim clean şekilde, güç açısından 250 kg deadlift, 200 kg squat ve 130 kg bench ağırlığına çıktım amacım powerlifting değil ama güçlenmek güzeldi. Şimdi asıl konuya gelirsek kür bitti ve 5 hafta boyunca trt dozunda gitmeye karar verdim haftada 4 kez 0.10-15 ml sustanon ile referans değeri olan testoyu yakaladım. Şimdi tekrardan bi kür girmek istiyorum tren asetat ve testesteron propianata olarak forumda bi çok oranda kombinliyorlar 2:1 1:1 1:2 şeklinde... 
      Sorularım:
      400 mg tren acetata 200 mg propionata ile 15 haftalık kür girip 10.haftada treni kesip propianata ile kürü tamamlayıp pct ye geçmem ne kadar mantıklı yüksek tren düşük test sıkıntı yaşatır mı ? Yoksa herkesin yaptığı gibi testonun dozunu yüksek tutup örneğin en az 400 mg test ile 400 tren ya da daha yüksek test ile mi girilmeli? Şuanda trt de ki kan sonuçlarımı paylaşıyorum...
      Bu kür için kan testimde tek iyi görmediğim ast alt değirmimin 150 lerde olması trt de olmama ve takviyeler kullandığım halde onun dışında pek bi sorun göremiyorum onun dışında ldl ve hdl değerlerim ve bobrek fonksiyonlari hepsi iyi ama karaciğere anlam veremedim.
           
    • Yazan: solarbex
      İlk kür olarak Testo E Danabol kullandım kür biteli yaklaşık 3 hafta oldu olumlu sonuçlar aldım denebilir hacim olarak şuan pct ye devam ediyorum son 2 günü kaldı . yeni testo p tren a masteron kürü ürünlerini temin ettim . ama nezaman başlamalıyım onu bilmiyorum pct den nekadar zaman geçmesi gerek ? yanında olmazsa olmaz kullanmam gereken koruyucu ilaçlar v.s nelerdir değerli cevaplarınız için teşekkürler
    • Yazan: Kenz
      Herkese Selamlar,
      KÜR DETAYLARIM:
      Pazartesi Trenbolon enantat150 mg /500 mg testeron enantat 50 mg winstrol 100 mg masteron Çarşamba 100 mg masteron 50mg winstrol  Cuma Trenbolon enantat150 mg /500 mg testeron enantat 50 mg winstrol 100 mg masteron Günlük 40mg Oxandrol  KÜRE DAİR NOTLAR:
      Makrolar tamamen forma göre! Karbonhidrat ayarında forma göre!  Kardiyolarıda form durumuna göre! Armidex, Dostinex tamamen hormon durumuna göre! Kullanmayı düşünüyorum. Eksiklerim nelerdir? Yapıcı eleştirileriniz olursa dinlemek isterim.
      Not : PCT YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM!
    • Yazan: ender_shred
      merhaba dostlar abiler kardeşler bundan 6 ay öncesinde ameliyat geçirdim ve vücudum aşırı yağ su tuttu kas kaybı oldu ağırlıklar düştü bu sporu hayat felsefem olarak gördüm hep bana neşe verdi oda olmayınca iyice motivasyonum düşdü sonra bunu düzeltmeye karar verdim daha önce çok bulking ve cutting yaptım ciddi derecede vücudumu tanıyorum şok edici değişimler oluyor genelde beklenmedik etkiler alıyorum herşeyin en uç noktasını seven biriyim bu definasyonda yaptıklarım :
      aralıklı yemek yemek iş yeri fast food tarzı yemekler yaptıgı için hiç yemedim dolayısı ile 8 saatlik açlık oldu hergün sabah 5 yumurta işden gelince 400 gram tavuk göğsü 
      karbonhidrat yemeyi normalde sevmiyorum maximum 50 gram yulaf yedim oda anternmanda enerji verdi definasyondaki bıkkın his gitti 
      2 haftadır clenbuterol kullanıyorum @Loving burak hocamın ürünü tabiki kardiyolarda ter atmam imkansızken güzel ter atıyorum kalp atışı hızlanıyor vücut ısısı artıyor tavsiye ederim 
      kür yapmayı uzun zamandır düşünüyorum zaten fakat bence küre girmeden önce doğal peak formunuzu yakalamak en mantıklısı ben şahsen 55 kiloda olsam fark etmez küre girmeden önce istediğim görüntü yağsız olmalı kürden sonra bu görüntünün daha büyük hali olmalı oyüzden definasyona devam ediyorum 3 kilom kaldı her gece 3 saat yürüyüş yapıyorum dağlara doğru karanlıklara doğru güzel his ayrıca sadece evde yapabildim bu sürecte haftada 6 gün evde aç karna 100 200 şınav mekik vs vücut ağırlığı ile sert idmanlar 
      gelelim before after kısmına  yağ vermişim sanki biraz
      68 kilodan 63 kiloya 
      bel 87 cm den 73 
      kol 36 dan 38
      eliptik bisiklet maksimum 3 dakika yapabiliyordum 10. kademede şimdi 40 dakikayı geçiyor asla pes etme isteği yok clen sağ olsun
      değerli yorumlarınızı bekliyorum..
      peptidturkiye forum saygılarla ender
      ilk kürüm rad140 olucak güncelleme getiricem takipte kalın 
















       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×