Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

T4YS

Hilma biocare markası hk.

Önerilen İletiler

berkay16    336
makinist, 6 saat önce yazdı:

alınmaca gücenmece yok biraz abartıyorsun gibi geliyor bazen renodan indim ferrariye bindim falan fix aynı metaforlar çöpteki dolu zphclerin fotosunu atarsan hepimizin içine su serpilir. zphc babamın markası değil ama anaboliklerinden çalışmayanına denk gelmedim trenden şikayet var son zamanlarda onun dışında testosu mastesi boldesi tertemiz çalışıyor f/p olarak da ortada zaten hilmaya 5 kuruş bile vermem zphc mast p max 150 dolara piyasada bulunuyor (benim aldığım fiyat bundan çok çok düşük) saygılar

Yurt dışı forumlarında gezersen zphc'nin geçmişinin ne kadar berbat olduğunu görebilirsin underdose ürün zphc'de çok sık karşılaşılan bir durumdu son senelerde düzelmiş gibiydi şimdi yine patlak verdi.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


No.one    12
makinist, 11 saat önce yazdı:

alınmaca gücenmece yok biraz abartıyorsun gibi geliyor bazen renodan indim ferrariye bindim falan fix aynı metaforlar çöpteki dolu zphclerin fotosunu atarsan hepimizin içine su serpilir. zphc babamın markası değil ama anaboliklerinden çalışmayanına denk gelmedim trenden şikayet var son zamanlarda onun dışında testosu mastesi boldesi tertemiz çalışıyor f/p olarak da ortada zaten hilmaya 5 kuruş bile vermem zphc mast p max 150 dolara piyasada bulunuyor (benim aldığım fiyat bundan çok çok düşük) saygılar

Ben yeni seri 30 ml lik flakonlardan yakın zamanda testo p, maste p, npp, tren a, fragment kullandım, Serko hocam kadar olmasa da ben de hatrı sayılır süredir ilaç kullanıyorum. Geçen senelerde milletin kullanıp yarışmalar yaptığı markayla hayatımın en verimsiz en kötü kürünü yaşadım. Evlat acısı gibi koyan şu ki bunlara 2 asgari ücret parası ödedim. Ben ilaç satıcısı değilim devlet memuruyum, cebimden çalınan para haricinde bana giren çıkan yok. İnanmıyosan da İzmirdeysen gel adres vereyim seni kurumda servisimde ağarlayayım. Şu an noxy humax nessie kullanıyorum ve memnunum, şimdi ben bunlardan verim alıyorken neden alamıyorum diyeyim? Veya zphc den zerre verim alamamışken neden ilaçlar çalışıyo verim aldım diyeyim? Sen verim alabiliyorsan ne ala, sevindim senin adına kullan kullanabildiğin kadar...

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
berkay16, 12.06.2026 - 06:06 yazdı:

Yurt dışı forumlarında gezersen zphc'nin geçmişinin ne kadar berbat olduğunu görebilirsin underdose ürün zphc'de çok sık karşılaşılan bir durumdu son senelerde düzelmiş gibiydi şimdi yine patlak verdi.

Ben zphcyi savunmuyorum serkonun abartılı araba metaforları komik geliyor buna ithafen yazdım ve yazıda da belirtmişim testo mast p bolde gibi ürünleri sorunsuz çalışıyor treniyle ilgili şikayeti olanlar var ben 1 yıldır tren kullanmıyorum bi şey diyemiycem peptid grubu bence çöp kesinlikle. Yazdığım yazının ana fikri zphc çok iyi sizde sorun var değil, serkonun abartılı metaforlarıdır.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8

@SERKO hocam selamlar tekrardan,

Pazartesi günü hilma test e 0.5ml ilk enjeksiyonumu omuzdan insülin iğnesi ile yaptım. Ödem ağrı sızı herhangi bir şey olmadı. Fakat 2 gün geçmesine rağmen omzumun alt kısımlarına doğru yoğun bir ağrı başladı. Enjeksiyondan 1 gün sonra omuz antremanı yapmıştım. Bununla alakalı olabilir mi? Veyahut bu yaşadığım normal bir durum mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
Vassa, Bir saat önce yazdı:

@SERKO hocam selamlar tekrardan,

Pazartesi günü hilma test e 0.5ml ilk enjeksiyonumu omuzdan insülin iğnesi ile yaptım. Ödem ağrı sızı herhangi bir şey olmadı. Fakat 2 gün geçmesine rağmen omzumun alt kısımlarına doğru yoğun bir ağrı başladı. Enjeksiyondan 1 gün sonra omuz antremanı yapmıştım. Bununla alakalı olabilir mi? Veyahut bu yaşadığım normal bir durum mu?

Deri altına kaçmış olabilir mi ilaç 0.5ml olduğu için şişliği hissetmiyor olabilirsiniz ama  bende deri altında kaldığında omuzdan dirseğe kadar şişlik ve ağrı olmuştu 3ml vurmuştum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    145

Bulgarda tanıdığım bir kaynaktan masteron e buldum 60€'ya Büyük ihtimalle zaten underdose ama sitesinden girince seri numarasını onaylıyor buna rağman sahte olabilir mi? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
alpxieg, 42 dakika önce yazdı:

Deri altına kaçmış olabilir mi ilaç 0.5ml olduğu için şişliği hissetmiyor olabilirsiniz ama  bende deri altında kaldığında omuzdan dirseğe kadar şişlik ve ağrı olmuştu 3ml vurmuştum

İlk tecrübem olduğu için inanın anlamıyorum hiç. Lakin enjeksiyonu yaptığım yerde bir acı yok daha aşağılarda var. Dediğiniz gibi de bir şişlik yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
SantoR, 2 saat önce yazdı:

Bulgarda tanıdığım bir kaynaktan masteron e buldum 60€'ya Büyük ihtimalle zaten underdose ama sitesinden girince seri numarasını onaylıyor buna rağman sahte olabilir mi? 

marka ne

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
Vassa, 7 saat önce yazdı:

@SERKO hocam selamlar tekrardan,

Pazartesi günü hilma test e 0.5ml ilk enjeksiyonumu omuzdan insülin iğnesi ile yaptım. Ödem ağrı sızı herhangi bir şey olmadı. Fakat 2 gün geçmesine rağmen omzumun alt kısımlarına doğru yoğun bir ağrı başladı. Enjeksiyondan 1 gün sonra omuz antremanı yapmıştım. Bununla alakalı olabilir mi? Veyahut bu yaşadığım normal bir durum mu?

Valla hayatımda enfeksiyonlarımda hiç bir ağrı sızı ödem olmadi ama bir defa omuzdan yaptırdım iki gün kendime gelemedim diyeceğim şu omuz genelde ağrı sızı yapıyor kalça en sağlıklısi bir iki güne kesin geçmesi lazim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
SERKO, 9 dakika önce yazdı:

Valla hayatımda enfeksiyonlarımda hiç bir ağrı sızı ödem olmadi ama bir defa omuzdan yaptırdım iki gün kendime gelemedim diyeceğim şu omuz genelde ağrı sızı yapıyor kalça en sağlıklısi bir iki güne kesin geçmesi lazim

Kalça tek başıma bu kadar tecrübesizken çok korkutuyor açıkcası. Yarın da sağ omuzdan deneyip duruma göre belki de dediğiniz gibi kalçayı deneyebilirim, teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
Vassa, 3 saat önce yazdı:

Kalça tek başıma bu kadar tecrübesizken çok korkutuyor açıkcası. Yarın da sağ omuzdan deneyip duruma göre belki de dediğiniz gibi kalçayı deneyebilirim, teşekkür ederim.

bacak bacak baxak

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8

Ağrıyan bölgeye buz koyduktan sonra böyle bir görüntü çıktı ortaya. Ödem dediğiniz şey bu mudur? 

IMG_3085.jpeg IMG_3086.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
Vassa, 16 dakika önce yazdı:

Ağrıyan bölgeye buz koyduktan sonra böyle bir görüntü çıktı ortaya. Ödem dediğiniz şey bu mudur? 

İlacı deri altına vurmuşsunuz muhtemelen siyah uçla kapağı kesip yapın enjeksiyonu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
alpxieg, 9 saat önce yazdı:

İlacı deri altına vurmuşsunuz muhtemelen siyah uçla kapağı kesip yapın enjeksiyonu

Turuncu uç var hocam olur mu?

image.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    5
Vassa, 2 saat önce yazdı:

Turuncu uç var hocam olur mu?

olur

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
Vassa, 3 saat önce yazdı:

Turuncu uç var hocam olur mu?

Evet bu olur 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Vassa, 3 saat önce yazdı:

Turuncu uç var hocam olur mu?

Turuncu ucu omuzdan yapmayın, bacak veya yan kalçadan yaparsan sorun yaşamazsın ama omuzdan yaparsan kaç ml ilaç vurursan vur sorun oluyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
gönderildi (düzenlendi)
hectordoyle, 13 dakika önce yazdı:

Turuncu ucu omuzdan yapmayın, bacak veya yan kalçadan yaparsan sorun yaşamazsın ama omuzdan yaparsan kaç ml ilaç vurursan vur sorun oluyor

Ne gibi bir problem oluyor hocam? Forumda onlarca yorum var bacak ve kalçadan sorun yaşayan, keza omuzdan da. Bi o kadar da sorun yaşamayan var. Bu akşam 2. Enjeksiyonumu yapacağım tedirginim bir hayli kafam karışık. İlk enjeksiyonum oldugu için mi bu problemle karşılaştım yoksa kahverengi uç kasa mı denk gelmedi..

tarihinde Vassa tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Vassa, Şimdi yazdı:

Ne gibi bir problem oluyor hocam? Forumda onlarca yorum var bacak ve kalçadan sorun yaşayan keza omuzdan da. Bi o kadar da olmayan var. Bu akşam 2. Enjeksiyonumu yapacağım tedirginim bir hayli kafam karışık.

Turuncu uçla omuzdan 3 4 defa enjeksiyon yapmışımdır, en az 0.3 ml en fazla da 1 ml kadar vurdum ve hepsinde de ağrı ve sızı sorunları yaşadım. Turuncu uç bacağa ve kalçaya göre daha uygun. 

Kafanın karışık olmasına gerek yok, enjeksiyon yaparken sterilizasyona dikkat et, ilacı enjekte ederken birden değil de yavaş yavaş enjekte et ve enjeksiyonu yapmadan önce aspirasyon yap. Aspirasyon yaptığında enjektöre kan gelirse iğne ucunu değiştirip tekrardan enjeksiyon yapabilirsin. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
hectordoyle, 2 dakika önce yazdı:

Turuncu uçla omuzdan 3 4 defa enjeksiyon yapmışımdır, en az 0.3 ml en fazla da 1 ml kadar vurdum ve hepsinde de ağrı ve sızı sorunları yaşadım. Turuncu uç bacağa ve kalçaya göre daha uygun. 

Kafanın karışık olmasına gerek yok, enjeksiyon yaparken sterilizasyona dikkat et, ilacı enjekte ederken birden değil de yavaş yavaş enjekte et ve enjeksiyonu yapmadan önce aspirasyon yap. Aspirasyon yaptığında enjektöre kan gelirse iğne ucunu değiştirip tekrardan enjeksiyon yapabilirsin. 

İlacı yeşil uçla çekip kafasını değiştirip kahverengi uçlu ile nerdeyse 1dk da yavaş yavaş enjekte ettim. Steril eldiven ve bölgeye kolonyayı tek çekim olarak da uyguladım. O gün ve sabahı hiç problem olmamıştı. Lakin sabah omuz antrenmanından sonra ufak ufak acılar başladı. Bu da sebep olabilir mi acaba? Bacaktan enjeksiyonu biraz daha araştıracağım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    5
Vassa, 5 saat önce yazdı:

İlacı yeşil uçla çekip kafasını değiştirip kahverengi uçlu ile nerdeyse 1dk da yavaş yavaş enjekte ettim. Steril eldiven ve bölgeye kolonyayı tek çekim olarak da uyguladım. O gün ve sabahı hiç problem olmamıştı. Lakin sabah omuz antrenmanından sonra ufak ufak acılar başladı. Bu da sebep olabilir mi acaba? Bacaktan enjeksiyonu biraz daha araştıracağım.

yağ oranına bağlı hocam kahverengiyle yüzde 20 üstü omuzdan önermiyorum bacaktada yatersiz kalabilir turuncu bacaktan siyah omuzdan turuncu öneririm

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
Human, Bir saat önce yazdı:

yağ oranına bağlı hocam kahverengiyle yüzde 20 üstü omuzdan önermiyorum bacaktada yatersiz kalabilir turuncu bacaktan siyah omuzdan turuncu öneririm

Teşekkür ederim, bu akşam turuncu ile diğer omuzdan deneyip duruma göre bacak-kalça'ya geçiş yapacağım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    145
sven, 6/17/2026 - 12:25 yazdı:

marka ne

hilma biocare hemde sitesinde kontrol ettim doğrulanmasına rağmen underdose bence hilma yaramaz. Noxy labs vurunca ertesi gün semsert oluyordum ve libido tavan

  • Voov!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Vassa, 18.06.2026 - 00:16 yazdı:

Ağrıyan bölgeye buz koyduktan sonra böyle bir görüntü çıktı ortaya. Ödem dediğiniz şey bu mudur? 

İlacı omzuna vurmamışsın ki bicepse vurmayı mı denedin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
berkay16, 38 dakika önce yazdı:

İlacı omzuna vurmamışsın ki bicepse vurmayı mı denedin

Omzuma vurmuştum dostum ama saçma bi şekilde bicepse doğru indi. Deri altında kaldı büyük ihtimalle 25mm iğneye geçince sorun kalmadı..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: SERKO
      Merhaba arkadaşlar,
      Bir kaç ay forumdan uzak kaldım ama tekrar döndüm mutluyum ve gururluyum umarım her şey yolundadır ve sizler iyisinizdir. Şimdi size yakında başlayacağım define kürümden bahsetmek istiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Trenbolone Acetate 200-300 mg Testostero Propionate 300 mg Bolddenon 500 mg Masteron 300 mg KULLANILACAK MARKA:
      Hilma biocare KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1,80 Kilom: 97  Yağ: %15 Günlüğüm hakkında dönemsel fotoğraflarla ve metinsel olarak tüm detayları bu başlık altında paylaşacağım.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×