Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

onlytrenbolone

Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.

Önerilen İletiler

62cmbiddelt    1
Fuhrer, 33 dakika önce yazdı:

bir konu açıp beni etiketleyebilirsin

Satıcılarla alakalı soru sorucaktım forum kurallarına benden daha hakimsindir zaten o yüzden burdan sormadım 🙏

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


yhy789    1
Fuhrer, 3 saat önce yazdı:

tricepsten vuruyorum sadece, ventroglute en güzel kas enjeksiyon için zaten sadece iğne girerken ufak bir hisettiriyor. Quad, dorso, ventro, yan omuz ve triceps odaklı enjeksiyonlarım genel itibariyle. ZPHC Tren acetatını 1 ml'e çektim haftada 750 test 700 mast 700 tren alıyorum. Ama tren emin ol o kadar iyiymiş ki(!) ne öksürttü bu zamana kadar, bu sıcakta ne gece terlemesi yaptı ne de bir efektifliğini gördüm... 

Bende 350 tren ace nessie sıfır etki bakalım 1 gram denicem belki bu sefer etki eder 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
yhy789, 16 dakika önce yazdı:

Bende 350 tren ace nessie sıfır etki bakalım 1 gram denicem belki bu sefer etki eder 😀

ilginç... nessie geçmeyi düşünüyordum da artık herhalde bu yazı testo reta gh atlatıcaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Fuhrer, 7 dakika önce yazdı:

ilginç... nessie geçmeyi düşünüyordum da artık herhalde bu yazı testo reta gh atlatıcaz

Kazık ama pharmacom denenebilir şuan en güvenilir marka gibi duruyor

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
gönderildi (düzenlendi)
Fuhrer, 38 dakika önce yazdı:

ilginç... nessie geçmeyi düşünüyordum da artık herhalde bu yazı testo reta gh atlatıcaz

hocam senin güncel stack ve dozların ne merak ettim. Hep soracağım konularda ama dağıtmak istemedim konuyu. şimdi yakalamışken sorayım dedim :) Aslında bir konu açsan ve güncel kullandığın ürünleri takviyeleri vs. paylaşsan insanlar için çok faydalı olur.

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
M.O.K, 13 dakika önce yazdı:

hocam senin güncel stack ve dozların ne merak ettim. Hep soracağım konularda ama dağıtmak istemedim konuyu. şimdi yakalamışken sorayım dedim :) Aslında bir konu açsan ve güncel kullandığın ürünleri takviyeleri vs. paylaşsan insanlar için çok faydalı olur.

şu an sabit ya, son ZPHC olaylarından dolayı elimde 20 ml falan tren acetat vardı onu ekledim sadece

250mg testosteron enanthate e2d yani haftalık 875 testosteron, günlük 100mg zphc masteron, 100 mg zphc tren(!) ve 5 günde 1 olmak üzere 3mg retatrutide bu da haftalık 4.2'ye denk geliyor. Biraz yüksek doz da growth kullanıyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

şu an sabit ya, son ZPHC olaylarından dolayı elimde 20 ml falan tren acetat vardı onu ekledim sadece

250mg testosteron enanthate e2d yani haftalık 875 testosteron, günlük 100mg zphc masteron, 100 mg zphc tren(!) ve 5 günde 1 olmak üzere 3mg retatrutide bu da haftalık 4.2'ye denk geliyor. Biraz yüksek doz da growth kullanıyorum. 

Growthu kaç ui kullanıyosun benim 6ui ile 455 igf geldi dozu biraz indirdim ayakkabılar sıkmaya başladı ayakkabılar küçük gelirse maddi açıdan çok kötü olur 😂

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
Fuhrer, 6 dakika önce yazdı:

şu an sabit ya, son ZPHC olaylarından dolayı elimde 20 ml falan tren acetat vardı onu ekledim sadece

250mg testosteron enanthate e2d yani haftalık 875 testosteron, günlük 100mg zphc masteron, 100 mg zphc tren(!) ve 5 günde 1 olmak üzere 3mg retatrutide bu da haftalık 4.2'ye denk geliyor. Biraz yüksek doz da growth kullanıyorum. 

eyvallah hocam. Gençler şimdi görüp umarım bu dozları girmeyi düşünmez :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
gönderildi (düzenlendi)
berkay16, 6 dakika önce yazdı:

Growthu kaç ui kullanıyosun benim 6ui ile 455 igf geldi dozu biraz indirdim ayakkabılar sıkmaya başladı ayakkabılar küçük gelirse maddi açıdan çok kötü olur 😂

10 iu günlük, çin growthu kullanıyorum sarı kapak 

M.O.K, Şimdi yazdı:

eyvallah hocam. Gençler şimdi görüp umarım bu dozları girmeyi düşünmez :D 

valla ZPHC kullanacaklarsa girsinler, en baba saçları dökülür :D masteronu iyi iş yapıyor bazen 1gr haftalık kapatıyorum testosteronu ona rağmen AI kullanmadan iş çözülüyor.

tarihinde Fuhrer tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

10 iu günlük, çin growthu kullanıyorum sarı kapak 

valla ZPHC kullanacaklarsa girsinler, en baba saçları dökülür :D masteronu iyi iş yapıyor bazen 1gr haftalık kapatıyorum testosteronu ona rağmen AI kullanmadan iş çözülüyor.

Trenbolone'un ter sorunu, özellike terden gece uyandırmaları için bir çözüm önerin var mı? sırf etkisini merak ettiğim mikro doz günlük kullanmayı düşünüyorum ama zaten gece uyanma sorunum olduğu için trenle daha çok zorlanırım diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
M.O.K, Şimdi yazdı:

Trenbolone'un ter sorunu, özellike terden gece uyandırmaları için bir çözüm önerin var mı? sırf etkisini merak ettiğim mikro doz günlük kullanmayı düşünüyorum ama zaten gece uyanma sorunum olduğu için trenle daha çok zorlanırım diye düşünüyorum.

senin gibi düşünüp kullandım ama pekte bi manası yok. micro doz yan etkileri azaltıyor yok etmiyor. bide kullanım süresini biraz uzatıyor. onun dışında bi espirisi yok gereksiz stres.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
M.O.K, 10 dakika önce yazdı:

Trenbolone'un ter sorunu, özellike terden gece uyandırmaları için bir çözüm önerin var mı? sırf etkisini merak ettiğim mikro doz günlük kullanmayı düşünüyorum ama zaten gece uyanma sorunum olduğu için trenle daha çok zorlanırım diye düşünüyorum.

Terleten mekanizma ne acaba uyurken nabız artmıyordur heralde eğer adrenalin salgılatıyorsa dideral belki engelleyebilir ama nabız artışından olmuyor diye biliyorum terlemenin sebebi trenin neyi bozması acaba.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
berkay16, 4 saat önce yazdı:

Kazık ama pharmacom denenebilir şuan en güvenilir marka gibi duruyor

pharmacom treni meşhur harbiden yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
Fuhrer, 5 saat önce yazdı:

şu an sabit ya, son ZPHC olaylarından dolayı elimde 20 ml falan tren acetat vardı onu ekledim sadece

250mg testosteron enanthate e2d yani haftalık 875 testosteron, günlük 100mg zphc masteron, 100 mg zphc tren(!) ve 5 günde 1 olmak üzere 3mg retatrutide bu da haftalık 4.2'ye denk geliyor. Biraz yüksek doz da growth kullanıyorum. 

Günlük 100 mg acetat ve masteron mu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
SERKO, 28 dakika önce yazdı:

Günlük 100 mg acetat ve masteron mu

günde 100mg acetat ve 100 mg masteron

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hayatixd    2
Fuhrer, 8.06.2026 - 20:10 yazdı:

deri kalınlığına bağlı olmakla beraber minimum 8mm

13 mm aldım ventrogluteala vurucam yarın sabah 10 iu umarım kasa ulaşabilirim sonuçları atarım buraya zaten

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Fuhrer, 10 saat önce yazdı:

10 iu günlük, çin growthu kullanıyorum sarı kapak 

valla ZPHC kullanacaklarsa girsinler, en baba saçları dökülür :D masteronu iyi iş yapıyor bazen 1gr haftalık kapatıyorum testosteronu ona rağmen AI kullanmadan iş çözülüyor.

10 çok fazla değil mi igf kaç geliyor benim 6ui ile 455 geliyordu 700 ü geçiyordur sende muhtemelen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
Fuhrer, 11 saat önce yazdı:

günde 100mg acetat ve 100 mg masteron

valla iyi dozaj ben herzaman söylerim yüksek doz tren güzel iş yapar 800 mg tren e kullanmışlıgım vardır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119
SERKO, 2 dakika önce yazdı:

valla iyi dozaj ben herzaman söylerim yüksek doz tren güzel iş yapar 800 mg tren e kullanmışlıgım vardır 

Hocam marka zphc olsun yeterki isterseniz 1.5gr fln yapın 😂 

şaka flnda hocam trenleri çok boş ilk tren deneyimimde etki alamadım 350mg acetat başladım etki alamadığından sinirlenip sinirlenip 1ml 1.5ml fln vurmaya başladım ilacı günlük ilaç bittikten sonra humaxa geçtim humaxta 280mg takla attırdı. Führer hocamda zphcden nasibini alıyor şu an yan etkisiz trenbolon icat etmiş zphc 😄

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
Rma, 1 saat önce yazdı:

Hocam marka zphc olsun yeterki isterseniz 1.5gr fln yapın 😂 

şaka flnda hocam trenleri çok boş ilk tren deneyimimde etki alamadım 350mg acetat başladım etki alamadığından sinirlenip sinirlenip 1ml 1.5ml fln vurmaya başladım ilacı günlük ilaç bittikten sonra humaxa geçtim humaxta 280mg takla attırdı. Führer hocamda zphcden nasibini alıyor şu an yan etkisiz trenbolon icat etmiş zphc 😄

12/2029 skt lı zphc tren enanthate gayet iyi çalıştı eğer bulursan onu kullan prolaktinimide arttırdı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119
hascey27, 1 saat önce yazdı:

12/2029 skt lı zphc tren enanthate gayet iyi çalıştı eğer bulursan onu kullan prolaktinimide arttırdı

Hocam onuda denedim ve dolduluk oranlarında tahminim acetat olanlar %20 30 anca enhatat olan %80 90 civarında enhatat hissetirdi humax a yakın. Şahsen uzun ester kullanılabilir zphc de ama acetatdan tamamen kaçılması taraftarıyım 

IMG_2055.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
Rma, Bir saat önce yazdı:

Hocam marka zphc olsun yeterki isterseniz 1.5gr fln yapın 😂 

şaka flnda hocam trenleri çok boş ilk tren deneyimimde etki alamadım 350mg acetat başladım etki alamadığından sinirlenip sinirlenip 1ml 1.5ml fln vurmaya başladım ilacı günlük ilaç bittikten sonra humaxa geçtim humaxta 280mg takla attırdı. Führer hocamda zphcden nasibini alıyor şu an yan etkisiz trenbolon icat etmiş zphc 😄

Zhpc tren e ve a kullandım yemin ederim hiç birşey anlamadım ben zhcp güzel marka ama bende tutmadı sadece npp sinden verim aldım

piyasada çok olan ilaç beni korkutur inan herkes satıyor 30 ml prop bana 65 eu ya geliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1
Rma, Bir saat önce yazdı:

Hocam onuda denedim ve dolduluk oranlarında tahminim acetat olanlar %20 30 anca enhatat olan %80 90 civarında enhatat hissetirdi humax a yakın. Şahsen uzun ester kullanılabilir zphc de ama acetatdan tamamen kaçılması taraftarıyım 

2 gün önce 30ml acetat siparişi vermişken bunu görmek hoş olmadı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
berkay16, 12 saat önce yazdı:

10 çok fazla değil mi igf kaç geliyor benim 6ui ile 455 geliyordu 700 ü geçiyordur sende muhtemelen

valla daha ölçmedim, E2'yi yüksek tutuyorum şu an bence bayağı yüksek gelecektir. Masteron SERM etkisi sayesinde iyi bir kazanç sağlıyorum.

SERKO, 5 saat önce yazdı:

valla iyi dozaj ben herzaman söylerim yüksek doz tren güzel iş yapar 800 mg tren e kullanmışlıgım vardır 

valla hocam trenin sağladığı şu an tek şey apse :D ZPHC treni 0. Bu günden itibaren enjeksiyonunu bıraktım flakonu da çöpe falan atmıycam gidip gömücem. Şimdi garibanın biri bulur tren vuruyorum sanar hayalleri yıkılır.

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Fuhrer, 41 dakika önce yazdı:

valla daha ölçmedim, E2'yi yüksek tutuyorum şu an bence bayağı yüksek gelecektir. Masteron SERM etkisi sayesinde iyi bir kazanç sağlıyorum.

valla hocam trenin sağladığı şu an tek şey apse :D ZPHC treni 0. Bu günden itibaren enjeksiyonunu bıraktım flakonu da çöpe falan atmıycam gidip gömücem. Şimdi garibanın biri bulur tren vuruyorum sanar hayalleri yıkılır.

Doğru masteron ödemi baya azaltıyo o kurtarıyodur ben de eplerenon kullanmaya başladım ödem için pazartesi kalbimde bi gariplik hissettim böyle arada sert atımlar oluyo gibiydi altıma sıçtım hemen hastaneye gidip potasyuma baktırdım 4.5 çıktı bana öyle gelmiş herlade 😂

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: neON
      Merhabalar, elimde 30UI (10mg/1.5ml) Somatin marka GH mevcut. Günlük 3UI vurmak istiyorum. Kalem üzerinde ki ayar sayacı toplam 60'a kadar ayarlanabiliyor. Bu durumda sayıyı kaça getirip vurmam gerekiyor? 
      0.5 gibi ince ayar yok, birer birer gidiyor bilginize. 
        
    • Yazan: Dortmunt
      Herkese merhabalar,
      Bilgisi olan ve kullanım yapanların burada yorum yapmalarını rica edeceğim genellikle 1-3 ünite kullanımı tavsiye ediliyor fakat bu dozajlamalarda bile insülin hassasiyeti gibi olumsuzluklar görmekteyim yan etki açısından.
      SORULARIM:
      Anti-aging için Gh kullanımı ne kadar ne süre ile yapılmalı? Doz yükleme oranı ne olmalı? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: nattybuilder
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Artık biraz daha kür olarak yapmak istediğimden bir tik daha fazla mg testosteron ve biraz da büyüme hormonu eklemek istiyorum. Testosteronu her 2 haftada bir 50 mg arttıracağım en sonunda 375 mg da duracağım ve öyle devam edeceğim ayriyeten 3 iu da cinnatropin eklemeyi planlıyorum hem yağ yakımı hem de uyku kalitesini arttırma gibi özelliklerinden dolayı denemek istiyorum.
      AKTİF KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 200mg Büyüme hormonu 3iu (Eklemeyi planlıyorum) SORULARIM:
      Sizce bu modifikasyon mantıklı mı? Kullanacağım 3iu yeterli olur mu? Konuya katılım gösteren fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×