Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

ascendxt

Uzun bir aradan sonra yeni kür serüvenim hk. (test+bolde+npp) bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

berkay16    336
ascendxt, 7 dakika önce yazdı:

Merhaba hocalarım anlım olarak 350 testo 200 bolde gidiyordum 100npp eklemiş bulunmaktayım çevrede hoca dediğimiz kişiler bolde 400-500 altı fayda etmez gibi şeyler söylüyorlar npp 300 falan yap gibi kilom 65 daha absürt yüksek rakam geldi bana zaten e2 dipleme sorunum var 400 bolde denersem 500-600 testolara çıkmam gerekecek yüksek doz pek iyi bakmıyorum Max 450 testo düşünüyorum npp dozajlamam hakkında 100mg etki alabilirmiyim haftada 2 enjeksiyon yapıyorum pazartesi perşembe şeklinde 0.6-0.5-0.3ml şeklinde yada kür revize etmem konusunda yardımcı olurmusunuz

Dinleme sen etrafındaki hocalarını bolde 500 den aşağı fayda etmez ne 500 bolde kullanmam için benim en az 1gr testo kullanmam lazım cahil onlar bolde e2'yi referansta tutacak kadar kullanılır kimi 500 testoya 100mg kullanır kimi 500mg önemli olan total mg, 650mg ilaç 550mg ilaçtan fazla mı fazla bunu npp veya testoyla arttırman sadece ilacın potansiyeline göre farklı sonuç verir mg'ı az diye hiç işe yaramaz yapmaz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ascendxt    10
berkay16, 3 dakika önce yazdı:

Dinleme sen etrafındaki hocalarını bolde 500 den aşağı fayda etmez ne 500 bolde kullanmam için benim en az 1gr testo kullanmam lazım cahil onlar bolde e2'yi referansta tutacak kadar kullanılır kimi 500 testoya 100mg kullanır kimi 500mg önemli olan total mg, 650mg ilaç 550mg ilaçtan fazla mı fazla bunu npp veya testoyla arttırman sadece ilacın potansiyeline göre farklı sonuç verir mg'ı az diye hiç işe yaramaz yapmaz.

Peki 100npp gibi bir değer uygunmudur 350testo 200bolde ile referansta kalıyor e2 100npp eklemek istedim dün 0.3 şeklinde vurdum perşembede aynı şekil 0.3 vuracağım etki alınabilir mi yada öneriniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
ascendxt, 44 dakika önce yazdı:

Peki 100npp gibi bir değer uygunmudur 350testo 200bolde ile referansta kalıyor e2 100npp eklemek istedim dün 0.3 şeklinde vurdum perşembede aynı şekil 0.3 vuracağım etki alınabilir mi yada öneriniz

Npp 100mg/ml konsantrasyonda oluyor haftada 3 kez 0.33 vurman lazım etki konusuna gelirsek 100mg npp ekleyince daha fazla kas geliştirir misin evet ama pratikte ne kadar fark yaratır bilemeyiz mg yükseltmek istiyorsan npp tercih etmen mantıklı ama 65 kilodayken mg yükseltmeye gerek var mı diye sorarsan bence 550mg bile biraz fazla 400mg totalde kalmak daha mantıklı olabilirdi veya 150-200mg test ile uzun süre gidilebilirdi ilacı hiç kesmeyeceksen.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10

350 testo 200 bolde gidiyordum e2 diplenme sorunum vardı npp eklemek istedim 100npp ekledim 2.enjeksiyonu yaptım göğüs uçlarımda kaşıntı oluyor istemsiz bazen içi doluyor gibi bazen boş gibi psikolojik mi bilmiyorum 2.günde npp yükseltir mi ostrejeni 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121

Npp ostrojenden ziyade prolaktini yükseltir. Bi kan ver, dostinex ekle

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10

Merhaba hocalarım 350 testo 200 bolde 100npp kullanıyordum ilişkimden ayrıldım biraz acılıyım 3 gündür yemek yemedim psikolojik borcum var birazda çift iş yapacağımdan dolayı gece 12.30-1.20 arası spor yapacağım eve gidip 6 saat uyuyup tekrar masa başı birinci işime döneceğim kürden verim alamıyorum kürü tamamen kesip düz sporamı gitsem yoksa 250 testo ile full kesmeden devam etsem mi düşünceleriniz nelerdir formuda kaybetmek istemiyorum açıkçası düşüşte kötü hissediyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

Geçmiş olsın kardeşim, beslenme ve spor düzgün olmayacaksa ne gerek var yani pct yapmak daha mantıklı değil mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
ascendxt, 29 dakika önce yazdı:

Merhaba hocalarım 350 testo 200 bolde 100npp kullanıyordum ilişkimden ayrıldım biraz acılıyım 3 gündür yemek yemedim psikolojik borcum var birazda çift iş yapacağımdan dolayı gece 12.30-1.20 arası spor yapacağım eve gidip 6 saat uyuyup tekrar masa başı birinci işime döneceğim kürden verim alamıyorum kürü tamamen kesip düz sporamı gitsem yoksa 250 testo ile full kesmeden devam etsem mi düşünceleriniz nelerdir formuda kaybetmek istemiyorum açıkçası düşüşte kötü hissediyorum

250 testo devam et ve fırsat buldukça idmana git. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
oppomer, 9 dakika önce yazdı:

Geçmiş olsın kardeşim, beslenme ve spor düzgün olmayacaksa ne gerek var yani pct yapmak daha mantıklı değil mi

Bu psikoloji ile pct zorlu geçer. O yüzden only testo gitmesi daha mantıklı duruyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Seffa, 6 dakika önce yazdı:

Bu psikoloji ile pct zorlu geçer. O yüzden only testo gitmesi daha mantıklı duruyor. 

Ama spor ve beslenme olmadıktan sonra trt boşa olmaz mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
oppomer, 15 dakika önce yazdı:

Ama spor ve beslenme olmadıktan sonra trt boşa olmaz mı

Spor olarak düşünme. Günlük enerji mood olarak düşün. Suanki durumda TRT mantıklı bana göre. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
ascendxt, Bir saat önce yazdı:

Merhaba hocalarım 350 testo 200 bolde 100npp kullanıyordum ilişkimden ayrıldım biraz acılıyım 3 gündür yemek yemedim psikolojik borcum var birazda çift iş yapacağımdan dolayı gece 12.30-1.20 arası spor yapacağım eve gidip 6 saat uyuyup tekrar masa başı birinci işime döneceğim kürden verim alamıyorum kürü tamamen kesip düz sporamı gitsem yoksa 250 testo ile full kesmeden devam etsem mi düşünceleriniz nelerdir formuda kaybetmek istemiyorum açıkçası düşüşte kötü hissediyorum

bence kafanı toplayana kadar cruise 125mg testo e ile devam et nppye kesinlikle devam etmemen taraftarıyım çok geçmiş olsun dostum umarım bi an önce herşey yoluna girer senin için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10
makinist, 01.06.2026 - 23:47 yazdı:

bence kafanı toplayana kadar cruise 125mg testo e ile devam et nppye kesinlikle devam etmemen taraftarıyım çok geçmiş olsun dostum umarım bi an önce herşey yoluna girer senin için

Umarım girer dostum evlilik hayali kurduğum insandı 3-4 gündür yemekten kesildim npp kesinlikle kullanmayacağım zaten çok duygusal bir insanım 125mg testo e ile bir süre 4-5 hafta gideyim en azından alışana kadar sporumada elimden geldiğince gideyim 1-2 ay sonra belki tekrar denerim 

hectordoyle, 01.06.2026 - 23:14 yazdı:

250 testo devam et ve fırsat buldukça idmana git. 

64 kiloydum hocam çok takıntılı bir insanım 60 kiloya düşmüşüm karın kaslarım çıktı aç kalmaktan  250 testo ile 5-6 hafta devam edip tekrardan yükleme yapsam mı npp kesersem belki testo biraz daha bu takıntılık duygusallık olayını kapatır gibi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
ascendxt, 8 dakika önce yazdı:

64 kiloydum hocam çok takıntılı bir insanım 60 kiloya düşmüşüm karın kaslarım çıktı aç kalmaktan  250 testo ile 5-6 hafta devam edip tekrardan yükleme yapsam mı npp kesersem belki testo biraz daha bu takıntılık duygusallık olayını kapatır gibi

Şuan kötü bir süreçten geçtiğin için ne yaparsan yap takıntı ve duygusallık duygu durumlarını belli oranda yaşayacaksın, zamana bırak. Dediğim gibi 250 mg testo ile östrojeni kontrol ederek git. 250 mg testoda östrojenle ilgili bir problem yaşamıyorsan o zaman müdahale etmene gerek yok. 

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10

Hocalarım merhaba 375 testo 200 bolde 100npp ile bir kür yaptım 5 hafta gibi bir süre duygusal olarak maddiyat olarak bir takım kötü şeyler yaşadığım için 1 aydır spora gidemedim sade 250 testo vuruyordum dün antrenmana başlayınca dahada estetik olup hatlarımın belirdiğini farkettim şimdi tekrardan yükleme yapmak istiyorum elimde bir flakon npp var şahsen bolde kullanmak istemiyorum e2 den dolayı 1 kutu npp bitirip deca kullanmak istiyorum mantık kı olur mu 350 testo 200 deca gibi @hectordoyle @makinist @Seffa @oppomer

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Dess
      Herkese selamlar,
      55 kilo olarak spora başladım ve doğal şekilde 2 yılda 80 kiloya çıktım, ardından testo bolde kürü yaptım kür sonunda 89 kiloya ulaştım. Sonrasında askeri personel olduğum için görev yerim kaynaklı 1 yıl spor yapamayıp 73 kiloya kadar düşüp, ardından şimdi tekrar 2 aydır sporumu beslenmemi başlatıp 80 kiloya yeniden ulaştım. Bu sporla alakalı ciddi hedeflerim var, bu yüzden tekrar ilaca başlamak ve uzun bir süre blast cruze yaparak 2 yıl sonra yarışmayı hedefliyorum. Sonrasında kan değerlerim ve sağlığım izin verirse eğer bir süre 200 mg testo ile cruze dönemine geçmeyi planlıyorum. Antrenman sistemim ppl, her bölge 2 kez çalışıyor ve haftalık set sayım düşük. (kas başı 12-15 civarı toplam iki antrenmanda)
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş : 28 Boy : 1.80 Kilo : 80 Yağ : %13 YENİ KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 24 hafta 400 mg Npp 6-7 hafta 250 mg Boldenon 24 hafta 250 mg FORM:
       
      Genel anlamda tavsiye, öneri ve yorumlarıyla destek olan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: shotpowertr
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Aşağıda belirttiğim kürüne girmeyi düşünüyorum fakat son 1 yıldır birkaç problemden dolayı spora ara verdim ve bu süreçte yağlandım forumdaki bilgili ve sağlam kür geçmişi olan arkadaşlardan yorum bekliyorum öneriye göre ilaç değişikliği yapabilirim aklımda küre ilk 6 hafta turinabol da eklemek var amacım yağ oranımı düşürüp 100kg larda güzel bir vücut inşa etmek yağ oranımı düşürmek. 
      KÜR İÇERİĞİM: (16 Hafta)
      Testosteron Enanthate 400mg Boldenon 300mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.90cm Kilo: 95kg Yaş: 23 Yağ: %20-25 arası MCT GRUPLARIM:
      Arimidex NAC C Vitamini Omega3 Multivitamin Deve dikeni Yorumları ile konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Murattt
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 senedir spor yapıyorum çok büyük bir değişim olmadı hatta son aylar ağırlıklarla da platoya girdim, geçen sene hafif testo+boldenon kürü yaptım ama çok işe yaradığı sanmıyorum belki de sahte ürünleri kullanmışım.
      KİŞİSEL BİLGİLER:
      Yaş: 32 Boy: 1.78 Kg: 73 Yağ: %20 KÜR MAKSADIM:
      73 kiloda kalmak 4-5 kilo yağ yakıp 4-5 kas kazanmak Şuan 2 haftadır 500 kalori açığı yapıyorum sağlıklı beslenmeyle yağ yakmak için be kaslarımı korumak için günde 170-190g protein yiyorum (73*2,2) Ama tabiiki sürekli yeni küre mi başlayım diye düşünüyorum, sizden tavsiye almak istiyorum.
    • Yazan: Rma
      Hocalarım hepinize Selamlar öncelikle iyi günler dilerim,
      Size basit bir özet geçmek isterim geçmişle alakalı testo + masteron biçimde gittiğim kürde ne yazık ki başıma gelen talihsiz olaylar kaybettiğim yakınlarım ve sınav stresi birleşince iyice mental açıdan çökmüştüm mevcut kürümü sonlandırıp TRT doz hayatıma devam etmeye başladım bu süreçte sporu fln saldım iyici haftada 1 gün fullbody idmana kadar düştüm aşırı pis beslendim 90 kilolardan 97 98 kilolara çıktım şimdi tekrardan birşeyler yapma isteği var içimde bu iğrenç yaşantımdan bıktım zaten. Diyet dönemime tekrar adım attım şu an ilaçları devreye sokmadığım için karb biraz yüksek toplam 2250 kalori 210 karb 250 protein 40 yağ alıyorum ilaçlar kana girince yağ protein sabit karbı 130 140 fln yapabilirim daha da inebilirim hatta yağdan da kısıp ilk başta mounjaro ile başladım bu arada diyete bu sadece süreç başlangıcında kullanacağım bir ilaçtır.
      Şu anda yapmak istediğim kür boldenon + testosteron enhantat kürü dozajlamalar için sizden tavsiye almak istiyorum net dozaj belirlemedim kafamda ve östrojen kontrolümü ben normalde 500 testo kullanırken haftada 2 arimidex ile 30larda tutuyordum bu yeni süreçte nasıl olucak ne yapmam gerek bir tavsiye vermeniz benim için çok kıymetli. Başlangıç olarak tren acetat ile haftada 200 yada 250 mg kullanmak istiyorum bu sadece hem trenin kendi üzerimde nasıl bir etkisi olduğunu gözlemlemek için hem de kick mantığında olması için. Kan tahlillerimi verdim fakat e nabza giremiyorum şu an fotoğraf çekmiştim hastanedeyken onları da yükleyemiyorum 8k fotoğraf çekmişim aptal gibi o yüzden birkaç değerimi yazayım siz ona göre bana öneride bulunun teşekkür ediyorum.
      KAN TESTİ VERİLERİ HK:
      Alt 33 Ast 40 Üre 15 Total testo 1133 E2 53  Başka referans dışı değerim bulunmuyor tamamen hepsi referans için sizin bana yardım için istediğiniz bir değer varsa ekleyebilirim. Form olarak birkaç foto ekleyebiliyorum sadece bu berbat formda utancımdan mazur görün. Son olarak definasyon da artım masteron vs. kullanmak istemiyorum çünkü pahalı ve etki almak için gerçekten yüksek doz kullanmam gerekiyor bütçe için zor bir durum primo zaten almış başını gitmiş bana tek seçenek EQ kalıyor geriye yapabilecek birşeyim yok isterdim primo ile kür yapmayı ama yapamam bu yüzden bana lütfen bu kür saçma bunun yerine primo masteron kullan falan demeyin lütfen. @Fuhrer @hectordoyle @AS1L @berkay16 @sven @GHOST @Askabar @SPECTRE @Ruthless @zoszos
      KULLANMAYI PLANLADIĞIM MARKALAR:
      Zphc testosteron Zphc boldenon Spectrum trenbolone PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİM:
      1-24 hafta Testo / dozajı size bırakıyorum 1-24 hafta Bolde / dozajı size bırakıyorum 1-10 hafta tren 200 yada 250 hafta tam belli değil GÜNCEL FORM:
        
    • Yazan: Ysntnc
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Geçen yıl 10 haftalık sahte ilaç mağduriyetimden sonra, artık toparlanıp yeni kür planı için bu işin gerçekten ehli bir hoca ile çalışmaya başladım.%16-17 yağ oranı ile.
      KÜR İÇERİĞİM:
      testo propianat tren ACe masteron clen NPP Sanırım fazlasıyla sert giriş yapıyorum. Prolaktini, östrojeni ne kadar ayakta tutabilirim bakacağız.
      MCT GRUPLARIM:
      nac 1200 milk liv52 omega d vit magnezyum GEÇMİŞ KÜR PLANIM:
      Kürüme bu şekilde başlayacağım tavsiye ve önerilerinize ihtiyacım var.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×