Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

aytacwll

Kür dönemi - nefes darlığı sorunu hk.

Önerilen İletiler

aytacwll    1

Merhaba hepinize iyi akşamlar,

4 haftadır haftalık 250mg testo e alıyorum son 2 haftadır nefes darlığı oluyor özellikle yattığım zaman hatta bugün o kadar oldu ki lavaboya koşarken parmağımı kırmışım bunun kürle bir alakası var mıdır?

Yardımcı olursanız sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


BBurak    287

İlaç steril olmayabilir, vurduğun konumda damar yoğunluğu olabilir, enjektör kontrolünü iyi yap ve vurduğun yeri iyi seç. Onun dışında testosteronun böyle bir etkisi yok.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aytacwll    1
BBurak, 4 dakika önce yazdı:

İlaç steril olmayabilir, vurduğun konumda damar yoğunluğu olabilir, enjektör kontrolünü iyi yap ve vurduğun yeri iyi seç. Onun dışında testosteronun böyle bir etkisi yok.

Teşekkürler ancak tüm enjeksiyonlarımı hemşireye yaptırdım ve vurulduğum bölge de hiç ağrı olmadı neredeyse bu zamana kadar sanırım kürle alakalı değil  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.210
aytacwll, 41 dakika önce yazdı:

Teşekkürler ancak tüm enjeksiyonlarımı hemşireye yaptırdım ve vurulduğum bölge de hiç ağrı olmadı neredeyse bu zamana kadar sanırım kürle alakalı değil  

Forumu keske okusaniz biraz :)

Adam yillar once yazmis burada. Konu icinde goreceksin ilk 5 6 hafta bazen 3 4 sonra yan etkileri görürsün nefes darligi buna dahil 7 8 9 gibi en fazla bitiyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aytacwll    1
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Forumu keske okusaniz biraz :)

Adam yillar once yazmis burada. Konu icinde goreceksin ilk 5 6 hafta bazen 3 4 sonra yan etkileri görürsün nefes darligi buna dahil 7 8 9 gibi en fazla bitiyor 

Haklısın, ancak daha yeni 20li yaşlardaki sapasağlam arkadaşımı kalp krizinden kaybettim streslendiriyor biraz kusura bakmayın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32

Testonun kalp rahatsızlığını ilk defa duyuyorum. Hemde haftalık 250 ile olacak iş degil. Eğer ilaç steril değilse içindd başka bir şey yoksa aldığın kişiye güveniyorsan 2 ihtimal var. Birincisi kalp rahatsızlığı olan bir arkadaşımızsın, ikincisi psikolojik. Vücudun ilk defa ilaçla karşılaştığı için böyle bir şey yaşaman bana çok mantıklı gelmiyor ama oladabilir. En iyisi detaylı bir kan tahlili yaptır ve kardiyologa görün geçmiş olsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    109
aytacwll, 11 saat önce yazdı:

Haklısın, ancak daha yeni 20li yaşlardaki sapasağlam arkadaşımı kalp krizinden kaybettim streslendiriyor biraz kusura bakmayın.

Merhaba ; Kullandıgınız mg gerçekten minimal düzeyde güzel bir değerde. Benim gibi paranoya yapmamanızı öneririm. LDL HDL Trigliserid vs türevi değerlerinize de baktırın kardiyovasküler sağlığınızı da gözden geçirmiş olursunuz. Bunu sadece içinizin rahatlaması için öneriyorum durumunuzu görmüş olursunuz.

Nefes darlığı ilaca başladıgım ilk süreçte geceleri bende de oluyordu. Yüz üstü uzanamıyordum bile. Ancak ilerleyen süreçte 3. haftada vs biraz daha rahatladım bu kısmı atlattım. Bazen diyorum ki hani paranoyadan değil gerçekten bu durum var. ancak gerçek mi paranoya mı tespit edemeden çok şükür şimdilik aştım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16

Kürün başlarında 1 ay sonra idmanın ortasında nefes nefese kalmaya başlıyordum o kadar ki bir kaç kere yarıda bırakmak zorunda kalmıştım. Bir kan testi verdim bakalım sorun neymiş diye. Ferritin 7 gibi bir rakam çıkmıştı. Kanda oksijen taşıma ile ilgili bir muhabbeti vardı. Takviye almaya başlayınca düzeldi. Ben kür boyunca demir takviyesi alıyorum almadığım an  ferritin çakılıyor.

250 mg testodan daha güvenli bir kullanım olamaz. Panik yapmadan gerekli testleri yaptırıp önce sorunu bulmalısın ardından çözümü.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mark    55

kiloluysan kardiyo yapmıyosan sigara varsa normal ben 105 kiloydum şimdi 76yım her sabah kardiyom var açıldım bildiğin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Sigarada kullaniyorsan ve yogun antrenman kanin yogunlasmis olabilir buda nefes darligi yapar. HGB-HCT . Tansıyon degerlerınıde gun ıcerısınde takıp et 

tarihinde steroidnediryahu tarafından düzenlendi
dfsdfdsf

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Pnshr
      Hocalarım merhabalar,
      Totalde 1 ml ilaç enjekte ediyorum:
      testosteron enanthate trenbolone enanthate Bacaktan Enjeksiyonu yavaş yapıyorum lakin nefes darlığı oluyor. Nasıl bi çözüm uygulayabilirim?
    • Yazan: Tr3n
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      100 mg test propionat 100 mg deca Yarım ampul evigen Vurdum öksürttü ilaç her zaman gibi ağzıma geldi. Kalçadan vuruyorum hep sağlı sollu ben de böyle kür sonlarına doğru öksürük sürekli yapıyor. 2023 Ekim geçen yıldan beri kürdeyim, kesintisiz acaba reseptörler mi doldu çünkü toplam 200 mg vurdum yani çok düşük bir doz e vitamin saymıyorum enjektör içinde 100 mg propionat 100 mg deca öksürükten artık nefes darlığı başladı kesmelimiyim kürü birde her gün düzenli 100mcg levotiron alıyorum.
      Sebebi ne olabilir? Bu sorunu nasıl aşabilirim? Tüm cevaplar için teşekkürler
    • Yazan: Kerem Aygün
      Haftalık 250 mg sustano vuruyorum bacaktan ilk enjeksiyonum testesteron E. İle gerçekleştirmiştim boğazımda sanki bişey varmışta  o beni tıkıyormuş gibi hissediyodum(belki piskolojiktir) bazen düzeliyor rahatlıyorum . 
      Baş dönmeside en sonki sustanom enjeksiyonumda olmaya başladı
      Yakın zamanda sigara bıraktım 1 haftadır nikotine dair bir şey almıyorum 
      Sebebini bilen var mıdır acaba

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×
WhatsApp