Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Servantekin12

Genel ilaç, antrenman ve beslenmeye dair - kür günlüğüm!

Önerilen İletiler

Merhabalar hocalarım yurtdışında yaşıyorum almanyada burada çok yol yordam bilmediğim için ve deneyimli soru sorabileceğim bazı şeyleri temin edebileceğim tanıdığım olmadığı için buraya konu açmaya karar verdim.

İngiltereden temin ettiğim Fastrip-150 isimli testo-tren-mast 50şer mg şeklindeki ilaci satın aldım 5 şişe kadar. Her iki günde 1ml şeklinde vurucam bugün ilk enjeksiyonu yaptım. Kürün ortasında hergün 1ml şeklinde yükseltebilirim duruma göre bu konuda siz değerli hocalarımın yorumu benim için çok önemli.

Kürün yanında birsürü vitamin ve eczaneden aldığım pahalı bir karaciğer koruyucusunu kullanıyorum balık yağı vs kullanıyorum.

güncel form :

  • Boy : 167 cm
  • Kg : 69
  • Kol : 35 cm

beslenmeye çok fazla dikkat edemiyorum dönercide çalıştığım için ne bulursam yiyorum genelde et tavuk döner vs şeklinde mut ceviz şeklinde şeyler tercih ediyorum protein tozu kullanıyorum şekerli şeyleri oldum olası sevmiyorum o yüzden olabildiğince sağlıklı besleniyorum. 

Daha önce böyle mix ilaçlar kullanan ve deneyimleyen oldu mu ? İlacın markası pharmaqo fastrip-150 şeklinde türkiye de var mı bilmiyorum konu hakkında bilgisi olan hocalarımın yorumlarını bekliyorum. Eğer herhangi bir yanlış birşey yazdıysam özür dilerim acemiliğimden kaynaklanıyor. herkese iyi forumlar
 

başlangıç formu : 

IMG_5917.thumb.jpeg.bb632ce5373a0ae4e546a744999b942f.jpeg IMG_5916.thumb.jpeg.3a45841b0dd79f58ce31a98c055c1801.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


sven    84
Servantekin12, 10 saat önce yazdı:

Merhabalar hocalarım yurtdışında yaşıyorum almanyada burada çok yol yordam bilmediğim için ve deneyimli soru sorabileceğim bazı şeyleri temin edebileceğim tanıdığım olmadığı için buraya konu açmaya karar verdim.

phmarqo saglam bi marka için rahat olsun ama beslenmeye çok dikkat edemiyorsan bu işe tamamını vermeyeceksen ilaç kullanma boş yere

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Evet 1.5 hafta kadar oldu ilaç açılmaya başladı daha ilk iki enjeksiyonda gece uyuyamadı sürekli uyanıp durdum ama şuanda uykumda pek bir problem yok 72 kiloya çıktım beslenmeye hiç dikkat edemiyorum iştahım fazla yok ama gözle görülür şekilde vucut değişmeye başladı beni 1 haftadır görmeyen arkadaşlarım ne olmuş sana demeye başladı ilk flakon bitince iki flakonu günlük 1 ml şeklinde vurucam sonra geriye kalan 2 flakonu tekrardan bir dolu bir boş şeklinde 1ml vurucam bu şekilde düşünüyorum ağrılıklarım arttı baya siz değetli hocalarımdan öneri görüş istiyorum herkese iyi forumlar güncelleme gelmeye devam edecek

 Güncel form :

IMG_5970.thumb.jpeg.9a8a9ec16c2b7a189cc24976d9ec3ec7.jpeg IMG_5969.thumb.jpeg.acbbef468f46cf165f0444451f8b7002.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Servantekin12, 9 dakika önce yazdı:

Evet 1.5 hafta kadar oldu ilaç açılmaya başladı daha ilk iki enjeksiyonda gece uyuyamadı sürekli uyanıp durdum ama şuanda uykumda pek bir problem yok 72 kiloya çıktım beslenmeye hiç dikkat edemiyorum iştahım fazla yok ama gözle görülür şekilde vucut değişmeye başladı beni 1 haftadır görmeyen arkadaşlarım ne olmuş sana demeye başladı ilk flakon bitince iki flakonu günlük 1 ml şeklinde vurucam sonra geriye kalan 2 flakonu tekrardan bir dolu bir boş şeklinde 1ml vurucam bu şekilde düşünüyorum ağrılıklarım arttı baya siz değetli hocalarımdan öneri görüş istiyorum herkese iyi forumlar güncelleme gelmeye devam edecek

 Güncel form :

günde 1ml kullanma 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 54 dakika önce yazdı:

günde 1ml kullanma 

Aynı 1 gün dolu bir gün boş şeklinde kaç gün devam etmeliyim çünkü 5 flakon var 100 gün sürer bitmesi bu fazla olmaz mı ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Servantekin12, 9 dakika önce yazdı:

Aynı 1 gün dolu bir gün boş şeklinde kaç gün devam etmeliyim çünkü 5 flakon var 100 gün sürer bitmesi bu fazla olmaz mı ?

günde 0.5 bunlardan kullan, eğer eklemek istiyorsan 0.5 masteron veya test prop ekle

trenbolone için 350 dozu yüksek bir doz, gerek yok. Ve hepsini ille de bitirmen şart değil. Süreci sağlıklı bir şekilde atlatmak istiyorsan dediğimi yapabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ProteinliPuding, 6.06.2026 - 16:52 yazdı:

Kan tahlili olayını nasıl yapıyorsun bende almanyadayım

Valla yapamıyorum öyle bodozlama devam ediyorum

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
Servantekin12, 50 dakika önce yazdı:

Valla yapamıyorum öyle bodozlama devam ediyorum

Hocam almanyada kan testi nasıl veriliyor ücretlimi ve ücretleri ne kadar

Öyle bodozlama devam ederseniz bir gün hastanede bodozlama karaciğer nakli için bekliyor olabilirsiniz, dikkatli ve temkinli olmakta fayda var her zamN

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma, 6 saat önce yazdı:

Hocam almanyada kan testi nasıl veriliyor ücretlimi ve ücretleri ne kadar

Öyle bodozlama devam ederseniz bir gün hastanede bodozlama karaciğer nakli için bekliyor olabilirsiniz, dikkatli ve temkinli olmakta fayda var her zamN

Hiç vermedim bro yıllardır burdayım çocukluğumdan beri 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
ProteinliPuding, 23 dakika önce yazdı:

Hiç vermedim bro yıllardır burdayım çocukluğumdan beri 

Bi yinede öğrenin ya ne olur ne olmaz sağlık önemli dikkat edin, özellikle idrarının rengine fln çok dikkat et, omega 3 al kesin 3 4g

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

15. Gün güncellemesi :

73 kiloyum deli gibi bir güç artışı var 7günün 7 günü de idman yapıyorum enerjim hiç bitmiyor son iki enjeksiyonu 1.5ml çıkarttım kürün başındaki o uykusuzluk çarpıntı uyuyamama geri geldi bu konuda bana ne yardımcı olabilir ? 

güncel form:

IMG_6004.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

25. Gün güncellemesi ;

bukadar hızlı gelişiceğimi düşünmezdim ilk güne göre gerçekten çok geliştim ağırlıklarım çok aşırı arttı 5 gündür felan ilk günlerde yaşadığım çarpıntı hisleri vs kayboldu ama iştahım hiç yok kilo alamıyorum güncel 72 kiloyum iştahımı nasıl arttıranilirim ve küre kaç gün daha devam etmeliyim ? 

IMG_6181.thumb.jpeg.c6b6eb1a9191b11bdff31fca19b53cc2.jpegIMG_6180.thumb.jpeg.c2d69a0216c518d9f0a8816cdc1bda4e.jpegIMG_6179.thumb.jpeg.10d229dab783ee589dacc2e6d3f26921.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
Servantekin12, Bir saat önce yazdı:

25. Gün güncellemesi ;

bukadar hızlı gelişiceğimi düşünmezdim ilk güne göre gerçekten çok geliştim ağırlıklarım çok aşırı arttı 5 gündür felan ilk günlerde yaşadığım çarpıntı hisleri vs kayboldu ama iştahım hiç yok kilo alamıyorum güncel 72 kiloyum iştahımı nasıl arttıranilirim ve küre kaç gün daha devam etmeliyim ? 

Hocam öncelikle şuan aldığınız dozlar nedir? Kan tahlili olmanızı tavsiye ederim. Kürü 15 hafta kadar devam edebilirsiniz ama 5. hafta kan testi verip güncel duruma bakmamız gerek bence

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex, 1 dakika önce yazdı:

Hocam öncelikle şuan aldığınız dozlar nedir? Kan tahlili olmanızı tavsiye ederim. Kürü 15 hafta kadar devam edebilirsiniz ama 5. hafta kan testi verip güncel duruma bakmamız gerek bence

Yakında kan tahlili vericem Almanyada yaşıyorum sağlık kartımla ilgili bi sorun var bu hafta çözülücek sonra halletmeye bakıcam. 1-1.2 ml gibi kullanıyorum her iki günde bir ilaç fast-rip diye bi ilaç içinde 1ml de 50mg testo-50mg masteron 50mg tren var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
Servantekin12, 6 dakika önce yazdı:

Yakında kan tahlili vericem Almanyada yaşıyorum sağlık kartımla ilgili bi sorun var bu hafta çözülücek sonra halletmeye bakıcam. 1-1.2 ml gibi kullanıyorum her iki günde bir ilaç fast-rip diye bi ilaç içinde 1ml de 50mg testo-50mg masteron 50mg tren var

Hocam form çok hızlı gelmiş ilaç baya sağlam fakat vücudunuzun şuan sağlığını bence ön planda tutun iştah için almanya da olduğunuz için benim pek bir fikrim yok umarım yardımcı olacak arkadaşlar olur. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
Servantekin12, Bir saat önce yazdı:

Yakında kan tahlili vericem Almanyada yaşıyorum sağlık kartımla ilgili bi sorun var bu hafta çözülücek sonra halletmeye bakıcam. 1-1.2 ml gibi kullanıyorum her iki günde bir ilaç fast-rip diye bi ilaç içinde 1ml de 50mg testo-50mg masteron 50mg tren var

Hocam eod yapmak yerine ed yaparsanız veriminiz artıcaktır hemde yan etki de azalır her gün elinideki o ilaçtan 0,5 ila 0,7 arası vurum yapabilirsiniz bence 0,7 yaparsan 245 test mast tren olur bu oranda testo her gün sabit olduğundan e2 daha az olur trenin yan etkiside azalır verimde artar. Spordan 4 5 saat önce vurusan sporda pre work etkisi yapar tren acetat

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×