Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Bucky

Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz?

Önerilen İletiler

Bucky    3

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Özellikle Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz? 

KÜR İÇERİĞİM:

  • 500 testosteron enant
  • 400 deca

Kürü yaptım. Şu an only testosteron ile yaklaşık 2 ay bu şekilde devam edip ardından başka bir kür yapmayı planlıyordum. Kan testi sonuçlarım aşağıdaki gibi. Bu değerlerin yüksek olmadığını biliyorum ama aile hekimi yüksek olduğunu söyleyerek biraz endişelendirdi beni.

KAN TESTİ SONUÇLARIM:

Screenshot_20250701_161211_Samsung Notes.jpg Screenshot_20250701_161246_Samsung Notes.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


GHOST    939

Alt ast korkulacak hiçbişey yok doktorlar için klasik ref dışı yorumu olmuş. Bol su bol yeşillik.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082

bu değerler normal dostum enginar özü ekle tüm kürlerine

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bucky    3

Hocam tekrar selam. Cruise sonrası tekrar blasta geçiş yaptım. Neredeyse 1.5 ay olacak. 375 susta 300 tren enanth alıyorum. Eczane ürününe ulasabildiğim diğer testolar kafama yatmadiğı için susta koyma durumunda kaldım. Kandaki seviyeyi korumak için 3 enjeksiyon yapıyorum. Değerler hakkında yorum yapabilir misiniz? Endişe edecek bir durum var mı, milk thistle yanına nac600 eklemesi yaptım değerleri gördükten sonra.

Screenshot_2025-11-15-02-21-01-224_com.mi.globalbrowser-edit.jpg Screenshot_2025-11-15-02-21-17-514_com.mi.globalbrowser-edit.jpg Screenshot_2025-11-15-02-21-30-776_com.mi.globalbrowser-edit.jpg

Screenshot_2025-11-15-02-22-00-823_com.mi.globalbrowser-edit.jpg Screenshot_2025-11-15-02-22-10-441_com.mi.globalbrowser-edit.jpg Screenshot_2025-11-15-02-21-44-139_com.mi.globalbrowser-edit.jpg

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

kendini hasta hissediyor musun grip vs var mı eğer yoksa sert antrenman sonrası da neu, ig yükselebilir ama ilaçlar steril de olmayabilir ama kreatinin kinazına bakarsam antrenman sonrası test vermişsin gibi duruyor muhtemelen ilaç kaynaklı değildir. b12 çok düşük, biz sporcuyuz 1 ailenin et,tavuk tüketiminden fazla et tavuk yiyoruz b12 yükselmemişse bir emilim sıkıntısı var demektir dil altı tableti veya enjeksiyon b12 düşünebilirsin. Fosforu da çöz önceki testinde de düşükmüş daha da düşmüş fosforun çok fazla işlevi var atp,kemik gibi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lome    10

Tren kullanırken tudca OMEGA3 bemiks devit d3 dodeks evigen magnezyum potasyum oncycle ihtiyaca göre kullanmani tavsiye ederim B12 eksik çıkmış dodeks ampul alıp insülin iğnesiyle karından deri altı yapabilirsin.

Tren tek başına ağır antreman yapmadan bile 1500 2000 kreatin kinaz çıkarıyor heralde 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Enzel    1
GHOST, 01.07.2025 - 16:32 yazdı:

Alt ast korkulacak hiçbişey yok doktorlar için klasik ref dışı yorumu olmuş. Bol su bol yeşillik.

benim alt 202 ye çıkmıştı hocam danabol den olabilir mi bıraktım gerçi 2 hafta oldu toparlamıştır diye düşünüyorum nac600 falanda almaya başladım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bucky    3
berkay16, 15.11.2025 - 03:33 yazdı:

kendini hasta hissediyor musun grip vs var mı eğer yoksa sert antrenman sonrası da neu, ig yükselebilir ama ilaçlar steril de olmayabilir ama kreatinin kinazına bakarsam antrenman sonrası test vermişsin gibi duruyor muhtemelen ilaç kaynaklı değildir. b12 çok düşük, biz sporcuyuz 1 ailenin et,tavuk tüketiminden fazla et tavuk yiyoruz b12 yükselmemişse bir emilim sıkıntısı var demektir dil altı tableti veya enjeksiyon b12 düşünebilirsin. Fosforu da çöz önceki testinde de düşükmüş daha da düşmüş fosforun çok fazla işlevi var atp,kemik gibi.

Kusura bakma hocam biraz geç yazabildim. Evet kısmen antrenmandan kısa ara sonrasında verildi test. Doktor B12 yazacak ama biliyorsunuz her şeye evhamlandıkları ve bu vücut geliştirme tarafını bilmedikleri için karaciğer değerlerinin düzelmesini bekleyecem yazmak için dedi. Hastalık durumu yok genel olarak hasta olan biri değilim hatta.

lome, 15.11.2025 - 04:06 yazdı:

Tren kullanırken tudca OMEGA3 bemiks devit d3 dodeks evigen magnezyum potasyum oncycle ihtiyaca göre kullanmani tavsiye ederim B12 eksik çıkmış dodeks ampul alıp insülin iğnesiyle karından deri altı yapabilirsin.

Tren tek başına ağır antreman yapmadan bile 1500 2000 kreatin kinaz çıkarıyor heralde 

OMEGA D3 çinko magnezyum kullanıyorum hali hazırda hocam. Omeganın dozunu ve milk thistleın dozunu biraz arttırıp nac600 eklemesi yaptım. B12 yukarıda bahsettiğim gibi doktor yazacak diye ümit ediyorum. Antrenman durumunu açıklamama rağmen keratin kinazin idmanla alakası yok deyip durumun ciddi olduğunu söyledi ben de ters gitmemek için haklısınız diyerek geçiştirdim. Malum yine test vermem gerekecek ileride ters düşmek istemiyorum.

Enzel, 15.11.2025 - 13:47 yazdı:

benim alt 202 ye çıkmıştı hocam danabol den olabilir mi bıraktım gerçi 2 hafta oldu toparlamıştır diye düşünüyorum nac600 falanda almaya başladım

Yüksek ihtimal danaboldendir hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×