Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Winterrrrrr

Elimdeki aburaihan iran testosterone orijinal mi sahte mi?

Önerilen İletiler

Fuhrer    953
yhy789, Şimdi yazdı:

Hocam sizi yakalamışken sormak istiyorum nessie tren ace 1 flakon bitti biride yarılandı hala tık yok çöpr yollayım mı sizce 😀

dozların nedir? Tren enjeksiyonunu yaptığın gecenin sabahında E2 testi verebilir misin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


yhy789    1
Fuhrer, Şimdi yazdı:

dozların nedir? Tren enjeksiyonunu yaptığın gecenin sabahında E2 testi verebilir misin?

Günlük 50 mg hocam haftalık 350 mg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
yhy789, Şimdi yazdı:

Günlük 50 mg hocam haftalık 350 mg

kişisel gözlemlerime dayalı konuşuyorum, bozma ihtimali var. Eskiden o satıcıyı zarla zorla kılı kırk yararak bulanlara bile satış yapmazken şimdi 3-5 influencer ile kendi reklamını yaptırıyor. Ürün iyiyse zaten onu müşteri arar, şu an öyle bir kıtlık var. Bana kalırsa bir E2 testi verebilirsin, ardından başka güvenilir bir markaya geç orda da aynı dozlardayken bir E2 testi ver. Trenin ne kadar dolu olduğunu anlamanın tek yolu bu kan testiyle.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
oguuzars, 5 saat önce yazdı:

@SERKO hocam sizin nedense çalışmıyor dediğiniz marka ve ürünler nedense teste çalışıyor. Hep mi size bozuk ürün geliyor anlamıyorum

Ben zhpc 30 ml olanlar ve trenleri çok çalışmıyor dedim ayrıca İran eski seri testolar hala kaldiysa çalışır çalışıyor ama yeni seri dedikleri muhtemelen sahte çünkü İranlı arkadaşlarimda artık üretimi yok diyor nessie satan satıcıda üretilmiyor yoksa bende satarım diyor bunun dışında moral bozacak bir yorum yapmadım gerisi size kalmış valla şuan burda yalan soylesem desem ki nessie deca kullandım yok böyle birşey yarın herkes tırım tırım nessie stok yapar 

Ayrıca beni forumda bilen bilir kürlere herkes yorum yapar bitkisel kurlerimle çok kişinin hayatını kurtamisligim vardır çok dua almışimsir 300 bine yakın goruntulenme almışım bu konuda mutevazi olamicam yok x pharma kullan yok kullanma benim için çok önemi yok benden daha iyi bilen illaki vardır önemli olan hayatlara dokunmak bunu basarabilmek kür yapmayı bilmeyen mi kaldı kör topal bir şekilde yapıyor tatmin oluyor vs vs 

  • Yıldız 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
SERKO, 1 dakika önce yazdı:

Ayrıca beni forumda bilen bilir kürlere herkes yorum yapar bitkisel kurlerimle çok kişinin hayatını kurtamisligim vardır çok dua almışimsir 300 bine yakın goruntulenme almışım bu konuda mutevazi olamicam yok x pharma kullan yok kullanma benim için çok önemi yok benden daha iyi bilen illaki vardır önemli olan hayatlara dokunmak bunu basarabilmek kür yapmayı bilmeyen mi kaldı kör topal bir şekilde yapıyor tatmin oluyor vs vs 

ayrıyetten @SERKO hocama dair kişisel gözlemlerimi aktarmak istiyorum; Kendisi zamanında gerçekten bulunması imkansıza yakın markalar (arenis, la pharma vs.) gibi ürünler kullanıyordu, bu ürünleri zamanında çok araştırmıştım ne bir satıcı kimliği ne de bir ayak izi hiç bir şey bulamamıştım. Ancak son zamanlarda bakıyorum yeni yeni hesaplar çeşitli markaları güzelleme odaklı yorumlara bulunuyor sadece. Ve bu ürünleri ufak bir Instagram araştırmasıyla direkt satıcılarına ulaşıyorum. Forumda son zamanlarda artık kişisel kullanıcı yorumlarının yerini sanıyorum ki bazı kötü niyetli satıcılar almış. Ben direkt olarak söylüyorum ki Serko hocam ile ne ortak ürün kullandıysak 1-1 aldığımız etkiler aynıydı. İyiye iyi kötüye kötü.

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Fuhrer, 4 dakika önce yazdı:

ayrıyetten @SERKO hocama dair kişisel gözlemlerimi aktarmak istiyorum; Kendisi zamanında gerçekten bulunması imkansıza yakın markalar (arenis, la pharma vs.) gibi ürünler kullanıyordu, bu ürünleri zamanında çok araştırmıştım ne bir satıcı kimliği ne de bir ayak izi hiç bir şey bulamamıştım. Ancak son zamanlarda bakıyorum yeni yeni hesaplar çeşitli markaları güzelleme odaklı yorumlara bulunuyor sadece. Ve bu ürünleri ufak bir Instagram araştırmasıyla direkt satıcılarına ulaşıyorum. Forumda son zamanlarda artık kişisel kullanıcı yorumlarının yerini sanıyorum ki bazı kötü niyetli satıcılar almış. Ben direkt olarak söylüyorum ki Serko hocam ile ne ortak ürün kullandıysak 1-1 aldığımız etkiler aynıydı. İyiye iyi kötüye kötü.

La pharma 

Black dragon 

Hilmabiocare 

Orijinal meditech hala ulaşabildiğim markalar ama şimdi herkes düşmüş bir zhpc peşine üstüne yorum yapıyoruz bakın şöyle böyle sıkıntılı diye ama yok testosu 1600 çıkan tmm diyor bu marka fena usta satıcısi diyor kimi boş kimi dolu yine de sen bilirsin abi diye ama diyelim yalan soylesem yemin ederim yarın stoklar yapılır ama doğru söyleyince de yaranamiyorsun çok ilginç 😁

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
gönderildi (düzenlendi)

O kadar insan konuşuyor deneyimlerini aktarıyor bazı üstünTeke kullanıcı arkadaşlarımız bazı cbumlar nedense adam ilaç boş diyince adama yalancı diyorlar ya adamın kâr amacı bile yok, deneyimini aktarınca neden bu kadar köpürüyorsunuzki, ilaç boşsa boştur abi babanızın fabrikasından mı çıkıyor bu ürün.

En son hammade alıp urfalı fırıncı abide pişirticem yani o olacak 😁

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    6

bende yeni aldım skt2031 olanlardan satıcı ürünün baya arkasında daha kullanıpta test vermedim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
Human, 47 dakika önce yazdı:

bende yeni aldım skt2031 olanlardan satıcı ürünün baya arkasında daha kullanıpta test vermedim 

Ben kullanıp verdiğimde haftalık 500mgde 6695 sonuç aldım nessie yerine bir süre bununla devam etmeyi düşünüyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
alpxieg, 5 dakika önce yazdı:

Ben kullanıp verdiğimde haftalık 500mgde 6695 sonuç aldım nessie yerine bir süre bununla devam etmeyi düşünüyorum

Hocam kutusunun fotoğrafı var mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    6
alpxieg, 41 dakika önce yazdı:

Ben kullanıp verdiğimde haftalık 500mgde 6695 sonuç aldım nessie yerine bir süre bununla devam etmeyi düşünüyorum

ilaçlar bir tık sarımtırak dimi hocam

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Human, 8 dakika önce yazdı:

ilaçlar bir tık sarımtırak dimi hocam

Dostum nessiie mast e dem memnun musun satıcı buldum da

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    6
yhy789, 14 dakika önce yazdı:

Dostum nessiie mast e dem memnun musun satıcı buldum da

dostum memnundum dedğim gibi ham madde sıkıntısı var enh bulamazsın şuan dvp var sadece

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Human, 2 dakika önce yazdı:

dostum memnundum dedğim gibi ham madde sıkıntısı var enh bulamazsın şuan dvp var sadece

Anladım yeni seri trenleri hakkında bilgin var mı peki humax mı tercih edeyim sence

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    6
yhy789, Şimdi yazdı:

Anladım yeni seri trenleri hakkında bilgin var mı peki humax mı tercih edeyim sence

masteronda zhpc tavsiye ederim şuanlık

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Human, 4 dakika önce yazdı:

masteronda zhpc tavsiye ederim şuanlık

Tren sormuştum ama eyvallah genede 😀

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    6
yhy789, Şimdi yazdı:

Tren sormuştum ama eyvallah genede 😀

pardon kafam masta gitti :D trende humax al hiç düşünmüden

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92

2031 sktli iranları kullanıp test veren oldu mu? Bugün ilk enjeksiyonu yaptım 1 ampulde 0.7ml ilaç çıktı 26g kahverengi uçla bacaktan zar zor verdim ilacı aşırı yoğun, bir ara iğne ucu çıkacak sandım 😂 benim test verme şansım yok zaten şu an total >1500, proptan geçiyorum o yüzden kalan proplarla birlikte vuruyorum Iranı

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
Ruthless, 39 dakika önce yazdı:

2031 sktli iranları kullanıp test veren oldu mu? Bugün ilk enjeksiyonu yaptım 1 ampulde 0.7ml ilaç çıktı 26g kahverengi uçla bacaktan zar zor verdim ilacı aşırı yoğun, bir ara iğne ucu çıkacak sandım 😂 benim test verme şansım yok zaten şu an total >1500, proptan geçiyorum o yüzden kalan proplarla birlikte vuruyorum Iranı

😂 nasıl 0,7 var ya yajwgsjsgsjgsks orjinal olmadığı kesinleşti o zaman yapcak bisi yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
Rma, 5 dakika önce yazdı:

😂 nasıl 0,7 var ya yajwgsjsgsjgsks orjinal olmadığı kesinleşti o zaman yapcak bisi yok

Valla ben de şaşırdım acaba eksik mi çekiyorum diye kontrol ettim ampul bitmiş 😂 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
Ruthless, Şimdi yazdı:

Valla ben de şaşırdım acaba eksik mi çekiyorum diye kontrol ettim ampul bitmiş 😂 

Eczane testoda her zaman hata payıda olur genelde 1,1 fln olur. Bende şüphelendim ztn orjinal olmasından o yuzden almadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
Rma, 8 dakika önce yazdı:

Eczane testoda her zaman hata payıda olur genelde 1,1 fln olur. Bende şüphelendim ztn orjinal olmasından o yuzden almadım

Satıcı da öyle dümenci biri değildi güvenilirdi ama olan oldu artık 😂 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Ruthless, 15 dakika önce yazdı:

Satıcı da öyle dümenci biri değildi güvenilirdi ama olan oldu artık 😂 

Hocam sizinkilerde problem çıkmış olmasın eski iranlarla karşılaştırdım hacmen aynı gözüküyor tamamen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
Ruthless, Bir saat önce yazdı:

2031 sktli iranları kullanıp test veren oldu mu? Bugün ilk enjeksiyonu yaptım 1 ampulde 0.7ml ilaç çıktı 26g kahverengi uçla bacaktan zar zor verdim ilacı aşırı yoğun, bir ara iğne ucu çıkacak sandım 😂 benim test verme şansım yok zaten şu an total >1500, proptan geçiyorum o yüzden kalan proplarla birlikte vuruyorum Iranı

her ilaçta hata payı olabilir bu çok normal ama size tavsiyem enjektöre çekince enjektörü 2ml'e getirin ve ters çevirin gerçek ml ortaya çıkacaktır bu şekilde daha net olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
yhy789, 1 saat önce yazdı:

Hocam sizinkilerde problem çıkmış olmasın eski iranlarla karşılaştırdım hacmen aynı gözüküyor tamamen

Bir ampul daha denicem başka kutudan ona göre satıcıyla görüşcem hocam 

kisetet55, 1 saat önce yazdı:

her ilaçta hata payı olabilir bu çok normal ama size tavsiyem enjektöre çekince enjektörü 2ml'e getirin ve ters çevirin gerçek ml ortaya çıkacaktır bu şekilde daha net olur.

Uç değiştirdiğim için enjektörü sona kadar çekip yeni ucu takınca bakıyorum zaten hocam ilacın ne kadar olduğuna, inşallah sadece bir kutu hatalı denk gelmiştir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: colw1n
      Hepinize merhaba arkadaşlar,
      Önceden aynı satıcıdan Overdose marka bir kür yaptım ve cruise döneminde de overdose kullandım. Satıcı tavsiyesi üzerinde iran testoya geçtim ve bugün test vermemin sonucunda hüsrana uğradım. Ancak satıcı başka dış etkenler olabileceğini söyledi ben yine de buraya konu açıp sizlere danışmak istiyorum.
      Overdose Testo enanthate haftada 200mg kullanırken ki testim;

      İran testo 500mg + 400 overdose rimo kullanırken ki testim;

      Aynı zamanda iran cinna sipariş geçmiştim paranın yarısını attım yarısı bende sizce iptal edeyim mi?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×