Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Safa Atabey

Enjektör de muhafaza edilen ilaç hk.

Önerilen İletiler

Safa Atabey    1

Selamlar, ben haftada 250 sustanon şeklinde 8 hafta bi küre girdim pazartesi perşembe enjeksiyon yapıyorum bu sebeple benim ilacı ikiye bölmem gerekiyor sustanon ampül şeklinde olduğundan dolayı mecburen enjeksiyon içinde saklama yapıyordum, 2 farklı enjeksiyondan ilaç çekiyorum bi tanesini direk vuruyorum 2. Sini perşembe şeklinde bekletiyorum.

Bu yöntem ilaca zarar verir mi ??

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Trenx    92

İlaç 3-5 gün enjektör içinde kalsa bişey olmaz yap diye demiyorum ama forumda vakit geçirirsen 1 hafta hatta daha fazla bekletenler de oluyor . Sustanon mix ester olduğundan E2 ile sorun yaşamaman için pazartesi-çarşamba-cuma enjeksiyon yapman daha mantıklı olur eğer haftada maks 2 enjeksiyon yaparım diyorsan enantath al. 8 haftalık kür için beklentin nedir? 

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Safa Atabey    1
Trenx, 6 dakika önce yazdı:

İlaç 3-5 gün enjektör içinde kalsa bişey olmaz yap diye demiyorum ama forumda vakit geçirirsen 1 hafta hatta daha fazla bekletenler de oluyor . Sustanon mix ester olduğundan E2 ile sorun yaşamaman için pazartesi-çarşamba-cuma enjeksiyon yapman daha mantıklı olur eğer haftada maks 2 enjeksiyon yaparım diyorsan enantath al. 8 haftalık kür için beklentin nedir? 

Hocam öncelikle teşekkürler cevap için. Doz düşük olduğu için 3 e bölmek hiç aklıma gelmedi hatta bana tek enjeksiyon yap geç dediler 2 ye böleyim en temizi dedim o sebeple 2 ye böldüm. Korkma sebebim eczacı ilaç 1 günden sonra bozulur vs dedi kafamı bulandırdı. 8 haftalık kür için açıkçası beklentim minimal düzeyde hocam yaşım da küçük olduğu için (20) yılda 2 kür (maks) düşük doz ve süreyi az tutmak daha iyi olur benim açımdan diye düşündüm.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Safa Atabey, 8 dakika önce yazdı:

Hocam öncelikle teşekkürler cevap için. Doz düşük olduğu için 3 e bölmek hiç aklıma gelmedi hatta bana tek enjeksiyon yap geç dediler 2 ye böleyim en temizi dedim o sebeple 2 ye böldüm. Korkma sebebim eczacı ilaç 1 günden sonra bozulur vs dedi kafamı bulandırdı. 8 haftalık kür için açıkçası beklentim minimal düzeyde hocam yaşım da küçük olduğu için (20) yılda 2 kür (maks) düşük doz ve süreyi az tutmak daha iyi olur benim açımdan diye düşündüm.

Ne kadar çok enjeksiyon yaparsan hormon dalgalanması o kadar azalır. Bu sayede sivilce, ani duygu değişimleri vb. Gibi yan etkilerin önüne geçersin hemde kand daha stabil seviyede ilac olur. 8 haftadan hicbirsey anlamazsın uzatabilirsin kürünü fakat e2 değerine dikkat et sustanon e2yi çok yükseltiyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Safa Atabey    1
deluxes, 6 dakika önce yazdı:

Ne kadar çok enjeksiyon yaparsan hormon dalgalanması o kadar azalır. Bu sayede sivilce, ani duygu değişimleri vb. Gibi yan etkilerin önüne geçersin hemde kand daha stabil seviyede ilac olur. 8 haftadan hicbirsey anlamazsın uzatabilirsin kürünü fakat e2 değerine dikkat et sustanon e2yi çok yükseltiyor.

Kaç haftaya çıkartılır hocam sizce

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
Safa Atabey, 58 dakika önce yazdı:

Kaç haftaya çıkartılır hocam sizce

8 hafta yapacaksan hiç yapma dostum, only sustanon kullanarak 16. haftadan sonra gelişim görebilirsin. kan değerlerinde sorun yoksa 24-30 hafta yapabilirsin.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Safa Atabey    1
h4runx, 2 saat önce yazdı:

8 hafta yapacaksan hiç yapma dostum, only sustanon kullanarak 16. haftadan sonra gelişim görebilirsin. kan değerlerinde sorun yoksa 24-30 hafta yapabilirsin.

Hocam doğrudur ama testo ve diğer anabolik ilaçlar beyindeki dopamin vs şeylerle çok oynadığı için uzun süreli kullanım 25 yaş ve altındaki kişilerde beyin gelişimini zayıflatma potansiyeli var diye biliyorum, varsayıyorum benim yaptığım kür yani bu şekilde az az kontrollü bir şekilde gitmek uzun vade de %5 etki veriyorsa  de uzun kürlerde bu etki %30 a kadar çıkıyormuş bu doğrumudur. Hormonlar bir şekilde düzeltilir de beyin gelişimini sekteye uğratmak bana baya korkutucu geliyor.

Safa Atabey, 1 saat önce yazdı:

Hocam doğrudur ama testo ve diğer anabolik ilaçlar beyindeki dopamin vs şeylerle çok oynadığı için uzun süreli kullanım 25 yaş ve altındaki kişilerde beyin gelişimini zayıflatma potansiyeli var diye biliyorum, varsayıyorum benim yaptığım kür yani bu şekilde az az kontrollü bir şekilde gitmek uzun vade de %5 etki veriyorsa  de uzun kürlerde bu etki %30 a kadar çıkıyormuş bu doğrumudur. Hormonlar bir şekilde düzeltilir de beyin gelişimini sekteye uğratmak bana baya korkutucu geliyor.

Bende aslında aynı şekilde düşünüyorum en azından 12 haftayı devireyim diye ama 2. Kür de 500 testo 10 hafta yapmayı düşünüyorum o sebeple sinir sistemine yüklenmek istemiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Safa Atabey, 11 saat önce yazdı:

Selamlar, ben haftada 250 sustanon şeklinde 8 hafta bi küre girdim pazartesi perşembe enjeksiyon yapıyorum bu sebeple benim ilacı ikiye bölmem gerekiyor sustanon ampül şeklinde olduğundan dolayı mecburen enjeksiyon içinde saklama yapıyordum, 2 farklı enjeksiyondan ilaç çekiyorum bi tanesini direk vuruyorum 2. Sini perşembe şeklinde bekletiyorum.

Bu yöntem ilaca zarar verir mi ??

Ben kendimi bildim bileli 4-5 haftalık vuracağım ilacı enjektörü çekip çekmeceye koyuyorum sonra çekmeden enjektörü alıp vuruyorum. Her hangi bir sıkıntı çekmedim. Yazın belki bu süre kısaltılabilir fakat dediğin gibi 3-4 günden bir şey olmaz. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trensetter    38

1.5 ay beklemiş trenin enjektör içinde sarımtırak bi şey oluşturduğunu ve enjektörün içerideki plastik kısmının şiştiğini fark ettim çöpe attım fakat 1-2 haftada bir şey olmaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testomax    9
Askabar, 3 saat önce yazdı:

Ben kendimi bildim bileli 4-5 haftalık vuracağım ilacı enjektörü çekip çekmeceye koyuyorum sonra çekmeden enjektörü alıp vuruyorum. Her hangi bir sıkıntı çekmedim. Yazın belki bu süre kısaltılabilir fakat dediğin gibi 3-4 günden bir şey olmaz. 

Enjektör hava alan bir yapıdadır 4-5 hafta enjektörün içinde duran bir ilaç etkisini de kaybedebilir.

4-5 hafta derken yanlış mı yazdınız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Testomax, 26 dakika önce yazdı:

Enjektör hava alan bir yapıdadır 4-5 hafta enjektörün içinde duran bir ilaç etkisini de kaybedebilir.

4-5 hafta derken yanlış mı yazdınız

Yanlış yazmadım 4-5 haftalık çekiyorum. Üşengeçim biraz. Bugün e kadar hiç bir sorun yaşamadım. Tabi Ki yazın 2-3 haftaya olur max kışın 4-5 hafta 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Askabar, 7 dakika önce yazdı:

Yanlış yazmadım 4-5 haftalık çekiyorum. Üşengeçim biraz. Bugün e kadar hiç bir sorun yaşamadım. Tabi Ki yazın 2-3 haftaya olur max kışın 4-5 hafta 

Yazın flakonda ki ilaclari yine oda sıcaklığında mi tutuyorsun. Yazlığa gidecem havalar çok sıcak klimayı açık bırakıp odada tutmak mantıklı mı acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
deluxes, Bir saat önce yazdı:

Yazın flakonda ki ilaclari yine oda sıcaklığında mi tutuyorsun. Yazlığa gidecem havalar çok sıcak klimayı açık bırakıp odada tutmak mantıklı mı acaba

Oda sıcaklığında ışık görmeyen yerde muhafaza ediyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SAMOtrophin    50

Ben max 1 hafta bekleyecek şekilde uzun zamandir yapiyorum problem yok muhafaza edebilecegin yedek flakon yoksa enjektörün agzında igne ve kapak takılıyken kaldır köşeye

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
SAMOtrophin, Bir saat önce yazdı:

Ben max 1 hafta bekleyecek şekilde uzun zamandir yapiyorum problem yok muhafaza edebilecegin yedek flakon yoksa enjektörün agzında igne ve kapak takılıyken kaldır köşeye

en iyisi havası alınan saklama kapları var ona koyucaksın bende 1 haftadan fazla bekletmiyorum bekletilcekse de en mantıklısı bu bence 😄.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
Askabar, 3 saat önce yazdı:

Oda sıcaklığında ışık görmeyen yerde muhafaza ediyorum. 

hocam siz olsanız 'kür yapmak için yapıyorum' niyetinde hafif gelişim göstermek için 8-12 aylık uzun süre only sustanon yapar mıydınız ? veyahut mantıklı görür müydünüz? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Safa Atabey    1
Askabar, 8 saat önce yazdı:

Ben kendimi bildim bileli 4-5 haftalık vuracağım ilacı enjektörü çekip çekmeceye koyuyorum sonra çekmeden enjektörü alıp vuruyorum. Her hangi bir sıkıntı çekmedim. Yazın belki bu süre kısaltılabilir fakat dediğin gibi 3-4 günden bir şey olmaz. 

Teşekkürler hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Komutan, Bir saat önce yazdı:

hocam siz olsanız 'kür yapmak için yapıyorum' niyetinde hafif gelişim göstermek için 8-12 aylık uzun süre only sustanon yapar mıydınız ? veyahut mantıklı görür müydünüz? 

Hayır. Only sustanon cok yorar adamı ama sırf yapmak için yapıyorum mantığında olsam 250/375 testo ce 200/300 Rimo vururdum 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cglr    0

Pazartesi ve Perşembe enjeksiyon günlerim ve 0.5 er ml olarak uyguluyorum ancak ilacım 1er    ml lik ampüllerde ampülü kırar kırmaz 0.5 er şekilde 2 farklı enjektöre çektim ve kullanmayacağım enjektörün iğnesini çıkarıp kullanılmamış sıfır enjektör iğnesi taktım ve yine hiç kullanılmamış buzdolabı poşetine koydum perşembe günü bu iğneyi kullanabilir miyim sterilizasyonu bozulmuş mudur ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Leporis
      Arkadaşlar herkese selamlar,
      Direkt konuya giriyorum. 33 Yaşındayım 7 senedir spor geçmişim var son 4 senesini güç odaklı çalışarak geçirdim. Son zamanlarda artık bir küre gireyim dedim ve 2 ay önce Testo enantath ve boldenon kürüne başladım. Haftalık 2 enjeksiyon yaparak toplamda haftalık 500mg testo 400mg boldenon alıyorum. Sorunum ise şu; Kürden hiçbir etki alamıyorum arkadaşlar. Atıyorum kürden önce 110-120 arası bench atarken şimdi hala aynı kilodayım fakat sadece daha az yoruluyorum. Güç olsun performans olsun hiçbir ilerleme yok.
      Bu arada olumsuz etkileride yok. Uykusuzluk olur libido dalgalanması olur saç dökülmesi olur hiçbir olumsuz etkide yok ama olumlu etkide yok. Tek fark edebildiğim damarlarım belirginleşti ve daha az yoruluyorum. Libido artışı ne bilim özgüven katar işte daha erkeksi hissedersin gücün artar falan hiçbiri yok.Vücudumda belli ki bir sorun var ama ne olduğunu anlamadığım için çözemiyorum. Sizden ricam buna benzer bir sorun yaşayan biri varsa ne yapmam gerektiğini söyleyebilirse çok sevinirim. Kan testi sonuçlarımı buradan paylaşıcam iki ilaçta çalışıyor.
      Yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: NaturelGenc
      Arkadaşlar merhaba, 
      Naturel bir şekilde sporuma ilerliyorum. Ağırlıklarım vs gayet yerinde. Beslenmemi ve kardiyomu elimden geldikçe güzel idmanla birlikte yapmaya çalışıyorum. Amacım Yağ kaybetmek kas kütlesini arttırmak. Tabi bu kas olayı diyette çok zor biliyorum. Ama bu pis yağlarımdan arınmak için aklıma bir kaç tane ürün geldi. L karnitin ve Cla yı supplementlerden almıştım. L karnitin belki 6 adet 1L bitirmişimdir (Shotları saymıyorum) ama hak verirsiniz ki o kadar destekçi bir şey değiller.
      KENDİME DAİR NOTLAR:
      Sinirli bir yapıya sahibim ve duygusal bir insanım. En çokta küre girememe sebeplerimden biride bunlardı. Anksiyete kısacası psikolojik sıkıntılar. KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23 Boy: 170cm Kilo: 98 KÜR İÇERİĞİM:
      L-karnitin Cla Clenbuterol Yohımbıne Berberin SORULARIM:
      Sizce Daha üst seviye olan Clenbuterol / Yohımbıne / Berberin gibi ürünler mi kullanayım? Veya siz ne önerirsiniz? Önerdiğiniz şey hakkında bilgi verir misiniz? (Faydaları ve net zararları gibi.) Konuya katılım gösteren, yorum yapan ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: AS1L
      Merhaba, iyi forumlar. Benim iştahım çok açık. Hele ki yağ yakımı definasyon dönemlerimde bu durum daha da artıyor o yüzden eskiden spor salonlarında satılan iştah kesici denilen ürünleri denenmiştiniz ve boş çıkmıştı yada bende etkisi iştah kesici özelliği oluşmamıştı bilemiyorum, zaman ve yaş geçtikçe yeme konusunda irademin azaldığını hissediyorum ve diyeti çok çabuk bozuyorum bunun çözümünü iştahımı azaltmak hatta kesmekten geçtiğini düşünmeye başladım o yüzden iştah kesici ürünlere göz gezdiriyordum ve bir yerde iştah kestiğiyle ilgili iki ürüne denk geldim biri “BENELUX PHARMA SHREDDER 30ML” diğeri “TENUATE RETARD 60 TABLET” mesela sizin bu ürünlerle ilgili bilgisi olan var mıdır yahut kendisinin veya yakınının denediğini bir iştah kesmeyle ilgili bir çalışması? Teşekkürler
    • Yazan: Tekin2321
      Dostlar ilaç piyasasında herkes farklı bi fiyat söylediği için buraya danışmak istedim 
      Zphc spectrum canada fiyat liste
      Testo p 45 $
      Testo e. 47 $
      Testo c. 47 $
      Deca.  55 $
      Tren a. 65 $
      Tren e. 75 $ 
      Masteron 65 $
      Winstrol 50 $
      Boldenon 55 $
      Turinabol 55 $
      Wins tablet 45 $
      Danabol 45 $
      Oxand tablet 60 $
      Parabalon 90 $
      Npp 55 $
      Alpha pharma masteron 65 $
      İran 800
      zphc spectrum canada ve iran testo için bu fiyatlar sizce gerçeği yansıtıyor mu 
    • Yazan: Apil
      Arkadaşlar Merhaba,
      Türkiye’de gerçekten yurtdışı veya yerli kaliteli ham maddeler ile laboratuvarlarda üretilen steril ve temiz ilaçlar bulmak mümkünmü? Merdiven altı evlerin odalarında hijyenik olmayan yerlerde yapılıp ilaç diye satılan onlarca ürün var. Vücudumuza dışardan zaten hormon alırken birde içinde ne olduğunu bilmediğimizi şeyleri sadece deneme yanılma yöntemiyle enjekte etmek ne kadar mantığa sığıyor. Sizlerin Bu konudaki düşüncesi ne merak ediyorum?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×